ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

قبولی در رشته پزشکی در سن بالا

قبولی در رشته پزشکی در سن بالا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این مقاله در سایت ایران تحصیل به موضوع قبولی در رشته پزشکی در سن بالا و راه‌های قبولی دندانپزشکی در سن بالا اختصاص یافته است. بنابراین کلیه داوطلبان در صورتی که بتوانند از فنون تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا آگاه شوند، شانس قبولی خود را افزایش خواهند داد. بنابراین با مطالعه این مقاله می‌توانید از حداکثر سن برای رشته پزشکی می‌توانند آگاه شوید. در ادامه قصد داریم در رابطه با مطالب زیر اطلاعات مفیدی را به شما متقاضیان کسب علم ارائه نماییم.

 

بالاترین سن دانشجوی پزشکی چه سنینی بوده؟

حداکثر سن برای رشته پزشکی چه مقداری در نظر گرفته شده؟

آیا تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا ممکن خواهد بود؟

افرادی که در سن بالا پزشک شدند چگونه برنامه ریزی کرده اند؟

بهترین سن برای تحصیل رشته پزشکی از نظر کارشناسان و مشاوران تحصیلی چه سنی است؟

 

جهت مشاوره و راهنمایی در زمبنه قبولی در رشته پزشکی در سن بالا – برنامه ریزی جهت قبولی در رشته دندانپزشکی در سنین بالا و اطلاع از شرایط دندانپزشکی بدون کنکور پردیس از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 از سراسر کشور و 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

فنون قبولی در رشته پزشکی در سن بالا 

یکی از فنونی که در رابطه با قبولی در رشته پزشکی در سن بالا وجود دارد، در رابطه با باورهای فرد به قبولی یا عدم قبولی جهت ادامه تحصیل باز می‌گردد. به چه میزان در رابطه با اینکه ممکن است در این رشته پذیرفته شوید اعتماد و اطمینان دارید؟ باور شما یکی از مهم‌ترین فنونی است که شما را می‌تواند به جلو حرکت دهد و نقش برجسته‌ای را در قبولی و یا عدم قبولی شما ایجاد می‌کند.

قبولی در رشته پزشکی در سن بالا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اصولی منطبق با کارها و امور خود است و در این زمینه می‌توانید از برنامه‌ریزی رایگان کنکور تجربی استفاده نمایید. برنامه‌ریزی، یکی از مهم‌ترین اصول می‌باشد و تفاوتی ندارد شما مایل به قبولی دندانپزشکی در سن بالا می‌باشید و یا به قبولی در رشته پزشکی فکر می‌کنید.

با توجه به اینکه کتب داوطلبان در سنین بالاتغییر یافته است؛ بنابراین اطلاع دقیق از منابع نظام جدید کنکور تجربی می‌تواند کمک کند تا تلاش و انرژی شما به هدر نرود. ممکن است این‌گونه تصور نمایید که شاید مطالعه این منابع در حال حاضر و با مشغله‌هایی که دارید بسیار سخت باشد. اما این‌گونه نخواهد بود و شما اطلاعات قبلی که در دوران دبیرستان داشته‌اید را هنوز هم می توانید به عنوان سرمایه مهمی برای خود داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تضمین قبولی در رشته پزشکی وارد شوید.

 

بالاترین سن دانشجوی پزشکی

 

بالاترین سن دانشجوی پزشکی

بالاترین سن دانشجوی پزشکی

 

یکی از سوالاتی که برخی از داوطلبان و متقاضیان ورود به رشته پزشکی در سنین بالا از متخصصین مشاوره و برنامه ریزی ایران تحصیل دارند، این است که بالاترین سن دانشجوی پزشکی چه سنی می باشد؟ زیرا یکی از نگرانی های این دسته از افراد، مربوط به سال های بعد از قبولی می باشد و اینکه به طور معمول افراد همکلاسی و پذیرفته شده آنان در سنین کمتری قرار دارند و این موضوع درگیری ذهنی ایجاد می نماید.

اگر دچار اینگونه مشغله ها می باشید که احساس خجالت دارید و گمان می کنید که حضور در کلاس با سن شما کمی سخت می باشد، نه تنها نباید احساس شرمندگی و خجالت کنید، بلکه بسیار باید به خود افتخار کنید که توانسته اید در این سن در رشته پزشکی پذیرفته شوید. بنابراین اینکه در بالاترین سن، دانشجوی پزشکی شده اید؛ نشانه اراده  عزم قوی شماست که می تواند الگویی برای سایر همکلاسی ها و هم دانشکده هایتان باشد.

 

برای کسب اطلاعات درباره تضمین قبولی در رشته پزشکی وارد شوید.

 

حداکثر سن برای رشته پزشکی

حداکثر سن برای رشته پزشکی را درواقع تا حدود زیادی می‌توان بسته به شرایط جسمانی داوطلب شرکت کننده متفاوت دانست. در مرحله قبولی در رشته پزشکی در سن بالا ، شما تنها به مسئله برنامه ریزی کنکور و روش درس خواندن برای کنکور ممکن است فکر کنید و ذهنتان را مشغول نموده باشد. اما پس از پذیرش با توجه به حساسیت این شغل، داوطلب پذیرفته‌شده حتماً لازم است از شرایط جسمانی مطلوب تری برخوردار باشد.

بنابراین حداکثر سن برای رشته پزشکی تا حدود بسیار زیادی به شرایط جسمانی شما باز می‌گردد. به این نکته توجه داشته باشید که برخوردار بودن از شرایط جسمانی و همچنین سلامت روانی و ذهنی از شروط بسیار مهم برای قبولی در رشته پزشکی در سن بالا می‌باشد. زیرا در صورت پذیرش شما با جان انسان‌ها سرو کار خواهید داشت و این مسئله بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

 

تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا

 

تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا

تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا

تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا شرایط سخت خود را خواهد داشت. باید پذیرفت که شرایط زندگی و کاری شما با فردی که مجرد و یا در سن کم تری می باشد متفاوت است. بنابراین خودتان را برای تمام سختی های پیش رو آماده نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که قبولی در رشته پزشکی در سن بالا با توجه به تجربه ها و حتی قدرت تحلیل بالایی که یک فرد با سن بالاتر نسبت به فردی که از سن کم از آن برخوردار می باشد، یک امتیاز فوق العاده خواهد بود.

برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا می توانید از مشاوره رایگان کنکور تجربی  استفاده نمایید. تا بتوانید به موفقیت لازم در این زمینه دست یابید. افرادی که در سن بالا پزشک شده اند افرادی هستند که با مشورت های لازم از مشاورین و متخصصین توانسته اند در این رقابت بسیار سخت به موفقیت های لازم دست یابند.

 

برای استفاده از امکان مشاوره تضمینی در کنکور کلیک کنید.

 

قبولی دندانپزشکی در سن بالا

رشته دندانپزشکی نیز از جمله رشته های پر طرفدار کنکور تجربی می باشد. بنابراین قبولی در این رشته بسیار سخت و رقابت بسیار شدیدی را به همراه خواهد داشت. یکی از مزیت های رشته دندانپزشکی خصوصا برای افرادی که در سنین بالاتری نسبت به سایرین برخوردار می باشند، در رابطه با پزشک شدن سریع تر آنان و همچنین از جمله سایر مزایای آن را می توان درآمد بالای این رشته و شغل دانست.

قبولی در رشته پزشکی در سن بالا برای بسیاری از افرادی که شاید احساس می کنند خیلی سریع تر لازم است فارغ التحصیل شوند و یا اینکه مایلند زودتر وارد بازار کار شوند، شاید گزینه مناسبی نباشد. زیرا علاوه بر دوره عمومی ، لازم است دوره تخصصی را نیز بگذراند. ولی قبولی دندانپزشکی در سن بالا تمامی این مزایا را برای داوطلبان به همراه خواهد داشت.

برای مشاوره قبولی در رشته پزشکی در سن بالا می توانید با مشاورین  متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. همچنین با استفاده از کمک مشاورین ما خواهید توانست به قبولی دندانپزشکی در سن بالا به راحتی دست یابید. کافی است با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید. همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

منابع کمک درسی برای قبولی در رشته پزشکی چیست؟

آیا می توان در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت نمود؟

آیا برای افراد با سن بالا معاینه های جسمانی گرفته می شود؟

رشته های بدون کنکور پزشکی 98در کدام دانشگاه ها ارائه می شود ؟

مطالب مرتبط : 

فنون تست زنی بدون معلومات

جدول درآمد رشته های تجربی و پیراپزشکی

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 98

نکات طلایی موفقیت در کنکور در کمترین زمان

برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟

2.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

13 دیدگاه دربارهٔ «قبولی در رشته پزشکی در سن بالا»

  1. Avatar photo قاسم محمدرضایی گفت:

    سلام وقت بخیر ، من 33 سالم هست رشته کامپیوتر نرم افزار – مقطع کاردانی خوندم میتونم رشته های پزشکی رو بخونم و ادامه تحصیل بدم ؟

  2. Avatar photo مژگان رضایی گفت:

    سلام من ۳۴سالمه لیسانس حسابداری دانشگاه آزادخوندم…میخوام پزشکی بخونم آیاامکانش هست..برای سن وسالم به مشکل نمیخورم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر از طریق کنکور سراسری میخواهید اقدام بفرمایید خیر شرط سن ندارد .

  3. Avatar photo علی طلوعی گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم من ۲۷ سالمه دیپلم انسانی دارم میتونم کنکور پزشکی شرکت کنم یا ن؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله اما سوابق تحصیلی ای نخواهید داشت و قبولیتون احتمالش خیلی کم است

  4. Avatar photo فایزه گفت:

    من 23 سالمه و خوب فارغ التحصیل ارشد روان شناسی هم خواهم بود در سال اینده، اگه امسال کنکور تجربی بدم پزشکی قبول شم و نوبت بهمن وارد دانشگاه پزشکی بشم، اونجا 20 تا دانشجو پیدا میشه که مثل من دیر وارد رشته پزشکی شده باشن؟

    1. Avatar photo moradkhani گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالش وجود دارد. نسبت به مقوله سن در دانشگاه حساسیت نشان ندهید.

  5. Avatar photo Noshin گفت:

    هر کار می کنم نمیتونم با تلفنی که دادید تماس بگیرم
    من دندانپزشکی میخوام در سن بالا و اینکه فارغ التحصیل پرستاری هستم و سالها کار کردم و هممواره در کار و اموزش فعال بودم واقعا الان دندان پزشکی را میخوام بخونم چون اونوقت با تجربباتم و میزان کاری که کردم و اشراف خوبی که دارم یه دندانپزشک عالی میشم

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      سلام وقت بخیر رشته دندان پزشکی لازمه قبولیش شرکت در کنکور سراسری هستش برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه ایرانتحصیل تماس بگیرید

    2. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      مشکلی نداره میتونید شرکت کنید.

  6. Avatar photo سلام.عالیه.شرکت کنید.خودمم انگیزه پیداکردم.منم۳۹سالمه.که میخوام شرکت کنم.البته تااون‌موقع ۴۰سالم میشه گفت:

    عالیه

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    من یک خانم 38 ساله هستم و دیپلم انسانی دارم میخواستم در کنکور تجربی رشته پزشکی شرکت کنم باتوجه به سنم برای من مقدوره شرکت کنم، آیا درآینده امکان استخدامی دررشته پزشکی برای من هست؟

  8. Avatar photo میرزا قلی گفت:

    چرا ساختمانهای دانشگاه ازادرا به مراکز قابل استفاده به هموطنان برا ایده های مختلف واءدار نمی کنید.حدود ۵۰۰واحد دانشگاهی در شهرها و روستاها تقریبا بدو ن استفاده وجود دارند(یا دارای تعداد انگشت شماری دانشجوب هستنندکه میتوان انها را به مراکز دیگر فرستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور