ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

غیبت از طرح پزشکی ۱۴۰۳ + عواقب غیبت از طرح | ایران تحصیل

غیبت از طرح پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

غیبت از طرح پزشکی و عواقب غیبت از طرح، افرادی که مشمول خدمت طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت هستند،‌ با پیگیری اطلاعیه های مربوطه می بایست نسبت به ثبت نام و انتخاب محل خدمت خود اقدام نمایند.

کلیه شرایط و قوانین سامانه تأمین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت و غیبت از طرح پزشکی و عواقب غیبت از طرح از طریق دفترچه دستورالعمل ثبت نام منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

مشمولان پیش از ورود به سامانه ثبت نام طرح نیروی انسانی باید شرایط پیش از ثبت نام و بکارگیری و همچنین شرایطی را که برای ارائه مدارک در نظر گرفته شده به دقت مطالعه کنند واز غیبت از طرح پزشکی و عواقب غیبت از طرح که در ادامه به آن می پردازیم، آگاهی لازم داشته باشند. با ایران تحصیل همراه باشید.

 

جهت اطلاع از غیبت از طرح پزشکی ۱۴۰۳ + عواقب غیبت از طرح با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

غیبت از طرح پزشکی

بر اساس ماده ۱۱ قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، مشمولان اين قانون از لحاظ حقوق، مزايا و امور رفاهي (‌مرخصي‌هاي استحقاقي، استعلاجی، بدون حقوق، پاداش، كمک هاي غير‌نقدي و بيمه عمر و درمان و حادثه و ساير مزايا) تابع قوانين و مقررات استخدام كشوري و قانون نظام هماهنگ پرداخت كاركنان دولت هستند و ‌چنانچه به دستگاه ديگری معرفي گردند كه داراي مقررات استخدامي خاص باشد، تابع ضوابط حقوقي و رفاهي آن دستگاه خواهند بود.

بر اساس ‌تبصره 3 قانون مذکور، آن دسته از مشمولان که در مدت خدمت مقرر، تحت پوشش نظام‌های حمایتی دیگری نیستند، با پرداخت حق بیمه مقرر در قانون ‌تأمین اجتماعی ‌مصوب ۱۳۵۴ (‌توسط مشمول و دستگاه ذیربط) تحت پوشش حمایت‌های پیش‌بینی شده در قانون یاد شده قرار خواهند گرفت.

از طرفی ماده ۷۴ قانون کار، مدت مرخصی استعلاجی با تایید سازمان تامین اجتماعی را جزء سوابق کار و بازنشستگی کارگران محسوب می‌کند.

 

 

جهت اطلاع از شرایط انصراف از طرح پزشکی و نحوه انتخاب محل طرح پزشکی  بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

بر اساس ماده ۵۹ قانون تامین اجتماعی، بیمه شدگانی که تحت معالجه و یا درمان‌های توانبخشی‌ قرار می‌گیرند و بنا به تشخیص «سازمان تامین خدمات درمانی» موقتاً قادر به کار نیستند، به شرط عدم اشتغال به کار و عدم‌ دریافت مزد یا حقوق استحقاق دریافت غرامت دستمزد را با رعایت‌شرایط زیر خواهند داشت:

▪︎بیمه شده بر اثر حوادث ناشی از کار و غیر ناشی از کار یا بیماری‌های حرفه‌ای تحت درمان قرار گرفته باشد.

▪︎چنانچه فرد بیمه شده به سبب بیماری و طبق گواهی پزشک احتیاج به استراحت مطلق یا بستری شدن داشته باشد و در تاریخ‌ اعلام بیماری مشغول به کار بوده و یا در مرخصی استحقاقی‌ باشد.

▪︎مطابق بند یک ماده ۶۲ قانون تأمین اجتماعی غرامت دستمزد، از اولین روزی که بیمه شده بر اثر حادثه یا بیماری حرفه‌ای و به موجب تشخیص سازمان تأمین خدمات درمانی قادر به کار نباشد، پرداخت خواهد شد.

در صورتی که عدم اشتغال به کار و معالجه به سبب بیماری باشد، در صورتی که بیمار در بیمارستان بستری نشود، غرامت دستمزد از روز چهارم پرداخت خواهد شد.

 

شرایط عمومی طرح نیروی انسانی

شرایط عمومی طرح نیروی انسانی

 

 

شرایط عمومی طرح نیروی انسانی

در ابتدا متقاضی می بایست با دانشگاه محل تحصیل خود تسویه کرده و از ثبت اطلاعات فارغ التحصیلی خود در سامانه آموزشی وزارت بهداشت ( سما ) اطمینان حاصل کند.

اشخاصی که در مقطع تحصیلی قبلی خود طرح را انجام داده و گواهی پایان طرح دریافت نموده اند مشمول طرح نیروی انسانی نمی شوند.

تا 3 ماه پس از فراغت از تحصیل، متقاضیان رشته های طرح اجباری فرصت ثبت نام دارند چرا که در غیر این صورت مشمول اضافه خدمت 3 تا 6 ماهه خواهند شد.
 

 

جهت اطلاع از رشته های استخدامی وزارت بهداشت و  ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

شرایط ثبت نام آقایان در طرح نیروی انسانی
 

▪︎داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه پیش از فارغ التحصیلی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی
 
▪︎داشتن کارت معافیت از نظام وظیفه
 
▪︎کمتر از حد نصاب بودن مدت طرح پس از فارغ التحصیلی از رشته های پزشکی و پیراپزشکی خدمت نظام وظیفه
 
▪︎امکان معافیت برای رشته های اجباری در صورت سپری شدن خدمت نظام وظیفه
 
داوطلبانی که فارغ التحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند و خدمت نظام وظیفه خود را هنوز سپری نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت پیام آوران بهداشت از نحوه ثبت نام آگاه شده و در مراکز درمانی و بهداشتی مناطق محروم تحت نظر وزارت بهداشت مشغول شوند.

 

 

جهت اطلاع از حقوق طرح پزشکی و پزشکی تعهدی چیست؟ بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

شرایط اختصاصی طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

برای ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت ، مشمولانی که از دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم فارغ التحصیل شده اند، می بایست دارای شرایط زیر باشند تا ثبت نام با موفقیت انجام شده و در نتیجه به خدمت مراکز بهداشتی در آیند.

جهت تأیید اصل مدرک یا گواهی موقت تحصیلی، فارغ التحصیلان می بایست به وزارت علوم به آدرس خیابان انقلاب، ضلع شرقی میدان فردوسی، خیابان موسوی، سازمان امور دانشجویان مراجعه نمایند.

پس از تأیید مدرک تحصیلی، اطلاعات فارغ التحصیلان در سامانه وزارت بهداشت قرار گرفته و امکان ثبت نام متقاضیان فراهم می شود، گرچه این روند ممکن است زمانبر باشد

 

 

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی و  شرایط استخدام وزارت بهداشت بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

قانون مربوط به خدمت پزشكان و پيراپزشكان

قانون مربوط به خدمت پزشكان و پيراپزشكان (مصوب ۱۲/۲/۱۳۷۵ مجلس شوراي اسلامي)

ماده ۱)
تمامی افراد ایرانی با تحصیلات فوق دیپلم و بالاتر که پس ازتاریخ ۱/۴/۱۳۶۷ از مراکز آموزش عالی گروه پزشکی در داخل و یاخارج از کشور فارغ ‌التحصیل شده یا می‌شوند و خدمت آنان از سوی ‌وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی مورد نیاز اعلام می‌گردد، مکلفند حداکثر مدت ۲۴ ماه اول پس از فراغت از تحصیل خود رادر داخل کشور و در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تشکیلات تابعه آن خدمت نمایند.

تبصره ۱)
مدت خدمت در مقطع کاردانی یکسال می‌باشد.

تبصره ۲)
مدت فوق برای کمتر از ۲ سال برحسب محرومیت ‌نقاط به تفصیل آیین ‌نامه ‌ای خواهد بود که به تصویب هیات وزیران‌ خواهد رسید.

تبصره ۳)
کسانی که خدمت موضوع این قانون را به انجام رسانیده ‌همچنین کسانی که دارای پروانه دائم پزشکی بوده یا واجد شرایط‌ دریافت پروانه دائم باشند، با دریافت مدرک تحصیلی جدید مشمول خدمات موضوع این قانون نمی‌باشند.

تبصره ۴)
پزشکان عمومی ذکور مشمول این قانون و قانون ‌پیام ‌آوران بهداشت موظفند حداقل یک سال خدمات قانونی را درمراکز بهداشتی و درمانی روستاها و بخش های کشور انجام دهند.

تبصره ۵)
مستخدمین رسمی دولت و کادر ثابت نیروهای مسلح‌ و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی خدمت موضوع این قانون را در نقاط مورد نیاز سازمان‌ ذی ربط به شرط داشتن واحدهای بهداشتی‌، درمانی انجام خواهند داد.

 

 

جهت مشاهده شیوه نامه به کارگیری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

ماده ۲)
همسران و فرزندان شهدا، آزادگان‌، مفقودین جنگ‌ تحمیلی‌، یک نفر برادر یا خواهر شهید یا مفقود، برادران و خواهران ‌دو شهید یا بالاتر، آزادگان‌، جانبازان انقلاب اسلامی بالای ۲۵% ونیز مادرانی که حضانت فرزند خود را به عهده دارند و تک فرزند خانواده از خدمات موضوع این قانون معاف هستند و در صورت‌ تمایل افراد مذکور و نیاز وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی این گروه می‌توانند از مزایای این قانون بهره‌مند شوند.

تبصره)
در مورد معافیت افراد مازاد بر نیاز اولویت با رزمندگان‌ می‌باشد.

ماده ۳)
مدت خدمت دوره ضرورت و دوره احتیاط مشمولان این‌ قانون که در حرفه پزشکی انجام شود از کل خدمت مقرر در این ‌قانون کسر می‌گردد.

ماده ۴)
مشمولان این قانون مکلفند حداکثر یک ماه بعد از فراغت‌ از تحصیل یا اعلام ارزشیابی مدرک تحصیلی خارج از کشور به‌منظور تعیین وضعیت از لحاظ شمول موضوع این قانون خود را به ‌وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی معرفی نمایند.

وزارت‌ مذکور موظف است ظرف حداکثر دوماه تعیین محل خدمت نموده‌ و افراد مازاد بر نیاز را با رعایت اولویت سهمیه مناطق ۱ و آزاد معاف نماید. کسانی که ظرف مدت مقرر خود را معرفی ننمایند و یا یک ماه پس از تعیین محل خدمت شروع به کار نکنند، غایب‌ محسوب و به تشخیص وزارت مذکور برابر مدت غیبت به خدمت ‌آنان افزوده خواهد شد.

ماده ۵)
مشمولان این قانون مادام که خدمات قانونی را شروع‌ ننموده یا معافیت اخذ نکرده باشند، مجاز به دخالت در امور پزشکی نمی‌باشند.

ماده ۶)
تحویل مدرک تحصیلی و ریز نمرات و صدور هرگونه‌ تاییدیه تحصیلی و گواهینامه برای مشمولانی‌که خدمت‌ موضوع این ‌قانون را انجام نداده و یا معافیت دریافت ننموده باشند، ممنوع است‌.

تبصره)
کسانی که برای ادامه تحصیل با هزینه شخصی در دانشگاه های معتبر مورد تایید در خارج از کشور در رشته‌های مورد نیاز کشور احتیاج به مدارک تحصیلی داشته باشند با سپردن تضمین ‌کافی مبنی بر انجام خدمات قانونی پس از فراغت از تحصیل ، مدارک تحصیلی و گواهی موقت طبابت دریافت خواهند داشت‌.

ماده ۷)
فارغ ‌التحصیلان سهمیه مناطق ۲ و بالاتر و مناطق محروم ‌آزمون های سراسری سنوات پس از انقلاب فرهنگی موظفند تعهدات‌ خود را بر اساس آیین‌ نامه‌ ای که به تصویب وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی خواهد رسید، انجام دهند.

ماده ۸)
مشمولین قوانین قبلی خدمات پزشکان که به دلیل موجه‌ خدمات خود را طبق ضوابط مربوط انجام نداده‌اند، مشمول این‌ قانون خواهند بود.

ماده ۹)
فارغ ‌التحصیلان خارج از کشور که از مزایای ارزی بهره‌مند نشده‌اند ، از شمول این قانون مستثنی بوده و چنانچه از گروه دارای ‌پروانه ‌باشند طبق‌ضوابط‌، پروانه دائم پزشکی دریافت خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع از مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  و رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت  بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

تبصره ۱)
کسانی که از ارز دولتی استفاده نموده‌اند با توجه به‌مدت استفاده از ارز دولتی، خدمات موضوع این قانون و تعهدات ‌مربوطه را انجام خواهند داد.

تبصره ۲)
کسانی که در حین تحصیل رشته‌های علوم پزشکی وارد کشور شده و تحصیلات خود را تا فارغ ‌التحصیلی در داخل کشور ادامه می‌دهند، در صورتی که هزینه تحصیل خود را بپردازند و از مزایای ارزی دولت بهره‌مند نگردیده باشند، برای باقیمانده دوره‌ تکمیلی نیاز به انجام خدمات قانونی نخواهند داشت‌.

ماده ۱۰)
خدمات قبلی مشمولین قانون خدمت خارج از مرکز پزشکان و دندانپزشکان و داروسازان به قوت خود باقیست و جزو خدمات موضوع این قانون محسوب می‌گردد.

ماده ۱۱)
مشمولان این قانون از لحاظ حقوق و مزایا و امور رفاهی ‌(مرخصی‌های استحقاقی‌، استعلاجی‌، بدون حقوق، پاداش‌، کمک های غیرنقدی و بیمه عمر و درمان و حادثه و سایر مزایا ) تابع‌ قوانین و مقررات استخدام کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت‌ کارکنان دولت می‌باشند و چنانچه به دستگاه دیگر معرفی گردند که‌ دارای مقررات استخدامی خاص می‌باشند، تابع ضوابط حقوقی و رفاهی آن دستگاه خواهند بود.

تبصره ۱)
مشمولان این قانون که به طور تمام وقت و بدون کارانتفاعی خصوصی خدمت می‌نمایند، چنانچه از گروه دارای پروانه‌ باشند در مقابل دو نوبت کار موظف از حقوق و مزایا، اضافه ‌کاری وحق محرومیت از مطب‌، طبق آیین ‌نامه اجرایی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین خواهد نمود، استفاده می‌نمایند و در صورتی که از گروه بدون پروانه باشند، از مزایای دو نوبت کار موظف ( کار و اضافه ‌کار ) بهره‌مند می‌گردند.

تبصره ۲)
وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند مشمولان موضوع این قانون را در صورت نیاز با اولویت مناطق ‌محروم و نیازمند در حین خدمت بدون اخذ مجوزهای مربوطه به‌ استخدام پیمانی یا رسمی دستگاه مربوطه در آورد.

تبصره ۳)
آن عده از مشمولان این قانون که در مدت خدمت مقرر، تحت پوشش نظام های حمایتی دیگری نیستند، با پرداخت حق ‌بیمه مقرر در قانون تأمین اجتماعی‌، مصوب ۱۳۵۴ (توسط مشمول ‌و دستگاه ذی ربط‌) تحت پوشش حمایت های پیش بینی شده درقانون یاد شده قرار خواهند گرفت‌.

ماده ۱۲)
مشمولان این قانون که به سن بالای ۴۵ سالگی رسیده ‌باشند، از انجام خدمات موضوع این قانون معاف می‌باشند.

ماده ۱۳)
بهداشت کاران دهان و دندان و کاردان های بهداشت‌ خانواده و مبارزه با بیماری ها، تابع ضوابط مقرر در قوانین خاص‌ مربوط به خود می‌باشند.

ماده ۱۴)
به منظور تربیت پزشک متخصص مورد نیاز مناطق ‌محروم و نیازمند کشور، وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی ‌موظف است به هنگام پذیرش دستیار تخصصی‌، سهمیه‌ های ‌جداگانه‌ای را برای مناطق محروم نیازمند کشور اختصاص دهد،دستیاران تخصصی استفاده کننده از سهمیه مذکور موظفند پس از انجام دوره تخصص برابر طول دوره تخصص به عنوان خدمات ‌قانونی موضوع این قانون در نقاط مربوط انجام دهند و پس از انجام‌ خدمات مذکور پروانه دایم دریافت خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع از منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت  بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

تبصره ۱)
دستیاران استفاده کننده از سهیمه موضوع این ماده که‌ دارای پروانه دائم پزشکی هستند، نصف مدت دوره تخصصی با احتساب ضرایب مربوط در نقاط مذکور خدمت خواهند نمود.

تبصره ۲)
دستیاران تخصصی موضوع ماده فوق موظفند قبل‌ از شروع دوره دستیاری تعهد ثبتی لازم جهت خدمت در نقاط‌ مربوط ‌به ‌دانشگاه های‌ علوم ‌پزشکی ‌و خدمات ‌بهداشتی‌، درمانی ‌بسپارند.

تبصره ۳)
قانون نحوه تامین هیات علمی مورد نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به قوت خود باقی است‌.

ماده ۱۵)
قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ‌ایرانی و اصلاحات آن به قوت خود باقی است و انجام خدمات ‌موضوع این قانون به عنوان قسمتی از تعهدات موضوع قانون مزبور محسوب خواهد شد.

ماده ۱۶)
آیین ‌نامه اجرایی این قانون توسط وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی حداکثر ظرف دو ماه تهیه و پس از تصویب ‌هیات وزیران به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

ماده ۱۷)
کلیه قوانین مغایر با این قانون لغو می‌گردد.

قانون فوق مشتمل بر هفده ماده و چهارده تبصره در جلسه روز چهارشنبه دوازدهم، اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و پنج مجلس شورای‌اسلامی تصویب و در تاریخ
1375.2.26 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

‌رییس مجلس شورای اسلامی – علی‌اکبر ناطق نوری

 

 

 

عواقب غیبت از طرح

عواقب غیبت از طرح

 

عواقب غیبت از طرح

سردار تقی مهری: بر اساس اطلاع رسانی های صورت گرفته کلیه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند، با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا می بایست تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می کردند.

وی با تاکید بر اینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا ۳ ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند.

مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۹ فارغ التحصیل شده اند، فعلاً می توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند، البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان، مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد.

تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا می باشد و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi @ انجام می شود.

 

 

جهت دانلود این مقاله کلیک نمایید.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا غیبت از طرح پزشکی ۱۴۰۳ + عواقب غیبت از طرح را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص غیبت از طرح پزشکی ۱۴۰۳ + عواقب غیبت از طرح برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از غیبت از طرح پزشکی ۱۴۰۳ + عواقب غیبت از طرح با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «غیبت از طرح پزشکی ۱۴۰۳ + عواقب غیبت از طرح | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo الهه گفت:

    سلام ببخشید من طرحو ثبتنام کردم و ابلاغیه م صادر شده اما بخاطر برخی مشکلات نمیتونم شروع به کار بزنم،میشه انصراف داد از طرح؟ عوارضی داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید تاخیر رو بزنید در غیر این صورت 6 ماه جریمه داره

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر ،اگر بخاطر دیر فارغ التحصیل کردن دانشگاه اضافه طرح شامل بشه چه روندی داره که اون سه ماه اضافه طرح نباشه

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز هیچ دانشگاهی دانشجوی خود را دیر فازغ التحصیل نمیکند.

  3. Avatar photo مینا گفت:

    سلام من شهریور 402 فارغ‌التحصیل از رشته پرستاری شدم اما به علت بارداری و زایمان کارهای تسویه از دانشگاه رو هنوز انجام ندادم .الان بچم سه ماهشه اکه فارغ‌التحصیل بشم جریمه میشم؟ چقدر وقت دارم برم طرح با وجود دخترم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  4. Avatar photo محمد گفت:

    با سلام بنده زمانی که خدمتم تمام شد و تا زمانی که کارت پایان خدمت دستم رسید ۶ماه طول کشید بعد سامانه وقتی ثبت نام کردم ۶ماه اضافه طرح پرستاری خوردم.ولی چون اسکن کارت پایان خدمت نداشتم نمیتونستم سامانه ثبت نام کنم..بنظرتون این ۶ماه قابل بخشش هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق اداره طرح پیگیری نمایید.

  5. Avatar photo محسن گفت:

    سلام من فارغ التحصیل سال ۱۴۰۲ کارشناسی پرستاری هستم خدمت نرفتم طرح هم نرفتم اگه بخوام کارشناسی حقوق بخونم مشکلی برای طرح پیش نمیاد همچنان معافیت موقت میشم یا نه ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای هر مقطع یک بار معافیت صادر می شود

  6. Avatar photo چکامه گفت:

    سلام وقت بخیر . من ترم اخر اتاق عمل هستم از دانشگاه ازاد ‌. میخواستم بپرسم اگر معافیت نداشته باشم و بدون طرح رفتن برم خارج از کشور ، چقدر فرصت دارم که تا قبل از باطل شدن مدرکم برگردم و طرحم رو شروع کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد از تسویه با دانشگاه شما این اجازه را نخواهید داشت . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کار آموزی در عرصه

    کار آموزی در عرصه رشته های تجربی + لیست رشته ‌ها

    کار آموزی در عرصه شامل سپری کردن 8 الی 28 واحد درسی مطابق با نوع رشته در آخرین‌ترم یا سال تحصیلی  می‌شود.  در این ایام دانشجویان باید به محیط‌ها و مراکز درمانی برود. سپس شیفت‌های کاری مختلف را دررابطه‌با بخش‌های...
  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
تماس با مشاور