ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون استخدامی وزارت بهداشت یکی از آزمون‌های پرطرفدار کشور است که افراد زیادی تمایل دارند با شرکت در این آزمون در وزارت بهداشت استخدام شوند. زمان ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت  هر ساله توسط سازمان سنجش کشور اعلام می شود.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت می توانید در زمان مقرر شده به این سامانه مراجعه کنید. ممکن است برخی از افراد در مورد زمان و مراحل ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت  سوالات و مشکلاتی داشته باشند. به همین دلیل یک راهنمای خوب در این مورد برای داوطلبان بسیار خوب است.

شما جهت برطرف کردن مشکلات و سوالات خود در قبال ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت  می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید تا از اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت اطلاع داشته باشید.

زمان ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1403

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت توسط سازمان سنجش پس از اعلام رشته‌های آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و سایر ارگان‌های مرتبط با وزارت بهداشت، جزئیات نام‌نویسی و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی را تعیین می‌کند و پس از تصویب نهایی، زمان و جزئیات ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت هر سال در محدوده‌های زمانی مختلف انجام می‌شود. با توجه به اطلاعیه‌ای در خصوص ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت آغاز‌شده‌و طبق توضیحات ذکر شده، دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال جاری در ۲۱ شهریور ماه بر روی سایت جهاد دانشگاهی قرار دارد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای داوطلبان دارای توکن پرداخت و ویرایش ثبت‌نام برای داوطلبان تا پایان ۳ مهرماه 1402 بوده است. پیش بینی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت  آزمون استخدامی وزارت بهداشت در پایان سال و یا در ابتدای سال آینده برگزرا خواهد شد و به محض اطلاعیه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت در سال جدید این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

برای اطلاع از  منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

نحوه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1403

لطفا توجه داشته باشید که ثبت نام در آزمون استخدام وزارت بهداشت از سال 1402 به بعد به شیوه‌ای متفاوت از دوره‌های گذشته انجام می شود. این امر از طریق سایت سازمان سنجش انجام نمی‌شود و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون است.

برای ورود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir وارد‌ شده‌ و بر روی گزینه «ورود به صفحه اختصاصی آزمون» کلیک کنید.

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1

سپس بر روی گزینه «پراخت هزینه» کلیک کرده و اطلاعات هویتی خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کنید.

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 2

سپس به صفحه نخست بازگردید و گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب کرده و اطلاعات هویتی خود را مانند کد ملی و توکن مالی وارد کرده و بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 4

به منظور تکمیل مراحل ثبت نام، لازم است که تمامی موارد مورد نیاز در این فرم با دقت و صحیح پر شوند، به منظور اطمینان از صحت ثبت نام، پس از تایید همه اطلاعات، شماره پرونده و کد رهگیری به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد و همچنین در همان صفحه ثبت نام نمایش داده خواهد شد.

این کدها برای ورود به پروفایل سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استفاده می‌شود تا متقاضیان بتوانند کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون را به راحتی مشاهده کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق همان سایت اقدام نمایند. زمان و مکان برگزاری آزمون نیز از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آخرین اخبار مرتبط با آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت، به وب‌سایت رسمی وزارت بهداشت مراجعه کنید.

جهت اطلاع از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش روی لینک رنگی کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1403

در هنگام تکمیل فرم ثبت نام، گاهی اوقات به دلیل عدم دقت یا حواس پرتی، افراد ممکن است اطلاعاتی را به اشتباه وارد کنند. همچنین، در صورت تضاد مشخصات واقعی فرد با اطلاعات وارد شده، ثبت نام و شرکت در آزمون لغو خواهد شد.

به منظور پیشگیری از این مشکلات، متقاضیان می‌توانند همزمان با زمان ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

همچنین، در برخی موارد، کاربران فرصتی برای ویرایش اطلاعات خود قبل از برگزاری آزمون خواهند داشت. اصلاحیه دفترچه استخدامی وزارت بهداشت نیز در صورت اعلام تغییرات، از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به داوطلبان ارائه خواهد شد

. داوطلبان باید این ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت را مطالعه کرده و در صورت نیاز، اطلاعات خود را در فرم ثبت نام تغییر دهند.

زمان ویرایش اطلاعات و اعلام تغییرات در شرایط ثبت نام و اصلاحیه دفترچه، از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

شرایط ثبت‌ نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کلیه داوطلبانی که قصد دارند برای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت اقدام نمایند باید  شرایط استخدام وزارت بهداشت داشته باشند تا در آزمون استخدامی آن شرکت کنند. این شرایط به صورت زیر هستند:

✅ داوطلبان باید تابع کشور جمهوری اسلامی ایران باشند.

✅ تمام داوطلبان مرد باید کارت پایان خدمت یا معافیت داشته باشند.

✅ داوطلبان باید جزو نیروهای باز خرید شده یا باز نشسته دستگاه‌های اجرایی نباشند.

✅ با مدارک تحصیلی معادل‌سازی شده نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

✅ دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد باید حداقل 20 الی 40 سال سن داشته باشند، اما دارندگان مدرک دکترا و بالاتر می‌توانند حداکثر 45 ساله باشند.

✅ تمام داوطلبان قانون خدمات پزشکی و پیراپزشکی باید گواهی پایان دوره یا معافیت طرح نیروی انسانی اجباری را دریافت کرده باشند.

✅ تمام داوطلبان مشمول قانون خدمت پزشکی و پیراپزشکی در صورت قبولی در آزمون استخدامی باید گواهی انصراف از طرح نیروی انسانی دانشگاه محل تحصیل خود را ارائه دهند.

✅ کلیه داوطلبانی که قصد دارند در رشته‌های فوریت پزشکی شرکت کنند باید حداقل 165 سانتی‌متر قد و شاخص توده بدنی (BMI) بین 30 الی 19 داشته باشند. هم‌چنین آن‌ها باید دارنده گواهینامه رانندگی با آمبولانس (پایه 2) باشند.

شرایط ثبت‌ نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

✅ تمام داوطلبان حیطه نگهبان باید حداقل 175 سانتی‌متر قد و توده بدنی 5 تا 27 داشته باشند. همچنین آن‌ها باید بین 22 الی 30 سال سن داشته باشند.

✅ داوطلبان باید شرایط احراز رشته و مقاطع تحصیلی کد رشته‌ها را رعایت کنند.

✅ داوطلبان توسط مراجع قضایی و سازمان‌های ذی‌صلاح از شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی ممنوع نشده باشند.

✅ به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران متعهد باشند.

✅ به مواد مخدر و دخانیات اعتیاد نداشته باشند.

✅ شرایط جسمی، روانی و توانایی انجام کار مورد نظر را طبق شورای طب کار و کمیسیون پزشکی موسسه داشته باشند.

✅ سابقه محکومیت جزایی موثر نداشته باشند.

✅ مدرک تحصیلی معادل در رشته مورد نظر آن‌ها مطابق دستورات دفترچه ثبت‌نام باشند.

✅ توسط واحدهای تابع وزارت بهداشت محرومیت دائم از خدمت یا اخراج از کار نشده باشند.

هر کدام از داوطلبان ثبت‌ نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید کلیه این شرایط را رعایت کنند، در غیر این صورت اگر در آزمون استخدامی قبول شدند، روند پذیرش آن‌ها لغو خواهد شد، بنابراین شما علاوه بر داشتن شرایط بالا تمام دستورات موجود در دفترچه راهنما را رعایت کنید.

توجه نمایید شرایط ثبت‌ نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مربوط به سال گذشته بوده و به محض انتشار و اعلام شرایط ثبت‌ نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت  در سال 1403 در این مقاله شرایط جدید به روز رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به سایت ثبت درخواست نقل و انتقالات وزارت بهداشت روی transmission.behdasht.gov.ir کلیک نمایید.

دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت در تاریخ مشخص‌ شده در سال جاری در وب‌سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به‌ نمایش درآمده است.

در این دفترچه، مفاد مربوط به آزمون استخدامی و شرایط آن که شرکت‌کننده باید آن را برای شرکت در این آزمون بداند، ذکر‌شده‌است تا متقاضیان در فرآیند ثبت نام دچار ابهام یا مشکل نشوند.

همچنین اطلاعاتی از قبیل: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در مرحله اولیه آزمون برای تکمیل فرم آنلاین، رشته‌های مورد آزمون استخدامی وزارت بهداشت، مدارک لازم برای مصاحبه، شرایط عمومی و خاص مربوط به هر رشته و همچنین روش پر کردن فرم ثبت نام و در صورت ضرورت آپلود مدارک مورد نیاز در این دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت آمده است.

به محض انتشار دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد. برای دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت  لینک زیر را کلیک نمایید.

دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1402
لینک دانلود دفترچه 

دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 

رشته های مورد نیاز برای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

رشته‌های شغلی ارائه‌ شده‌ در آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت بر اساس نیازهای مختلف هر استان، که در راهنمای ثبت‌نام این آزمون ذکر‌شده‌است، متنوع است.

برای هر عنوان شغلی، رشته‌های تحصیلی مرتبط با آن در نظر گرفته‌ شده‌ است. متقاضی باید این دو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط، اقدام به ثبت‌نام در یکی از این رشته‌های شغلی نماید.

شرکت‌کنندگان به راحتی می‌توانند رشته تحصیلی خود را با نیازهای هر عنوان شغلی مقایسه کنند و در صورت داشتن تمامی شرایط مورد نیاز، آن را انتخاب کنند.

تمامی رشته‌های مورد نیاز ثبت‌نام استخدامی وزارت بهداشت در دفترچه ثبت‌نام قرار داده‌ شده‌ است و داوطلبان برای ثبت‌نام باید رشته‌های شغلی و تحصیلی مجاز را در دفترچه بررسی کرده و سپس ثبت‌نام خود را انجام دهند.

از جمله رشته های استخدامی وزارت بهداشت مهم و محبوب در هر دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رشته‌های شغلی ارائه‌ شده‌ در آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت
کارشناس اتاق عمل دندانپزشک پزشک عمومی
مامایی کارشناس تجهیزات پزشکی پرستار

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

با توجه به این که هنوز دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت مشخص نشده است، لذا نمی توان در مورد  مدارک اصلی آن اظهار نظر کرد، اما با توجه به این که مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت هر ساله یکسان است. به همین دلیل به مدارکی که در دفترچه سال های گذشته ذکر شده است، اشاره می کنیم. این مدارک به شکل زیر هستند.

👈 عکس 4*3 داوطلب

👈 اطلاعات فردی و شناسنامه ای

👈 وضعیت ایثارگری، جانبازی و ….

👈 اطلاعات تحصیلی مانند معدل، رشته، تاریخ فارغ التحصیلی، نام دانشگاه و غیره

👈 اطلاعات شغلی

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت با مدرک دیپلم

در کل، وزارت بهداشت در سال‌های گذشته در چندین شغل اقدام به جذب نیرو با مدرک دیپلم نموده است. اما امسال فقط افراد دارای مدرک دیپلم مجاز به انتخاب شغل نگهبانی در آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می‌باشند.

برخی دانشگاه‌ها و موسسات برای جذب نیروی نگهبان اعلام نیاز کرده و افراد دارای مدرک دیپلم در تمام رشته‌ها مجاز به ثبت نام در آزمون هستند.

با توجه به اینکه در سال‌های گذشته عناوین شغلی بیشتری برای داوطلبان آزمون استخدام وزارت بهداشت با مدرک دیپلم در نظر گرفته‌شده‌بود، می‌توان گفت که در آینده احتمال وجود دارد که دانشگاه‌ها و موسسات بیشتری برای عناوین شغلی خدماتی نیز امکان ثبت نام را فراهم کنند.

سهمیه در ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

سهمیه در ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت به شرح زیر است:

سهمیه در ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت
سهمیه ایثارگران برای ایثارگران سهیه 5 و 25 درصدی در نظر گرفته شده است.
سهمیه طرح جوانی جمعیت برای هر ازدواج و همچنین برای هر فرزند، دو درصد به نمره اکتسابی داوطلب تا سقف ده درصد افزوده می‌شود، به شرطی که نرخ باروری در شهرستانی که داوطلب یا فرزند ایشان در آن متولد شده‌اند، بیش از دو و نیم نباشد.
سهمیه معلولین سهمیه معلولین به صورت 3 درصدی می باشد.
سهمیه بومی امتیازات به دست آمده توسط داوطلبان بومی به جز ساکنان شهرستان تهران و مرکز استان‌ها، با ضریب یک و چهاردهم مورد محاسبه قرار گرفته و به عنوان معیاری برای اقدامات مربوطه در نظر گرفته می‌شود.
امتیاز قانون عدالت آموزشی در فرآیند پذیرش دانشجویان در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی، امتیاز افراد مشمول این قانون با شرط انجام حداقل یک سوم از دوره تعهد و ارائه تعهدنامه محضری مبنی بر پایبندی به مدت و منطقه تعهدی، با ضریب یک و دو دهم در نظر گرفته می‌شود.
سایر سهمیه ها کلیه سهمیه‌های استخدامی هر دانشگاه، پس از کسر سهمیه‌های اختصاص داده‌ شده‌ به ایثارگران و معلولان، به سایر داوطلبان آزاد اختصاص خواهد یافت.

جهت اطلاع از شرایط اختصاص سهیمه ها می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

سهمیه در ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 

چه کسانی برای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت  نمی توانند اقدام نمایند؟

هر کسی که شامل یکی از شرایط زیر باشد، اجازه ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت را ندارد :

👈 جدایی دائم از خدمت یا اخراج توسط واحدهای تابع وزارت بهداشت

👈 دارندگان تابعیت مضاعف

👈 بازنشستگی و بازخریدی خدمت دستگاه‌های اجرایی

👈 داشتن مدرک تحصیلی معادل در رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون

👈 داشتن ممنوعیت از خدمات دولتی بر اساس رایگانی مراجع قضایی و ذیصلاح

👈 استخدام رسمی و پیمانی در دستگاه‌های اجرایی

👈 تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاه‌های اجرایی

برای اطلاع از سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک نمایید.

اخبار پیرامون  آزمون استخدام وزارت بهداشت

📌آخرین وضعیت ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ با تاخیر برگزار شد و با وجود گذشت بیش از پنج ماه، هنوز نیروهای جدید مشغول به کار نشده‌اند. معاون وزارت بهداشت، بهروز رحیمی، اعلام کرد که قبل از پایان سال، نیروهای جدید در اولویت‌های ضروری جذب خواهند شد.

 

📝 خلاصه مقاله ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت یکی از آزمون‌های پرطرفدار کشور است که افراد زیادی تمایل دارند در این آزمون شرکت و در وزارت بهداشت استخدام شوند. حال ممکن است برخی از آن‌ها سوالات و مشکلاتی را در مورد زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و یا نحوه ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت داشته باشند.

به همین دلیل در این موارد به صورت مفصل صحبت کردیم و راهنمای تصویری مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت را به صورت کامل برای شما عزیزان بیان کریم. حال اگر  سوالی در  زمینه مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت داشته باشید یا به کمک نیاز دارید، کافی است با شماره تلفن 9099075307 تماس گرفته تا از اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت اطلاع یابید.

جهت دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا در ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت می‌توان از سهمیه ایثارگران و خانواده شهید استفاده کرد؟

بله، شما در صورت داشتن شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران، خانواده شهید، معلولین و غیره می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر در زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت  مدارک داوطلبان ناقص باشد، آنگاه آیا مدارک آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

خیر، اگر در صورتی که ثبت‌نام شما ناقص باشد، آنگاه مدارک شما برای شرکت در آزمون استخدامی بررسی نخواهد شد.

آیا نحوه ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تاثیر زیادی در انتخاب کد رشته دارد؟

بله، متقاضیان باید به هنگام ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید به نام شغل، محل خدمت، جنسیت داوطلب، ظرفیت پذیرش و کد شرایط احراز توجه کنند تا بعداً به مشکل برخورد نکنند.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط»

  1. Avatar photo دلی گفت:

    سلام
    ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت شروع شده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      تا آخر خرداد ماه دفترچه منتشر می شود.

  2. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    زمان ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش کی هست؟
    ممنون میشم بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام از طریق سایت sanjesh.org پیگیری بفرمایید

  3. Avatar photo جواد گفت:

    سلام وققتون بخیر. آیا کسانی که هنوز دارن طرح می گذراند نیز می تونن در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنن یا این که باید طرحشون هم تموم بشه؟ آیا استثنی ای در این مورد وجود داره؟ میشه راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر موقع ثبت نام آزمون استخدامی نباید هیچگونه تعهد خدمتی داشته باشید

  4. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر داخل متنتون عنوان کردید کسانی که مدارکشون معادل سازی شده نمی تونن در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنن. آیا این قانون شامل دیپلم هم میشه یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مدارک معادل سازی شده شرایط جذب در آزمون های استخدامی وزارت بهداشت را نخواهند داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + دانلود مستقیم | sanjeshp

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
  • ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 

    ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 1403 + زمان و مهلت | ایران تحصیل

    افراد فارغ التحصیل شده در رشته های پیرا پزشکی گروه علوم پزشکی می توانند با شرکت در کنکور سراسری وزارت بهداشت، ادامه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد آغاز کنند. در سال جاری متاسفانه مهلت ثبت نام مجدد ارشد...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)