ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۱
ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 پس از اعلام زمان برگزاری این آزمون مشخص خواهد شد. بدین ترتیب، داوطلبانی که قبلا برای نام نویسی این آزمون اقدام نموده اند می توانند تا قبل از پایان یافتن مهلت های در نظر گرفته شده برای اصلاح اطلاعات آزمون استخدام وزارت بهداشت و تغییر مواردی که به اشتباه وارد نموده اند بپردازند. گفتنی است که برای این امر لازم است تا داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

در حقیقت افرادی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت فرایند نام نویسی خود را انجام داده اند، اما پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود متوجه بروز خطا یا مغایرت در فرم نهایی ثبت نام خود شده اند، این امکان را دارند که در مهلت اعلام شده از سوی سازمان سنجش یا وزارت بهداشت، برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود خود اقدام نمایند. در مجموع باید اشاره کرد که هر سال ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، همزمان با فرآیند ثبت نام صورت می گیرد. با توجه به اهمیت ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و صحیح بودن تمامی اطلاعات وارد شده در فرم تقاضانامه، در ادامه با زمان و نحوه انجام این کار آشنا خواهیم شد.

 

📢 اطلاعیه 📢

کلیه افراد متقاضی ثبت نام می توانند برای دریافت آخرین خبرهای مربوط به زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403 و شرایط آن، از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس گرفته و از مشاوران کارآزموده و مجرب ایران تحصیل مشاوره دریافت نمایند. لازم به ذکر است مشاوران ایران تحصیل با ارائه رتبه و درصد پذیرفته شدگان سال های قبل می توانند شما را  برای رسیدن به قبولی راهنمایی نمایند.

ضرورت ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هر ساله برای تامین نیروی خود، یک آزمون استخدامی برگزار می کند که در آن داوطلبان ابتدا باید در یک امتحان کتبی به رقابت بپردازند که در صورت کسب رتبه قبولی برای مصاحبه و گزینش نهایی دعوت خواهند شد. برای این منظور یک تاریخ مشخص جهت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود و متقاضیان واجد شرایط می توانند در این زمان مشخص شده برای تکمیل فرم تقاضانامه خود اقدام نمایند.

گرچه در دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت همه اطلاعات لازم گنجانده شده و از شرکت کنندگان خواسته می شود که ابتدا حتما آن را مطالعه و سپس نام نویسی را انجام دهند، اما گاهی برخی از داوطلبان در وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباهاتی می شوند. به همین علت ضروری است که داوطلبان قبل از مهلت ثبت نام، اطلاعاتی که به درستی وارد نشده اند را ویرایش کنند تا از شرکت در آزمون محروم نشوند. 

نکته قابل توجه : به دلیل آنکه وجود هر گونه اشتباه عمدی یا سهوی در فرم تقاضانامه سبب حذف متقاضی از مراحل بعدی خواهد شد، مهلتی جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت اختصاص داده می شود تا داوطلبان گرامی بتوانند در آن به اصلاح یا تغییر موارد لازم بپردازند. همچنین لازم به ذکر است پس از اتمام زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش، چنانچه معین شود خطایی در اطلاعات وارد شده فرد متقاضی وجود دارد، در صورت قبولی هم از پذیرش وی جلوگیری می گردد.

برای کسب اطلاع از رشته های استخدامی وزارت بهداشت روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

ضرورت ویرایش و اصلاح اطلاعات آزمون استخدام وزارت بهداشت

👈🏻 برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید. 

زمان اصلاح اطلاعات آزمون استخدام وزارت بهداشت

برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت تمامی افرادی که مدرک تحصیلی رشته های ذکر شده در دفترچه شامل رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت خانواده، کارشناس اتاق عمل و… را داشته باشند مجاز هستند که برای حضور در آزمون استخدامی این وزارت در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در فرم مربوطه ثبت کنند. البته ممکن است برخی از افراد هنگام ثبت مشخصات هویتی یا تحصیلی خود دچار اشتباه شوند که از این رو لازم است حتما اطلاعات ثبت شده را ویرایش کنند لذا سایت سازمان سنجش برای تسهیل این امر، امکان اصلاح موارد ثبت نامی را فراهم کرده است.

باید بگوییم به طور معمول زمان ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت همزمان با ثبت نام اولیه می باشد. به نحوی که در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام اولیه، علاوه بر لینک نام نویسی، یک لینک دیگر نیز جهت ویرایش اطلاعات در نظر گرفته می شود تا اگر فرد متقاضی اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده بود، اشتباهات خود را اصلاح کند.

در سال ۱۴۰۳ نیز زمان ثبت نام این آزمون 9 لغایت 15 شهریور در نظر گرفته شده بود و در همین مهلت نیز ویرایش اطلاعات امکان پذیر بود. البته در آزمون های گذشته بعد از پایان زمان تعیین شده جهت ثبت نام، فرصتی به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان قرار می گرفت و افرادی که به هر دلیلی از فرآیند اسم نویسی جا مانده و یا کسانی که قصد اصلاح اطلاعات خود را داشتند، می توانستند برای تکمیل و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

شایان ذکر است با توجه به صحبت های سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که اعلام کردند در حال حاضر با کمبود 138 هزار پرستار در وزارت بهداشت کشور مواجه هستیم، ممکن است آزمون دیگری نیز تا انتهای سال جاری برگزار گردد اما هنوز هیچ اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است و از آنجا که سازمان سنجش و آموزش کشور مجری برگزاری این آزمون می باشد، به محض دریافت اطلاعیه تعیین زمان ثبت نام این مقاله به روز رسانی می شود.

📢 اطلاعیه 📢

در مهلت اعلام شده جهت تکمیل فرایند ثبت نام، اصلاحات لازم را انجام دهید، زیرا هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون فقط می توانید اطلاعات مربوط به معدل و معلولیت را ویرایش کنید. 

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

همانطور که گفته شد، تمامی پروسه نام نویسی و همچنین ویرایش ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت از طریق ورود به سامانه سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. بدین ترتیب، متقاضیان بایستی به سایت مذکور مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک فعال در نظر گرفته شده اقدامات لازم را انجام دهند. نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت شامل مراحل زیر می باشد:

  1. آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را در مرور گر خود وارد کرده تا وارد صفحه اصلی شوید.
  2. در منوی سمت راست بر روی گزینه ” سایر آزمون های استخدامی ” کلیک نمایید.
  3. لینک فعالی ” ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ” را انتخاب کنید.
  4. در سمت راست صفحه گزینه ایی تحت عنوان ” ورود به سامانه و یا ویرایش اطلاعات” وجود دارد. بر روی آن کلیک نمایید.
  5. در صفحه ویرایش اطلاعات ثبت نامی از قبیل شماره پرونده، کد رهگیری و … را می توانید اصلاح کنید.
  6. پس از انجام مورد لازم گزینه تائید نهایی را فشار دهید.

 

👈🏻 برای اطلاع از زمان نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک کلیک کنید. 

موارد قابل ویرایش در ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

یکی از اصلی ترین دغدغه های داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت بهداشت، این است که چه مواردی باید در زمان ویرایش اصلاح شوند. از آنجا که بسیاری از افراد از این موارد اطلاع ندارند، در ادامه به بررسی اطلاعات قابل ویرایش در فرم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت خواهیم پرداخت. 

🔸 ویرایش اینترنتی در مهلت تعیین شده جهت ثبت نام

همان گونه که می دانید داوطلبان باید اطلاعاتی از جمله نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کد ملی، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، معدل آخرین مدرک تحصیلی و شاغل قراردادی (نام دستگاه) را به صورت آنلاین در سایت وارد کنند. بر همین اساس، امکان ویرایش چنین اطلاعاتی در فرصت های مجدد با مراجعه به سایت سازمان سنجش فراهم خواهد بود.

🔸 ویرایش حضوری هنگام دریافت کارت ورود به جلسه

در شرایطی که داوطلبان هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت متوجه مغایرت در مواردی مثل مقطع تحصیلی، معلولیت، اولویت انتخابی، جنس و یا عنوان رشته تحصیلی و سایر موارد این چنینی شده اند، باید حتما با اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص و مراجعه حضوری به این مکان ها، اطلاعات خود را اصلاح کنند. 

موارد قابل ویرایش در ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

📢 اطلاعیه 📢 

در آخرین آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 99 به علت شیوع ویروس کرونا مهلتی در اختیار داوطلبان قرار داده شد تا در صورت لزوم حوزه امتحانی خود را اصلاح کنند. اما در سال جاری هنوز اطلاعی در خصوص امکان تغییر حوزه امتحانی در دسترس نیست و به محض شدت گرفتن این ویروس و انتشار اخبار مربوطه، این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

جدیدترین اخبار پیرامون استخدام وزارت بهداشت

پیگیری صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما هم کمبود نیروی انسانی و هم نیروی انسانی داوطلب برای استخدام داریم، امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آتی مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر صادر شود.

بار‌ها این کمیسیون از سازمان امور اداری و استخدامی مجوز استخدام ۵۰ هزار نفر را مطالبه کرده و برای کل کادر درمان که پرستاران هم جزئی از آن هستند؛ پارسال حدود ۲۰ هزار مجوز استخدامی در نظر گرفته شد.

امتیاز ویژه پرستاران شاغل در بخش کرونا برای آزمون استخدامی

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: برای پرستارانی که در بخش کرونا شاغل بوده اند در آزمون امتیازات خاصی در نظر گرفته خواهد شد. وی افزود: در حال حاضر مجوز جذب ۳۰ تا ۵۰ هزار نفر از کارشناسان نظام سلامت در مراحل پایانی خود به سر می برد. جهت استخدام افراد آزمون برگزار خواهد شد. حدود ۴۰ درصد از این افراد را پرستاران تشکیل می دهند.

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی در سال ۱۴۰۳

داوطلبانی كه در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون در تاریخ ۱۴۰۳/07/22 شرکت داشته اند، می توانند نتایج اولیه آزمون را از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده نمایند. 

امتیاز ویژه پرستاران شاغل در بخش کرونا برای آزمون استخدامی

👈🏻 برای دریافت  کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

خلاصه مطالب 📝

لزوم درستی و صحت اطلاعات وارد شده در نام نویسی هر آزمونی بر تمامی داوطلبان آن مشخص است و ما در این مقاله نیز تلاش کردیم تا علاوه بر توضیحاتی در خصوص زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت شما را با روند انجام این کار آشنا کنیم.

همانگونه که اشاره شد برخی مواقع داوطلبان بنا به دلایل مختلف، در زمان تکمیل فرم ثبت نام آزمون وزارت بهداشت دچار اشتباه می شوند و بعضی از اطلاعات خواسته شده را مغایر با مندرجات مدارک خود وارد می کنند. سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده این آزمون برای رفع این مشکل، مهلتی را جهت تغییر یا اصلاح اطلاعات آزمون استخدام وزارت بهداشت در نظر گرفته است.

ضمن آرزوی قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد اما چنانچه شما عزیزان همراه در مورد زمان ثبت نام یا شرایط شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403 سوالی دارید می توانید با شماره تلفن 9099075307 از تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید و پس از مطرح کردن سوال خود، پاسخ آن و مشاوره قبولی دریافت نمایید. همچنین شما همراهان گرامی می توانید در انتهای این مقاله پرسش خود را بنویسید تا کارشناسان با تجربه مجموعه ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

جهت دانلود فایل پی دی اف این مقاله کلیک کنید. 

 

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان برای ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام نمود؟

به طور معمول زمان ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت همزمان با ثبت نام اولیه می باشد.

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت چگونه است؟

در این مقاله می توانید با نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت بخوبی آشنا شوید.

برای ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت به کجا باید مراجعه کرد؟

برای این امر لازم است که به سایت سازمان سنجش مراجعه شود.

 

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت»

  1. Avatar photo مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من فک میکردم امتیاز کرونا بهم تعلق نمیگیره.برای همین موقع ثبت نام نزدم. اماحالا انگار امتیازو میدن.میشه برم نمرمو بگیرم، بعد موقع کارت ورود به جلسه ویرایش کنم و امتیاز کرونا وارد کنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر این امکان وحود ندارد.

  2. Avatar photo Ati گفت:

    سلام امکان ویرایش اطلاعات مربوط به امتیاز کرونا در هنگام گرفتن کارت ورود به جلسه هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      باید منتظر باشیم به صورت قطعی مشخص نیست

  3. Avatar photo Razeghi گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مشاوران ایران تحصیل
    لطفا پاسخ دهید آیا افرادی که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت به دستگاه های اجرایی تعهد انجام خدمت دارند اما تعهد به خدمت آن ها تا زمان برگزاری آزمون به اتمام می رسد، می توانند برای اسم نویسی در آزمونی که در سال 1402 برگزار می شود اقدام کنند؟
    با تشکر

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      به شرط به پایان رسیدن تعهد خود مشکلی از این بابت ندارید.

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام، آیا در ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت همه موارد رو می توان تغییر داد؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر بله میشه ویرایش کرد به جز شماره همراه

  5. Avatar photo عباس گفت:

    سلام
    ويرايش ثبت نام آزمون وزارت بهداشت از چه سامانه اي انجام ميشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر ثبت نام در سامانه سنجش پی انجام میشه

  6. Avatar photo سید ناصر گفت:

    سلام،‌ می خواستم بدونم که زمان ویرایش آزمون وزارت بهداشت چه زمانی هست؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، زمان ویرایش ثبت نام آزمون وزارت بهداشت از سوی سازمان سنجش مشخص می شود، اما به طور معمول (با توجه به الگوی سال های قبل) این بازه همزمان با بازه در نظر گرفته شده برای ثبت نام می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)