ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ + مشاهده hrtc.ir

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 هر سال در دو مرحله از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  منتشر sanjesh.org اعلام می شود و چنانچه مجری برگزار کننده آزمون جهاد دانشگاهی باشد، اعلام نتایج از طریق سامانه hrtc.ir منتشر خواهد شد. داوطلبانی که برای آزمون استخدامی دستگاه اجرایی ثبت نام کرده اند، پس از شرکت در آزمون بعد از حدود 40 روز می توانند به نتایج دسترسی داشته باشند.

در نظر داشته باشید که نتایج آزمون در دو مرحله اعلام می شود که شامل نتایج آزمون کتبی و آزمون نهایی است و بعد از مشاهده نتایج آزمون استخدامی نوبت به انجام فرآیندهای لازم برای ثبت نام می رسد.

چنانچه شما داوطلب گرامی نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 دارید، کافی است از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جدول نشانی اینترنتی سایت دستگاه های اجرایی

دستگاه های اجرایی کشور شامل چند دستگاه مختلف دولتی است که با برگزاری آزمون سراسری تمام نیروهای مورد نیاز خود را جذب می کنند، بنابراین داوطلبان با شرکت در این آزمون می توانند شانس خود را برای قبولی در استخدامی امتحان کنند.  از آنجایی که سازمان سنجش اطلاعیه استخدامی آن ها را به صورت کامل منتشر می کند، اما هر کدام از این دستگاه ها طی گزارش جدیدی در وب سایت اصلی خود آگهی استخدامی منتشر می کنند.

به طوری که داوطلبان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این وب سایت ها مراجعه کنند. در زیر به این دستگاه های اجرایی و وب سایت آن ها اشاره می کنیم. البته ناگفته نماند که هر کدام از این دستگاه های اجرایی ممکن است در یک سال هیچ نیرویی نپذیرند، اما چنانچه دستگاهی آزمون برگزار کند، با داشتن اطلاعات سایت آن سازمان می توانید راحت تر به نتایج دسترسی داشته باشید.

دستگاه اجرایی نشانی درگاه اطلاع رسانی دستگاه اجرایی نشانی درگاه اطلاع رسانی
بانک توسعه تعاون ttbank.ir سازمان قضایی نیروهای مسلح imj.ir
پست بانک ایران postbank.ir سازمان ملی استاندارد isiri.gov.ir
حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی hozehonari.ir سازمان هواشناسی کشور irimo.ir
سازمان امور عشایر ایران ashayer.ir شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی) airport.ir
سازمان انتقال خون ایران ibto.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی mcls.gov.ir
سازمان برنامه و بودجه کشور mporg.ir وزارت جهاد کشاورزی maj.ir
سازمان بهزیستی کشور behzisti.ir وزارت جهاد کشاورزی (به کارگیری قراردادی) maj.ir
سازمان پزشکی قانونی کشور lmo.ir وزارت کشور moi.ir
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ssaa.ir سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور dres.ir
سازمان حسابرسی audit.org.ir مرکز آموزش مدیریت دولتی smtc.ac.ir
سازمان حفاظت محیط زیست doe.ir سازمان ملی بهره وری ایران npo.gov.ir
سازمان دامپزشکی کشور ivo.ir سازمان اداری و استخدامی کشور aro.gov.ir
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی icro.ir سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان (دستگاه‌های اجرایی استان) sb.mporg.ir

نشانی اینترنتی سایت دستگاه های اجرایی + جدول کامل

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

مورد مهمی که هر یک از افراد شرکت کننده در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی باید توجه لازم را به آن مبتذل داشته باشند، در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی است. کلیه داوطلبان باید در این زمان تعیین شده اقدامات لازم را برای اعلام نتایج و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی انجام دهند. نتایج آزمون دستگاه های اجرایی، در دو مرحله کتبی و نهایی منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

با توجه به رسم هر ساله احتمالاً زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کشور حدود یک ماه تا 40 روز بعد از شرکت داوطلبان در آزمون ورودی این سازمان خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعیه، اعلام نتایج اولیه یازدهمین آزمون دستگاه های اجرایی 1403 در دی یا بهمن ماه انجام می شود.

داوطلبان می تونند از طریق مراجعه به سایت hrtc.ir نتیجه آزمون را مشاهده کنند. پس از قبولی و کسب حد نصاب در مرحله اول آزمون، پذیرفته شدگان باید خود را برای مرحله مصاحبه آماده کنند و چنانچه آن مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج نهایی و مرحله مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی

داوطلبانی که در آزمون کتبی قبول شده اند، می توانند در مرحله مصاحبه شرکت کنند. چنانچه داوطلبان بتوانند این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند منتظر مرحله پذیرش نهایی باشند. به محض اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، در این قسمت اعلام خواهد شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، یا سایت اختصاصی دستگاه اجرایی که مجری برگزار کننده آزمون است، نتیجه پذیرش در مرحله مصاحبه را مشاهده کنند.

زمان مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

در رابطه با نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باید خدمت شما عرض کنیم که این نتایج طی دو مرحله متفاوت به عرض داوطلبان و افراد شرکت کننده می رسد. در واقع، هر یک از افراد باید برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی در قالب نتایج اولیه و نهایی اقدام کنند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir خدمت داوطلبان انجام می گیرد. در ادامه با ذکر نحوه مشاهده و اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ در قالب نتایج اولیه و نهایی در خدمت شما هستیم.

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 برای اطلاع از ثبت نام آزمون استخدامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در قالب کارنامه در سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. البته دقت داشته باشید که زمان تعیین شده برای اعلام نتایج از قبل در این سامانه به وسیله مسئولین امر خدمت افراد شرکت کننده اعلام می شود.

به طوری که داوطلبان عزیز می توانند در زمان مقرر شده برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی به شکل آنلاین و اینترنتی اقدام بفرمایند. در ادامه با ذکر راهنمای تصویری اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در خدمت شما عزیزان و همراهان سایت ایران تحصیل هستیم.

در قدم اول برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی کشور الزاماً باید وارد سامانه جهاد دانشگاهی شوید و آدرس hrtc.ir را در مرورگر خود تایپ کنید. با ورود به صفحه بعدی می توانید بر روی گزینه “ورود به پروفایل ” کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

گام اول مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

پس از ورود به صفحه اول سایت، نوبت به کلیک بر روی گزینه “اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1403”  می توانید به نتایج دسترسی یابید.

گام دوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

برای کسب اطلاع در خصوص آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سایت سنجش 1403

برای دسترسی به نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق سایت سنجش، افراد باید وارد سامانه سنجش شده و پس از آن وارد بخش ” استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” شوند.

گام اول مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش

پس از کلیک بر روی این گزینه به صفحه دیگری وارد می شوید که الزاماً باید در آن بر روی عبارتی تحت عنوان کارنامه آزمون استخدامی متمرکز کلیک بفرمایید تا بدین ترتیب امکان مشاهده نتایج آزمون استخدامی برایتان فراهم شود.

گام دوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش

در صفحه بعدی باز شده دو روش مختلف برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به شما پیشنهاد شده که می توانید یکی از آن ها را برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی انتخاب کنید.

در اولین روش می توانید با درج عبارت امنیتی، شماره شناسنامه و شماره پرونده در فیلدهای مربوطه از نتایح اولیه آزمون استخدامی مطلع شوید.

در روش دوم این امر از طریق وارد کردن موارد مهمی همچون نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره داوطلبی و عبارت امنیتی برای شما مقدور است. با وجود آنکه مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بسیار آسان است، اما شما در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

گام سوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش

اطلاعیه

چنانچه شما داوطلبان گرامی در هر کدام از مراحل مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی داشته باشید، تنها کافی است با شماره 9099075307 تماسی بگیرید تا کارشناسان ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

آیا پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی امکان اعتراض وجود دارد؟

سؤالی که شاید برای شما داوطلبان شرکت کننده در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطرح شود این است که آیا بعد از اعلام نتایج آزمون، می توان برای اعتراض به نتایج اعلام شده اقدام کرد یا خیر؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید عرض کنیم که بله خوشبختانه سازمان سنجش این فرصت را در اختیار داوطلبان و افراد شرکت کننده در آزمون دستگاه های اجرایی قرار داده است. اما آیا اطلاعی در رابطه با زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دارید؟

در رابطه با نحوه ثبت اعتراض به نتایج اعلامی چطور؟ در ادامه لازم است در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی کشور توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

برای اشنایی با شرایط استخدام سازمان کشتیرانی روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

نحوه اعتراض به نتایج آمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

آن دسته از داوطلبانی که به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعتراض دارند، می توانند از طریق مراحل زیر اعتراض خود را ثبت نمایند.

ابتدا باید سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir وارد شوید.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در صفحه اصلی باید اطلاعیه “دستگاه های اجرایی” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، برای متقاضیان دو روش ورود به سیستم و عضویت در سامانه وجود دارد که با ثبت نام در سایت می توان وارد سامانه پاسخگویی شد.

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

با وارد شدن به حساب کاربری امکان مشاهده بخش “ثبت اعتراض” وجود دارد.

گام سوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

بعد از ثبت نمودن درخواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی، داوطلبان این امکان را دارند که درخواست خود را پیگیری نموده و از نتیجه اعتراض خود باخبر شوند.

اطلاعیه

در صورت نیاز به مشاوره برای ثبت اعتراض نسبت به نتایج آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی می توانید از طریق مشاوران آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش 1403

ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی کشور برای هر کدام از داوطلبان و افراد شرکت کننده در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. در ادامه با ذکر نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی به صورت تصویری در خدمت شما هستیم.

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش

در گام بعد ابتدا داوطلبانی که در سامانه سنجش عضویت ندارند می‌توانند گزینه عضویت در سایت را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنند، رمز عبور شخص از سوی سازمان سنجش ارسال خواهد شد و بعد گزینه ورود به سیستم برای فرد فعال خواهد شد.

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش

توجه داشته باشید اگر هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید، با انتخاب گزینه “عضویت در سایت” و تکمیل فرم زیر اسم نویسی خود را انجام دهید.

گام سوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در این بخش داوطلب باید در بخش ورود به سیستم در پنجره ظاهر شده پست الکترونیکی (ایمیل) خود را که در زمان عضویت در سایت وارد کرده است را به همراه رمز ارسالی به واسطه سازمان سنجش وارد کند تا به صفحه بعد وارد شود.

گام چهارم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سایت سنجش

 

صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد ابتدا باید گزینه درخواست جدید را انتخاب کنید و در قسمت آزمون، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی۱۴۰۳ را در سال مورد نظر خود انتخاب کنید.

گام پنجم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

داوطلب باید در این صفحه جدید گزینه تقاضای بررسی مجدد نمره را انتخاب کند، سپس نسبت به تکمیل فرم اعتراض اقدام کند، کلیه مغایرت‌های موجود در کارنامه را به صورت واضح وارد کند و در نهایت درخواست خود را ثبت کند و شماره‌ نامه را بگیرد.

بعد از اینکه اطلاعات خواسته شده را وارد کردید اکنون به صفحه مطابق تصویر زیر برای ثبت اعتراض به آزمون منتقل خواهید شد.

گام ششم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

جهت آشنایی با منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که تمام دغدغه‌تان قبولی در آزمون های استخدامی است. اما نمی دانید که چه منابعی را باید مطالعه کنید و آیا اصلاً امکان استفاده از کتاب های کمک آموزشی برایتان وجود دارد یا خیر؟

حتی شنیده اید که آشنایی با سؤالات آزمون های برگزار شده در سال های قبل نیز می تواند کمک بزرگی به شما باشد، اما دسترسی به این سؤال ها را ندارید. تمامی این موارد یعنی کسب اطلاعاتی در رابطه با سؤالات، منابع و کتب کمک آموزشی چیزی است که به وسیله مشاوری خبره می توانید از آن ها مطلع شوید.

شما با ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل می توانید بهترین راهنمایی را در ارتباط با نحوه مطالعه منابع و برنامه ریزی برای آزمون، شانس موفقیت خود را جهت قبولی در آزمون دستگاه های اجرایی افزایش دهید.


 

خلاصه مطلب مقاله نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ هر ساله طی اعلامیه ای منتشر شد. در این آزمون، دستگاه های اجرایی مختلف از داوطلبان واجد شرایط آزمون می گیرند. به طوری که داوطلبان می توانند اطلاعات لازم را در سایت سازمان سنجش یا سایت اختصاصی هر کدام از سازمان ها دریافت کنند.

بعد از برگزاری آزمون حدود یک ماه زمان می برد تا نتایج آزمون استخدامی منتشر شود. نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ در تاریخ 15 شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبان می توانند به سایت سنجش مراجعه کنند و در آنجا با درج اطلاعات خود کارنامه اولیه را مشاهده کنند.

افراد داوطلب در صورت اعتراض به نتایج آزمون می توانند آن را در سایت سنجش اعلام کنند. بعد از آن، قبول شدگان در آزمون باید برای مرحله مصاحبه آماده شوند. از آنجا که مصاحبه و گزینش نیز قواعد خاصی دارد و مانند آزمون کتبی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین لازم است داوطلبان آمادگی لازم را داشته باشند.

کمک گرفتن از افرادی که قبلا در مصاحبه شرکت کرده اند یا کسانی که در این زمینه مشاوره ارائه می دهند، می تواند به شما کمک کند تا در این مرحله به موفقیت برسید. چنانچه در ارتباط با مطالب این مقاله و زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان از نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطلع شد؟

اطلاع از نتایج آزمون استخدامی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی در چه زمانی انجام می شود؟

مشاهده نتایج آزمون استخدامی در حدود یک ماه تا 40 روز بعد از برگزاری آزمون انجام می گیرد.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در کدام سایت منتشر می شود؟

اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

نظرات

34 دیدگاه دربارهٔ «نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ + مشاهده hrtc.ir»

  1. Avatar photo رویا گفت:

    سلام یه سوال دیگه حداقل نمره معرفی شده در شغل محل نمره خام نفر اخر هست یا نمره با امیتازات و سهمیه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به نوع کارنامه و امتیازات قید شده در آن میتوانید بررسی کنید.

  2. Avatar photo رویا گفت:

    سلام ببخشید شما میتونید حدودی بگید چه تاریخی نتایج نهایی دستگاه های اجرایی رو اعلام میکنن؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر برای اعلام نتایج ازمون دستگاه اجرایی هنوز اطلاعیه منتشر نگردیده

  3. Avatar photo آرش گفت:

    سلام و وقت بخیر. در اتباط با نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سازمان آموزش و پرورش، بنده در مورد نتیجه نهایی و مصاحبه سوال دارم. اینکه وقتی نتایج نهایی اعلام شه، تا چندروز مهلت داریم مراجعه کنیم و مدارک رو واسه سازمان بفرستیم؟ مرسی از اطلاع رسانی عالیتون

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام و احترام بعد از اعلام نتایج ازمون استخدامی آموزش و پرورش شما در صورت قبولی جهت مصاحبه دعوت میشوید

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام. وقت شما بخیر. ببخشید نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1401 که اومده و من اعتراض زدم نسبت به نتایج، تو همون بازه زمانی ده روز این کار رو انجام دادم. اما هنوز خبری نیست. آیا باید از طریق سازمان مورد نظر پیگیری کنم یا سازمان سنجش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      بله باید از طریق سازمان سنجش پیگیری کنید و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  5. Avatar photo رحیمه گفت:

    سلام محدودیت سنی برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی افزایش یافته یا نه؟ من جایی شنیدم که سن شرکت در آزمون افزایش یافته. اما در سایت سنجش چیزی ندیدم. اگر اطلاعی دارید ممنون میشم بگید.

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطمینان از این خبر صرفا از طریق سایت رسمی پیگیری کنید و بر اساس شنیده ها پیش نرید. شما باید منتظر فراخوان رسمی برای استخدام دستگاهای دولتی باشید.

  6. Avatar photo آیلار گفت:

    سلام وقت بخیر. خبری از اعلام زمان استخدامی جدید دستگاه های اجرایی برای سال 1401 نشد؟ آیا در این سال استخدام صورت می گیره یا سال بعد باید منتظر بمانیم.

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر تا این لحظه هیچ فراخوانی اعلام نشده است و باید منتظر باشید.

  7. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقت شما بخیر؛ نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق چه سامانه ای اعلام می شود؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بسته به هر دستگاه و ارگان از طریق سایت همان نهاد به شرکت کنندگان اعلام می شود.

  8. Avatar photo Masi گفت:

    اعلام نتایج دستگاه اجرایی چه زمانیه؟ ۳۹ روز گذشت

    1. Avatar photo جعفر گفت:

      جوابها اومده.وقت خواب.

      1. Avatar photo hedayati گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله نتایج آزمون استخدامی منتشر شده است.

        1. Avatar photo Masi گفت:

          منظورم غیر از آموزش و پرورش

          1. Avatar photo karimi گفت:

            سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

      2. Avatar photo منظورم غیر آموزش و پرورش گفت:

        منظورم غیر از آموزش و پرورش

        1. Avatar photo karimi گفت:

          سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  9. Avatar photo اکرم گفت:

    سلام نتایج دستگاه های اجرایی بجز آموزش پرورش، کی میاد واقعا ، ۳۶ روز گذشت

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت سنجش پیگیری نمایید.

  10. Avatar photo Somi گفت:

    تا الان مرحله مصاحبه جهاد تو بخش ستاد ، دوستان کسی بوده ؟؟ راهنمایی میخواستم به چه صورته و چ سوالایی مطرح میشه ؟؟

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      به دلیل عدم اطلاعات کامل برای اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس بگیرید

  11. Avatar photo Somi گفت:

    سلام کیا تا الان تو آزمون قبول شدن ؟ چن درصد درسا رو بزنی تحتمال قبولیت هست ؟

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      سلام وقت بخیر شما میتوانید داخل سایت از نمونه سوال های رایگان ازمون استخدامی مربوطه استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس بگیرید

  12. Avatar photo Afsane گفت:

    سلام اگر بنویسه برای طی بررسی مدارک معرفی میشوید یعنی قبول شدیم؟بعد چرا نوشته فرداش اقدام کنیم کجا چطوری اخه یه روزه.میشه راهنمایی کنید ک چ کنیم

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر بله، طی اطلاعیه هایی اعلام می شود. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    2. Avatar photo heydari گفت:

      سلام وققتون بخیر..بهتون معرفی میکنند که کجا تشریف ببرید

  13. Avatar photo جواد گفت:

    سلام
    نتايج آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي رو از كجا ميشه مشاهده كرد؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر نتیج ازمون در سایت سنجش اعلام میشه

  14. Avatar photo غلام گفت:

    سلام، نحوه مشاهده نتایج آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی به چه شکل هست؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، شما برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باید به سایت سازمان سنجش وارد شوید و از آن طریق اقدام به مشاهده نتایج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
تماس با مشاور