ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

اعلام-نتایج-آزمون-دستیاری-پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲ با زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری دندان پزشکی متفاوت است، زیرا هر کدام از آن ها در تاریخ جداگانه‌ای برگزار می‌شوند و به همین علت داوطلبانی که در هر کدام آزمون ها به صورت جداگانه شرکت می‌کنند، به دنبال نتایج نهایی هستند. در ضمن آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دستیاری پزشکی شرکت نموده‌اند، می‌‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir، نسبت به دریافت نتایج آزمون اقدام نمایند. اعلام نتایج آزمون‌ دستیاری در تمامی دانشگاه‌‌ها به صورت الکترونیک در زمان مقرر امکان‌ پذیر می‌‌باشد.

لازم به ذکر است نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲ در شهریور ماه منتشر شده است. متقاضیانی که هنگام اعلام نتایج آزمون دستیاری موفق به کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون شده‌‌اند، می‌‌توانند در انتخاب رشته آزمون دستیاری اقدام نمایند. مشاهده نتایج آزمون دستیاری همانند سنوات گذشته به صورت الکترونیکی امکان‌ پذیر است. چنانچه شما داوطلب گرامی نسبت به هر کدام از مراحل اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی نیاز به راهنمایی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس با شماره 9099075307 ارتباط برقرار کنید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈همانطور که اشاره شد زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی برای تمامی داوطلبانی که مایل به شرکت در هر یک از رشته‌های مورد نظر می‌باشند، حدودا دو یا سه هفته پس از برگزاری آزمون است. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که مایل به پذیرش در هر یک از رشته های دستیاری پزشکی می‌باشند، می‌توانند چند هفته پس از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی

👈زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی نیز بعد از دو ماه از زمان انتخاب رشته واحد منتشر می‌شود. لذا شما می‌توانید در این مواقع وارد سایت سنجش شوید و نتایج خود را مشاهده کنید. به عنوان مثال نتایج دستیاری دندانپزشکی در نیمه دوم مرداد ماه بعد از ۳ هفته از شروع آزمون منتشر شد. دانشجویان نیز تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ مهلت داشتند تا انتخاب رشته کنند. حالا بعد از آن تقریبا به مدت دو ماه باید منتظر بمانند تا کارنامه نهایی نتایج دستیاری دندانپزشکی خود را مشاهده کنند.

👈داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلام نتایج نسبت به انتخاب رشته مورد نظر اقدام نمایند. شرایط شرکت در رشته های مختلف همانند شرایط شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی است. به طوری که شما می‌توانید به کمک آن شرکت کنید. متقاضیان شرکت کننده در آزمون دقت داشته باشند که در زمان اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی و پزشکی می‌توانند کارنامه اولیه خود را دریافت کنند. آن‌ها با دریافت کارنامه اولیه خود، ضروری است که منتظر اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی و پزشکی باشند. لازم به ذکر است که نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی در شهریور ماه منتشر شده است.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈کلیه داوطلبانی که در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت نموده‌اند و در جلسه آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند چند هفته پس از زمان برگزاری آزمون، از زمان اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی به صورت دقیق اطلاع یابند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که نتایج آزمون در سال‌های مختلف در روزهای متفاوتی اعلام می‌شود. در حال حاضر داوطلبانی که در سی و ششمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۲ شرکت کردند، نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی خود را بایستی در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ مشاهده کرده باشند. مراحل مشاهده اعلام نتایج آزمون دستیاری به صورت زیر است: 

✔️داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون دستیاری خود باید در تاریخ مشخص شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند و در آن جا از نوار سمت راست روی گزینه دندانپزشکی کلیک کنید.

گزینه-دستیاری-تخصصی-پزشکی

✔️حالا یک لیست کشویی برای شما باز می‌شود که از آن نیز گزینه دستیاری پزشکی را انتخاب کنید.

گزینه-دریافت-کارنامه-علمی

✔️یک صفحه مانند صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید تمام اخبار و اطلاعات مربوط به نتایج دستیاری دندانپزشکی را مشاهده کنید. حالا از میان گزینه های مربوط روی گزینه «کارنامه عملی و پاسخ نامه» کلیک کنید.

کارنامه-علمی-مشاهده-پاسخنامه

✔️در صفحه مشخص شده باید کد رهگیری ۱۶ رقمی را درج کنید تا بتوانید نتایج دستیاری دندانپزشکی دوره سی و ششم سال ۱۴۰۲ را مشاهده نمایید. آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارند می‌توانند از راه‌های پیش بینی شده در این مرحله بهره‌مند گردند. در سامانه مذکور، گزینه‌ای به نام فراموشی کد رهگیری قرار داده شده است که با کلیک بر روی آن بر روی صفحه جدیدی هدایت خواهید شد.

✔️در صفحه‌ جدید تصویر زیر را مشاهده می‌نمایید، دریافت مجدد کد رهگیری و یا دریافت کد رهگیری 16 رقمی با استفاده از شماره ملی امکان‌پذیر خواهد بود. پس از وارد نمودن شماره ملی، این کد به شماره تلفن و یا ایمیل وارد شده ارسال می‌شود. شما باید توجه داشته باشید، امکان دریافت این کد تنها یک‌بار امکان‌پذیر است.

وارد-کردن-اطلاعات-فردی

اطلاعیه

چنانچه شما داوطلبان گرامی در هر کدام از مراحل مشاهد اعلام نتایج آزمون دستیاری ۱۴۰۲ سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

زمان اعلام نتایج دستیاری فوق تخصص پزشکی ۱۴۰۲

یکی از موضوعات مهمی که باید علاقه مندان به شرکت در آزمون دستیار پزشکی توجه کنند، جدا بودن زمان آزمون و دفترچه آزمون تخصصی و فوق تخصصی دستیاری پزشکی است. به این تریب داوطلبان باید در تاریخ مشخص شده از سوی سازمان سنجش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

این آزمون همانند آزمون تخصصی دستیار پزشکی در دو مرحله مجزا از هم برگزار می‌شود. به این صورت که ابتدا داوطلبان باید در یک آزمون کلی شرکت کنند و در صورتی که بیشتر از 50 درصد نمره قبولی را به دست آورند، مجاز به شرکت در مرحله دوم آزمون دستیاری پزشکی فوق تخصصی هستند. داوطلبان بعد از مجاز شدن باید برای انتخاب رشته و مطالعه منابع پزشکی اقدام کرده تا بتوانند از این گزینش با موفقیت عبور نمایند.

زمان-اعلام-نتایج-دستیاری-فوق-تخصص-پزشکی

معمولا نتایج دستیاری فوق تخصصی پزشکی حدود چند ماه بعد از آزمون در سامانه سنجش پزشکی کشور منتشر می‌شود.  در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج این آزمون مشخص نشده است اما در صورتی که اطلاعیه رسمی در سایت قرار گیرد، اطلاعات این مقاله به روز رسانی می‌شود. در حال حاضر زمان نتایج دستیار پزشکی تخصصی اعلام شده اما برای آزمون دستیار پزشکی فوق تخصصی تاریخ مشخصی در نظر گرفته نشده است.

زمان اعلام نتایج اولیه دستیاری دندان پزشکی ۱۴۰۲

با توجه به سختی آزمون دستیاری دندان پزشکی، داوطلبان باید در دو دوره شرکت کنند تا بتوانند به عنوان نیروی متخصص مشغول به کار شوند. آزمون اولیه دستیاری دندان پزشکی در تیر ماه برگزار شده و نتایج اولیه آن در سامانه سنجش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir بارگزاری گشته است.

افراد تنها در صورتی می‌توانند به مرحله دوم آزمون دستیاری راه یابند که مرحله اول را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند. داوطلبان بایستی 51 درصد از نمره آزمون را به دست آورند تا بتوانند برای انتخاب رشته و شرکت در مرحله دوم آزمون دستیاری دندان پزشکی اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج اولیه دستیاری دندان پزشکی در سال 1402 در نیمه دوم مرداد ماه بوده است. متقاضیان برای مشاهده نتایج آزمون، لازم است به سامانه سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir وارد شوند تا در صورت کسب نمره قبولی برای شرکت در مرحله دوم آزمون اقدام نمایند. در صورت تاخیر در ثبت نام، ممکن است متقاضی شانس خود را از دست داده باشد.

زمان اعلام نتایج نهایی دستیاری دندان پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که می‌خواهند در آزمون دستیاری دندان پزشکی شرکت کنند، لازم است در آزمون شرکت کرده و برای مشاهده اعلام نتایج به سامانه sanjeshp.ir مراجعه نمایند. همانطور که در بخش‌های قبلی گفتیم، زمان آزمون دستیاری پزشکی با آزمون دستیاری دندان پزشکی متفاوت است و اشتباه گرفتن این دو رشته مجزا از هم باعث جا ماندن داوطلب از آزمون می‌شود.

داوطلبانی که علاقه مند به رشته دندان پزشکی هستند، می‌توانند در دستیاری دندان پزشکی شرکت کرده و در صورت مجاز شدن یکی از 5 رشته مورد نظر را انتخاب نمایند. پس از برگزاری آزمون اطلاع از زمان اعلام نتایج دستیاری دندان پزشکی، مهم است. متقاضیان باید به سامانه سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند تا نمرات قبولی یا مردودی خود را دریافت کنند.

گفتنی است که این آزمون شاید ه سختی کنکور نباشد، اما آسان هم نیست! بنابراین داوطلبان بایستی تمامی منابع درسی را با دقت مطالعه کنند و بعد از قبولی آزمون اول و شرکت در آزمون دوم، منتظر نتایج نهایی باشند. زمان اعلام نتایج دستیاری دندان پزشکی در سال 1402 در مهر ماه است.

برای اطلاع از نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی روی لینک کلیک کنید.

مشاهده نمرات آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، مشاهده نتایج دستیاری دندانپزشکی و پزشکی برای تمامی داوطلبان به صورت الکترونیک امکان پذیر است. لذا متقاضیان عزیز می‌توانند با استفاده از کد پیگیری از شرایط مجاز و یا غیر مجاز شدن اطلاع دقیق حاصل نمایند. کد رهگیری، همان کد 16 رقمی ثبت نام است که برای داوطلبان قابل دریافت خواهد بود. پس از دریافت کارنامه اولیه در زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری، داوطلبان عزیز با جدولی که رشته‌های مورد نظر را در 5 زیر گروه مختلف در قرار می‌گیرد، می‌توانند نسبت به نمره خود در هر یک از زیرگروه ها آگاه شوند.

مشاهده-نمرات-آزمون-دستیاری-پزشکی

👈هر یک از زیر گروه‌های مورد نظر مربوط به رشته خاصی می‌باشد که داوطلبان می‌توانند با استفاده از این زیر گروه‌ها نسبت به شرایط مجاز یا قبولی در رشته‌های هر زیرگروه آگاه شوند. سهمیه های مختلف به صورت جداگانه برای کلیه داوطلبان مطرح شده است. به طوری که سهمیه رزمندگان 25 درصد و سهمیه بومی استان 5 درصد می‌باشند. بنابراین داوطلبانی که مشمول هیچ یک از سهمیه‌های مورد نظر نشده اند نمی‌توانند از سهمیه های مورد نظر استفاده نمایند.

👈دقت کنید که پس از دریافت حداقل ۵۰ درصد نمره خام می توانید انتخاب رشته کنید. پس از آن، نحوه پذیرش دانشجویان بر اساس نتایج دستیاری دندانپزشکی و پزشکی، نمره کل تراز مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل خواهد بود. حال اگر داوطلبی بعد از پذیرش در دستیاری دندانپزشکی و پزشکی اقدام به ثبت نام نکند یا دوره تحصیلی حضور نداشته باشد، به عنوان انصراف از تحصیل در نظر گرفته می شود و به مدت دو سال از شرکت در آزمون دستیاری محروم خواهد بود. اما در صورتی که پس از شروع دوره تحصیلات خود انصراف قطعی دهد، علاوه بر محرومیت به مدت دو سال از شرکت در آزمون دستیاری باید غرامت نیز پرداخت کند.

جهت اطلاع از رتبه قبولی آزمون دستیاری بر روی لینک کلیک نمایید.

مشاوره اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که نتایج آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به صورت الکترونیک و در زمان اعلام شده برای کلیه داوطلبان به صورت هماهنگ می‌باشد. به همین دلیل  آن دسته از داوطلبانی که دارای اطلاعات ثبت نامی خود است، می‌توانند نسبت به دریافت این نتایج اقدام نمایند.

👈با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نحوه مشاهده نتایج آزمون دستیاری ارائه نمودیم، داوطلبان عزیز هم ممکن است باز هم در رابطه با اعلام نتایج آزمون دستیاری سوالاتی داشته باشند و یا اینکه مایل به دریافت مشاوره انتخاب رشته در این زمینه باشند. در ارتباط با دریافت نتایج آزمون دستیاری، می‌توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید. شما می‌توانید با ارتباط برقرار کنید تا نسبت به اطلاعات مورد نظر در ارتباط با نحوه مشاهده نتایج آگاه شوید.

مشاوره نحوه مشاهده نتایج آزمون دستیاری پزشکی

👈مزیت مجموعه ایران تحصیل این است که تنها به ارائه اطلاعات نمی‌پردازد، بلکه با استفاده از دانش و تخصص خود، می‌توانند علاوه بر اطلاع دقیق در رابطه با اعلام نتایج آزمون دستیاری، نسبت به دریافت نتایج اولیه و نهایی برای داوطلبان در هر یک از گروه های آزمایشی و همچنین مشاوره انتخاب رشته، اقدام به ارائه خدمات نمایند.

برای کسب اطلاع از ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی بر روی لینک کلیک کنید.

زمان تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈آن دسته از متقاضیانی که نتوانستند در آزمون دستیاری پزشکی تخصصی، نمره حد نصاب را کسب کنند، می‌توانند در فرایند تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری شرکت نمایند. در این صورت داوطلبان می‌توانند شانس خود را برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند.

👈داوطلبان علاقه مند به شرکت در فرایند تکمیل ظرفیت باید در زمان اعلام شده از سوی مرکز سنجش پزشکی کشور برای ارسال مدارک خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که پس از پایان مهلت تعیین شده، امکان حضور در فرایند تکمیل ظرفیت برای داوطلبان وجود ندارد.

👈زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت آمون دستیاری در مهر ماه ۱۴۰۲ است. از آنجا که ظرفیت هر یک از رشته های ارائه شده تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری بسیاری محدود می‌باشد، داوطلبان می بایست ثبت نام خود را در این بازه زمانی انجام دهند. زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری از مهذ ماه تمدید و نتایج آن در آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

👈متقاضیانی که می‌خواهند در تکمیل ظرفیت آزمون دستیار پزشکی شانس دیگری داشته باشند، لازم است که در بازه زمانی که سازمان وزارت بهداشت مشخص می‌کند، وارد سامانه شوند و مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهند. بنابراین افراد باید برای ثبت نام منتظر اطلاعیه‌های رسمی این سازمان باشند تا از شرگت در آزمون جا نمانند.

شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈براساس آمار مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، در سال ۱۴۰۲، تعداد شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی، بالغ بر 11 هزار و خرده‌‌ای نفر بود، که از این تعداد 5 هزار و 463 نفر از شرکت کنندگان، داوطلب مرد و ۷ هزار و ۱۳۸ نفر داوطلب زن بودند. علاوه بر این حدود 7 هزار نفر توانستند انتخاب رشته کنند که فقط 4 هزار نفر توانستند در این آزمون نمره قبولی را دریافت نمایند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی بر روی لینک کلیک نمایید.

شرایط پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

👈شرایط پذیرش دستیاران پزشکی بر اساس مقررات اعلام شده از سوی مرکز سنجش پزشکی کشور تحت تأثیر عوامل مختلفی می باشد. در مجموع در دفترچه راهنمای آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲، شرایط پذیرش افرادی که برای آزمون ثبت نام کرده اند، بر حسب معیارهای زیر است:

✔️نمره کل تراز شده آزمون دستیاری در هر کدام از رشته ها به صورت جداگانه

✔️تعیین اولویت انتخاب رشته _ محل

✅ نمره حد نصاب در واقع نمره تراز آخرین شخص پذیرفته شده می باشد که فارغ از سهمیه ها و جنسیت افراد بر اساس ظرفیت کل رشته محل لحاظ می شود.

✅ در چنین شرایطی با توجه به بالاترین نمره تراز شده آزمون و تنها بر اساس اولویت انتخاب رشته محل تا زمانی که رشته های ارائه شده تکمیل ظرفیت نشده باشند، نتایج اعلام می شود.

👈در برخی از رسته های ارائه شده، شیوه پذیرش متفاوت می باشد. به این صورت که فرد متقاضی حتما باید برای بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی که از سوی مرکز سنجش پزشکی کشور اعلام شده است، در مصاحبه آزمون دستیاری شرکت کند و پس از احراز صلاحیت‌ها و تأیید هیأت ممتحنه، پذیرش وی نهایی خواهد شد.

شرایط پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲

📌 اعلام رشته‌ ها و دانشگاه‌ های برگزیدگان چهلمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، جدول دانشگاه‌ های پذیرنده دانشجو در رشته‌ های فوق‌ تخصصی دانشگاه‌ های علوم‌ پزشکی را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، چهلمین دوره آزمون تخصصی در مجموعه رشته‌ های «روماتولوژی»، «غدد درون ریز و متابولیسم»، «ریه»، «گوارش و کبد بالغین»، «نفرولوژی»، «خون و سرطان بالغین»، «بیماری‌ های قلب و عروق»، «بیماری‌ های عفونی و گرمسیری»، «مراقبت‌ های ویژه پزشکی»، «قلب کودکان»، «طب نوزادی و پیرامون تولد»، «کلیه کودکان»، «گوارش کودکان»، «خون و سرطان کودکان» است.

همچنین رشته های «عفونی کودکان»، «غدد درون‌ ریز و متابولیسم کودکان»، «مغز و اعصاب کودکان»، «روماتولوژی کودکان»، «ریه کودکان»، «آلرژی و ایمونولوژی بالینی»، «روانپزشک کودک و نوجوان»، «جراحی توراکس»، «جراحی کودکان»، «جراحی قلب و عروق»، «جراحی عروق» و «جراحی پلاستیم ترمیمی و سوختگی» روز پنج‌ شنبه ۲۹ دی سال جاری برگزار می‌ گردد. دانشگاه‌ های علوم‌ پزشک، اهواز، ایران، اصفهان، بابل، بقیه‌ الله، تبریز،، زنجان، شهید بهشتی، شیراز، تهران، کرمان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مشهد، یزد، قزوین، همدان، قم، و زاهدان در این رشته های دانشجو می پذیرند.

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در خصوص اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲ و نحوه مشاهده نمرات آزمون به شما عزیزان ارائه دهیم. همان طور که اشاره کردیم هر کدام از آزمون های دستیاری به صورت جداگانه برگزار می شوند و تاریخ ثبت نام و اعلام نتایج آزمون با یکدیگر متفاوت هستند. اما به صورت میانگین حدود 2 الی 3 هفته بعد از شروع آزمون کتبی، نتایج اولیه آزمون دستیاری در سایت سنجش پزشکی کشور منتشر می شود.

بلافاصله بعد از آن داوطلبانی که حداقل ۵۰ درصد نمره خام را دریافت کردند، مجاز به انتخاب رشته خواهند بود. داوطلبان باید حدود دو ماه منتظر بمانند تا نتایج نهایی آزمون دستیاری منتشر شود. نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی در تاریخ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده است. شما داوطلب گرامی می توانید با مراجعه به سامانه sanjeshp.ir نمرات خود را مشاهده کنید. چنانچه در ارتباط با فرایند مشاهده نتایج آزمون دستیاری پزشکی سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات دقیق را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود فایل PDF اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای مشاهده نتایج آزمون دستیاری پزشکی به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

برای مشاهده نتایج می‌توانید به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری چه زمانی است؟

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲ در مهر ماه است.

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری چه زمانی اعلام می‌شود؟

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی توسط سازمان سنجش پزشکی کشور اعلام می‌گردد.

 

 

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo ابولفضل گفت:

    سلام وقتتون بخیر، برای مشاهده اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، برای مشاهده در زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی باید به سامانه sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

  2. Avatar photo صادق واحدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری چه موقعی هست؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، تاریخ اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی ۲ تا ۳ هفته بعد از روز برگذاری آزمون هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1402 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1402 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1402

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
  • نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ + مشاهده hrtc.ir

    نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 هر سال در دو مرحله از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  منتشر sanjesh.org اعلام می شود و چنانچه مجری برگزار کننده آزمون جهاد دانشگاهی باشد، اعلام نتایج از طریق سامانه hrtc.ir منتشر...
  • ثبت نام نمونه دولتی هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1402 + شرایط آزمون و نکات مهم

    به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا محترم می‌رسانیم ثبت نام نمونه دولتی هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir سمپاد به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید و داوطلبان می‌توانستند در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم شرکت کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)