ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارت ایثارگری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۶۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲
دریافت کارت ایثارگری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می دانید اقدامات و مدارک لازم جهت اخذ کارت ایثار چیست؟ در این مقاله با نحوه گرفتن و راهنمای دریافت کارت ایثارگری سپاه ، ارتش ، ناجا ، ایثار ، و ژاندامری و همین طور با نحوه دریافت کارت ایثارگری رزمندگان بسیجی آشنا می شویم، و خواهیم دید که هر کدام از ارگان ها چه شرایطی را جهت صدور این کارت به ایثارگران عزیز دارند. چنانچه در هر کدام از مراحل اخذ کارت ایثار دچار مشکل یا ابهامی شدید، می توانید سوالات خود را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

کارت ایثارگری به عنوان مدرکی شناخته می شود که یک فرد در طول سال های دفاع مقدس، در جبهه حق علیه باطل حضور داشته است و در حفظ حریم کشور تلاش کرده است. در واقع کارت ایثارگری نشان دهنده حضوری هر فرد در جبهه و کمک به حفظ کیان کشور می باشد. همان طور که می‌دانید در 8 سال دفاع مقدس، بسیاری از هم وطنان در قالب گروه های مختلف، به جبهه اعزام شده اند و در برابر دشمن ایستادگی کرده اند. همین حرکت جهادی باعث شد تا حتی یک وجب از خاک کشور ما هم طی این هجوم وحشیانه جدا نشود.

به طور کلی اکنون بعد از گذشت چندین دهه از به اتمام رسیدن دفاع مقدس، کارتی با عنوان کارت ایثارگری که مختص رزمندگان می باشد، ارائه می گردد. این کارت ها علاوه بر ارزش معنوی بالایی که دارد، نقش مهمی نیز در یکپارچه سازی اطلاعات ایثارگران کشور بر عهده دارد. چرا که پیش از این سیسنم مناسب و یکپارچه ای به منظور جمع آوری اطلاعات این افراد وجود نداشت.

در همین راستا اکنون کارت ایثارگری رزمندگان بسیجی، سپاه، ارتش و سایر ارگان ها به صورت جداگانه به افراد داده می شود.

لزوم دریافت راهنمای دریافت کارت ایثارگری

در کشور ما که یک جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته است، تکریم و احترام به همه افرادی که در جبهه ها به طرق مختلف از حریم کشور دفاع کردند یک اصل مهم است.

از این رو اقدامات متفاوتی صورت گرفته و سازمان های مختلفی برای رسیدگی به همه گروه های  شرکت کننده در دفاع مقدس هم چون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به وجود آمده است. در این بین، اقدامات لازم جهت دریافت کارت ایثارگری ارتش ، سپاه ، ناجا ، و ژاندارمری یک امر نسبتا مبهم بوده است.

البته، شناسایی همه رزمندگان کار چندان آسانی هم نبوده و هنوز برخی از این عزیزان نتوانسته اند کارت ایثار خود را دریافت نمایند. با این حال، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور اعلام کرده است که 6 میلیون رزمنده حائز شرایط، کارت ایثار را اخذ خواهند نمود. بسیاری از ایثارگران عزیز اطلاعی ندارند که برای دریافت کارت ایثارگری به کجا مراجعه کنیم و یا مدارک لازم چیست.

به همین دلیل، بر آن شدیم تا با ارائه راهنمای دریافت کارت ایثارگری به بسیاری از سوالات در این زمینه پاسخ دهیم. همچنین برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی می‌توانید به سامانه ایثارگری مراجعه نمایید.

برای آشنایی با تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور به لینک مربوطه مراجعه کنید.

چه افرادی مشمول دریافت کارت ایثارگری خواهند شد؟

دریافت کارت ایثارگری، صرفا به افرادی تعلق خواهد گرفت که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، در مناطق عملیاتی حضور داشته اند. اما جانباز محسوب نمی شود. ایثارگران باید با مراجعه به اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده و یا پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و ایثارگران با دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک ایثار، درخواست دریافت کارت ایثارگری ارتش، سپاه، بسیجی و… را ثبت کنند.

به طور کلی سه گروه زیر جزو مشمولین دریات کارت ایثارگری رزمندگان می شوند:

  • گروه اول شامل رزمندگان پایور (شاغل و باز نشسته)؛ نیرو های انتظامی (مستخدمین کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی، ژاندارمی و پلیس قضایی) حاضر در مناطق جنگی، عملیاتی و یا امنیتی
  • گروه دوم شامل کارکنان وظیفه (کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری)
  • گروه سوم شامل پاسداران افتخاری، جوانمردان و نیرو های مردمی رزمنده تحت اختیار نیرو های انتظامی وقت در 8 سال دفاع مقدس که داوطلبانه در این منطاق حضور داشته اند.

راهنمای دریافت کارت ایثارگری با ذکر سه روش

هر چند که ممکن است اختلاف های کوچک و بزرگی دیده می شود، اما به طور کلی می توان گفت که دریافت کارت ایثارگری ناجا یا هر کدام از یگان های دیگر، به سه طریق قابل انجام است.

شیوه اول:  

در روش اول فرد می تواند با مراجعه حضوری به محل یگانی که در آن خدمت کرده است، برای دریافت کارت ایثارگری ارتش یا هر ارگان دیگری درخواست دهد. ضمنا به همراه داشتن مدارک لازم جهت اخذ کارت ایثار و هم چنین پرداخت دو فقره فیش بانکی نیز لازم می باشد. البته توضیحات لازم در مورد این پرداخت را کارکنان مربوطه در اختیار متقاضی قرار می دهند. سپس، کارت ایثار در حدود دو تا چهار ماه بعد برای وی صادر می گردد

 

شیوه دوم:  

در این روش، لازم که برای انجام امور مربوط به ارسال درخواست، به یکی از دفاتر پستی مراجعه شود. البته باید گفت که اداره پست تنها مدارک مراجعه کننده را به یگان مربوطه انتقال می دهد و بیشتر برای افرادی کاربردپذیر است که از یگان های خدمتی دور هستند و یا امکان تحویل شخصی ندارند. نکته مهم این است که ایثارگر باید حتما آدرس و نشانی یگان را در اختیار باجه پستی قرار دارد، چرا که به طور معمول این دفاتر آدرس دقیق را ندارند.

 

شیوه سوم:  

ایثارگر می توانند پس از مراجعه به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران که در آن پرونده دارد، طبق راهنمای دریافت کارت ایثارگری وارد سامانه isaarit.isaar.ir شده و مدارک مربوطه بارگذاری نماید.

 

 

به منظور تحلیل کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران توسط کارشناسان بر روی سایت مربوطه کلیک کنید.

شرایط دریافت کارت ایثارگری

تا چندی پیش دریافت کارت ایثارگری سپاه امکان پذیر نبود و ستاد کل نیرو های مسلح اعلام کرده بود که به رزمندگان سپاه و ناجا، این کارت تعلق نمی گیرد. اما اخیرا اخبار حاکی از صدور کارت ایثارگری رزمندگان در سال جدید از سوی سپاه پاسداران منتشر شد.

آموزش نحوه دریافت کارت ایثارگری

بر این اساس همه افرادی که در این ارگان پرونده داشته و از شرایط لازم برخوردارند، می توانند اقدامات لازم جهت دریافت کارت ایثارگری را انجام دهند. البته توجه داشته باشید که این کارت تنها یکبار و فقط برای کسانی که مدارک و اطلاعات آن ها در سامانه ایثار بارگذاری شده باشد، تعلق می گیرد. بنابراین، توصیه می شود که در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، چرا که المثنی نخواهد داشت.

 

  • تمامی رزمندگانی که در دوران 8 سال دفاع مقدس ازسوی سپاه پاسداران، به عنوان رزمنده رسمی، بسیجی یا وظیفه اعزام یا حضور داشتند، می توانند به سپاه پاسداران محل سکونت خود مراجعه و برای اخذ کارت ایثارگرانی درخواست دهند.
  • هر کدام از رزمندگان که سابقه حضورشان در جبهه 45 روز یا بیش از آن بوده است، مجاز به اخذ این کار می باشند.
  • برای خانواده متوفی رزمنده نیز لوح ایثار صادر می گردد.

مدارک لازم جهت اخذ کارت ایثار چیست؟

وجود برخی اطلاعات هم چون، مدارک معتبر مربوط به حضور در جبهه اعم از امریه ها، اعزام، ورود و خروج، حکم پایان ماموریت، تسویه حساب بایگانی، گواهی مدت حضور در جبهه ( به صورت تاریخ دقیق، مدت روز، ماه و سال حضور در جبهه) نام مناطق جنگی و عملیاتی، و … از مدارک لازم جهت اخذ کارت ایثار همه ارگان های کشور می باشد.

این اسناد از طریق پررسی پرونده رزمنده قابل استخراج است، به همین دلیل به هنگام داشتن سایر مدارک زیر الزامی است.

  • کپی تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن
  • کپی کارت ملی و اصل آن
  • دو قطعه عکس 3*4 با زمینه سفید
  • همه مدارک نشان دهنده حضور فرد در جبهه
  • تکمیل و امضای دو برگ درخواست کارت و تایید حضور در جبهه ارائه شده از سوی کارشناسان مربوطه

برای اطلاع از نحوه تخمین رتبه ایثارگران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مزایای دریافت کارت ایثارگران چیست؟

  • برخورداری از کسر خدمت
  • اختصاص سهمیه کنکور به خود شخص، همسر یا فرزندان وی
  • داشتن اولویت در دریافت وام های اشتغالزایی
  • اختصاص بیمه مختص به ایثارگران
  • اختصاص دو سال خدمت جزء بیمه و یا پرداخت حق بیمه از سوی برخی از سازمان ها
  • اهدای مدال شجاعت
  • اعطای حق امتیاز معافیت از سربازی فرزند برای دارندگان کارت ایثار که در مجموع 30 ماه در جبهه حضور داشته اند.
  • تسهیل در اعطای وام مسکن
  • برخورداری از تخفیف برای مواردی همچون ورود به اماکن تفریحی و رفاهی

برای اطلاع از جزئیات لازم در رابطه با کسری خدمت ایثارگران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ایثارگری ناجا

مشکلی که نیروی انتظامی همانند آن چه که در راهنمای دریافت کارت ایثارگری گفته شد، با آن رو به رو بود، نداشتن اطلاع دقیق از آمار و تعداد افراد واجد شرایط دریافت کارت ایثارگری ناجا است. به این ترتیب، در فروردین 99 دستور العملی صادر شد که طی آن، شناسایی ایثارگران راحت تر شد. البته به دلیل وجود پرونده های پایوران انجام این مورد سهل الوصول تر گشت.

پس از این که رزمندگان بر اساس راهنمای دریافت کارت ایثارگری ، اطلاعات لازم را به آخرین یگان محل خدمت خود ارائه نمودند، سازمان مربوطه، آن ها را به شکل الکترونیکی به بیرخانه شورای هماهنگی امور رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح ارسال می کند تا در صورت تایید، کارت صادر گردد.

علاوه بر این، برای اعضای خانواده این عزیزان نیز امکان استفاده از کارت ایثار وجود دارد و لازم است که جهت دریافت کارت ایثارگری ناجا به معاونت نیروی انسانی انتظامی فرماندهی انتظامی استان خود مراجعه نمایند.

به منظور دریافت راهنمای اخذ کد پیگیری ایثارگری ارتش به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

راهنمای دریافت کارت ایثارگری ارتش

آن دسته از رزمندگان یگان ارتش که بیش از سه ماه در جبهه حضور داشته اند، می توانند برای دریافت کارت ایثارگری ارتش اقدام نمایند. برای این منظور می توان به آخرین یگانی که در ان خدمت صورت گرفته است، مراجعه و اقدامات لازم جهت دریافت کارت ایثارگری که در بالا توضیح داده شد را انجام دهند.

هم چنین، اگر صدور کارت با تاخیر همراه بود، ایثارگران می توانند از چند طریق آن را پیگیری نمایند. برای مثال:

به آخرین یگان خدمتی خود سر بزنند

درخواست خود مبنی بر دریافت کارت ایثارگری ارتش را به یگان تحویل و سوابق مربوطه را جمع آوری کند.

مدارک را به صورت سی دی یا لوح فشرده برای ستاد نیروهای مسلح ارسال نماید.

برای اطلاع از نحوه اعمال سهمیه ایثارگران در آزمون زبان ept بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده و نحوه دریافت کارت ایثارگری رزمندگان بسیجی

نحوه دریافت کارت ایثارگری رزمندگان بسیجی به شرح زیر می باشد و شما نیاز به مدارک درج شده در این بخش از مطلب دارید:

  • اصل شناسنامه و کپی صفحات اول و دوم
  • اصل و کپی کارت ملی
  • دو قطعه عکس رزمنده در ابعاد 3×2 با پشت نویسی
  • فیش تلفن یا برق که در آن کد پستی مشخص شده باشد.
  • اصل و کپی مدرک مربوط به گروه خونی فرد (گواهی نامه یا کارت جبهه)
  • مدرک فوتی رزمنده متوفی
  • حضور شخص رزمنده برای امضا و اثر انگشت فرم واسط ضروری می باشد.
  • کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی همسر و فرزندان تحت تکلف
  • کپی و اصل مدارک مربوط به جانبازی

برای کسب اطلاع از شرایط دریافت وام با کارت ایثارگری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک و اقدامات لازم جهت دریافت کارت ایثارگری سپاه

همان طور که در راهنمای دریافت کارت ایثارگری گفته شد، داشتن مدارک مبنی بر حضور در جبهه برای اخذ این کارت ضروری است. از این رو، رزمندگان سپاهی بایستی در هنگام مراجعه به بسیج بایگاه ها این مدارک را به خود به همراه داشته باشند.

 

  • ارائه اصلی و رونوشت همه صفحات شناسنامه رزمنده، همسر و فرزندان وی
  • ارائه اصل و رونوشت پشت و روی کارت ملی رزمنده، همسر و فرزندان او
  • ارائه اصل و رونوشت کارت پایان خدمت رزمنده
  • ارائه رونوشت آخرین مدرک تحصیلی رزمنده
  • تحویل دو قطعه عکس پرسنلی رزمنده، ترجیحا با با زمینه سفید

جهت مشاهده نمونه کارنامه قبولی پزشکی ایثارگران بر این لینک کلیک کنید.

راهنمای تصویری دریافت کارت ایثارگری

روش پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

چنان چه پس از ارائه اقدامات لازم جهت دریافت کارت ایثارگری و ثبت نام، هنوز به دستتان نرسیده است، می توان از طریق کد ملی از آخرین وضعیت آن مطلع شوید.

برای این کار دو روش کد ملی و اقدام از طریق پست وجود دارد. اگر مایل به پیگیر از طریق کد ملی هستید باید بگوییم که رزمندان ارتش، سامانه ایی مجزا از رزمندان سپاه و ناجا دارند. برای مثال، به منظور پیگیری دریافت کارت ایثارگری ارتش می بایست به سایت آجا به آدرس aja.ir مراجعه شود.

پس از ورود به صفحه اصلی، با انتخاب منوی ” سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگری آجا” واقع شده در سمت راست، وارد پنجره ایی خواهید شد که باید فیلدهای آن را پر نمایید. توجه داشته باشید که اگر نتوانستید با شماره کارت ایثار و شماره ملی قید شده بر روی کارت، موفق به ورود نشدید، با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمای دریافت کارت ایثارگری را ارائه دهند.

ایثارگران سپاه نیز لازم از به سایت isaarit.isaar.ir مراجعه کنند. این عزیزان بایستی ابتدا گزینه ” خدمات پرکاربرد” را از سمت چپ انتخاب و سپس منوی ” درخواست صدور کارت” را انتخاب کنند. چنانچه نام کاربری نداشتید نیز می توانید به نزدیک ترین دفتر بنیاد محل سکونت خود مراجعه نمایید.

برای دانلود پی دی اف این مطلب کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم با ارائه راهنمای دریافت کارت ایثارگری ناجا، سپاه و ارتش، توضیح دهیم که مدارک و اقدامات لازم جهت اخذ این کارت چیست.

اگر در مسیر دریافت کارت ایثارگران، استفاده از مزایای آن، اخذ کد ایثارگری برای شرکت در کنکور و یا هر جنبه دیگر به مشکل یا ابهامی مواجه شدید، می توانید از کارشناسان ایران تحصیل یاری جویید. همکاران ما از طریق شماره تلفن هایی که در زیر می بینید، در همه روز های هفته از ساعت 8 صبح الی 1 شب در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

3.9/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای دریافت کارت ایثارگری سپاه به کجا باید مراجعه کرد؟

توضیحات لازم در این باره در مقاله داده شده است.

جهت اخذ کارت ایثارگری ارتش چه مدارکی لازم است؟

مشمولان عزیز می بایست اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه،عکس و همه مدارک نشان دهنده حضورشان در جبهه را همراه داشته باشند.

آیا می توان کارت ایثارگری ناجا و ژاندارمری را به صورت غیر حضوری دریافت نمود؟

برای دریافت راهنمایی های لازم در این مورد می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

نظرات

167 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کارت ایثارگری»

  1. Avatar photo محمد کربلائی گفت:

    سلام
    من از سال ۵۸ تا ۶۰ در لشکر ۶۴ ارومیه خدمت سربازی را انجام داده ام
    آیا کارت ایثار گری به بنده تعلق می‌گیرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      اگر در مناطق عملیاتی خدمت کرده باشید به شما نیز تعلق میگیرد

  2. Avatar photo Sh گفت:

    سلام پدر من در سال ۶۹ به خدمت رفته در مناطق عملیاتی و جنگی کردستان سقز به مدت ۱۹ ماه خدمت کرده آیا کارت ایثار گری به ایشون تعلق میگیره و باید به کجا اقدام کنیم؟ هم کارت ایثار گری و کسری خدمت

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      با داخلی 112 اقای صانعی تماس بگیرید

  3. Avatar photo اکبر گفت:

    سلام من از تاریخ ۷۰ تا ۷۳ بمدت ۳۰ ماه در منطقه عملیاتی مریوان در کردستان بر علیه گروهک‌های مسلح و کومله و پژاک و.. خدمت کرده‌ام آیا میتوانم با نوشتن نامه و ارسال از طریق پست به یگان اعزام کننده‌ام در مریوان درخواست صدور کارت ایثارگری کنم آیا شانس قبول کردن وجود دارد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بستگی دارد اون مدت که اون جا بودید
      عملیاتی داشتید یا خیر
      باید برید چک کنند براتون.

  4. Avatar photo Ebi Ghane گفت:

    باسلام.بنده در سال ۶۶ و ۶۷ درجه دار ژاندارمری بودم و در منطقه خوزستان در ابادان منطقه جنگی خسرو اباد حدود ۹ ماه انجام وظیفه نمودم .بعد از قطنامه ۵۹۸ .بنا به دلایل مشکلات خانوادگی منجر به غیبت غیر موجه شدم و از سازمان اخراج شدم و به دادگاه نظام معرفی و با پرداخت غرامت تبرئه شدم .حال کارت ایثار گری به بنده تعلق میگیره یا نه واز کجا باید اقدام کنم .محل سکونتم رشت هستش ممنونم از راهنمایی.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به بنیاد امور ایثارگران مراجعه کنید

  5. Avatar photo ساسان عاطفی گفت:

    با سلام و خسته نباشید اینجانب در سال ۶۴ و۶۵ در منطقه کردستان که کاملا جنگی بود ه در هنگ ژاندارمری خدمت کرده ام آیا باید به سنندج برای اقدام به دریافت کارت ایثار مراجعه نمایم.(دوماه که از خدمتم در پایگاهی روز وشب نگهبانی وتامین جاده خدمت نموده ام .و همچنین تقدیر نامه هم دریافت نموده ام.ایا میتوانم اقدام نمایم.با تشکر

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله کارت ایثارگری به شما تعلق می گیرد کارت ایثارگری خود را از ارگان نیروی انتظامی پیگیری نمایید

  6. Avatar photo امیر طایی گفت:

    باسلام واحترام
    بنده، ازسال۶۱لغایت۶۷در(شهربانی)کادرنیروانتظامی اهواز مشغول خدمت بوده ام،ودراین مدت بخشی ازآن درواحد آتش نشانی مشغول بوده ام ،آیاباپیگیری جهت دریافت کارت ایثارگری می‌توان نتیجه ای گرفت .لطفآ راهنمایی بفرمایید.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید اقدام کنید

  7. Avatar photo سید مهدی دهنوی گفت:

    سلام بنده چهار ماه افتخاری بسیجی رفتم جبهه ویک سال درمرز کردستان بودم درسال 67به بعد کارت ایثار تعلق می گیرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر بعد از قطعنامه باشد از 67 به بعد خیر برای شما تعلق نمیگیرد

  8. Avatar photo رشیدی گفت:

    سلام وقت بخیر من پدرم بازنشسته سپاه بود فوت کرده خدمت زمان جنگ داره کارت ایثار گری شامل خانوادش میشه چه مدارکی لازمه ممنون

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر از سال 59 تا 67 باشد شامل می شود

  9. Avatar photo حیدرامیری گفت:

    سلام من حدود یک سال ونیم پیش ثبت نام کردم ولی هنوز کارت ایثار گری نیومده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید مراجعه حضوری داشته باشید به ارگانی که درخواست صدور دادید

  10. Avatar photo احمد عباسپور گفت:

    سلام. من درسال۶۵تا۶۶بمدت ۱۲ماه در جبهه قصرشیرین (اسلام ابادغرب )وسرپل ذهاب از طریق نیروی انتظامی ژاندارمری بصورت وظیفه خدمت کرده ام وتابحال موفق به دريافت كارت ايثارگری نشده ام لطفا راهنمایی فرمائید چون از آخرین محل خدمت بیش از۱۵۰۰کیلومترفاصله دارم.به کجا مراجعه کنم.یک بار هم به تهران مراجعه کردم نتیجه ای نگرفتم.باتشکر

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به محل خدمت خود مراجعه نمایید

    2. Avatar photo عبدالسلام شریفی گفت:

      سلام . مدارکم جهت کارت ایثار در نیروی انتظامی ایلام مدت ۸ ماه است تحویل دادم مدت ۱۱ ماه و ۲۰ روز بسیجی در جبهه حضور داشتم تا کنون کارت ایثار برایم ارسال نشده است

      1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

        سلام دوست عزیز
        به بنیاد ایثارگران مراجعه کنید
        ولی ممکنه بیش تر هم طول بکشه .

    3. Avatar photo امیر طایی گفت:

      باسلام واحترام
      بنده، ازسال۶۱لغایت۶۷در(شهربانی)کادرنیروانتظامی اهواز مشغول خدمت بوده ام،ودراین مدت بخشی ازآن درواحد آتش نشانی مشغول بوده ام ،آیاباپیگیری جهت دریافت کارت ایثارگری می‌توان نتیجه ای گرفت .لطفآ راهنمایی بفرمایید.

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله میتونید اقدام کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور