ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی + سپاه،ارتش و فراجا | isaar.ir

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس برای پیگیری کارت ایثارگری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی برای تمامی رزمندگان ارتش و سپاه و خانواده‌ های این افراد فراهم شده است، افراد می‌ توانند با مراجعه به سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به بررسی و پیگیری کارت و میزان سوابق خود اقدام کنند. این مسئله برای داوطلبین کنکور هم امری کاملا مهم است که برای قبولی در دانشگاه و شهر مورد نظر آن‌ ها کمک می‌‌کند. پیشنهاد می‌شود کلیه افراد مشمول استفاده از سهمیه ایثاگران کنکور برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت راهنمای تصویری پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی را ارائه کنیم. در صورتی که در این فرآیند با مشکل روبرو شدید می‌‌توانید با همکاران ما در سایت ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل کنید.

اهمیت پیگیری کارت ایثارگری برای داوطلبین کنکور

حتما از این موضوع مطلع هستید که سهمیه های مختلفی برای داوطلبان کنکوری در نظر گرفته شده که هر فرد با توجه به شرایط خود امکان استفاده از آن ها را دارد. یکی از مهم ترین سهمیه های اختصاص داده شده به داوطلبان، سهمیه ایثارگری است که افراد واجد شرایط می توانند برای کسب رتبه بهتر و راه یابی به بهترین دانشگاه ها از آن استفاده کنند.

اما توجه داشته باشید که داوطلبان مایل به استفاده از سهمیه ایثارگری الزاماً‌ باید برای رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی اقدام کنند. کد ایثارگری برای دریافت سهمیه ضروری است. در واقع، پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی در زمان ثبت نام در کنکور سراسری دانشگاه ها برای شماری از افراد متقاضی و واجد شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران الزامی است. سامانه ایثار به همین منظور تاسیس شده است.

برای اطلاع از نحوه تخمین رتبه ایثارگران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

چه کسانی باید برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی اقدام کنند؟

همان طور که در جریان هستید سهمیه ایثارگران به دو صورت سهمیه 25 درصدی و 5 درصدی خدمت داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری ارائه می شود.

اما شاید این سؤال در ذهن شما دوستان عزیز مطرح شود که آیا هر دوی این دسته ها الزاماً باید برای استعلام و رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی اقدام کنند یا این که این امر تنها شامل یکی از آن ها می شود؟

در جواب به این سؤال مهم باید اطلاع داشته باشید که رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی تنها برای افراد مشمول استفاده از سهمیه پنج درصدی میسر است.

در واقع، داوطلبان مشمول سهمیه بیست و پنج درصدی برای استفاده از سهمیه ایثارگران هیچ نیازی به رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی ندارند. این افراد در زمان ثبت نام تنها موظف به گذاشتن تیک در مقابل سهمیه ایثارگران در سامانه هستند.

 برای آشنایی با مراحل دریافت وام با کارت ایثارگری روی لینک آبی رنگ کلیک کرده و با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده برای فرد داوطلب (با توجه به نوع ارگان ارائه کننده کارت ایثارگری) انجام می گیرد.

نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

اما آیا با نحوه دقیق و کامل رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی آشنایی دارید؟ در صورت عدم اطلاع از این موضوع مهم در ادامه با ذکر راهنمای تصویری رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی برای ارتش و سپاه پاسداران در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز آکادمی ایران تحصیل هستیم.

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت کد پستی با شماره تلفن با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

سپاه جمهوری اسلامی ایران برای کلیه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و خانواده های ایشان سامانه‌ ای به آدرس اینترنتی isaarit.isaar.ir را راه اندازی کرده‌ است که متقاضیان با مراجعه به آن می توانند به کلیه امور خود رسیدگی کنند و برای استعلام کارت ایثارگری خود و حتی درخواست صدور این کارت به صورت اینترنتی اقدام کنند.

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار سپاه

  • به سایت ایثار به نشانی isaar.ir مراجعه کنید.
  • از منوی سمت چپ گزینه خدمات پرکاربرد را انتخاب کنید.
  • از ستون وسط روی “درخواست صدور کارت” کلیک کنید.
  • در صورت نداشتن نام کاربری با مراجعه به نزدیک ترین دفتر بنیاد محل سکونت خود نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید.
  • نام کاربری و رمز عبور دریافت شده را در سامانه وارد کنید.
  • اطلاعات خود را طبق فرم ارائه شده در سایت کامل کنید.

راهنمای تصویری پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی برای سپاه

راهنمای تصویری پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی برای سپاه

در رابطه با نحوه استعلام و پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی باید بدانید که جهت این امر الزاما باید به سامانه مورد نظر مراجعه کرده و مراحل لازم را در آن طی کنید.

در ادامه با راهنمای تصویری استعلام و پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی در خدمتتان هستیم.

در قدم اول برای استعلام و پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی باید آدرس سامانه isaar.ir را در مرورگر خود درج کنید. داوطلب باید پس از مراجعه به سایت ایثار isaar.ir از منوی سمت چپ تصویر گزینه خدمات پر کاربرد را مانند تصویر زیر انتخاب کند.

مرحله اول پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

در مرحله بعد ، مطابق تصویر از ستون دوم روی گزینه ” صدور کارت ایثار ” کلیک کنید.

مرحله دوم پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

در این بخش دوطلب باید مطابق تصویر زیر نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده، وارد کرده و سایر مراحل درخواست صدور کارت ایثار را اجرا کند.

مرحله سوم پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

در آخرین قدم برای استعلام و رهگیری کارت ایثارگری با کد ملی باید بر روی گزینه استعلام کلیک کنید تا بدین ترتیب از وضعیت ایثارگری خود اطلاع حاصل کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه سبز رنگ استعلام کد دوازده رقمی برای شما از طریق سامانه ارسال می شود که نگهداری از آن تا اتمام مراحل ثبت نام، برگزاری و انتخاب رشته کنکور سال آینده الزامی و مهم است.

گاهی ممکن است به جای کد، پیغامی با محتوای “تقاضای شما در حال بررسی است” دریافت کنید.

در این حالت چاره ای جز صبر به مدت پانزده روز ندارید. در صورتی که در طول این مدت با ورود به سامانه مدام با پیغام تفاضای شما در حال بررسی است مواجه شدید باید به بنیاد شهید محل زندگی خود مراجعه کرده و یا با شماره تماس پیگیری کارت ایثارگری سپاه تماس بگیرید و برای پیگیری امور اقدام کنید.

برای اطلاع از آیین نامه کسری خدمت ایثارگران بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه پیگیری کارت ایثارگری ارتش

یکی دیگر از نهاد هایی که جهت حمایت از خانواده ایثارگران محترم اقدامات تسهیل کننده اتخاذ میکند، ارتش است.

ایثارگران و متقاضیان کنکوری که برای اخذ کارت ایثارگری خود قصد اقدام دارند با دنبال کردن روندی که در این مقاله با جزئیات به آن پرداخته شده می توانند به راحتی اقدام به پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی کنند.

مراحل لازم برای پیگیری کارت ایثار گری ارتش عبارتند از:

  • ورود به سایت آجا به نشانی aja.ir
  • از منوی سمت راست گزینه سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگری آجا را انتخاب فرمائید.
  • اطلاعات خواسته شده در فرم مربوطه را با دقت پر کنید. (کدملی، شماره کارت ایثار و…)
  • در صورتی که در اطلاعات وارد شده خطایی نباشد، پیغامی با عنوان “اطلاعات با موفقیت ثبت شد” دریافت می کنید.

راهنمای تصویری پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی

در این بخش از مقاله با راهنمای تصویری پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی برای ارتش در خدمت شما هستیم.

در قدم اول برای پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی در سامانه ارتش باید از طریق مرورگر گوگل خود وارد سایت aja.ir شوید.

پس از باز شدن اولین صفحه سایت، بر روی گزینه «کد رهگیری ایثارگران» از منوی موجود در سمت چپ کلیک کنید.

مرحله اول پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی

با انتخاب گزینه کد رهگیری ایثارگران دو گزینه پیش روی شماست که باید یکی از آن ها یعنی یا کد رهگیری پایوران یا کد رهگیری نظام وظیفه را انتخاب بفرمایید.

در صورت انتخاب گزینه کد رهگیری پایوران برای استعلام و پیگیری کارت ایثارگری ارتش الزاماً باید فرمی را با دقت پر کنید.

در واقع، در فرم به نمایش درآمده، باید سه مورد شماره کارگزینی، شماره کارت و همین طور کد ملی خود را با دقت در فیلدهای موجود در صفحه درج کنید.

پیگیری کارت ایثارگری ارتش ویژه کارکنان پایور

در صورت انتخاب گزینه کد رهگیری نظام وظیفه تنها باید کد ملی تان را در فیلد مشخص شده وارد کنید.

پیگیری کارت ایثارگری ارتش ویژه کارکنان نظام وظیفه

پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست

شاید این پرسش مهم برای شما نیز مطرح شود که آیا امکان پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست نیز برای افراد مشمول استفاده از این سهمیه وجود دارد یا خیر؟

طبق توافق حاصل شده بین اداره پست و بنیاد امور ایثارگران تمام مرسوله های این بنیاد از جمله کارت ایثارگری توسط اداره پست تحویل ایثارگران محترم می گردد. در نتیجه طبیعی است که پس از ثبت و پیگیری در سامانه های مذکور شما می توانید جهت دریافت کارت ایثارگری خود از طریق مراجعه به اداره پست و یا وب سایت آن اقدم کنید.

اخبار پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

  • صدور کارت ملی ایثار برای رزمندگان کشور

معاون اجرایی دبیرخانه شورای هماهنگی امور رزمندگان کشور، سرهنگ حسن اسماعیلی از صدور ۷۰ هزار کارت ملی ایثار در کشور خبر داد و گفت: «بخش اعظم زیرساخت های تولید و توزیع و بهره برداری از کارت های ایثار رزمندگان فراهم شده و همه رزمندگان دوران دفاع مقدس می توانند از مزایای این کارت برخوردار شوند.»

  • ایثارگران برای دریافت کارت ایثار نیازی به حضور در تهران ندارند

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم یدالله فرهادی‌فر اظهار کرد: «در راستای تکریم ایثارگران عزیز و به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، تمامی ایثارگران و رزمندگان و متقضیان خدمت این نیرو که در بازه زمانی ۱۳۵۹/۰۶/۳۱ تا ۱۳۶۷/۰۵/۲۷ در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته از این پس برای دریافت کارت ایثار دیگر نیازی به حضور در تهران ندارند.»

  • برنامه زمانبندی اهدای کارت ایثار به رزمندگان جهادکشاورزی اعلام شد

محمودی گفت:« کارت شناسایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که از ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان کرمان به جبهه ها اعزام شدند؛ به عنوان یک سند ملی به افرادی که برابر ضوابط رزمنده شناخته می شوند به جزءکسانی که درصد جانبازی دارند؛ اعطا می شود.»

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 


خلاصه مطلب

کلیه رزمندگانی که در 8 سال دفاع مقدس مدتی را در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و قصد دریافت کارت ایثارگری را دارند می‌ توانند به ارگان محلی اعزامی خود مراجعه کنند. صدور کارت ایثارگری به منظور جمع آوری، یکپارچه سازی و ثبت اطلاعات مربوط به رزمندگان، جانبازان،‌ آزادگان 8 سال دفاع مقدس است. پس از ارائه درخواست صدور کارت، می‌توانید برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی از طریق روش های گفته شده در مقاله فوق اقدام کنید.

برای راهنمایی هر چه بهتر شما متقاضیان گرامی نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه، ارتش و از طریق پست را به صورت جامع و تصویری ارائه کرده‌ایم. برای اطلاع از شماره تماس سازمان صادر کننده کارت ایثار و یا اطلاع از نحوه پیگیری کارت ایثارگری نیروی انتظامی با کد ملی، می‌توانید با همکاران ما در سایت ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل کنید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.9/5 - (40 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس برای پیگیری کارت ایثارگری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی اقدام کرد؟

برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی متقاضیان می بایست از طریق سایت aja.ir اقدام کنند. نحوه پیگیری کارت ایثارگری در مقاله فوق شرح داده شده است.

آیا می توان برای پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست اقدام کرد؟

برای اطلاع از این موضوع می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

چه افرادی باید برای دریافت کد ایثارگری با کد ملی اقدام کنند؟

افراد دارای سهمیه پنج درصدی ایثارگران الزاماً‌ باید برای دریافت کد ایثارگری با کد ملی اقدام کنند.

نظرات

137 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی + سپاه،ارتش و فراجا | isaar.ir»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده دوسال در جبهه های جنوب وغرب ودر عملیاتهای خیبر وبدر شرکت داشتم وشیمیایی وهمچنین از ناحیه گوش واعصاب روان دچار مشکل شدم از سال ۹۸ پرونده تشکیل دادم هنوز خبری نیست بعداز سیوچند سال که از جنگ میگذره هرچی مراجعه میکنیم میگن صبر کن میاد برا کی کجا برا اون دنیا ممنون جواب بدین ضمنآ ۸سالم در ارتش بعداز اون خدمت کردم که باز خرید شدم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      سابقه حضور شما در طول سالهای جنگ تحمیلی اگر باشد میتوانید برای کارت ایثار اقدام کنید همچنین با ارائه مدارک پزشکی میتوانید سابقه جانبازی هم برای خود ایجاد کنید

  2. Avatar photo داریوش عسگری گفت:

    سلام‌ وقت بخیر
    بنده سال ۸۱ و۸۲ هفت ماه مهران خدمت سربازی بودم ، آیا ایثار گری شامل بنده میشه؟ واینکه باید چطوری پیگیری کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ایثارگری به افرادی که در بازه ی زمانی جنگ یعنی از سال 59 تا 67 در مناطق عملیاتی حضور داشتند تعلق میگیرد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور