ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت وام با کارت ایثارگری 1403 {شرایط و مبلغ}

دریافت وام با کارت ایثارگری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در طول هشت سال جنگ تحمیلی افراد بسیاری به صورت داوطلبانه آماده خدمت در جبهه های جنگ شدند تا از میهن عزیزمان دفاع کنند. پس از پایان جنگ برای تشکر و قدردانی از رزمندگان کارت ایثارگری به آن ها داده شد که این کارت سبب برخورداری ایثارگران از برخی تسهیلات و امتیازات خاص شده است. دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش یکی از این تسهیلات می باشد.

در این مقاله به بررسی وام مسکن با کارت ایثار ارتش به عنوان یکی از انواع وام های ارائه شده به مشمولین این کارت خواهیم پرداخت. برای دریافت وام مسکن می بایست متقاضیان به سامانه ثبت نام وام ایثارگران ارتش به نشانی اینترنتی isaarit.isaar.ir مراجعه نمایند.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورت عدم دسترسی به سامانه جهت ثبت نام وام، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با کارت ایثارگری

در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس، علاوه بر نیروهای نظامی، افراد بسیاری از سرتاسر ایران به صورت داوطلب برای حضور در جبهه های جنگ اعلام آمادگی کردند. ارتش و سپاه به عنوان دو ارگان نظامی اقدام به نام نویسی افراد می کردند. پس از پایان جنگ دو ارگان سپاه و ارتش برای تقدیر از رزمندگانی که با شجاعت و ایثار در خط مقدم حاضر شده بودند، کارتی تحت عنوان کارت ایثارگری عرضه کردند.

توجه داشته باشید که کارت ایثارگری سپاه متفاوت از کارت ایثارگری ارتش می باشد و متقاضیان می بایست برای دریافت کد ایثارگری خود به ارگانی مراجعه کنند که در زمان جنگ برای حضور در جبهه در آن نام نویسی کرده بودند.

چنانچه شما توسط ارگان ارتش به جبهه جنگ اعزام شده باشید می توانید برای دریافت و ثبت نام وام ایثارگران ارتش که شامل وام های مختلفی چون مسکن، ازدواج، خودرو و … می شود اقدام کنید. در این مقاله به بررسی هر چه بیشتر این وام ها خواهیم پرداخت و شرایط مورد نیاز برای دریافت آن ها را مطرح خواهیم کرد.

برای مشاهده سامانه ثبت نام کارت ایثارگران بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

انواع وام با کارت ایثارگری ارتش

همانطور که پیش تر گفته شد، افرادی که برای حضور در جبهه از سوی ارگان ارتش ثبت نام و اعزام شده اند، می بایست برای دریافت کارت ایثارگری ارتش خود اقدام کنند که متفاوت از کارت ایثار سپاه می باشد. این کارت دارای برخی امتیازات و تسهیلات برای دارنده خود است تا شاید بتوان ذره ای در جهت راحت تر شدن زندگی و رفاه هر چه بیشتر رزمندگان جنگ تحمیلی گام برداشت. به همین جهت نیز ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری بانک های مختلف کشور در چند سال اخیر اقدام به ارائه وام های مختلف همچون وام خرید خودرو، وام ازدواج و وام مسکن با کارت ایثار ارتش کرده است.

انواع وام با کارت ایثارگری ارتش

در بخش های بعدی این مقاله با انواع وام های ارائه شده به ایثارگران بیشتر آشنا خواهید شد و شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت هر یک را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که در رابطه با هر بخش با سوال و یا ابهامی مواجه شدید و یا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 برای مشاهده حقوق کارت ایثارگری در سال بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

وام مسکن با کارت ایثار ارتش

سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفاه حال ایثارگران، سامانه ای را راه اندازی کرده است که متقاضیان گرامی بتوانند با مراجعه به این سامانه خدمات الکترونیکی مختلفی را دریافت نمایند.

سامانه ایثار که به نشانی اینترنتی isaar.ir راه اندازی شده است، نیاز متقاضیان را برای ثبت نام وام ایثارگران ارتش به صورت اینترنتی و غیر حضوری رفع می نماید. همچنین ایثارگران می توانند از طریق این سامانه درخواست صدور کارت ایثارگری، دریافت فیش حقوقی ایثارگران و … دهند. در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام وام ایثارگران ارتش را شرح خواهیم داد.

دریافت وام مسکن با کارت ایثار ارتش

🔰 مراحل ثبت نام وام ایثارگران ارتش عبارت است از:

🔹 در ابتدا لازم است تا متقاضی وارد سامانه وام مسکن ایثارگران به نشانی اینترنتی isaarit.isaar.ir گردد.

🔹 در مرحله بعد لازم است تا گزینه «ثبت نام خدمات الکترونیک ایثارگران» را از بخش «خدمات الکترونیکی ایثارگران و کارمندان» انتخاب نماید.

🔹 در این مرحله پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود لازم است است تا کد امنیتی مربوطه را وارد کرده و بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمایید.

🔹 پس از ورود به سامانه بر روی گزینه «مسکن» کلیک کنید.

🔹 سپس از سمت راست صفحه گزینه «وام مسکن» را انتخاب کرده و بر روی «ادامه» کلیک کنید.

🔹 پس از مطالعه قوانین مربوطه و انتخاب گزینه «قبول دارم»، وارد صفحه ای خواهید شد که باید اطلاعات تکمیلی، نظیر شعبه بانک و شهری که متقاضی دریافت وام مسکن، از آنجا هستید را انتخاب کرده و به مرحله بعدی بروید.

🔹 در مرحله بعدی لازم است تا نوع وام مورد نظر خود (وام خرید مسکن/ وام ساخت مسکن) را تعیین کنید و پس از تایید اطلاعات نشان داده شده، به مرحله بعدی بروید.

🔹 پس از پایان این مرحله کد رهگیری ثبت درخواست فرد برای شما ارسال خواهد شد که می توانید در صورت نیاز درخواست خود را پیگیری نمایید.

 

🔰 شرایط دریافت وام مسکن با کارت ایثار ارتش عبارت است از:

🔸 فرد متقاضی دریافت وام مسکن با کارت ایثار ارتش می بایست یا جانباز 25 درصد به بالا، یا آزاده، یا خانواده شهدا و مفقود الاثر ها (فرزند، همسر، والدین)، یا خانواده جانبازان و آزادگان متوفی ای که تا پیش از فوت از وام مسکن ایثارگران، استفاده نکرده است، باشد.

🔸 افراد مشمول دریافت این وام می بایست فاقد مسکن باشند و یا مسکن آن ها از شرایط مناسبی برخوردار نباشد و نیز تا آن زمان از درخواست وام مسکن ایثارگری، استفاده نکرده باشند. مگر در یک شرایط استثنایی که متقاضی، جانباز 70 درصد به بالا باشد، مسکن مناسبی نداشته باشد و تسهیلات قبلی خود را پرداخت کرده باشد.

🔸 لازم به ذکر است که ثبت نام وام ایثارگران ارتش، از ابتدای تیرماه هر سال و حداکثر تا پایان خرداد ماه سال بعد، می باشد و می بایست در این بازه زمانی درخواست خود را ارائه نمایید.

🔸 متقاضی دریافت این وام می بایست، سند زمین یا ملکی که خریداری کرده است یا در حال ساخت آن است را به عنوان ضمانت، به بانک ارائه دهد و نیز توان بازپرداخت وام با سود 4 درصد را داشته باشد. توجه داشته باشید که در مناطقی که همه اسناد، به صورت دستی و قولنامه ای هستند، سند دستی نیز توسط بانک، پذیرفته خواهد شد.

شرایط دریافت وام مسکن با کارت ایثار ارتش

🔰 مدارک مورد نیاز برای دریافت وام مسکن با کارت ایثار ارتش عبارت است از:

📑 ارائه اصل کارت ملی و کپی کارت ملی ایثارگر

📑 ارائه اصل شناسنامه و کپی شناسنامه ایثارگر

📑 داشتن کارت ایثارگری یا تاییدیه سابقه حضور در جبهه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگری

📑 تکمیل و ارائه فرم ج

📑 ارائه اصل مدارک شناسایی و کپی اعضا خانواده دارنده کارت ایثارگری ارتش

📑 افتتاح حساب در یکی از بانک های عامل

🔰 چه میزان وام مسکن با کارت ایثار ارتش ارائه می شود؟

لازم به ذکر است که میزان دریافت وام مسکن برای متقاضیان مختلف، متفاوت می باشد. به همین دلیل در این بخش از مقاله به بررسی این نکات خواهیم پرداخت که هر متقاضی تا چه مبلغی، امکان دریافت وام خرید یا ساخت مسکن را از بانک هایی که مورد تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد، خواهد داشت.

به همین دلیل باید، به تصویب نامه شماره 119991/ت60251 هـ مورخ ۱۴۰۳/07/10 هیئت وزیران که در اصلاح ماده 3 اصلاحی آیین‌ نامه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا، تصویب شده، مراجعه کرد، این تصویب نامه، مقرر می دارد:

“سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳، به ازای هر واحد مسکونی، در شهر های با جمعیت بیش از یک میلیون نفر، چهار میلیارد (4/000/000/000) ریال، مراکز استان‌ ها چهار میلیارد (4/000/000/000) ریال، سایر شهرستان‌ ها سه میلیارد (3/000/000/000) ریال، روستاها دو میلیارد و پانصد میلیون (2/500/000/000) ریال و در شهرهای جدید، معادل سقف تسهیلات مرکز همان استان و با نرخ چهار درصد (4%) و مدت بازپرداخت بیست ساله، بدون رعایت الگوی مصرف و نوساز بودن مسکن، تعیین می‌ شود.”

 برای مشاهده نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

دریافت وام خودرو با کارت ایثارگری ارتش

یکی دیگر از انواع وام با کارت ایثار ارتش می توان به وام خرید خودرو اشاره کرد. مشمولین این وام می توانند با توجه به خودرویی که قصد خرید آن را دارند، مقدار وام متفاوتی دریافت نمایند که دارای نرخ 4 درصد سود می باشد. این وام نیز مطابق با مصوبه مجلس به تمامی ایثارگرانی که واجد شرایط می باشند ارائه خواهد شد.

🔰 شرایط مورد نیاز برای دریافت وام خودرو ایثارگران ارتش:

🔸 شخص ایثارگر نباید خودرویی به نام خود داشته باشد.

🔸 ایثارگر می بایست حداقل 6 ماه در جبهه جنگ حضور داشته باشد.

🔸 ایثارگر می بایست حتما متاهل باشد.

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام خودرو ایثارگران ارتش

🔰 مدارک مورد نیاز برای دریافت وام خودرو ایثارگران:

📑 متقاضی ایثارگر می بایست اصل کارت ملی و کپی آن را ارائه نماید.

📑 ایثارگر لازم است تا اصل شناسنامه و کپی آن را ارائه کند.

📑 داشتن کارت ایثارگری یا تاییدیه سابقه حضور در جبهه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگری

📑 ارائه فرم ج

📑 ارائه اصل مدارک شناسایی و کپی اعضا خانواده ایثارگر

📑 افتتاح حساب در یکی از بانک های عامل

 برای مشاهده شرایط اخذ کارت ایثار بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

دریافت وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش

خوشبختانه امکان دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش برای ازدواج ایثارگران، جانبازان و فرزندان آن ها نیز وجود دارد. در این بخش از مقاله به بررسی دقیق این نوع وام خواهیم پرداخت. این نوع از وام علاوه بر ایثارگران، به جانبازان و فرزندان آن ها نیز بدون توجه به درصد جانبازی آن ها ارائه می شود. البته که دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش برای ازدواج نیازمند داشتن برخی شرایط است؛ این شرایط در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

🔰 چه کسانی مشمول دریافت وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش می باشند؟

✅ توجه داشته باشید که تسهيلات موضوع اين دستور العمل از محل منابع قرض الحسنه بانک های عامل و به ميزان دو برابر تسهيلات قرض الحسنه ازدواج برای افراد عادی پرداخت می‌ شود. به عنوان مثال اگر افراد عادی مبلغ 150 میلیون تومان را دریافت نمایند، ایثارگران مبلغ 300 میلیون تومان را دریافت خواهند کرد.

✅ متقاضیان دریافت وام ازدواج ايثارگری می‌ بایست در سامانه ازدواج ثبت نام نمايد. توجه داشته باشید که این افراد نباید پیش تر از این تسهیلات استفاده کرده باشند.

✅ با توجه به ماده (50) قانون جامع خدمات رسانی به ايثارگران، افرادی که مشمول دریافت این تسهیلات می باشند، عبارتند از: خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد می‌ باشند.

✅ مدت باز پرداخت وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش ، همانند ساير متقاضيان حداکثر 7 سال (84 ماه) می باشد.

✅ رعايت ساير شرايط و ضوابط اعطای تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، برای دریافت وام ازدواج ایثارگران الزامی می باشد.

چه کسانی مشمول دریافت وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش می باشند؟

💡 نکته: منظور از خانواده شاهد خانواده‌ های گرامی می باشند که در راه اعتلای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب یکی از اعضای خانواده‌ خود (پدر، مادر، همسر، فرزند) شهید یا مفقود الاثر یا اسیر شده باشند.

🔰 شرایط مورد نیاز برای دریافت وام ازدواج ایثارگران ارتش:

برخی از شرایطی که می بایست زوج های تازه عقد کرده برای دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش داشته باشند، عبارت است از:

🔸 متقاضیان دریافت وام می بایست دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران باشند.

🔸 توجه داشته باشید که تسهیلات ارائه شده برای وام ازدواج صرفا شامل خود جانبازان، ایثارگران، آزادگان، فرزندان شاهد و جانبازان خواهد بود.

🔸 لازم به ذکر است که مبلغ این وام دو برابر وام ازدواج افراد عادی می باشد.

🔸 ایثارگران متقاضی دریافت این وام، همچون سایر متقاضیان عادی دریافت وام ازدواج می بایست در ابتدا در سامانه ازدواج ثبت نام نمایند. همچنین لازم است تا ازدواج اول آن ها باشد و حداکثر از تاریخ عقد آنان به مدت دو سال می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

🔸 وام ازدواج به جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی و سابقه اسارت پرداخت خواهد شد.

 

🔰 مدارک مورد نیاز برای دریافت وام ازدواج ایثارگران:

📑 متقاضی ایثارگر می بایست اصل کارت ملی و کپی آن را ارائه نماید.

📑 ایثارگر لازم است تا اصل شناسنامه و کپی آن را ارائه کند.

📑 ارائه اصل و کپی سند ازدواج الزامی است.

📑 درج کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین لازم است.

📑 ارائه کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام نیز الزامی می باشد.

🔰 چه میزان وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش ارائه می شود؟

مبلغ وام ازدواج برای متقاضیان دریافت آن، با توجه به شرایط زوجین ممکن است متفاوت باشد. در ادامه به بررسی این میزان مبلغ با توجه به شرایط مختلف زوجین خواهیم پرداخت:

💰 اگر هر دو نفر، دارای شرایط مورد نیاز برای دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش و جانبازی باشند، این وام به هر دو نفر آن ها تعلق خواهد گرفت.

💰 در صورتی که تنها یکی از زوجین دارای شرایط دریافت وام ازدواج با کارت ایثار ارتش باشد، وام تنها به همان فرد تعلق خواهد گرفت.

💰 برای دریافت وام ازدواج با کارت ایثارگری، شرط سن هم وجود دارد. یعنی اگر سن مرد کمتر از 25 سال و سن زن کمتر از 23 سال باشد به هر یک از زوجین 200 میلیون تومان وام ازدواج ایثارگری تعلق خواهد گرفت.

💰 اگر شروط سنی تنها در مورد یکی از زوجین رعایت شده باشد، مبلغ 200 میلیون تومان به یکی از زوجین تعلق می‌ گیرد و فرد دیگر 140 میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

💰 در صورتی که زوج دارای شرط سنی نباشند، به هر یک از آن ها مبلغ 140 میلیون تومان، تعلق خواهد گرفت.

💰 لازم به ذکر است که نرخ سود وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش 4 درصد می باشد و مدت زمان باز پرداخت آن حداکثر 7 سال است.

چه میزان وام ازدواج با کارت ایثارگری ارتش ارائه می شود؟ 

🔗 برای مشاهده نحوه ثبت نام وام دانشجویی پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

دریافت وام خود اشتغالی با کارت ایثارگری ارتش

از انواع دیگر وام های ارائه شده به ایثارگران می توان به وام خود اشتغالی اشاره کرد. این نوع از وام تنها به ایثارگرانی تعلق می گیرد که قصد راه اندازی کسب و کاری را برای خود دارند. توجه داشته باشید که این نوع وام تا سقف 500 میلیون تومان نیز می باشد و دریافت آن تنها نیاز به ارائه مدارک مربوطه به فعالیتی است که شخص ایثارگر میخواهد انجام دهد. سود این نوع وام نیز 2 درصد می باشد.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که چنانچه نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی و بیشتر در رابطه با وام خود اشتغالی هستید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 برای مشاهده وام دانشجویی وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

کدام بانک ها به ایثارگران وام می دهند؟

افرادی که دارای درصدی از جانبازی هستند و یا از ایثارگران دوره جنگ تحمیلی هستند، می توانند بنابر دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی وام دریافت نمایند. ولی چه بانکی هایی انواع وام ها را به ایثارگران می دهند؟ در این قسمت از مقاله بانک هایی را معرفی خواهیم کرد که ایثارگران وام می دهند. این بانک ها عبارتند از:

💢 بانک دی:

از جمله بانک هایی که تسهیلات به ایثارگران ارائه می دهد، می توان بانک دی را نام برد. متقاضیان گرامی می توانند برای دریافت وام با کارت ایثارگری به بانک دی مراجعه نمایند. ایثارگران می توانند وامی تا سقف 100 میلیون تومان را بدون داشتن ضامن دریافت نمایند. خانواده شهدا و ایثارگران می توانند با ارائه مدارکی چون گواهی کسر از حقوق و معرفی نامه وام مورد نظر خویش را دریافت کنند.

✅ شرایط دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن، بر اساس بخشنامه وزارت اقتصاد بدین صورت می باشد:

🔹 برای دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان فقط نامه کسر از حقوق مورد نیاز می باشد.

🔹 برای دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان تنها ارائه نامه ی کسر از حقوق به همراه چک یا سفته مورد نیاز می باشد.

برای اشنایی با شرایط ثبت نام وام دانشجویی روی لینک مربوطه کلیک نمایید و با ما همراه باشید.

💢 بانک قرض الحسنه رسالت:

از دیگر بانک هایی که تسهیلات مختلف به ایثارگران ارائه می دهد می توان به بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد. ایثارگرانی که در این بانک حساب داشته باشند و در صورت خوش حساب بودن، وامی تا سقف 50 میلیون تومان و بدون کارمزد می توانند دریافت کنند.

کدام بانک ها به ایثارگران وام می دهند؟

💢 بانک سپه:

بانک سپه نیز به افراد دارای معرفی نامه از مرکز بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد هستند، تا سقف 100 میلیون تومان وام خوداشتغالی و قرض الحسنه پرداخت می کند. ایثارگرانی که تمایل به دریافت وام خوداشتغالی بانک سپه دارند، باید در یکی از شعبه های این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشند. (در صورتی که حساب قرض الحسنه ندارید، می بایست افتتاح نمایید.) همچنین برای دریافت این وام نیازمند داشتن ضامن معتبر و سند ملکی خواهید بود.

اخبار مرتبط با وام مسکن با کارت ایثار ارتش

📢 وام مسکن 300 میلیون تومانی ایثارگران به شعب بانک عامل ابلاغ شد:

بانک عامل بخش مسکن سقف‌ های جدید تسهیلات مسکن ایثارگران و خانواده شهدا را به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.

بر این اساس سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن مخصوص خانواده شهدا و ایثارگران در شهر های با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و مراکز استان‌ ها به 300 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و در سایر شهرستان‌ ها و روستا ها نیز به ترتیب به 250 میلیون و 200 میلیون تومان رسیده است.

این تسهیلات بعد از معرفی واجدین شرایط از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل پرداخت است.

در مصوبه بانک تخصصی بخش مسکن برای پرداخت این نوع تسهیلات آمده است: آن دسته از متقاضیانی که معرفی‌ نامه صادره آن‌ ها قبل از ابلاغ این نامه عمومی به بانک ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌ نامه جدید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (اعتبار ابلاغی سال 1400) می‌ توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌ مند شوند.

با این حال افزایش سقف تسهیلات برای آن دسته از متقاضیانی که قرارداد آن ها در سیستم تسهیلاتی بانک ثبت قطعی شده است، قابل تسری نیست.

بر اساس این گزارش تسهیلات جهت خرید و ساخت واحد مسکونی مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران با نرخ سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌ شود. این تسهیلات با معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل پرداخت است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 20 سال می‌ باشد.

خلاصه مطلب

افرادی که در طی دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ حضور داشتند و مشخصات آن ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران به ثبت رسیده است می توانند از انواع تسهیلات و امتیازاتی که برای آن ها ارائه می شود، استفاده نمایند. به عنوان مثال رزمندگان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام وام ایثارگران ارتش برای دریافت انواع تسهیلات مانند وام مسکن با کارت ایثار ارتش اقدام کنند.

توجه داشته باشید که برای دریافت وام با کارت ایثارگری لازم است تا دارای برخی شرایط باشید؛ شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت هر وام در این مقاله بررسی شده است. همچنین در این مقاله می توانید اسامی بانک هایی را که به ایثارگران وام می دهند مشاهده کنید.

پس از مطالعه دقیق این مقاله در صورتی که نیازمند کسب اطلاعات بیشتر بودید و یا سوال و ابهامی در بخش هایی از مقاله برای شما ایجاد شد، می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. مشاوران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما در کامنت پاسخ خواهند داد.

 برای دریافت پی دی اف کامل مقاله دریافت وام با کارت ایثارگری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

3.4/5 - (20 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منظور از وام مسکن ایثارگران چیست؟

یکی از انواع وام هایی که جهت حمایت از ایثارگران و افراد مشمول ارائه می شود، وام مسکن ایثارگران می باشد. این وام جهت خرید و ساخت خانه به افراد مشمول داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله فوق را مطالعه کنید.

افراد مشمول ایثارگری چه کسانی هستند؟

جانبازان، آزادگان، فرزندان آن ها و فرزندان شاهد طبق ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مشمول وضعیت ایثارگری می‌ باشند. توجه داشته باشید که مشخصات متقاضیان می بایست حتما در یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگری ثبت گردیده باشد.

آیا برای دریافت وام ازدواج با کارت ایثار، تاریخ عقد مهم است؟

بله؛ تاریخ عقد برای دریافت وام ازدواج با کارت ایثارگری دارای اهمیت بسیاری است و می بایست حداکثر دو سال از تاریخ عقد گذشته باشد تا وام به فرد تعلق گیرد.

نظرات

157 دیدگاه دربارهٔ «دریافت وام با کارت ایثارگری 1403 {شرایط و مبلغ}»

  1. Avatar photo احمد عزیزان گفت:

    با سلام و عرض ادب ،سال نو مبارک،پدره بنده در ارتش دارای ۲۸ماه منطقه میباشد ن شغلی ن پس اندازی ونه خانه ای ،پارسال از طریق اورگان مربوطه موفق شدیم کارت ایثارگری را برایش بگیریم ولی متاسفانه حقوقی هم برای پدرم درنظر نگرفتن حال ازشما مشاور عزیز ورامین خواستار این هستم که برای گرفتن وام برای اشتغال زای مارا راهنمای کنید باتشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حقوق ایثارگران برای جانبازان بالای 25 درصد میباشد

  2. Avatar photo هانی گفت:

    سلام پدر من سابقه ۲۴ ماه جبهه داره کارت ایثار هم داره. برای چه وامی مبتونه اقدام کنه.و از چه ارگانی باید پیگیری کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت وام ایثارگری می بایست نامه مربوطه از امور ایثارگران دریافت نمایید

    2. Avatar photo حمیده ابراهیمی گفت:

      سلام پدر من سابقه ۷۳۱ روز ساقه کارت ایثار رزمندگان دارد برای چه وامی میتونم اقدام کنم ممنون میشم راهنمای بفرمایید

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        سلام. فعلا هیچ وامی ابلاغ نشده است اما در قالب وام اشتغالزایی شانس خواهید داشت.

  3. Avatar photo علی رحیمی گفت:

    سلام من کارت ایثارگری دارم برای دریافت وام خودرو مدارک به کجا باید تحویل بدهم؟سپاسگزارم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به امور ایثارگران مراجعه نمایید

    2. Avatar photo ali گفت:

      سلام
      پدر بنده دارای کارت ایثارگری هست و بیشتر از 6ماه هم سابقه حضور در جبهه داره
      میشه وام خودرو گرفت؟

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        سلام. خیر فعلا طرحی برای وام ایثارگری جهت خودرو تصویب نشده است.

  4. Avatar photo الیاس گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    پدرخانمم چند سال بود که پیگیر دریافت کارت ایثارگری ارتش بود که تازه امسال موفق به دریافت کارت شدند. الان 3سال که ما ازدواج کردیم آیا می توانیم وام ازدواج ایثار بگیریم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز برای ایثارگری وام ازدواج جداگانه وجود ندارد و صرفا همسر شما میتواند در صورت عدم دریافت وام قبلی برای وام ازدواج اقدام کند.

  5. Avatar photo الاء محمدپور گفت:

    سلام خسته نباشید پدرم کارت ایثار کزی ارتش و داره البته ۲۴ماه بوده که فقط ۸ماهشو ثبت کردن و گفتن بقیه ی مدارک موجود نیست، الان من چه وامی میتونم از این کارت بگیرم که برام بصرفه باشه برای کار میخام و حقوق هم نمیگیره. میشه راهنماییم کنید؟!

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز فعلا بغیر از وام اشتغالزایی وام دیگری به این عزیزان تعلق نمیگیرد.

  6. Avatar photo Ml گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید به ایثارگران داری ۶ماه سابقه جبهه مسکن تعلق میگیره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر شما این امکان را ندارید

  7. Avatar photo علی گفت:

    سلام..پدرم سابقه ۲۴ ماه جبهه از ارگان ارتش رو داره..کارت ایثارگری و تکریم کارت هم براش اومده..ولی متاسفانه یک سال و نیم هست ک برای حقوقش اقدام کردیم و هنوز خبری نشده..با ایثارگران ارتش هم تماس گرفتم گفتن ک خیلی ها مثل پدر شما هستن ک هنوز حقوقشون درست نشده چون دولت بودجه نداره بده..ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ک از کجا پیگیر باشم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق ارگان ارتش پیگیری نمایید

    2. Avatar photo جواد گفت:

      سلام.پدرم کارت ایثار گری داره ارتش.بالای ۶ ماه ثبت داره تو جنگ.الان وام خوداشتغالی از کجا باس شروع کرد و چه مبلغیه

      1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

        سلام وقتتون بخیر از بنیاد شهید معرفی نامه برای درسافت وام تهیه بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور