ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فنون تست زنی بدون معلومات

آموزش فنون تست زنی بدون معلومات
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
تست زنی بدون معلومات

تست زنی بدون معلومات

 

جهت آموزش و مشاوره تست زنی بدون معلومات با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب      حتی ایام تعطیل

تست زنی بدون معلومات امکان پذیر است؟

تست زنی بدون معلومات عنوان جذابی می‌تواند باشد و مخاطب را به خود جذب کند. برای دواطلبانی که حوصله زحمت دادن به خود را ندارند و یا اینکه فرصت درس خواندن را نداشته‌اند و به موفقیت در کنکور در کمترین زمان فکر می کنند این تیتر می‌تواند بسیار جذاب باشد. متأسفانه مؤسساتی اقدام به انجام این تبلیغات در سطح گسترده نموده‌اند و با تبلیغات گسترده بدون پایه علمی آنچه به نام  “مهندسی معکوس ” امروزه شاید شما نیز شنیده باشید در بازارهای تبلیغاتی وجود دارد و اداعای این موسسات تست زنی بدون معلومات با قبولی تضمینی می باشد.

 

آیا می‌توان بدون اینکه هیچ‌گونه مطلبی را خواند با یک سری فن‌ها به 90 درصد آمار قبولی رسید ؟

 

پاسخ این سؤال را با ذکر یک مثال توضیح می دهیم . شما فرد بینایی هستید و اگر کسی بخواهید مثلاً به شما نشان دهد که این‌یک میز است آن را به شما نشان می‌دهد و شما بعد از دیدن آن متوجه خواهید شد که یک میز است. حالا اگر این میز را در بین سه گزینه دیگر قرار دهند و باز هم از شما بخواهند که میز را تشخیص دهید برایتان قابل‌تشخیص خواهد بود. روشی که در مهندسی معکوس یا همان تست زنی بدون معلومات به‌کاربرده می‌شود شبیه این است که چشمان شما بسته باشد و به شما بگویند که آنچه چهارپایه داشته باشد میز محسوب می‌شود. و حالا چهار وسیله چهارپایه جلوی شما قرار داده‌اند بدون اینکه قبلاً میز را اصلاً دیده باشید و از شما می‌خواهند میز را تشخیص دهید. آیا تشخیص آن امکان‌پذیر است؟ چقدر می‌تواند قابل استناد باشد؟

 

در کنکور همیشه شما هرچقدر هم که مطالعه کرده باشید و اطلاعاتتان زیاد باشد بازهم در برخورد با تست هایی ممکن است نتوانید هیچ پاسخی را بدهید. و به این فکر می افتید که چگونه تست بزنیم تا موفق شویم ما به شما فنونی را آموزش خواهیم داد که یاد بگیرید چگونه تست زنی بدون معلومات را داشته باشید تا به صورت همزمان آموزش فنون تست زنی سریع و  همچنین افزایش سرعت تست زنی کنکور را یاد بگیری تا بتوانید درصد این‌گونه آزمودن‌ها را به خود اختصاص دهید.

 

 آموزش فنون تست زنی بدون معلومات

آموزش فنون تست زنی بدون معلومات

 

جهت آموزش و مشاوره تست زنی بدون معلومات – آموزش فنون تست زنی سریع و مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98 با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آموزش فنون تست زنی سریع

 بنا به تجربه و برسی های صورت گرفته طی سال های اخیر معمولا سازمان سنجش ترتیب پاسخ ها را به سه الی چهار با پشت سر هم بارگزاری نمی کند اگر بیش از سه یا نهایتاً چهار بار فقط یک گزینه را انتخاب کرده‌اید به‌عنوان گزینه درست شما به سؤال‌ها پاسخ اشتباه داده‌اید. مثلاً در پنج سؤال پشت سر هم گزینه 3 را انتخاب کرده‌اید 99 درصد احتمال اشتباه پاسخ دادن شما وجود دارد. برگردید و به تست هایی که پاسخ داده اید نگاهی بیندازید تست هایی که در مورد درستی آن‌ها اطمینان دارید را پاک نکنید اما اشتباه شما احتمالاً در تست هایی است که دوبه‌شک بوده‌اید و گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

 

سؤالات دوبه‌شک در تست زنی بدون معلومات

اگر در مورد پاسخ‌هایی که داده‌اید مطمئن هستید و اغلب تست هایی را انتخاب کرده‌اید که به درستی آن اطمینان داشته اید و حالا بین چند گزینه مثلاً گزینه 2 و گزینه 3 به شک افتاده‌اید یک نگاهی به پاسخ‌نامه خود بیندازید اگر تعداد گزینه 2 در آزمودن‌های قبلی و یا بعدی کم است احتمال دارد پاسخ درست گزینه 2 باشد.

 

سوالات دشوار در تست زنی بدون معلومات

اگر به یک سؤال بسیار سخت برخورد کرده‌اید و پاسخ آن را نمی‌دانید و بین مثلاً گزینه یک  و سه دوبه‌شک هستید احتمال اینکه گزینه سه پاسخ صحیح باشد بسیار بیشتر است. زیرا سازمان سنجش معمولاً پاسخ صحیح سؤال سخت را گزینه سه یا چهار قرار می‌دهد.

 

سوالات ساده در تست زنی بدون معلومات

سؤالات ساده معمولاً گزینه 1 را به آن‌ها اختصاص می‌دهند و البته این امر نمی‌تواند قطعی و حتمی باشد اما معمولاً به این صورت هست.

 

سوالات بسیار دشوار در تست زنی بدون معلومات

این سوالات جزو سوالاتی است که شما به تمام گزینه شک دارید در این صورت نگاهی به سوال بیندازید و سر فصل کتاب را به خاطر بیاورید تا بتوانید گزینه غلط را حذف نمایید.اگر قادر به این کار نبودید بدون درنگ از این سوال عبور کنید چون رتبه های کنکور سراسری هم بعضی از سوال های کنکور نمی توانند پاسخ دهند و از آن عبور می کنند .

نکته مهم : اگر شما از قبل این فن‌ها را تمرین نکرده‌اید جلسه کنکور نمی‌تواند مکان و زمان مناسبی برای این کار باشد. پس تا زمان کنکور این فنون  را امتحان کنید و به نحوه استفاده از آن مسلط شوید تا در کنکور بتوانید نتیجه بهتری را کسب نمایید.برای فراگیری هر چه بهتر فنون تست زنی بدون معلومات می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید .

کانال اطلاع رسانی تست زنی بدون معلومات

کانال اطلاع رسانی تست زنی بدون معلومات

 

مطالب مفید را در لینک های زیر بخوانید

موفقیت در کنکور

قبولی در رشته پزشکی در سنین بالا

برنامه ریزی برای کنکور تجربی 98

اعتراض به نتیجه کنکور سراسری 98

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد 98

بهترین ساعات مطالعه کنکور

منابع کنکور سراسری 98

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

شرایط انتخاب رشته تجربی نهم

مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد

روش های تست زنی بدون معلومات

1.9/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)