ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی تیزهوشان نهم 1403 + 3 روش رتبه ها | ایران تحصیل

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برنامه ریزی تیزهوشان نهم روی نتیجه قبولی شما و میزان امتیازی که کسب می کنید، تاثیر به سزایی خواهد داشت. افرادی که برای این موضوع یعنی برنامه ریزی دقیق زمان می گذارند، قطعاً می توانند نتیجه بسیار بهتری را نسبت به دیگران بگیرند. اگر شما هم قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم را دارید می توانید با استفاده از کمک مشاوران جدول برنامه ریزی برای تیزهوشان نهم را به درستی تنظیم کرده و با یادداشت کردن ساعات مطالعه خود نتیجه ای عالی را از آزمون بگیرید. فراموش نکنید که روشی ثابت برای برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای قبولی در تیزهوشان وجود ندارد و هر فردی باید جدول برنامه ریزی هفتگی نهم مخصوص به خود را دریافت کند. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

اطلاعیه :

برای برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم، حتماً زمان بندی های مربوط به ثبت نام، توزیع کارت و اعلام نتایج را در نظر داشته باشید.

 

برنامه ریزی تیزهوشان نهم و معرفی منابع مناسب

در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، شما با دو نوع سوالات رو به رو خواهید شد که شامل استعداد تحصیلی و یا هوش می شود. برای سوالات استعداد تحلیلی یا هوش نیاز است منابع مربوط به سوالات هوش را مطالعه کنید و برای سوالات استعداد تحصیلی، لازمه است به دروس ریاضی، علوم، ادبیات فارسی، تاریخ و جغرافی و اجتماعی و درس قرآن و پیام های آسمانی تسلط خوبی داشته باشید. برای برنامه ریزی تیزهوشان نهم حتماً تمرکز خود را روی کتب درسی بگذارید و بعد به مطالعه کتب کمک درسی بپردازید.

برای درس ریاضی، مطالعه کتب ریاضیات اندیشمند نهم به دهم و کتاب مبتکران، ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز و فارابی، توصیه می شود.

برای درس علوم مطالعه کتاب علوم تجربی نهم خیلی سبز و علوم تیزهوشان گل پلاس ( مربوط به نشر گل واژه ) توصیه می شود.

برای درس ادبیات فارسی مطالعه کتاب های ادبیات قلمچی، خیلی سبز و مبتکران که البته مبتکران سطح بالاتری دارد، توصیه می شود.

برای مجموعه مطالعات اجتماعی ( شامل دروس جغرافی، تاریخ و اجتماعی ) و قرآن ( شامل دروس پیام های آسمانی و قرآن ) کتاب 1+31 استان تیزهوشان از انتشارات خوارزمی ( نشر پویش ) را توصیه می کنیم که می تواند کمک کننده باشد.

راهنمای 24 ساعته

برای برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم روی لینک کلیک کنید.

 

روش درس خواندن برای تیزهوشان

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم آزمون تیزهوشان نهم با پایه ششم متفاوت بوده و به همین دلیل داشتن برنامه مطالعاتی متفاوت برای قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان این مقطع توصیه می‌شود.

یکی از تفاوت های عمده مربوط به منبع سوالات است. در سوالات آزمون نهم ما استفاده از کتب درسی و مفاهیم درسی را نیز می بینیم به همین دلیل باید برای مطالعه کتب درسی نیز زمان بگذارید.

علوم، از جمله دروس مفهموی و حفظی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. برای تقویت سطح علمی خود در این درس نیاز است. اگر در این درس امتیاز خوبی کسب کنید می توانید درصد قبولی خود را بالاتر ببرید.

ریاضی نیاز به تمرین و تکرار زیادی دارد. برای اینکه دراین درس مهارت خوبی کسب کنید نیاز است هم به صورت تستی و تشریحی به مطالعه آن بپردازید.

برای دروس فارسی، جغرافی، تاریخ و اجتماعی، پیام های آسمانی و قرآن باید در کنار مطالعه تشریحی، زمانی را برای زدن تست نیز بگذارید.

 

چگونه برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنیم؟

 

با توجه به حساسیت‌هایی که در برنامه ریزی تیزهوشان نهم وجود دارد، ثبت نام تیزهوشان نهم تنها یکبار صورت میگیرد. لذا به دلیل حساسیت‌های این مسئله لازم است به برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم بپردازید. قبولی در این آزمون باید به صورت باشد که دانش آموزان به راحتی و بدون اذیت شدن به مطالعه دقیق بپردازند.

برنامه ریزی تیزهوشان روی دیگری دارد و آن هم مربوطه به اولیای محترم می‌باشد. متأسفانه برخی از داوطلبان با فشارهای اضافه و زیادی که بر دانش آموزان خود می‌آورند موجب می‌گردد که استرس زیادی به دانش آموز وارد گردد. با توجه به پیش رو داشتن مراحل سخت‌تر و کنکور در آینده ، موجب کاهش اعتمادبه‌نفس و همچنین وارد نمودن استرس به آنان می‌گردد.

برای برنامه ریزی آزمون تیزهوشان به صورت واقع بینانه اقدام به برنامه ریزی نمایید. آنچه در رابطه با برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم مهم است، به موضوع عمل کردن به برنامه باز می‌گردد. بنابراین صرف داشتن برنامه ریزی موجب موفقیت نخواهد شد. قبل از برنامه ریزی، بهتر است بر روی افکار خودکار تمرکز کنید و خود را باور داشته باشید.

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم لازم است به گونه‌ای باشد که داوطلبان بتوانند سرعت تست زنی خود را افزایش دهند. زیرا برخی از داوطلبان به هنگام آزمون دچار مشکل کمبود زمان می‌گردند. برنامه ریزی می‌تواند به صورت هفتگی و یا روزانه و حتی ماهانه صورت پذیرد. به هرحال قبولی در آزمون تیزهوشان با توجه به سطح سؤالات و همچنین تعداد داوطلبان متقاضی بستگی خواهد داشت. بنابراین دقت عمل بسیار نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا می‌نماید.

در درجه اول باید شرایط خودتان را از نظر میزان زمان آزادی که دارید و همچنین نقاط قوت و ضعف تان در نظر بگیرید. در مرحله بعدی نیاز است با توجه به ضرایبی که دروس دارند، برای کسب نمره مورد نیاز برای هر درس زمان مناسبی را بگذارید.

در آزمون تیزهوشان نهم علاوه بر زمانی که برای سوالات استعداد تحلیلی می گذارید، نیاز است برای سوالات استعداد تحصیلی نیز زمان گذاشته و مطالب کتب درسی را نیز به خوبی مطالعه کنید.

تعداد سوالات و ضرایب دروس در آزمون تیزهوشان نهم به شرح زیر است:

 

درس تعداد سوال ضریب
ریاضی 20 سوال ضریب 3
علوم تجربی 17 سوال ضریب 2
زبان و ادبیات فارسی 15 سوال ضریب 2
مطالعات اجتماعی 15 سوال ضریب 1
هدیه های آسمان 8 سوال ضریب 2

خرجش یک زنگه؟

برای اینکه بتوانید منابع استعداد تحصیلی و تحلیلی را به خوبی پوشش دهید، نیاز است که برنامه ریزی را دقیق انجام دهید. پیشنهاد ما استفاده از دفترها برنامه ریزی است. سعی کنید منعطف باشید و براساس ویژگی هایی که خودتان دارید، برنامه ریزی را انجام دهید. به طور مثال اگر برای خواندن دروس حفظی علاقه بیشتری دارید، سعی کنید در ساعات ابتدایی مطالعه این دروس را قرار دهید و یا اگر به طور مثال صبح ها درس های تان را بهتر می خوانید برای صبح خود برنامه ریزی فشرده تری بکنید.

در برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید تا نتیجه بهتری از برنامه خود بگیرید :

داشتن برنامه هفتگی و ماهیانه را فراموش نکنید. اگرچه مشاوران توصیه می کنند بین برنامه ریزی هفتگی و ماهیانه، برنامه ریزی هفتگی می تواند نتیجه بهتری برای شما داشته باشد.

اهمیت مدرسه را دست کم نگیرید؛ زیرا مدرسه جایی است که شما بیشترین یادگیری را در آنجا خواهید داشت. برای یادگیری بهتر نیز پیشنهاد ما به شما گوش دادن با تمام تمرکز در کلاس درس و سپس مرور مطالب آموخته شده در منزل است.

یادداشت برداری نیز از جمله موارد بسیار مهمی است که بسیاری از دانش آموزان اهمیت آن را دست کم می گیرند. اگر دوست دارید در آزمون نتیجه بهتری بگیرید، حتما یادداشت برداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

مرور درس ها و نکات مهم را نیز فراموش نکنید.

برای  آشنایی با نمونه سوالات آزمون هوش سمپاد کلیک نمایید.

چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان آماده کنیم؟

همانطور که برنامه ریزی و مطالعه مهم است، آمادگی برای این آزمون نیز بسیار مهم می باشد.  آمادگی برای آزمون شامل، نداشتن استرس، حفظ آرامش و بسیاری موارد دیگر می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که داشتن استرس تا حدی که مشکلی ایجاد نکند، می تواند مفید هم باشد؛ اما اگر بیش از حد استرس داشته باشید و همچنین این موضوع مانع از انجام کارهای روزانه شما شود، می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد نماید.

برای داشتن آمادگی بالاتر در آزمون تیزهوشان، موضوع مهم بعدی، حل کردن تست های فراوان است. افرادی که تست بیشتری حل می کنند، قطعاً می توانند نتیجه بهتری از آزمون خود بگیرند.

 

نکات مهم برای موفقیت در آزمون تیزهوشان

یکی از مسائل مهم برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، تست زنی است. پس حتماً تست زیاد بزنید و سعی کنید روش های مدیریت زمان را بیاموزید.

اگر سر جلسه آزمون حس کردید، اطلاعاتی را که قبلاً خوانده اید فراموش کرده اید نگران نشوید، زیرا این به خاطر استرس است سعی کنید نفس عمیقی بکشید و دوباره تمرکز خود را روی سوالات بگذارید.

سعی کنید تا دقایق آخر سر جلسه بنشینید و مجدد سوالات را خوانده و جواب های تان را بررسی کنید.

برنامه ریزی برای قبولی تیزهوشان نهم چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

پیش‌خوانی یکی از نکات مهمی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم. با پیش خوانی می توانید یادگیری خود را در کلاس چندین برابر کنید.

برنامه‌ریزی نیز از جمله ارکان مهم است که باید حتماً به صورت مکتوب باشد.

برای مطالعه خود هدف تعیین کنید.

برنامه ریزی کوتاه مدت و هفتگی داشته باشید.

به خودتان باور داشته و توانایی های خودتان را بشناسید.

در ابتدا با هدف های کوچک شروع کنید.

از حل تشریحی تمارین غافل نشوید.

روش شخصی خود را برای مطالعه داشته باشید. هر دانش‌آموز نقاط ضعف و قوت خود را بهتر از همه می‌شناسد

-در هنگام پیش خوانی، سعی نکنید مطالب را حفظ کنید. تنها نیاز است که چارچوب موضوع را در ذهن داشته باشید. برنامه‌ریزی -ساعات مطالعه خود را یادداشت کنید و به سمت بهبود آن حرکت کنید

خودشناسی و اعتماد به نفس -شما باید توانایی‌های خود را به خوبی شناخته و به آن‌ها اعتماد کنید. –

. در برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم مطالعه دقیق  داشته باشید

-موضوعات کتاب درسی را به‌طور کامل یاد بگیرید و همه تمرین‌های آن را با دقت انجام دهید.

-پس از حل تمرین‌های تشریحی، به دنبال یادگیری روش‌های حل انواع تمرین‌ها و سوال‌ها بپردازید.

-پس از یادگیری مطالب و حل تمرین‌های تشریحی، ضرورت دارد که تستی برگزار کنید. تلاش و اصرار

-تلاش کردن  در زمان برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم اهمیت دارد، اما ادامه دادن و عدم ناامیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

-در صورتی که مسیر مناسبی را برای پیشروی به سمت موفقیت انتخاب کنید، بدون شک به نتیجه موردنظر خواهید رسید.

برنامه ریزی برای قبولی تیزهوشان نهم چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

آشنایی با مشکلات رایج داوطلبان در سر جلسه آزمون تیزهوشان

همانطور که در موارد فوق هم بررسی کردیم آمادگی برای حضور در جلسه آزمون بسیار مهم است. افرادی که آمادگی بیشتری برای حضور در جلسه آزمون دارند، می توانند نتیجه بسیار بهتری بگیرند. ما در ادامه قصد داریم رایج ترین مشکلاتی را که داوطلبان در جلسه آزمون با آن رو به رو هستند، بررسی کنیم.

  • مدیریت زمان
  • تکنیک های غلط در حدس زدن پاسخ درست
  • اشتباهات سهوی و ناخواسته مانند بی دقتی!

مدیریت زمان بسیار مهم است. یکی از تکنیک های مهم برای مدیریت زمان این است که شما سوالات را بتوانید دسته بندی کنید و در ابتدا به سوالات ساده تر پاسخ داده و در مراحل بعدی سوالات سخت تر و زمان بر را حل کنید.

مورد بعدی تکنیک تست زنی در هنگام وجود شک بین دو گزینه است. هنگامی که بین دو گزینه شک داشتید، حتماً یکی از گزینه ها را بزنید زیرا یکی از آن دو حتماً درست خواهد بود.

مورد بعدی وجود دو گزینه مخالف و متناقض است که در این موارد به احتمال زیاد 80 درصد پاسخ در یکی از این دو گزینه خواهد بود.

اگر دو گزینه از نظر معنایی مشابه یکدیگر بودند یا هردو یک معنا داشتند، هر دو غلط خواهند بود.

اگر در سوالات کنکور، درس هایی مثل ریاضی، فیزیک و شیمی که مسئله زیاد دارند، با روش های کوتاه پاسخ داده می شوند و اگر راه حل شما طولانی شد، یعنی راه را اشتباه رفته اید.

برای هر درس زمان تعیین شده را در نظر داشته باشید.

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم با استفاده از اصول این آزمون و همچنین با توجه به افزایش سرعت مطالعه و همچنین تست زنی همراه خواهد بود.

مشکلات جلسه آزمون تیزهوشان

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم

با توجه به سن کم و همچنین تجربه اندکی که دانش آموزان در رابطه با برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم دارند. داشتن یک مشاور و یا متخصص در کنار آن ها می تواند بسیار کمک کننده و همچنین ثمربخش باشد. به این نکته دقت داشته باشید که این آزمون و شرکت در آن تنها یکبار برای دانش آموزان پایه متوسطه اول امکان پذیر می باشد. بنابراین تلاش در جهت درست می تواند موفقیت فرد را تضمین نماید.

بخشی از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به موضوع فنون تست زنی برای آزمون تیزهوشان باز می گردد. بنابراین داوطلبان با استفاده از این فنون در همان زمان مطالعه، می توانند بر آنها مسلط شوند و به راحتی جزو اسامی قبول شدگان این آزمون قرار گیرند. بنابراین برنامه ریزی تنها یک بعدی نخواهد بود و لازم است به تمامی جوانب آن دقت شود.

با توجه به اینکه برخی از سوالات آزمون تیزهوشان از منبع و کتب درسی نمی باشند، لذا این موضوع موجب می گردد که داوطلبان با فنون ها و یا حتی بعضا کتاب های مختلف برای قبولی در آزمون آشنا شوند. مطالعه برخی از کتاب ها و همچنین منابع مختلف می تواند موجب آشنایی داوطلبان با این گونه سوالات گردد و آمادگی را برای متقاضیان عزیز فراهم نماید.

 

برای قبولی در تیزهوشان چند ساعت درس بخوانیم؟

یکی از عمده سوالاتی که داوطلبان آزمون تیزهوشان می پرسند در رابطه با میانگین ساعت مطالعه است. مهم ترین نکته ای که در این رابطه باید بدانید این است که میزان ساعاتی که برای هر درس اختصاص می دهید، بستگی به ضریب آن درس خواهد داشت. یعنی اگر شما قصد مطالعه ریاضی را در یک روز دارید، به دلیل ضریب بالای این درس نسبت به سایر دروس باید ساعت بیشتری را برای مطالعه آن اختصاص دهید. علاوه بر این قوت و ضعف دانش آموزان در دروس نیز تعیین کننده میزان ساعات مطالعه خواهد بود. یعنی اگر فردی به طور مثال در علوم نسبت به ریاضی ضعیف تر باشد، باید ساعات بیشتری را برای مطالعه این درس اختصاص دهد.

جهت اطلاع از بهترین مدارس تیزهوشان کلیک نمایید.

تجربه تیزهوشانی های قبول شده در آزمون پایه نهم

افراد بسیاری در آزمون مدارس تیزهوشان قبول می شوند که ما در این قسمت قصد داریم برخی از نظرات آن ها در رابطه با جو مدارس و نحوه مطالعه آن ها برای دروس را ذکر کنیم تا به شما در داشتن برنامه ای بهتر و دقیق تر کمک کرده باشیم.

یکی از دانش آموزان مدرسه علامه حلی می گوید که داوطلبان تیزهوشان باید برای درس ریاضیات وقت و انرژی بیشتری بگذارند. زیرا افرادی که امتیاز خوبی در این درس می گیرند می توانند نسبت به دیگران جلوتر بوده و با اختلاف موفق به قبولی در آزمون تیزهوشان شوند.

داوطلبی دیگر که در مدارس تیزهوشان مشهد قبول شده می گوید، به خودش سخت نگرفته و آرامش و انگیزه ای که داشته منجر به موفقیت وی شده است. همچنین این داوطلب به دانش آموزان توصیه می کند که حتماً شب قبل از آزمون خواب خوبی داشته و صبحانه کامل را فراموش نکنند.

داوطلب بعدی که در مدارس تیزهوشان اهواز قبول شده می گوید، آرامش او در جلسه بسیار کمک کننده بوده است. این داوطلب خاطر نشان می کند که برخی از دوست های هم رده او به دلیل استرس زیاد در سر جلسه موفق به کسب نمره قبولی نشده اند.

داوطلب بعدی که در تهران قبول شده می گوید، برای قبولی در آزمون تیزهوشان تنها تلاش و برنامه ریزی نیاز است وهوش معیار تعیین کننده ای برای قبولی نخواهد بود.

 

اطلاعیه :

در برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به این نکته توجه داشته باشید که سوالات هم به صورت تحصیلی و هم به صورت تحلیلی خواهد بود.

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تیزهوشان نهم

والدین عزیزی که به سایت ایران تحصیل برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم وارد شده اند توصیه می نماییم که هرگز اجازه ندهید آرزوهای شما موجب به خطر افتادن سلامت جسمی و روانی فرزندتان گردد. قطعا این موضوع که شما طرفدار پیشرفت و آینده فرزندتان می باشید بسیار منطقی است ولی این مسئله نباید موجب وارد نمودن استرس به فرزندتان و یا خدشه وارد کردن به روحیه آنان گردد.

قبولی در آزمون تیزهوشان نهم کاملا امکان پذیر می باشد تنها کافی است که با برنامه ریزی و با اصول آن پیش بروید. هرگز به این موضوع فکر نکنید که قبولی سخت و غیر ممکن می باشد. قطعا بخشی از این آزمون علاوه بر هوش ، به حضور ذهن شما باز می گردد. بنابراین چنانچه آمادگی ذهنی را برای پذیرش داشته باشید، به راحتی می توانید در این آزمون پذیرفته شوید.

داشتن یک مشاور در کنار شما داوطلب عزیز ، می تواند موجب موفقیت شما گردد. بنابراین اطلاع دقیق از سوالات و همچنین تجارب دانش آموزان پذیرفته شده سال های گذشته و علت های عدم پذیرفته شدن دانش آموزان در سال های مختلف متفاوت می باشد. به همین دلیل آشنایی با این تجارب بسیار می تواند موجب موفقیت شما گردد که در همین زمینه شما می توانید با مرکز ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید و با دانش آموزان پذیرفته شده و اساتید طراح سوال آزمون های تیزهوشان مشاوره بگیرید.

 

مشاوره و برنامه ریزی تیزهوشان نهم

اخبار پیرامون آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ماجرای آزمون مجدد مدارس تیز هوشان در سال دهم

برگزاری مجدد آزمون تیزهوشان برخلاف اساسنامه مدارس تیزهوشان است. فرشید یدالهی، وکیل دادگستری و یکی از والدین دانش‌آموزان تیزهوش فارسی، به خبرنگار ایرنا اعلام کرد که این اقدام مغایر با اساسنامه مدارس است.

او بیان کرد که دانش‌آموزان تیزهوش یکبار گزینش‌شده‌و به‌طور ویژه تحت آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند و هر گونه تغییر در این روند مخالف با عدالت آموزشی است. همچنین، او اعلام کرد که دادگاه تجدیدنظر برای بررسی رای صادر‌شده‌در مورد برگزاری آزمون دوباره، حکم داده‌شده‌است.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزییات جدول برنامه ریزی برای تیزهوشان نهم بپردازیم و به سوالات داوطلبان در رابطه با برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم، برای قبولی در تیزهوشان پاسخ دهیم. افرادی که با کمک مشاوران جدول برنامه ریزی هفتگی نهم را دریافت می کنند، قطعاً می توانند نتیجه بسیار بهتری از این آزمون را بگیرند. در صورتی که نیاز به کمک برای برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم را داشتید، می توانید با ما با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 

برای دانلود pdf مقاله برنامه ریزی تیزهوشان نهم کلیک کنید.

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به نکات متعددی باید توجه شود که از جمله آن ها می توان به نحوه طراحی سوالات و تعیین ساعت مناسب برای هر درس اشاره نمود.

آیا برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم با ششم متفاوت است؟

بله کاملاً متفاوت است زیرا سوالات متفاوتی طرح خواهند شد.

برای دریافت برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم می توان از ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله کارشناسان ما در ایران تحصیل در این خصوص می توانند به سوالات شما پاسخ دهند.

 

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «برنامه ریزی تیزهوشان نهم 1403 + 3 روش رتبه ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ثریا گفت:

    سلام برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ایران تحصیل بر اساس سال های پیش هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم چند ساعت در هفته هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بستگی به تایم مدرسه شما داره

  3. Avatar photo Parya گفت:

    سلام مشاره رایگان دارید برای برنامه ریزی

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  4. Avatar photo فرزام گفت:

    آقا برای برنامه درس خوندن واسه قبول شدن تو امتحان تیزهوشان نهم به دهم چه کتابایی به درد میخوره

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.با توجه به شرایط و میزان سواد هر فرد این کتاب ها متغیر میباشد.شما میتوانید برای مشاوره با شماره9099075307 تماس بگیرید.

  5. Avatar photo ندا گفت:

    سلام خسته نباشید. برنامه ریزی تیزهوشان نهم باید یه جوری باشه که به خود امتحانای خرداد هم لطمه نزنه دیگه چون شنیدم شرط معدل هم وجود داره

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. دوست عزیز سوال خودتون رو واضح بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)