ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه مشاهده کارنامه اولیه آزمون ارشد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارنامه اولیه آزمون ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد. هم‌زمان با اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده و شرکت نموده اند، چنانچه در جلسه آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند در زمان مقرر ، نسبت به مشاهده کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ اقدام نمایند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که کارنامه منتشر شده در این مرحله به منزله کارنامه نهایی نخواهد بود.

دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد مطابق با سنوات گذشته به صورت اینترنتی منتشر خواهد گردید. لذا کلیه داوطلبان جهت مشاهده نتایج آزمون ارشد سراسری نیازی به مراجعه فیزیکی به هیچ یک از مراکز دانشگاهی نخواهند داشت. با توجه به جدول زمان بندی سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبان می‌توانند با توجه به زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه نموده و نتیجه خود را دریافت نمایند.

در کارنامه اولیه آزمون ارشد با توجه به شرایط مجاز و غیر مجاز بودن داوطلب ، می‌تواند نسبت به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد اقدام نمایند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در گروه‌های آزمایشی مامامی می‌باشند ، با توجه به گرایش‌هایی مامایی ارشد می‌توانند نسبت به انتخاب رشته محل های خود اقدام نمایند. ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز، برای متقاضیان داوطلب رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.

 

 

جهت مشاهده کارنامه اولیه آزمون ارشد ، مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته آزمون ارشد – اطلاع از رشته های ارشد بدون کنکور و شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کدپیش شماره پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد

مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد با توجه به سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور امکان پذیر خواهد بود. برای مشاهده نتایج کنکور ارشد راه‌های مختلفی پیش بینی می‌شود تا داوطلبان گرامی با توجه به اطلاعات در دسترس و همچنین مدارک خود، یکی از راه‌های مورد نظر را انتخاب نمایند. لذا دارا بودن مدارک و اطلاعت ثبت نامی و همچنین اطلاعات هویتی برای دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد الزامی می‌باشد.

 

به هنگام انتشار کارنامه اولیه آزمون ارشد ، لینکی در سایت سازمان سنجش مبنی بر مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد فعال خواهد شد که بر اساس این لینک ، کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند در رابطه با نتیجه آزمون خود اطلاعات را دریافت نمایند. تراز و رتبه کسب شده داوطلب و همچنین شرایط مجاز و غیر مجاز بودن جهت انتخاب رشته در این آزمون قابل مشاهده خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. در ضمن کلیه متقاضیان گرامی می‌توانند برای دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد از سامانه ایران تحصیل استفاده نمایند. برای برقراری ارتباط با متخصصین ما کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

کارنامه اولیه آزمون ارشد حدودا یک ماه پس از برگزاری آزمون قابل دریافت خواهد بود.

 

 

 

 

زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون ارشد ۱۴۰۳ 

 

زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون ارشد 98

زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون ارشد

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر خورده و زمان دقیقی برای برگزاری آزمون مشخص نیست لذا کارنامه اولیه آزمون ارشد ۱۴۰۳ نیز ، تقریباً حدود یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون منتشر خواهد گردید. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند در این زمان نسبت به دریافت این نتایج اقدام نمایند. سازمان سنجش هر ساله برنامه زمانی خاصی را برای ثبت نام و انتشار نتایج اولیه آزمون ارشد خواهد داشت که موجب اندک جابه جایی در روز انتشار نتایج به وجود آورد.

آنچه لازم است پس از مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ داوطلبان در رابطه با آن آگاه شوند، اطلاع از شرایط مجاز و یا غیر مجاز بودن است. هر یک از داوطلبان با توجه به علاقه مندی خود می‌توانند دفترچه دانشگاه مورد نظر را دانلود نموده و نسبت به انتخاب رشته محل‌های مورد نظر اقدام نمایند. انتخاب رشته باید بر حسب علاقه مندی و همچنین با توجه به تراز کسب شده صورت گیرید.

 

 

 

نحوه مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

 

نحوه مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد 98

نحوه مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد

برای مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد دو روش مختلف وجود دارد. در هر دو روش دارا بودن اطلاعات ثبت نامی الزامی می باشد. بنابراین برای دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد ، نیازمند این اطلاعات خواهید بود. در روش اول ، دریافت نتایج از طریق شماره پرونده و همچنین کد پیگیری می باشد. در واقع  این دو اطلاعات به منزله شناسه داوطلب برای معرفی به سازمان سنجش عمل می نمایند.

 

روش دوم برای دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد ترکیبی از اطلاعات هویتی به همراه اطلاعات ثبتی نامی همچون شماره پرونده می باشد. شماره پرونده خوشبختانه در دو محل قابل دریافت خواهد بود. یکی از این روش ها به هنگام انتشار کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. که شماره پرونده در بالای آن درج گردیده است و همچنین همانطور که اشاره شد به هنگام ثبت نام نیز این اطلاعات در اختیار داوطلب قرار می گرید.

 

 

سامانه دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد 

سامانه دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد در اختیار کلیه داوطلبانی می باشد که در جلسه آزمون حضور داشته اند و حالا مایل به دریافت نتیجه خود می باشند. داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از این سامانه بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز کافی نت ها و یا سایت سازمان سنجش تنها با برقراری یک ارتباط تلفنی از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن های  9099075307 (تماس از سراسر کشور) – 9099075307 (تماس از استان تهران) نسبت به مشاهده نتایج اولیه آزمون مطلع گردند.

 

برخی از داوطلبان متاسفانه با توجه به توصیه ها فراوان سازمان سنجش ، باز هم اطلاعات ثبت نامی خود را حفظ ننموده اند و به همین دلیل در مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد دچار مشکل می گردند. خوشبختانه راه های پیش بینی شده برای مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد وجود خواهد داشت. بنابراین با ورود به سامانه مذکور این اطلاعات قابل دسترسی خواهد بود.

 

کلیه داوطلبان تحصیلات تکمیلی می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل نسبت به دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد اقدام نمایند. مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از این سامانه امکان پذیر خواهد بود. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مذکور قابل دریافت خواهد بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

کانال مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری ایران تحصیل

کانال مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری ایران تحصیل

 

بیشتر بدانید

رشته های ارشد فراگیر پیام نور

گرایش های ارشد مامایی

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

مامايي بدون كنكور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

ثبت نام بدون کنکور رشته فیزیوتراپی

مشاهده کارنامه آزمون کارشناسی ارشد 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه مشاهده کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

مشاهده کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ بصورت اینترنی است.

مشاهده کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در چه سایتی امکانپذیر است؟

سازمان سنجش

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چه زمانی میتوان مشاهده کرد؟

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ میتوانید در مرداد ماه مشاهده کنید.

اگر اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده ایم باید چکار کنیم؟

میتوانید با متخصصین و مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج کنکور ارشد

    نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد + مشاهده مستقیم | sanjesh.org

    اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۳ در دو مرحله صورت می‌گیرد و به اطلاع کلیه داوطلبین این آزمون قرار می‌گیرد و طبق نتایج منتشر شده در این مرحله قابلیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های آزاد برای تمامی...
  • نتایج ارشد دانشگاه آزاد

    نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 + زمان دقیق اعلام – sanjesh

    زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403 مشخص شده است. تمامی داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند می‌توانند برای مشاهده نتایج در دو مرحله اقدام کنند. امکان مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد هم در سامانه مربوط به...
  • نتایج نهایی کارشناسی ارشد

    نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + لینک مشاهده

    آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده و موفق به کسب رتبه قبولی شده شده اند، می توانند نسبت به دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد  اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع...
  • اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۳

    اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ مشخص گردید. نتایج آزمون ارشد سراسری هم‌زمان با انتشار این اطلاعیه قابل مشاهده خواهد بود. داوطلبانی که موفق به...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)