ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد + مشاهده

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد + مشاهده
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، باید مدتی پس از برگزاری این آزمون، نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنند. در واقع، آن ها باید در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است تا بدانید که کارنامه کنکور ارشد دانشگاه آزاد و سراسری، در دو مرحله برای تمامی داوطلبان قابل دریافت می باشد. در واقع، در کارنامه اولیه اسامی پذیرفته شدگان ارشد به صورت رتبه ای و موقتی قابل دریافت می باشد.

به یاد داشته باشید که افراد برای مشاهده نتایج تلاش های خود حتما باید شرایطی را دارا باشند. اگر که شما عزیزان نیز در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج و مشاهده اسامی خود هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و شرایط مشاهده نتایج، بدانید را برای شما به طور مفصل و کامل بیان خواهیم کرد. 

 

اطلاعیه:

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ممکن است به دلایل مختلف تغییر کند که در این صورت از طریق سایت سازمان سنجش مجددا به اطلاع داوطلبان می رسد.

 

 

 

زمان مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد

داوطلبان برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد حتما باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده واین اسامی را مشاهده نمایند. زمان مشاهده اسامی معمولا پیش از برگزاری این آزمون، جدولی را حاوی زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون، زمان مشاهده نتایج و … منتشر می کند. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که زمان های ذکر شده در این جدول زمانی، ممکن است تغییر کرده و چند روز با تاخیر انجام شود. 

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، برخی از دروس کارشناسی ارشد، در دو مدت اسامی پذیرفته شدگان خود را منتش می کنند. در واقع، برخی از دانشگاه ها در دروس خاصی، پس از قبول شدن دانشجویان در آزمون ارشد، آن ها را به مصاحبه دعوت می کنند. پس از قبولی در مصاحبه، نام آن ها در سری دوم نیز مشاهده خواهد شد. در سال گذشته بنا به دلایلی همچون: وجود ویروس کرونا، این آزمون با تاخیر برگزار شد. به همین دلیل، نتایج آن نیز با تاخیر منتشر شد. در واقع، افراد از 27 مهر ماه توانستند اسامی پذیرفته شدگان را بر روی سایت مشاهده نمایند. امسال زمان مشاهده اسامی هنوز از سمت سازمان سنجش منتشر نشده است. در صورت انتشار، مقاله به روز خواهد شد. 

 

 

زمان مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد

 

 

مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 

با توجه به ادغام کنکور ارشد، اعلام نتایج آزمون ارشد سراسری در مرحله اولیه به صورت همزمان و در یک کارنامه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل مشاهده می باشد. به همین دلیل همزمان با اعلام نتایج هر یک از دانشگاه های مربوطه، می توانید با استفاده مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور، کارنامه خود را دریافت نمایید. اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد  که در کارنامه اولیه آزمون ارشد منتشر می شود، شامل اطلاعاتی در رابطه با رتبه مجاز و دانشگاه های مجاز برای انتخاب رشته خواهد بود. پس از دریافت آن کلیه شرکت کنندگان محترم لازم است اقدام به انتخاب رشته در هر یک از دانشگاه های مورد علاقه خود با استفاده از کد رشته محل های دفترچه انتخاب رشته نمایند.

 

 

برای دریافت کارنامه اولیه آزمون ارشد، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

 

نکته مهمی که ذکر آن در این مطلب خالی لطف نمی باشد این است که چنانچه نام شما در لیست اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد در مرحله اولیه قرار گرفته است، لازم است نسبت به دریافت دفترچه هر یک از دانشگاه های مربوطه اقدام به انتخاب رشته نمایید. زیرا انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری با استفاده از سامانه های مربوط به هر یک از دانشگاه ها امکان پذیر می باشد.

 

مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد

همانطور که می دانید، پذیرش نهایی برای هر یک از داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند، زمانی قطعی خواهد شد که داوطلبان در انتخاب کد رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده باشند. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با دفترچه جداگانه و کد رشته محل های جداگانه داوطلبان را پذیرش می نماید، بنابراین نتایج ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه در سامانه مورد نظر منتشر خواهد شد. اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد در شهریور ماه اعلام خواهد شد. اما اعلام نتایج کنکور ارشد  برای هر یک از این دانشگاه ها در یک زمان صورت نخواهد پذیرفت و دانشگاه آزاد اسلامی معمولا در نیمه دوم شهریور ماه اسامی پذیرفته شدگان نهایی را اعلام خواهد نمود. اطلاع از نحوه ثبت نام و تشکیل کلاس ها مرحله بعدی است که داوطلبان باید پشت سر بگذرانند.

لازم به ذکر است که نتایج نهایی کارشناسی ارشد، در هر یک از سامانه ها به صورت جداگانه در سایت های مربوطه آنها قابل مشاهده و دریافت خواهد بود. بنابراین مراجعه به سامانه های مربوطه برای هر یک از دانشگاه ها، از عوامل مهم و اساسی است که نیازمند رعایت آن می باشید. همچنین نتایج برای رشته های متمرکز در شهریور ماه قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

 

 

اسامی پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد

 

 

اسامی دانشگاه های دارای شرایط خاص 

مطابق با اطلاعیه ای که سازمان سنجش و آموزش کشور مربوط به دانشگاه های با شرایط خاص، همزمان با نتایج کنکور ارشد منتشر می نماید، نتایج و اسامی پذیرفته شدگان این دانشگاه ها پس از بررسی واجدین شرایط و همچنین استخراج تحقیقات امکان پذیر خواهد بود. در ذیل اسامی رشته های با شرایط خاص را برای اطلاع متقاضیان عزیز ارائه خواهیم نمود.

  • اطلاعات و حفاظت اطلاعات
  • مدیریت دفاعی«1» ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • مدیریت دفاعی«2» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مدیریت اطلاعاتی
  • مطالعات دفاعی استراتژیك دانشگاه جامع امام حسین«ع»
  • اطلاعات استراتژیك دانشگاه جامع امام حسین«ع»
  • آماد دانشگاه جامع امام حسین«ع»
  • مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین«ع»
  • پدافند غیرعامل«1» دانشگاه جامع امام حسین«ع»
  • پدافند غیرعامل«2» دانشكده علوم و فنون فارابی
  • فرماندهی و مدیریت انتظامی دانشگاه علوم انتظامی امین
  • مجموعه رشته‌های تخصصی دانشگاه علوم انتظامی امین
  • مجموعه علوم اطلاعاتی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

چنانچه مایل به دریافت و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد در رشته های خاص می باشید و یا مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصاحبه، زمان اعلام نتایج و … می باشید، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. هر گونه مشکلی در رابطه با نحوه دریافت این نتایج با کمک متخصصین ایران تحصیل قابل حل می باشد.

 

 

برای تماس با مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ایران تحصیل، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

اسامی پذیرفته شدگان ارشد آزاد و سراسری

آن دسته از داوطلبانی که نام آنها در لیست اسامی پذیرفته شدگان ارشد آزاد و سراسری می باشد، پس از دریافت نتایج لازم است مدارک لازم شامل : اصل مدرک و یک کپی از مدرک لیسانس (کارشناسی) که مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد را به دانشگاه مربوطه خود ارائه نمایند. پذیرفته شدگان عزیز توجه داشته باشند که درج معدل در این مدارک ضروری می باشد. کلیه داوطلبانی که به هنگام اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان ارشد آزاد و سراسری در مرحله اولیه سال آخر می باشند و تا پایان شهریور ماه فارغ التحصیل خواهند شد، لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر را که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته وجود دارد ، تکمیل نمایند. ارائه این فرم به هنگام قبولی برای دانشگاه های مربوطه لازم و ضرری می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسامی پذیرفته شدگان ارشد آزاد و سراسری می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید همچنین هرگونه سوال در رابطه با اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد را با مشاورین ما مطرح نمایید و سامانه ایران تحصیل امکان دریافت نتایج اولیه و نهایی را تنها با استفاده از یک شماره تلفن امکان پذیر نموده است. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

اسامی پذیرفته شدگان ارشد آزاد و سراسری

 

 

 

اعلام اسامی اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون پردیس دانشگاه تهران

اسامی اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون در دوره های دکتری و کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعلام شد.

 

اسامی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه اعلام شد

اسامی حائزان شرایط سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۰ دانشگاه ارومیه اعلام شد.

 

اعلام اسامي پذيرفته‌ شدگان کارشناسي ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

نتایج اولیه و اسامی حائزین شرایط ورورد به دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران در اعلام شد.

 

اطلاعیه مهم:

اگر داوطلبی با مشاهده جواب کنکور ارشد ۱۴۰۰ از رشته پذیرفته شده خود راضی نبوده و یا اصلا در هیچ کد رشته ای قبول نشده بود، می تواند در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد شرکت کند و دوباره به انتخاب 100 کد رشته محل دارای ظرفیت دانشگاه ها بپردازد.

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با زمان و نحوه اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد، به طور کامل و مفصل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که اگر در رشته های خاص آزمون ارشد شرکت کرده اید، باید رد زمان مقرر نسبت به مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه اقدام نمایید. در واقع اگر نتوانید در زمان مقرر به مصاحبه بروید، دیگر نمی توانید اعتراض کنید و باید در سال آینده مجدد در آزمون ارشد شرکت کنند. اگر در زمان مشاهده کارنامه اولیه  نهایی خود دچار مشکلی شدید و یا سوالی دارید، با همکاران مادر ایران تحصیل تماس گرفته و یا کامنت بگذارید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون کارشناسی ارشد را در چه سایتی مشاهده کنیم؟

sanjesh.org سایت مورد نظر است.

تفاوت کارنامه اولیه و نهایی قبولی آزمون کارشناسی ارشد در چیست؟

در مقاله به طور کامل شرح داده شده است.

چه مدت بعد از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد انتخاب رشته کنیم؟

سامانه انتخاب رشته معمولا دو یا سه روز پس از اعلام نتایج اولیه در دسترس تمامی داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج کنکور ارشد

    نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد + مشاهده مستقیم | sanjesh.org

    اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۳ در دو مرحله صورت می‌گیرد و به اطلاع کلیه داوطلبین این آزمون قرار می‌گیرد و طبق نتایج منتشر شده در این مرحله قابلیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های آزاد برای تمامی...
  • نتایج ارشد دانشگاه آزاد

    نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 + زمان دقیق اعلام – sanjesh

    زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403 مشخص شده است. تمامی داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند می‌توانند برای مشاهده نتایج در دو مرحله اقدام کنند. امکان مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد هم در سامانه مربوط به...
  • نتایج نهایی کارشناسی ارشد

    نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + لینک مشاهده

    آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده و موفق به کسب رتبه قبولی شده شده اند، می توانند نسبت به دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد  اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع...
  • اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۳

    اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ مشخص گردید. نتایج آزمون ارشد سراسری هم‌زمان با انتشار این اطلاعیه قابل مشاهده خواهد بود. داوطلبانی که موفق به...
تماس با مشاور