ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چرا تابستان بهترین فصل سفر به دبی است؟

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دبی یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار گردشگری در بین گردشگران داخلی و خارجی می باشد. بسیاری از مسافران تصور می کنند که بهترین زمان سفر به دبی، فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان است. در حالی که از مزایای سفر به دبی در تابستان غافل هستند. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما دبی هستید، می توانید تابستان را به عنوان ارزانترین فصل سفر انتخاب کنید. به همین منظور در ادامه مقاله به مزایای سفر تابستانه دبی که ممکن است کمی غیرعاقلانه به نظر آید، بپردازیم.

خرید ارزان ترین بلیط هواپیما دبی

سفر به دبی در فصول سرد سال بسیار پرطرفداتر است. در این زمان مسافران زیادی از کشورهای مختلف به این شهر مدرن سفر می کنند. به همین جهت بلیط هواپیما دبی یکی از انواع بلیط های گران قیمت است به خصوص اگر با پرواز امارات به این شهر سفر کنید. اما با چند ترفند می توانید قیمت بلیط هواپیما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

تابستان بهترین فصلی است که برای سفرهای ارزان قیمت به دبی مناسب است. در این فصل به علت شرایط آب و هوای دبی تعداد متقاضی برای سفر بسیار کمتر می شود. این زمان بهترین وقتی است که امکان رزرو بلیط هواپیما ارزان دبی وجود دارد. ایرلاین های مختلف در این فصل به دلیل کاهش تقاضا تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند که برای مسافرانی که قصد سفر ارزان به دبی را دارند، بهترین فرصت است.

بنابراین این فرصت را از دست ندهید چرا که ممکن است بلیط دبی را با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید.

رزرو هتل با تخفیف بالا

بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل مهمترین بخش هزینه های هر سفری را شامل می شود. دبی به دلیل این که یکی از پرترددترین شهرهای توریستی جهان است، تعداد زیادی از هتل های لوکس و ارزان قیمت را در خود جای داده است.

به طور کلی قیمت رزرو هتل در دبی بالاست اما اگر تابستان به این شهر سفر کنید، از تخفیف 50 درصدی رزرو هتل دبی بهره مند خواهید شد. بنابراین با سفر تابستانه به دبی می توانید در یک هتل لوکس 5 ستاره با صرف هزینه ای اندک اقامت رویایی داشته باشید.

برای آشنایی با شرایط مهمانداری هواپیما روی لینک کلیک کنید.

ورودی ارزان تر برای گشت و گذار شهری

یکی دیگر از مزایای سفر تابستانه به دبی خلوت بودن شهر و مکان های گردشگری می باشد. دبی دارای جاذبه های گردشگری، مناطق دیدنی طبیعی، ساختمان های بلند و آسمان خراش های متنوع می باشد که در فصل تابستان خلوت بوده و بلیط ورودی آن ارزان تر می باشد. پارک های آبی و کشتی های تفریحی نیز ارزانتر از زمان های شلوغ سال خدمات خود را ارائه می دهند.

تخفیفات ویژه در مراکز خرید

اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که برای خرید کردن بلیط دبی را رزرو کرده اید، باید بگوییم که بهترین فصل برای خرید از دبی تابستان است. مراکز خرید لوکس دبی در این فصل تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته اند که فرصت کم نظیری برای خرید ارزان می باشد. فروشندگان با استفاده از این ترفند مسافران بیشتری را به دبی جذب می کنند.

شرکت در فستیوال های متنوع

یکی از مورادی که مسافران را برای سفر تابستانه به دبی تشویق می کند، برگزاری فستیوال های متعدد است. فستیوال خرید، فستیوال نمایش های موزیکال، برگزاری شوی لباس و جشنواره های متعدد از جمله سرگرمی های شاد و مفید هستند که گردشگران زیادی را ترغیب به خرید بلیط دبی می کند.

استفاده از تخفیف ویژه در بهترین رستوران های دبی

غذا خوردن در سفر یکی از لذتبخش ترین تجربه هاست که در دبی با غذاهای تند و خوش طعم عربی  بیشتر مشهود است. هزینه ای که باید برای صرف غذا در دبی بپردازید بسیار بالاتر از شهرهای دیگر جهان است. اما اگر تابستانها به دبی بروید می بینید که بیشتر رستوران های خوب دبی قیمت منوی خود را با تخفیف بالا ارائه می دهند. بنابراین سفر تابستانه به دبی نه تنها غیر منطقی نیست بلکه بسیار به صرفه، اقتصادی و دلنشین است.

خرید بلیط ارزان دبی از سایت های معتبر

بهترین مزیتی که سفر تابستانه به دبی را منطقی جلوه می دهد، قیمت بلیط دبی می باشد که بسیار ارزانتر از فصول شلوغ سال مانند ایام نوروز است. در حال حاضر سایت های معتبر زیادی در سطح کشور آماده ارائه انواع بلیط هواپیما دبی هستند که می توانید با یک جستجو در گوگل مشاهده کنید. اما مهمترین نکته این است که کدام سایت بلیط ارزان دبی را با کیفیت بالا ارائه می دهد؟

تیک بان یکی از معتبرترین سایت های گردشگری می باشد که با همکاری ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را با قیمت های اقتصادی و استثنایی دارد.

ارزان ترین سفر به دبی را با تیک بان تجربه کنید

اگر قصد سفر به شهر آسمان خراش ها را دارید و می خواهید تجربه سفری ارزان و شیرین به یکی از مدرن ترین شهر های دنیا را داشته باشید، بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید و ارزان ترین بلیط دبی را رزرو نمایید. تابستان بهترین فرصت برای سفرهای اقتصادی به دبی است.

تیک بان یکی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما دبی می باشد که ارزان ترین بلیط دبی را به شما ارائه می دهد. فقط کافیست www.tikban.com  را جستجو کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)