ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه

پزشکی بدون کنکور در روسیه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه برای تمامی افراد متقاضی ادامه تحصیل در انواع مراکز دانشگاهی موجود در این کشور فراهم شد. اما هر فرد قبل از هر چیز باید با نحوه ورود به دانشگاه های روسیه برای ادامه تحصیل در خارج ار کشور و حتی هزینه پزشکی بدون آزمون روسیه و نحوه گرفتن پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه از دانشگاه های معتبر آشنایی لازم را پیدا کرده و سپس برای تحصیل اقدام بفرمایید.

 

از آن جایی که هر فرد قبل از هر گونه اقدامی برای تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه الزاماً باید با هزینه پزشکی بدون آزمون در روسیه و همین طور شرایط و نحوه ارائه درخواست برای تحصیل در این رشته در مراکز دانشگاهی روسیه آشنایی کافی را پیدا کند کمک خواستن از مشاوری خبره و آگاه در این رابطه می تواند بسیار مؤثر و مهم به نظر برسد. از این جهت می توانید با برقراری ارتباط با مرکز مشاوره تحصیلی و صحبت با مشاوران خبره مرکز از این موضوعات مطلع شوید.

 

 

جهت اطلاع از هزینه تحصیل بدون کنکور در رشته پزشکی در دانشگاه های کشور روسیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

تحصیل در رشته پزشکی با صرف هزینه ای معقول و به صرفه به صورت بدون کنکور برای داوطلبان دارای شرایط لازم فراهم است

 

 

 

هزینه پزشکی بدون آزمون روسیه

 

 

مزیت های تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه چیست؟

تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه می تواند با مزیت های زیادی برای تمامی افراد متقاضی همراه باشد و همین مزیت هاست که تمایل افراد را برای تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در این کشور بالا برده است.

از میان مهم ترین مزیت های تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه می توان به کم بدون هزینه پزشکی بدون آزمون در روسیه اشاره کرد که در نوع خود قابل توجه است و نباید از آن غافل شد.

مورد دیگر دانشگاه هایی است که می توانید در آن برای تحصیل پزشکی بدون کنکور اقدام کنید. دانشگاه هایی که در بالاترین سطح بوده و می توانند نیازهای علمی شما را به خوبی برآورده کنند.

مزیت مهم دیگر در رابطه با اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشجویی در این کشور است که با شرایطی عالی برای دانشجویان آماده شده اند و هر فرد در صورت تمایل می تواند از آن ها استفاده کند.

اما در این میان باید به یک مزیت مهم دیگر تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه نیز اشاره کرد که آن هم اعتبار بالای دانشگاه های روسیه در وزارت بهداشت ایران است.

 

 

شرایط تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه شامل چه مواردی می شود؟

دقت داشته باشید که ادامه تحصیل در دانشگاه های روسیه در رشته پزشکی آن هم به صورت بدون آزمون در صورتی برای فرد میسر است که شرایط لازم را در این رابطه داشته باشد.

اما این که شرایط لازم برای پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه شامل چه مواردی می شوند چیزی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

. تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در روسیه با دریافت بورسیه تحصیلی برای شما مقدور نیست و در صورتی که تصمیمی جدی برای این امر گرفته اید باید دست در جیب کرده و هزینه آن را بپردازید.

. داشتن مدرک زبان برای تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در روسیه الزامی نیست.

اما در صورت داشتن این مدرک مصاحبه ای از شما برای پذیرش پزشکی بدون آزمون به عمل نمی آید. البته با شرکت در دوره شش ماهه ای به نام پافتک در کشور روسیه می توانید مدرک زبان را هم دریافت کنید.

. مورد بسیار مهم دیگر این که کل دوره تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه های روسیه حدود شش سال زمان می برد و بعد از آن می توانید با در دست داشتن مدرک پزشکی به درآمدی عالی برسید.

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام برای دریافت بورسیه تحصیلی کشور ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

چه زمانی باید برای پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه اقدام کرد؟

زمان پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه از آن دست سؤالاتی است که معمولاً متقاضیان از مشاوران تحصیلی می پرسند.

در رابطه با زمان پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه باید خدمت شما عرض کنیم که در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا نمی توان زمانی هر چند تقریبی را برای این موضوع اعلام کرد و در نتیجه همچنان باید منتظر بهتر شدن اوضاع و روند رو به بهبود شرایط در این رابطه ماند.

 

 

نحوه پذیرش پزشکی بدون کنکور در روسیه چیست؟

در رابطه با نحوه پذیرش پزشکی بدون کنکور در روسیه باید خدمت شما عرض کنیم که این امر با طی فرآیندها و مراحلی برای هر فرد متقاضی ورود و ادامه تحصیل در این رشته امکان پذیر است.

در واقع، شما باید درخواست خود را برای پذیرش در دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت در ایران در رشته پزشکی ارائه کرده و علاوه بر این مدارک لازم را نیز آماده بفرمایید.

پس از طی تمامی مراحل مشخص شده می توانید پذیرش خود را از یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه دریافت کنید و سپس برای مهاجرت اقدامات لازم را انجام دهید.

 

 

هزینه پزشکی بدون آزمون در روسیه چقدر است؟

یکی از مهم ترین ملاک های هر فرد متقاضی برای تحصیل در دانشگاه های کشور روسیه در رشته پزشکی هزینه پرداختی برای تحصیل است.

در رابطه با هزینه پزشکی بدون آزمون در روسیه باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که مبلغ پرداختی شما بستگی زیادی به دانشگاه و شهر محل تحصیلتان دارد و نمی توان مبلغ دقیقی را برای این امر اعلام کرد.

از طرفی هزینه خوابگاه و اقامت در آن ها برای دانشجویان زیاد نبوده و به راحتی می توانند از عهده پرداخت آن بربیایند.

 

 

دانشگاه های پذیرنده رشته پزشکی بدون آزمون کدام ها هستند؟

اطلاع از لیست دانشگاه های پذیرنده رشته پزشکی بدون آزمون از جمله مواردی است که در زمان ارائه درخواست برای پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه باید به آن توجه کرد.

البته دقت داشته باشید که دانشگاهی که برای تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه انتخاب می کنید باید مورد تأیید وزارت بهداشت ایران باشد.

در غیراینصورت امکان تحصیل شما در آن دانشگاه وجود ندارد.

در این بخش، برای آشنایی بیشتر شما با معرفی شماری از بهترین دانشگاه های پذیرنده رشته پزشکی بدون کنکور در روسیه در خدمت شما هستیم.

 

 

. دانشگاه پاولف در روسیه

دانشگاه پاولف را می توان یکی از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های احداث شده در کشور روسیه در رشته پزشکی دانست.

دانشگاهی که از سال ها قبل یعنی از سال 1897 سعی در تحویل بهترین و با اخلاق ترین پزشکان را به جامعه پزشکی داشته است و در این زمینه هم بسیار موفق عمل کرده است.

در این دانشگاه معتبر می توانید بهترین و مجهزترین کلینیک های پزشکی را پیدا کنید و از بهترین پزشکان مشغول به کار در آن برای رفع بیماری خود مدد بگیرید.

البته به جز کلیک های پزشکی شاهد احداث تعداد زیادی آزمایشگاه علمی و همین طور انستیتو و مرکز تحقیقاتی نیز در این دانشگاه مشهور و به نام هستیم.

 

 

برای اطلاع از نحوه پذیرش در رشته داروسازی به صورت بدون کنکور در کشور ترکیه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

. دانشگاه ایالتی مسکو در روسیه

دانشگاه ایالتی مسکو را می توان یکی از بهترین دانشگاه هایی دانست که رشته پزشکی را در میان رشته های تحصیلی خود جای داده و از میان دانشجویان سرتاسر دنیا هم در این رشته پذیرش دارد.

دقت داشته باشید که این دانشگاه معروف از قدیمی ترین دانشگاه های روسیه بوده و تاکنون افراد بسیاری از آن فارغ التحصیل شده و تحصیلات خود را به پایان رسانده اند.

 

 

 

پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه

 

 

. دانشگاه سیچنوا در روسیه

دانشگاه سیچنوا را می توان از جمله عالی ترین دانشگاه های کشور روسیه دانست که با پذیرش دانشجویان زیادی در خدمت مردم است.

جذب دانشجو در این دانشگاه از سرتاسر دنیا صورت می گیرد و علاوه بر رشته پزشکی می توانید رشته های مرتبط دیگری همچون داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی را نیز در این دانشگاه پیدا کنید.

 

 

هزینه زندگی در کشور روسیه برای تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور

مورد مهم دیگری که در زمان تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در روسیه باید به آن توجه کرد در رابطه با هزینه زندگی در این کشور در طول دوران تحصیل است.

در واقع، شما دوست عزیز متقاضی ابتدا باید از هزینه های زندگی در کشور روسیه از جمله هزینه حمل و نقل، خوراک، پوشاک و سایر موارد دیگر مطلع شوید و سپس اقدامات لازم را برای گرفتن پذیرش از آن دانشگاه انجام دهید.

در این بخش سعی در ذکر بخشی از هزینه های زندگی در کشور روسیه را برای شما داریم و می خواهیم قیمت برخی از اجناس ارائه شده در این کشور را خدمت شما عرض کنیم.

البته از این موضوع غافل نشوید که تمامی این قیمت های اعلام شده براساس آخرین نرخ های اعلامی هستند و این گونه نیست که تاکنون تغییری در آن ها رخ داده باشد.

 

 

آخرین قیمت برخی از اقلام خوراکی در روسیه
سیب زمینی ( 1کیلوگرم) 34/3روبل
            کاهو 61/75 روبل
تخم مرغ ( 12عددی) 78/01 روبل
سیب 95/73 روبل
پیاز ( 1 کیلوگرم) 37/76 روبل
شیر (1  لیتر) 60/73 روبل

 

 

برای گرفتن پذیرش پزشکی بدون آزمون به چه مدارکی نیاز دارید؟

سؤال مهمی که حتماً برای شما دوست عزیز هم مطرح می شود این است که برای گرفتن پذیرش در پزشکی بدون کنکور در روسیه به چه مدارکی نیاز است؟

آیا این مدارک تنها شامل مدارک تحصیلی می شوند یا این که نه موارد دیگری هم لازم است؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که مدارک زیادی را برای ارائه درخواست پذیرش و قبولی در دانشگاه های معتبر روسیه در رشته پزشکی نیاز دارید.

از میان این مدارک می توان از تمامی مدارک تحصیلی اعم از مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم و همین طور ترجمه کامل تمامی آن ها نام برد.

البته در این میان ارائه مدارک شخصی از جمله کپی صفحات شناسنامه و همین طور عکس فرد متقاضی نیز برای گرفتن پذیرش پزشکی بدون آزمون و ارائه درخواست برای آن ضروری و مهم به نظر می رسد.

 

 

برای اطلاع از نحوه تحصیل در رشته پزشکی به صورت بدون کنکور در خارج از ایران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

تحصیل بدون کنکور در روسیه به چه زبان هایی امکان پذیر است؟

شاید این پرسش به ذهن شما هم  برسد که رشته پزشکی در کشور روسیه به چه زبان هایی تدریس می شود؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که شما به هر دو زبان روسی و انگلیسی امکان تحصیل در رشته پزشکی را در این کشور دارید و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

نهایتاً اگر نیاز به یادگیری زبان روسی در این کشور داشتید می توانید در دوره های مخصوص برگزار شده در دانشگاه ها شرکت کرده و این زبان را به خوبی بیاموزید.

 

 

با اطلاعات کامل و دقیق وارد رشته پزشکی بدون کنکور روسیه شوید

دوستان عزیز اگر شما هم عزم خود را برای ادامه تحصیل در کشور روسیه آن هم در رشته سطح بالایی همچون پزشکی جزم کرده اید بهتر است در رابطه با اطلاعات کامل اقدام کنید.

در واقع، تحصیل و مهاجرت به کشوری خارجی برای تحصیل امری نیست که بتوان سرسری از آن گذشت و باید با فوت و فن گرفتن پذیرش و موارد مهم دیگر در این رابطه آشنا بود.

البته کسب اطلاعاتی در مورد هزینه اجاره خانه یا پانسیون در این کشور و همین طور هزینه های زندگی در آن هم بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد.

اینجاست که می توان گفت کمک گرفتن از بهترین مشاوران می تواند واقعاً مهم و مؤثر باشد و این مسیر سخت را برایتان هموار کند.

به این ترتیب می توانید با داشتن بهترین انتخاب تجربه تحصیلی عالی را در یکی از بهترین دانشگاه های روسیه در رشته پزشکی بدون کنکور داشته باشید.

 

 

برای آشنایی با نحوه و زمان پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی در کشور روسیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

دانشگاه های پزشکی روسیه مورد تأیید ایران 

تحصیل بدون کنکور در روسیه

بهترین رشته های پزشکی کدامند؟ 

پزشکی بدون کنکور در روسیه

 

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان تحصیل پزشکی بدون کنکور در روسیه برای من وجود دارد؟

بله. هر یک از افراد می توانند برای تحصیل و پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه اقدامات لازم را انجام دهند.

هزینه پزشکی بدون آزمون روسیه چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه پزشکی بدون آزمون روسیه با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

پذیرش پزشکی بدون آزمون روسیه تحت شرایطی برای افراد انجام می شود؟

بله. از میان این شرایط مهم می توان به شرایط سنی در این رابطه اشاره کرد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه»

  1. Avatar photo Mikael گفت:

    با سلام میخواستم بدونم که دررشته دندانپزشکی که بدون ازمون میزارن ما درس بخونیم آیا شهریه میگیرند یا نه اگر میگیرند شهریه دانشگاه پاولف چند است؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته های پزشکی و پیرا پزشکی بدون کنکور ثبت نام ندارند

  2. Avatar photo Asu گفت:

    کلا برای گرفتن پذیرش پزشکی روسیه بدون آزمون، مدرک دیپلم و مدارک دیگری همچون شناسنامه و پاسپورت مورد نیازه؟ «اعتبار پاسپورت اگه کمتر از 1 سال و یا حداکثر 1 سال باشه مشکلی ایجاد میکنه در طی مراحل؟»
    و اینکه معدل دیپلم من 17.37 هست، این مقدار مناسبه برای داشتن شرایط پزشکی بدون آزمون؟؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز سوال شما بستگی دارد به دانشگاه مقصدی که مورد نظرتون هست برای ادامه تحصیل. و اعتبار گذرنامه هم تا 6 ماه کفایت میکند.

  3. Avatar photo مریم رنجبر گفت:

    سلام وقت بخیر من 19 سالمه برای کلا درس خوندن توی روسیه و وارد شدن به دانشگاه میتونم یا ن و هزینش چقدر هست و شرایطش چطوره

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر برای تحصیل در خارج از کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)