ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2023

ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2021برای کلیه علاقمندان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه آغاز شد. در این زمان، اطلاع از نحوه گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه از جمله بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه ضرورتی تام و تمام دارد. با توجه به تمایل زیاد مردم ایران اطلاع از نحوه دریافت بورسیه تحصیلی برای ایرانیان الزامی است. اما سؤالاتی که در رابطه با این موضوع مطرح می شود این است که شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی و سایر رشته های تحصیلی چیست؟ حتی برخی نمی دانند که هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه چقدر است؟

 

در این نوشته سعی داریم توضیحات کافی را در رابطه با ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه خدمت شما ارائه دهیم و شما را با نحوه دریافت بورسیه تحصیلی ارشد و سایر مقاطع آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مقاله حاضر اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه بدست آورید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام جهت دریافت بورسیه ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی

 

 

شرایط ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه چیست؟

در مجموع می توان گفت زمانی که حرف از ثبت نام بورسیه ترکیه به میان می آید کلیه دانشجویان انتظار گذراندن تحصیلاتی رایگان را در دانشگاه های این کشور دارند.

حتی اگر امکان تحصیل هم نبود حداقل پرداخت بخش زیادی از هزینه های تحصیل بر عهده دولت باشد.

همین مسئله موجب ایجاد رقابت زیادی بین کلیه دانشجویان ایرانی و سایر کشورها می شود.

اما در اینجا باید عرض کنیم که رسیدن به این مقصود مهم در گرو داشتن شرایط ثبت نام بورسیه تحصیلی است.

شرایط ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه مواردی از جمله شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی و سایر رشته ها و همین طور شرط معدل را شامل می شود.

پس قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت نام بورسیه ترکیه و همین طور پرداخت هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه با شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان و البته سایر مردم دنیا مطلع شویم.

دقت داشته باشید که داشتن شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی و دیگر رشته های ارائه شده در دانشگاه های ترکیه کلیه ملیت های دنیا را شامل می شود و تنها نمی توان این شرایط ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه را مختص ایرانیان دانست.

در ادامه به ذکر شرایط لازم برای ثبت نام بورسیه تحصیلی و دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان و دانشجویان دیگر کشورها می پردازیم.

شرایط ذکر شده در ادامه این نوشته شامل شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه و همین طور شرط معدل برای دانشجویان ورودی انواع مقاطع تحصیلی می شود.

 

 

دوره تحصیلی حداقل معدل
دانشجویان دوره کارشناسی 14
دانشجویان دوره فوق لیسانس 15
دانشجویان دوره دکتری 15

 

 

دقت داشته باشید که جهت ثبت نام بورسیه و دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان داشتن معدل های بالا (حداقل معدل) ضروری است.

در صورت نداشتن معدل های ذکر شده به هیچ وجه امکان دریافت بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه و سایر مقاطع را ندارید.

البته دقت داشته باشید که معدل های ذکر شده در بالا به رشته های غیر پزشکی اختصاص دارد و شامل رشته های پزشکی نمی شود.

ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه جهت ورود به رشته محبوب پزشکی لزوماً باید معدل بالای 18 داشته باشد.

باید عرض کنیم که برخورداری از معدلی عالی و بالا می تواند اثر زیادی در دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان داشته باشد.

در رابطه با شرایط سنی مورد نیاز برای ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه باید عرض کنیم که دانشجویان دوره کارشناسی باید حداکثر 21 سال و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد حداکثر 30 سال سن داشته باشند.

در رابطه با مقطع دکتری هم باید بگوییم که هر فرد برای ثبت نام بورسیه در مقطع دکتری باید حداکثر 35 ساله باشد.

کلیه شروط ذکر شده در بالا یعنی شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی و همین طور شرط معدل برای ثبت نام و دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان و دانشجویان دیگر کشورها از اهمیت زیادی برخوردار است. در نتیجه هرگز از آن ها غافل نشوید.

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه چیست؟

کلیه متقاضیان و داوطلبان ثبت نام بورسیه تحصیلی و افرادی که شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی و دیگر رشته های عالی و شناخته شده را دارند باید جهت ثبت نام و پذیرش مدارکی را آماده کنند.

در واقع، تهیه مدارک بخشی از روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه به شمار می رود.

در این بخش، شماری از این مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان و دیگر ملیت ها را خدمت شما عزیزان متقاضی عرض می کنیم.

در صورت نیاز به اطلاع از کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

. دو قطعه عکس در اندازه 6×4

. ارائه رزومه تحصیلی موجه و قابل قبول و همین طور انگیزه نامه

. ارائه توصیه نامه ای معتبر از طرف اساتید دانشگاه محل تحصیل در کشور مبدأ جهت تحصیل در دو مقطع دکتری و کارشناسی ارشد

. تحویل کپی از پاسپورت، کارت ملی و هر مدرک هویتی و شناسایی دیگر

. تحویل مدارک نشان دهنده قبولی شما در امتحانات و آزمون های بین المللی از جمله GMAT و یا GRE (البته در صورت وجود)

. ارائه مدرک زبان تومر (داشتن مدرک زبان تومر می تواند برای شما امتیاز مهمی باشد)

 

 

دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان چه مزیت هایی دارد؟

باید عرض کنیم که دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان همانند سایر کمک هزینه های تحصیلی در دیگر کشورها مزیت های زیادی را برای دانشجویان به همراه دارد.

در ادامه کلیه مزیت هایی که هر ایرانی در صورت ثبت نام و دریافت بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه و سایر مقاطع می تواند به آن ها دست پیدا کنید را خدمتتان نام می بریم.

 

 

. داشتن حقوق ماهیانه

براساس قوانین و ضوابط کشور ترکیه دانشجویانی که اقدام به ثبت نام بورسیه تحصیلی ارشد، دکتری و یا کارشناسی در دانشگاه های ترکیه می کنند در زمان تحصیل می توانند حقوق ماهیانه دریافت کنند.

دقت کنید که این میزان حقوق ماهیانه با توجه به مقطع تحصیلی شما بالاتر می رود.

 

 

. شرکت در دوره یادگیری زبان ترکی

کلیه متقاضیان ثبت نام و دریافت بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه و سایر مقاطع دانشگاهی امکان شرکت در کلاس های زبان ترکی را جهت تقویت هر چه بیشتر این زبان را دارند.

این مزیت می تواند جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکیه بسیار عالی باشد.

 

 

 

دانشگاه های ترکیه جزء بهترین ها در دنیا هستند و می توانند فرصتی عالی را برای تحصیل در اختیار شما قرار دهند

 

. دریافت هزینه های سفر

باید این خبر خوش را به شما بدهیم که ثبت نام بورسیه ترکیه و دریافت آن کلیه هزینه های سفر دانشجویان را نیز شامل می شود.

به این معنا که، در صورت دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان و سایر ملیت ها فرد می تواند دو بلیط رفت و برگشت را دریافت کند.

اولین بلیط جهت عزیمت دانشجو به ترکیه جهت ثبت نام در دانشگاه و ادامه تحصیل و دیگری جهت برگشت به وطن خود که واقعاً عالی به نظر می رسد.

 

 

هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه

 

 

. پرداخت هزینه کلیه خدمات درمانی

به طور معمول کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل در کشورهای خارجی هزینه زیادی را از جهت استفاده از خدمات درمانی متحمل می شوند.

ولی باید این خبر خوب را به شما بدهیم که در صورت دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان و دیگر کشورها می توانید کلیه هزینه خدمات درمانی را به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت درآورید.

 

 

عدم پرداخت شهریه

کلیه افرادی که جهت ثبت نام بورسیه ترکیه و دریافت آن اقدام می کنند می توانند بدون پرداخت شهریه در هر ترم به تحصیل بپردازند.

این موضوع موجب داشتن دوران تحصیلی بدون نگرانی و دغدغه برای هر فرد می شود.

 

 

اقامت در اقامتگاهی رایگان

از جمله بهترین مزیت های تحصیل در دانشگاه های ترکیه در صورت دریافت بورسیه تحصیلی اقامت در اقامتگاه های رایگان است.

این اقامتگاه ها در محوطه دانشگاه قرار دارند. البته در صورت عدم تمایل به استفاه از این اقامتگاه ها هر فرد می تواند جهت اجاره آپارتمان و خانه هم اقدام کند.

 

 

روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه

در ابتدا باید عرض کنیم که بر طبق سامانه ثبت نام بورسیه ترکیه کلیه مراحل ثبت نام بورسیه ترکیه از جمله ارسال مدارک و همین طور فرم درخواست به شکل آنلاین و اینترنتی انجام می شود.

هر فرد متقاضی دریافت این بورسیه باید بعد از طی مراحل و اقدامات اولیه تا مدتی برای طی پروسه دریافت بورسیه از جمله دریافت ایمیل جهت شرکت در مصاحبه حضوری، دریافت مدارک لازم جهت دریافت ویزا و فرآیندهای دیگر صبر پیشه کند.

آیا با روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه آشنا هستید؟ در صورت عدم اطلاع از روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه در این بخش از نوشته حاضر روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه را خدمت شما عزیزان متقاضی توضیح می دهیم.

 

 

. مرحله ارزیابی جهت دریافت بورسیه

هر فرد پس از ارسال فرم درخواست و مدارک تحصیلی خود باید به وسیله ایمیل شخصی اش مابقی امور دریافت بورسیه را پیگیری کند.

بر طبق برنامه ریزی سازمان مربوطه بعد از اتمام زمان ارسال درخواست و تمام شدن زمان ثبت نام برای بورسیه نوبت به بررسی و ارزیابی درخواست های ارسال می رسد که این فرآیند تا مدتی طول می کشد.

 

 

. تماس جهت مصاحبه

به طور معمول، به وسیله ایمیل شخصی به کلیه متقاضیان مورد قبول و منتخب سازمان بورسیه تحصیلی ترکیه اطلاع رسانی های لازم انجام می شود و کلیه جزئیات حضور در مصاحبه (چه آنلاین و چه حضوری) ارائه می شود.

از این رو، کلیه نامزدهای اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه باید همواره ایمیل شخصی خود حتی پوشه اسپم را چک کنند و منتظر دریافت ایمیل باشند.

باید اشاره کنیم که تاریخ تمامی اطلاعات و جزئیات مربوط به مصاحبه متقاضیان در این ایمیل آورده شده است.

 

 

اعلام نتایج ثبت نام برای بورسیه

بر طبق رسم معمول بعد از پایان ثبت نام بورسیه تحصیلی و طی روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه از جمله دوره مصاحبه کلیه درخواست ها به وسیله مسئول دپارتمان پذیرش بورسیه بررسی شده و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پس از این اقدامات هیأت علمی سازمان بورسیه تحصیلی اقدام به گزینش دانشجویان و جا دادن آن ها در دانشگاه های مختلف ترکیه می کند.

آیا می دانید نتایج ثبت نام بورسیه ترکیه چه زمانی اعلام می شود؟ به هر حال، اطلاع از این که به هر حال شما مؤفق به دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان شده اید یا خیر مهم است.

جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با زمان اعلام نتایج بورسیه تحصیلی ترکیه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه چقدر است؟

آیا اطلاعی از هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه برای مقاطع مختلف از جمله بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه دارید؟

آيا می دانید برای دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه چه میزان باید هزینه کنید؟

با توجه به شرایط پیش آمده در دنیا و شیوع ویروس کرونا احتمال افزایش هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه برای متقاضیان وجود دارد.

از این رو قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام بورسیه ترکیه از هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه از دریافت مشاور تحصیلی ترکیه مطلع شوید.

 اطلاع از هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه چیزی است که به هیچ وجه نمی توان از آن غافل شد و باید نسبت به آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از شیوه دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی در هلند

بورسیه تحصیلی آلمان

شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان

بورسیه تحصیلی در اتریش

پزشکی بدون کنکور در روسیه

تحصیل در هند

10 اصل مهم برای انتخاب رشته موفق

تحصیل بدون کنکور در روسیه 

حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی

ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه نیاز به تهیه مدارکی هست؟ 

بله. برای اطلاع از مدارک ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه برای ایرانیان در رشته پزشکی باید با توجه به شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی انجام شود؟ 

بله. مسلماً ورود به این دوره به وسیله دریافت بورسیه شرایط سنی هم دارد. برای اطلاع از شرایط سنی اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه پزشکی با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

چگونه می توانم از هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه در مقاطع مختلف از جمله هزینه بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه مطلع شوم؟ 

جهت اطلاع دقیق از هزینه بورسیه تحصیلی ترکیه با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

روش گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه چگونه است؟ 

گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه طی مراحل و فرآیندهایی از جمله آماده کردن مدارک و غیره انجام می شود. برای اطلاع دقیق از این موضوع با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • داروسازی ترکیه بدون کنکور

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023، از جمله اهداف بسیاری از دانشجویان است که مایل به گذراندن دوران دانشگاه خود در کشوری خارجی هستند در این مقاله سعی داریم تمامی مراحل و روند اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی و خصوصی...
  • پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور 2023 + شرایط و رشته ها

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور از جمله مطمئن ترین و آسان ترین راه های ادامه تحصیل در این کشور در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه به شمار می آید. البته این موضوع در رابطه با ورود بدون آزمون...
  • تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور جزء آسان ترین و بهترین روش های تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و حتی مقاطع و مدارک بالاتر است. با تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی به تحصیل...
  • تحصیل رایگان در ترکیه

    تحصیل رایگان در ترکیه

    تحصیل رایگان در ترکیه امتیاز مهم و قابل توجهی است که شمار زیادی از افراد و دانشجویان به دنبال آن هستند. در حال حاضر، تحصیل در ترکیه بدون آزمون البته در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور برای...
تماس با مشاور