ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پذیرش سپاه قم – پذیرش سرباز در سپاه قم

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
پذیرش سپاه قم

پذیرش سپاه قم

پذیرش سپاه قم برای انجام خدمت سربازی باشد یا به صورت استخدام سپاه قم به عنوان کادر مانند دیگر مراکز گزینش سپاه می باشد لذا متقاضیان محترم قم می توانند با تکمیل مدارک خود بر اساس استان محل زندگی و شرایط تأهل خود برای استخدام در سپاه قم اقدام کنند . جهت اطلاع از نحوه پذیرش سربازی در سپاه قم و اطلاع از شرایط استخدام در سپاه قم از خدمات مشاوره تخصصی نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از شرایط استخدام در سپاه قم و نحوه پذیرش خدمت نظام وظیفه در سپاه قم جهت خدمت سربازی چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های 9099075307 و 9099075307

 

نحوه پذیرش سپاه قم

انجام خدمت سربازی یا همان پذیرش سربازی در سپاه قم مقداری با شرایط اخذ امریه سربازی در سپاه قم متفاوت است. زیرا پذیرش سرباز در سپاه قم برای انجام خدمت سربازی زیر نظر نیروهای مسلح قم است که خدمت آن 21 ماه می باشد ولی امریه سربازی سپاه قم 24 ماه است.

برای پذیرش خدمت سربازی در سپاه قم مدرک خاصی مورد نیاز نمی باشد و مشمولین باید عضو بسیج آن هم به صورت فعال در قم باشند و همچنین داشتن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج دارای نمره مثبت می باشد. یعنی اگر فردی در قم دوره تکمیلی بسیج را طی کرده باشد از امتیاز مثبتی بهره مند خواهد شد.

 

شرایط پذیرش در سپاه قم

اما باید گفت برای پذیرش سپاه قم دارا بودن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج هرگز الزامی نمی باشد و می توان گفت در قم اختیاری است اما این را باید گفت که سه ماه کسری خدمت در قم به همراه خواهد داشت. ولی گروهی از سپاه های قم مانند سپاه قم بزرگ هستند که یکی از شروط خود را دارا بودن برگه دوره تکمیلی بسیج قم می دانند اما به جرأت می توان گفت که برای پذیرش سپاه قم این کار اختیاری است اما کسری خدمت دارد . این کسری خدمت البته جدا از کسری خدمت بسیج فعال قم می باشد و به مجموع کسری خدمت ها اضافه خواهد شد.

اما این احتمال می رود که اگر مشمولی دارای برگه تکمیلی بسیج باشد شرایط بهتری برای پذیرش سپاه قم و یا استخدام در سپاه قم خواهند داشت و ممکن است با درصد بیشتری بتوان گفت که پذیرش سپاه قم خواهد شد. ولی با توجه به اینکه در حال حاضر انجام دوره های تکمیلی بسیج قم نسبت به سال های گذشته کم شده است این احتمال می رود که در سال 97 از الزامات پذیرش سرباز در سپاه قم برداشته شود و تنها به عضویت بسیجی فعال بسنده کنند و شاید حتی در آینده در قم این مورد از بالا بردن شانس هم کم کند و حتی کسری خدمتی که برای دوره تکمیلی در نظر گرفته بودند نیز حذف گردد. کلیه سوالات پذیرش سرباز سپاه قم – استخدام رسمی در سپاه قم و .. را می توانید از مشاوران مرکز سوال نمایید.

 

تاریخ و زمان پذیرش سپاه قم

تاریخ پذیرش سپاه قم در سال 97 همانند دیگر نیروهای مسلح می باشد زیرا برنامه اعلامی اعزام به خدمت سربازان مربوط به نظام وظیفه می باشد و فراخوان هر دوره از سوی سازمان نظام وظیفه ناجا قم اعلام می شود و افراد با توجه به مراجعه به دفاتر پلیس +10 قم می توانند برگ سفید یا همان برگ معرفی به مراکز آموزش را دریافت کنند که در داخل آن برگه محل و نیروی خدمتی آنان مشخص خواهد شد و چنانچه پذیرش سپاه قم شده باشند نیز در داخل آن برگه مشخص خواهد شد. بر این اساس خواهد بود که اگر مشولین لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری در قم باشند تاریخ تاریخ جذب سرباز در سپاه اول ماه های زوج خواهد بود مثلا اول اردیبهشت ،‌یا اول تیر یا اول شهریور می باشند. و اگر فوق دیپلم،‌ دیپلم یا زیر دیپلم در قم باشند 19 هرماه خواهد بود. بر همین اساس نیز ماه های اعزام به خدمت سپاه برای شهر قم نیز به همین شکل می باشد.

برای پذیرش سپاه قم مشمولین عزیز می توانند بعد از ارسال دفترچه خدمت سربازی و گرفتن برگ سبز اعزام به خدمتشان با مراجعه به دفاتر منابع نیروی انسانی نیروی زمینی سپاه یا قرارگاه خاتم الانبیا یا سپاه های استانی یا نواحی بسیج یا نسبت به درخواست پذیرش سرباز وظیفه سپاه قم اقدام نمایند تا خدمت سربازی خود را در سپاه بگذرانند. مراجعه به سپاه منطقه هیچ گونه تضمینی برای پذیرش در سپاه قم نخواهد بود.

متقاضیان خدمت در نواحی مقاومت بسیج قم نزدیک محل سکونت خود می توانند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی کادر ناحیه قم و تکمیل فرم پذیرش و پس از تایید فرمانده ناحیه قم با در دست داشتن مدارک :برگه پذیرش ،برگه اعزام به خدمت ،گواهی عضویت بسیج قم و… دوماه قبل از تاریخ اعزام به منابع نیروی انسانی وظیفه سپاه قم مراجعه نمایند و در صورت داشتن شرایط اولیه و تکمیل نشده سهمیه آن دوره در قم ، به پذیرش سپاه در بیایند. نحوه پذیرش سرباز در ارتش در شهر قم نیز به همین صورت می باشد.

 

مدارک لازم برای پذیرش یا استخدام در سپاه قم

در پایان به مراحل گرفتن پذیرش و یا استخدام در سپاه قم اشاره می کنیم

ابتدا دفترچه خود را جهت استخدام در سپاه قم پست کنید.

پس از آنکه دفترچه را پست کردید پس از چند روز برگ سبز پذیرش در قم برای شما آماده است و حالا می توانید با در دست داشتن مدارکی که در پایین آورده شده است به مراکز سپاه قم مراجعه کرده و در صورت داشتن سهمیه جذب اقدامات اولیه پذیرش شما در سپاه قم صورت گرفته و مدارک ذیل را از نامبرده درخواست می نمایند:

الف) اصل و کپی برگه اعزام

ب) کپی شناسنامه و کارت ملی

ج) اصل و کپی کارت بسیج فعال یا عادی قم

د) اصل و کپی کارت دوره تکمیلی در بسیج قم

ه)سابقه بسیج در قم

براساس اعلام پلیس+10، افرادی که پیش از ورود به غیبت با بسیج قم همکاری کرده‌ اند، برای مدت عضویت آنان، کسر خدمت سربازی در سپاه قم محاسبه می‌ شود، ولی برای آن دسته از افرادی که در زمان غیبتشان عضو بسیج فعال قم بوده اند کسر خدمت به آن ها تعلق نخواهد گرفت.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان سربازی اطلاع ازنحوه پذیرش سرباز یا استخدام در سپاه قم و چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان قم) و یا 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال اطلاع رسانی پذیرش سپاه قمکانال اطلاع رسانی پذیرش سپاه قم

کانال اطلاع رسانی پذیرش سپاه قم

 

مطالب مرتبط :

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی قم

معافیت پزشکی دیسک کمر

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر در قم

امریه سربازی قم

شرایط معافیت سربازی سه برادری

سوالات پذیرش سرباز در سپاه قم

معافیت پزشکی چشم

استخدام در سپاه قم

پذیرش سپاه قم98

پذیرش سرباز در سپاه قم

2.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «پذیرش سپاه قم – پذیرش سرباز در سپاه قم»

  1. Avatar photo اشکان گفت:

    سلام .ایا قم هم دانشگاه امام حسین دارد یا باید به تهران اومد

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      پذیرش سپاه قم دانشگاهش برای تهران که بایستی تهران بیایین

    2. Avatar photo فرمانده سپاه قم گفت:

      رئیس???????????? فرمانده سپاه قوم علی بطالب لطفاً ۱ ابوالفضل مرادی تبار ستوان ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور