ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نسخه موبایل سامانه ثنا | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه استفاده از نسخه موبایل سامانه ثنا مشخص شده است. اگر برای دانلود برنامه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا دچار مشکل هستید، با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. علاوه بر این موضوع ما در ادامه قصد داریم به بررسی، نحوه استفاده از سامانه ثنا براي  ios و سامانه ثنا براي اندروید نیز بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، سامانه ابلاغ با موبایل  ios و یا اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات درباره مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل کلیک کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه دانلود نسخه موبایل سامانه ثنا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه استفاده از نسخه موبایل سامانه ثنا چگونه است؟

برای استفاده از نسخه موبایل سامانه ثنا ، کافی است به دانلود برنامه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا بپردازید. جهت دانلود سامانه ثنا براي  ios و یا سامانه ثنا براي اندروید ، پیشنهاد می کنیم به آدرس eblagh.adliran.ir رجوع کنید. در این آدرس ، فایل دانلودی برنامه قرار داده شده است. پس از دانلود و نصب برنامه ، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و از خدمات بهره مند شوید. توجه داشته باشید برای دانلود سامانه ابلاغ موبایل با ios دستورالعملی ارائه نشده است.

 

 

چرا به استفاده از نسخه موبایل سامانه ثنا تاکید می شود؟

امروز ما شاهد هستیم که جمعیت بسیار زیادی از مردم هر روز به ادارات دولتی برای پیگیری امورات خود مراجعه می کنند. در نتیجه این موضوع منجر به هدر رفتن زمان و انرژی بسیاری از مردم خواهد شد.  اما با نصب نسخه موبایل سامانه ثنا می توانید به راحتی از خدمات سامانه ثنا براي  ios و سامانه ثنا براي اندروید بهره مند شوید.  با دانلود برنامه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا می توانید به راحتی کلیه ابلاغیه ها و اطلاعیه های خود را پیگیری نمایید.

 

 

نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن ثنا

از آنجایی که ممکن است بسیاری از افراد در نصب اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی مشکلاتی داشته باشند. به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم نحوه دانلود  اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی و سامانه ثنا برای ios را بررسی کنیم.

 

 

اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی

 

 

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم برای دانلود اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ، کافی است وارد سامانه eblagh.adliran.ir شوید.

بعد از وارد شدن به سامانه eblagh.adliran.ir ، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که در آن دانلود اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی برای اندروید و حتی ios درج شده است. پس از دانلود کردن اپلیکشین، لازم است شخصیت حقیقی یا حقوقی خود را مشخص کنید. سپس یک سری اطلاعات از شما خواسته می شود که شامل کدملی و رمز عبور است.

پس از وارد کردن اطلاعات، می توانید از قسمت چپ امکاناتی که در نسخه موبایل سامانه ثنا درج شده است، مشاهده کنید.

 

 

نکاتی در رابطه با استفاده از اپلیکیشن ثنا

پس از نصب و دانلود برنامه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا ، لازم است یک سری نکات را در رابطه با سامانه بدانید.

 

 

سامانه ابلاغ موبایل ios

 

 

دانلود اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ، برای افراد مقیم ایران میسر است. پس امکان استفاده از نسخه موبایل سامانه ثنا ، برای افراد مقیم خارج از کشور وجود ندارد. حتی اگر فرد قبل از خروج، اپ را نصب کرده باشد.

برای استفاده از خدمات سامانه ثنا براي  iosو یا سامانه ثنا براي اندروید ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام در سامانه نیز نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود.

در هنگام استفاده از اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ، هر گونه آنتی ویروس یا فیلترشکن باید خاموش باشد.

سامانه ثنا براي  ios و سامانه ثنا براي اندروید ، روی نسخه سیستم عامل های قدیمی نصب نشده و لازم است سیستم عاملی جدید برای نصب داشته باشید.

 

 

جهت پیگیری کارت سوخت شرکت پست لینک را کلیک کنید

 

 

نحوه پیگیری و مشاهده ابلاغ الکترونیکی

ما در قسمت های فوق از نحوه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی در نسخه موبایل سامانه ثنا با شما صحبت کردیم. در این قسمت قصد داریم نحوه مشاهده ابلاغیه در نسخه وب را بررسی خواهیم کرد. بعد از ثبت نام در سامانه ثنا ، لازم است دو مرحله ثبت نام را طی نمایید. فراموش نکنید که یک مرحله آن به صورت حضوری است.

 

 

سامانه ثنا برای ios

 

 

پس از ثبت نام و مراجعه به سامانه ، لازم است نرم افزار pdf را نیز روی سیستم خود نصب داشته باشید. توصیه می شود که از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم نیز استفاده نمایید.

در مرورگر فایرفاکس با کلیک روی گزینه آپشن گزینه دیگری را مشاهده خواهید کرد که برای باز شدن صفحات پاپ آپ، اجازه را صادر می کند. در نوارگر کروم نیز باید اجازه باز شدن صفحات پاپ آپ را بدهید. برای این کار لازم است روی گزینه بلاک کردن پاپ آپ کلیک کرده و گزینه اجازه دادن را بزنید.

 

 

جهت استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی آنلاین با کد ملی و شماره بیمه روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

نکاتی در رابطه با سامانه ثنا

ما در این قسمت قصد داریم نکاتی کلی را که در رابطه با اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی و همچنین سامانه ثنا بررسی کنیم. در ابتدا لازم است بدانید که ابلاغیه به ایمیل تان ارسال نخواهد شد. به صورت کلی هیچگونه ابلاغیه و احضاریه ای به ایمیل افراد ارسال نمی شود.

 

 

سامانه ثنا برای اندروید

 

 

اگر هم به ایمیل شما پیامی با عناوین قوه قضاییه یا وزارت دادگستری ارسال گردید، نباید به آن توجه کنید.

تمامی ابلاغیه ها به حساب الکترونیکی افراد ارسال خواهد شد. تمامی تغییرات مربوط به ابلاغیه نیز در حساب کاربری فرد مشخص خواهد شد.

تمامی ابلاغیه ها در سامانه ذخیره شده و امکان مشاهده ساعت و زمان صادر شدن آن وجود خواهد داشت.

ممکن است گاهی برخی افراد امکان مشاهده ابلاغیه را پیدا نکنند. در این حالت فرد باید اثبات نماید که واقعاً به اینترنت و حساب کاربری خود دسترسی نداشته است.

هر گونه تغییر در اطلاعات فرد باید سریعاً در سامانه اعلام گردد. اگر فردی از انجام این کار امتناع ورزد، طبق قوانین مشمول مجازات خواهد بود.

اگر فرد در زندان باشد، ابلاغ اطلاعیه ها با مسئولین زندان خواهد بود.

اگر فردی مکان مجهول داشته باشد، آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار درج خواهد شد تا فرد از ابلاغیه مطلع شود.

سامانه ابلاغ با موبایل ios تا به امروز ارائه نشده است. این یکی از مشکلاتی است که سامانه ثنا برای ios دارد.

 

 

جهت دریافت راهنمای پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده  بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

احراز هویت سامانه ثنا به صورت غیرحضوری با یوآیدی

یکی از مراحل ثبت نام در سامانه ثنا چه در نسخه موبایل سامانه ثنا و چه در نسخه وب، احراز هویت در این سامانه است. به صورت عادی احراز هویت با مراجعه حضوری امکان پذیر خواهد بود؛ اما اگر شرایط مراجعه حضوری را نداشتید، می توانید به صورت غیر حضوری نیز در این سامانه برای احراز هویت اقدام نمایید.

برای احراز هویت   غیر حضوری می توانید از یوآیدی استفاده کنید. این برنامه بدین صورت است که پس از ثبت نام باید گزینه احراز هویت بر خط را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، اطلاعات ثبت نامی شما نشان داده خواهد شد. پس از مشاهده اطلاعات ثبت نام، می توانید نام یو آیدی را جهت احراز هویت ببینید و انتخاب کنید. در مراحل بعدی باید داخل کادر قرمز رنگ کلیک کنید تا صفحه ای برای امضا کردن شما نمایش داده شود. در این صفحه امضا خود را درج کنید. ممکن است در این صفحه با مشکلاتی مواجه شوید که توصیه می کنیم برای برطرف کردن آن ها حتماً مرورگرتان کروم باشد.

در این بخش روی صفحه سفید در داخل کادر قرمز، صفحه داخل کادر را امضا نموده و گزینه ادامه را انتخاب کنید. سپس بادی چهره خود را داخل کادر نمایش داده شده بگذارید. اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید، یک پیام به شما نمایش داده خواهد شد. پس از تمامی مراحل، یک پیام کوتاه برای تان ارسال می شود که درآن رمز شخصی شما درج شده است.

توجه داشته باشید که این روش برای سامانه ابلاغ با موبایل ios کاربرد ندارد.

 

 

برای انجام ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه سال  بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

نکات قابل توجه در هنگام احراز هویت سامانه ثنا به صورت غیرحضوری با یوآیدی

اگر در هنگام قراردادن عکس تان خطای تصاویر متعلق به یک فرد نمی باشد را دیدید ، لازم است به مرحله اول ثبت نام بازگردید و دوباره روی ادامه کلیک کنید. در مرحله بعدی به صورت خودکار به صفحه احراز هویت هدایت خواهید شد.

اگر پرداخت را در این مرحله انجام داده باشید، دیگر نیازی به پرداخت دوباره نیست و سیستم این موضوع را تشخیص می دهد.

توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی تنها سه بار امکان انجام احراز هویت وجود خواهد داشت. اگر بیشتر از سه بار خطا دریافت کردید، لازم است کارگزاری خود را تغییر دهید.

اگر با پیام خطای ویدئو نامعتبر مواجه شدید، موارد زیر را بررسی کنید ؛ زیرا به احتمال زیاد مشکلات به وجود آمده به دلایل زیر خواهند بود.

مورد اول این است که چندین چهره در ویدئو وجود داشته است. مورد بعدی که منجر به بروز این خطا می شود، مربوط به تاریک بودن محیط و مناسب نبودن نور است. در موارد بعدی فیکس نبودن چهره در قاب ویدئو و همچنین فاصله چهره از لنز دوربین مطرح می شود. در نظر داشته باشید که لازم است چهره شما با حفظ شئونات اسلامی باشد.

 

 

برای اطلاع از نحوه پیگیری پرونده قضایی با کد ملی لینک مربوطه را انتخاب کنید

 

 

بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا

تفاوتی ندارن که از سامانه ثنا براي اندروید و یا نسخه وب استفاده نمایید، در هر صورت نیاز است رمز عبور و نام کاربردی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که پس از دانلود برنامه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا برای ورود به اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ، از شما نام کاربری و رمز عبور خواسته خواهد شد. مشکلی که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند، فراموشی رمز عبور است که ما در ادامه راه حل برای فراموشی آن را ارائه خواهیم داد.

در پاسخ این سوال که آیا امکان بازیابی رمز عبور برای اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی  و یا نسخه وب وجود دارد یا خیر، باید بگوییم که بله امکان بازیابی وجود خواهد داشت.

برای بازیابی رمز عبور کافی است که وارد سامانه شوید و روز گزینه تغییر رمز کلیک کنید. در مراحل بعدی از شما یک سری اطلاعات شخصی خواسته خواهد شد. پس از وارد کردن اطلاعات، لازم است دکمه فعال سازی و شماره همراه را دوباره ارسال نمایید. در نهایت برای شما رمز عبور جدید فرستاده خواهد شد.

 

 

خلاصه مطلب

موضوع مورد بحث ما در این مطلب، بررسی نحوه کارکرد نسخه موبایل سامانه ثنا بود. ما سعی کردیم نحوه نسخه موبایل سامانه ثنا را به شما آموزش دهیم. همچنین تمامی جزییات مرتبط با سامانه ثنا براي اندروید را در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که تا به امروز سامانه ثنا براي  ios ارائه نشده است. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل را مطالعه فرمایید. ما به محض انتشار خبری جدید در رابطه با سامانه ابلاغ با موبایل  ios  با شما مطرح خواهیم کرد. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص اپلیکیشن سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی داشتید و سامانه ثنا برای ios ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه استفاده از نسخه موبایل سامانه ثنا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

تغییر شماره در سامانه ثنا

بازیابی رمز عبور ثنا 

ثبت چک در سامانه صیاد

مشاهده قرار نهایی در سامانه ثنا

پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

نسخه موبایل سامانه ثنا

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا نسخه موبایل سامانه ثنا برای تمامی سیستم عامل ها کاربردی است؟

خیر برای اندروید ساخته شده است.

برای دانلود برنامه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

با مراجعه به سامانه ثنا می توانید دانلود کنید.

آیا سامانه ابلاغ با موبایل  ios در دست ساخت است؟

این موضوع مشخص نیست و به محض انتشار خبری با شما در میان خواهیم گذاشت.

آیا سامانه ثنا براي اندروید برای افراد خارج از کشور قابل استفاده است؟

خیر تنها برای افراد داخل کشور قابل استفاده می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور