ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۱
پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده مشخص شده است. از آنجایی امروز روش های سنتی برای پیگیری پرونده های قضایی منسوخ شده است، به همین دلیل اطلاع از روش های پیگیری مدرن مهم می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا از نحوه ورود به سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز و سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز 16 رقمی ، اطلاعات لازم را بدست آورید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه پیگیری پرونده در سامانه عدل با شماره پرونده از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای اطلاع از نحوه پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده بهتر است حتماً از مشاوران کمک بگیرید.

 

 

نحوه پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده

برای پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده ، کافی در سامانه ثنا وارد شوید. این سامانه علاوه بر نشان دادن ابلاغیه ها، امکان پیگیری پرونده ها را نیز فراهم می کند. برای پیگیری پرونده ها کافی است به سامانه ثنا وارد شده و عبارت عدل ایران را سرچ کنید . در بالای این صفحه، کادری به رنگ آبی مشاهده خواهید کرد. درست در انتهای این کادر، گزینه ای با نام اطلاع رسانی با رمز وجود دارد. اگر روی این مورد کلیک کنید، گزینه ای برای شما نمایش داده خواهد شد که دو گزینه دارد. یک گزینه مربوط به وارد کردن شماره ملی و گزینه بعدی مربوط به وارد کردن رمز شخصی می شود. منظور از رمز شخصی، رمزی موقت است که به تلفن همراه تان ارسال می شود. این رمز 6 رقمی را نیز در کادر مربوطه وارد کنید و سپس مرحله بعد را بزنید.

سپس در صفحه بعدی، شماره پرونده از شما خواسته می شود. شماره پرونده، شماره ای 16 رقمی است و پس از وارد کردن آن، لازم است روند کل پرونده را کلیک کنید تا فعال شود. در این قسمت برای مشاهده اطلاعات کامل پرونده، لازم است به ردیف فرعی و رمز پرونده نیز دسترسی داشته باشید. البته اگر به این موارد دسترسی نداشتید، نگرانی وجود ندارد. زیرا در ادامه قصد داریم روش هایی را به شما آموزش دهیم که نیاز به این موارد ندارند.

 

یکی از ساده ترین راه های پیگیری پرونده های قضایی، مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل است. در مقاله ای که برای شما تدوین شده است میتوانید آموزش و نکات آن را مطالعه فرمایید.

نکات مهم در رابطه با پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده

توجه داشته باشید که قبل  استفاده از سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز 16 رقمی ، ابتدا لازم است در این سامانه ثبت نام کنید. در واقع اگر در این سامانه ثبت نام نکرده باشید، رمزی برای تان ارسال نخواهد شد و در نتیجه توانایی استفاده از امکانات سامانه را نخواهید داشت.برای ثبت نام در سامانه ثنا نیز لازم است یک مرحله به صورت الکترونیکی و یک مرحله به صورت حضوری اقدام کنید.

 

 

برای دریافت راهنمای پیگیری پستی کارت پایان خدمت لینک را انتخاب نمایید

 

 

 آموزش نحوه پیگیری آخرین وضعیت پرونده قضایی از طریق سامانه ثنا

همانطور که گفته شد برای پیگیری پرونده های قضایی به روش های امروزی، بسیاری از افراد اطلاع کمی دارند. به همین دلیل در این قسمت، قصد داریم ، پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده و یا روش های دیگر را بررسی کنیم. سامانه ای که در آن می توانید به پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده بپردازید، سامانه ثنا نام دارد. این سامانه از زمان راه اندازی، بسیاری از مشکلاتی را که در گذشته برای پرونده های قضایی وجود داشت، حل کرده است. با استفاده از سامانه ثنا، رویکرد بسیار مثبتی در دولت الترونیک ایجاد شده است.در ادامه همراه ما باشید تا نحوه استفاده از سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز 16 رقمی را بدانید. همانطور که می دانید در گذشته، برای ارسال ابلاغیه قضایی، مامور پست وارد عمل میشد. در این روش اشکالات متعددی وجود داشت که می توان به دیر یا زود رسیدن، نبودن صاحب ابلاغیه در منزل و… اشاره کرد. حالا با استفاده از سامانه ثنا و دریافت کد رهگیری، بسیاری از این مشکلات برطرف شده است. افراد پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، می توانند ابلاغیه های خود را دریافت نمایند.

 

 

سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز 16 رقمی

 

 

پیگیری پرونده قضایی با کد ملی

علاوه بر پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده می توانید با کد ملی نیز به پیگیری پرونده قضایی خود بپردازید. برای این روش نیز لازم است در سامانه ثنا ثبت نام کرده و رمز شخصی خود را دریافت نمایید. پس از دریافت کردن رمز شخصی، می توانید برای پیگیری پرونده خود به آدرس سایت عدل که عدل ایران است، مراجعه کنید. در ادامه مراحل را با جزییات بیشتری بررسی خواهیم کرد. پس از اینکه به صفحه اول سایت وارد شده و روی گزینه اطلاعات شخصی کلیک کنید، صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد.

 

 

جهت پیگیری کارت سوخت شرکت پست لینک را کلیک کنید

 

 

در این صفحه شماره ملی فردی که تقاضای پیگیری پرونده خود را دارد، خواسته می شود. همچنین یک رمز نیز از شما خواسته می شود که باید وارد نمایید. برای وارد کردن رمز، کدی به صورت موقتی برای فرد ارسال خواهد شد که همان رمز محسوب می شود. اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید، حساب شخص قابل مشاهده خواهد بود. مانند پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده ، در این قسمت نیز پرونده ها به دو نوع مختوم شده و مختوم نشده دسته بندی می شوند. اگر هم پرونده های متعددی وجود داشته باشد، فرد لازم است با وارد کردن تاریخ که پرونده در آن ایجاد شده است، به موردی که می خواهد دسترسی پیدا نماید. برای مشاهده اطلاعات پرونده ها نیز کافی است روی گزینه بازیابی اطلاعات کلیک نمایید.

 

 

مراحل پیگیری پرونده قضایی با کد رهگیری

پس از ثبت نام در سامانه ثنا، به شما کد رهگیری داده خواهد شد. با استفاده از این کد رهگیری می توانید از خدمات سایت بهره مند شوید. مراحل مراحل پیگیری پرونده قضایی با کد رهگیری شامل موارد زیر می شود :

در ابتدا وارد سامانه ثنا شوید. سامانه ثنا در آدرس، adliran.ir واقع شده است در این سامانه منوی سمت راست ، گزینه ای با نام اطلاع رسانی برای اشخاص وجود دارد.

اگر روی این گزینه کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد که از شما کد ملی و رمز عبور می خواهد. در واقع رمز عبور، همان کد رهگیری ده رقمی است که در زمان ثبت نام دریافت کرده اید. پس از وارد کردن این اطلاعات، باید به مرحله بعدی بروید.

شاید برخی افراد سوال بپرسند که در صورت فراموش کردن کد رهگیری، تکلیف چیست؟ اگر کد رهگیری خود را فراموش کرده باشید، می توانید این رمز را بازیابی نمایید.

در مرحله بعدی، رمزعبوری موقت به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید.

حالا وارد صفحه ای خواهید شد که تمامی اطلاعات پرونده شما در آن درج شده است. در این پرونده می توانید تمامی اطلاعات خود را بازیابی کنید.

برای جستجو می توانید روی گزینه های مختلف تیک بزنید. به طور مثال اگر به دنبال پرونده های مختومه شده هستید ، روی آن کلیک کرده و سپس جستجو کنید.

 

 

پیگیری پرونده قضایی در سامانه ثنا

 

 

سامانه خدمات الکترونیک قضایی

ما در مطالب فوق سعی کردیم روش های پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده و نحوه استفاده از سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز 16 رقمی را بررسی کنیم. در این قسمت نیز قصد داریم، سامانه خدمات الکترونیک قضایی و امکانات آن را بیشتر بررسی نماییم.

 

 

برای انجام ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه سال  بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

نحوه ثبت نام در سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی

همانطور که گفته بودیم برای پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده نیاز به ثبت نام در سامانه است. برای استفاده از خدمات سامانه الکترونیک قضایی نیز، نیاز به ثبت نام می باشد. برای ثبت نام لازم است به دفاتر به صورت حضوری مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از مراجعه حضوری، رمزی با نام رمز شخصی به شما داده خواهد شد که لازم است همیشه آن را به خاطر داشته باشید. در واقع برای مشاهده تمامی امکانات سامانه و اطلاع از ابلاغیه ها، داشتن این رمز و ارائه آن ضروری است.

 

 

نحوه مشاهده ابلاغیه در سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی

همانطور که مطلع هستید، امروز تمامی ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی منتشر می شوند. تمامی ابلاغیه هایی که در این سامانه ثبت می شود، به منظور ابلاغیه واقعی بوده و آثار قانونی دارد.در واقع برای تمامی افرادی که تابعیت ایرانی دارند، ثبت نام در سامانه sana.adliran ir برای مشاهده ابلاغیه ها ضروری است. برای مشاهده ابلاغیه ها کافی است پس از ثبت نام، در صفحه اول سایت، روی گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی کلیک کنید.

زمانی که روی این عبارت کلیک کنید، وارد سامانه خواهید شد. گاهی ممکن است این سامانه با مشکلاتی همچون کندی یا باز نشدن رو به رو باشد که در این حالت توصیه می کنیم از پشتیبانی کمک بگیرید. پس از وارد شدن به سامانه، برای ادامه مراحل و استفاده از امکانات از شما نام کاربری که همان کدملی است و رمز شخصی خواسته خواهد شد. البته رمز شخصی به صورت جداگانه برای شما پیامک خواهد شد.

 

 

جهت استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی آنلاین با کد ملی و شماره بیمه روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 در این قسمت نکته مهمی وجود دارد که لازم است به آن توجه داشته باشید. این نکته مربوط به شخصیت حقیقی یا حقوقی می شود. در واقع اگر شما شخصیت حقوقی هستید، لازم است این گزینه را انتخاب کنید. با انتخاب شخصیت حقوقی، سه مورد از شما خواسته خواهد شد که شامل، رمز شخصی، شناسه حقوقی و شماره ملی می شود. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، به شماره تلفن شما رمزی به صورت موقتی به 6 رقم ارسال خواهد شد که لازم است آن را در کادرهای خالی وارد نمایید. در آخرین مرحله وارد صفحه ای می شوید که ابلاغیه ها در آن درج شده است. در بالای این صفحه نیز مشخصات فرد درخواست دهنده برای دیدن الاغیه، مشاهده می شود. گاهی ممکن است برخی موارد به ابلاغیه پیوست شده باشد که در این حالت نیز کافی است، گزینه پیوست را انتخاب کنید.

برای تمامی ابلاغیه های درج شده، اطلاع رسانی نیز انجام خواهد شد و اگر فردی شکایت از آرا داده شده داشته باشد، می تواند در مدت زمان تعیین شده اقدام نماید.

 

 

مشاهده پرونده در سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی

در هنگام پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده یا شماره ملی، می توانید از تمامی اتفاقاتی که در رابطه با پرونده مورد نظر شما رخ داده، با خبر شوید. برای اطلاع از تمامی این موضوعات کافی است، وارد قسمت اطلاعات پرونده شوید. برای وارد شدن به این قسمت باید مراحل زیر را طی کنید. برای دسترسی به این قسمت، باید در صفحه اول روی گزینه اطلاع رسانی برای اشخاص حقیقی کلیک کنید. با کلیک روی این قسمت، صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که لازم است در آن شماره ملی و رمز شخصی تان را وارد کنید. پس از وارد کردن این موارد و دریافت رمز موقت، صفحه مربوط به اطلاعات پرونده شما نشان داده خواهد شد. در بالای صفحه، اطلاعات خودتان یعنی نام، نام خانوادگی و شماره ملی درج می شود.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب به بررسی روش پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده پرداختیم. از آنجایی که برای پیگیری پرونده ها، امکان استفاده از شماره ملی نیز وجود دارد، شما می توانید برای پیگیری پرونده خود از شماره ملی نیز استفاده نمایید. تمامی روش هایی که می توان برای پیگیری پرونده ها استفاده کرد، به همراه جزییات در متن بررسی شده است. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ورود به سامانه استعلام پرونده قضایی با رمز 16 رقمی داشتید، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه پیگیری پرونده در سامانه ثنا با شماره پرونده از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

پیگیری پرونده با رمز شخصی

پیگیری پرونده با کد ملی

نوبت دهی تامین اجتماعی

پیگیری صدور کارت ملی

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

دریافت رمز پرونده قضایی

پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده

 

4/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده به کد ملی نیاز هست؟

بله برای این کار به کد ملی نیز نیاز خواهید داشت.

سامانه استعلام پرونده قضایی در چه آدرسی است؟

این سامانه در آدرس عدل و ثنا قرار دارد.

آیا ثبت نام در سامانه پیگیری پرونده قضایی اجباری است؟

بله زیرا تمامی ابلاغیه های قضایی به صورت الکترونیکی نمایش داده می شود.

در سامانه استعلام پرونده قضایی، امکان مشاهده اطلاعات پرونده نیز وجود دارد؟

بله می توانید برای دیدن اطلاعات پرونده طبق موارد گفته شده در قسمت فوق، عمل کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)