ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بازیابی رمز عبور ثنا

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بازیابی رمز عبور ثنا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تغییر و بازیابی رمز عبور ثنا برای کاربرانی که رمز شخصی خود را در این سامانه فراموش کرده اند، امکانپذیر شد. از آنجا که پیگیری اغلب موارد قضایی به صورت الکترونیک انجام می شود، بنابراین، در صورت فراموش کردن رمز عبور و ورود شخصی ثنا بایستی هر چه زودتر برای بازیابی آن اقدام نمود. در این مقاله خواهیم دید که تغییر رمز شخصی ثنا چگونه است و در زمان ارسال نشدن رمز موقت چه باید کرد. اما اگر در این حیطه یا هر کدام از حوزه های قضایی سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه بازیابی رمز عبور ثنا و شیوه مشاهده ابلاغیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

بازیابی رمز عبور ثنا چه اهمیتی دارد؟

 

 

فراموش کردن رمز عبور ثنا

 

در سال های قبل شاهد بودیم که بسیاری از امور قضایی و پیگیری آن ها به صورت سنتی و با مراجعه حضوری امکانپذیر بود. مشکلات متعددی که دراین زمینه به وجود می آمد، باعث می شد که نه تنها روند رسیدگی به پرونده ها با تاخیر انجام شود، بلکه بسیاری از مردم احساس نارضایتی داشته باشند. به همین دلیل قوه قضایی سامانه ایی را ایجاد کرد که خدمات بسیاری همچون ثبت شکایت، پیگیری اظهارنامه ها و دادخواست ها، ارائه اوراق قضایی و ابلاغیه ها، دریافت آن ها و … را عرضه می کند.

مسلما برای بهره مندی از این سامانه، ابتدا بایستی حتما ثبت نام صورت بگیرد. از جمله موارد مورد نیاز برای نام نویسی، وارد کردن کد ملی و رمز عبور می باشد. البته رمز های عبور به دو نوع رمز موقت ثنا و رمز شخصی تقسیم بندی می شود.

حال اگر در ابتدای امر کسی رمز شخصی را نداشته باشد، قادر به ورود نخواهد بود. نداشتن و فراموش کردن رمز عبور ثنا  ممکن است به دلایل مختلفی باشد، اما در صورت چنین اتفاقی راهکارهایی اندیشیده شده است. برای این منظور می توان از طریق مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی، | بازیابی رمز ورود شخصی ثنا را به راحتی انجام داد.

 

به منظور دریافت راهنمای کار با نسخه موبایل سامانه ثنا بر روی لینک کلیک کنید

 

 

نکته های مربوط به بازیابی رمز عبور ثنا

زمانی که می خواهید رمز خود را بازیابی کنید، به اطلاعاتی همچون کدملی، تاریخ تولد، سریال شناسنامه، شماره موبایلی نیاز است. سپس با انتخاب گزینه کلید فعال سازی و وارد کردن کد امنیتی نمایش داده شده می توان برای این امر اقدام نمود. 

توجه داشته باشید که مستطیل هایی که با علامت ستاره علامت گذاری شده اند، تکمیل آن ها اجباری می باشد. اما سایر فیلدها را در صورت تمایل می توان پر نمود.

همچنین، توصیه می شود که برای جلوگیری از فراموش کردن رمز عبور ثنا حتما رمزی را انتخاب کنید که بخاطر سپاری آن راحت باشد. البته از آنجا که در بدو ورود یک رمز به صورت رندوم به شما داده می شود، می توانید آن را تغییر داده و به رمز دلخواه خود درآورید. 

 

 

برای آشنایی با نحوه تغییر شماره در سامانه ثنا لیک مشخص شده را لمس کنید

 

 

سامانه بازیابی رمز شخصی موقت در حالت فراموشی

قبل از اینکه روش بازیابی رمز ورود شخصی ثنا را توضیح دهیم، ذکر این نکته ضروری است که حتما باید به همان شماره موبایلی که قبلا برای ثبت نام در سامانه ثنا وارد نموده اید، دسترسی داشته باشید. در این صورت، مراحل زیر را می توانید طی کنید.

 

  • آدرس اینترنتی sana.adliran.ir را وارد کنید. تا صفحه ایی همانند زیر برای شما باز شود. با کلیک بر روی باکس فراموشی رمز می توانید برای بازیابی رمز عبور ثنا اقدام کنید.

 

 

بازیابی رمز ورود شخصی ثنا

 

 

  • حال برای شما پنجره ایی باز می شود که در آن دو فیلد به نمایش در می آید. در فیلد اول که با عنوان مرحله اول مشخص شده است، بایستی اطلاعات شخصی همچون شماره ملی، تاریخ تولد، سریال شناسنامه، شماره همراه و عدد تصویر امنیتی وارد گردد. البته برای اطمینان بیشتر هم می توانید آدرس پست الکترونیکی خود را بنویسید، اما در کل این بخش اختیاری می باشد. توجه داشته باشید که چنانچه شناسنامه خود را تعویض نموده اید، ممکن خطای اشتباه بودن سریال شناسنامه نمایش داده شود که بریا رفع آن می توانید سریال قدیمی را ثبت کنید. همچنین، برای ورود از طریق تلفن همراه نیز باید کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.

 

تغییر رمز شخصی ثنا

 

  • بعد از اینکه بر روی دکمه ” ارسال کد فعال سازی” کلیک کردید، چنانچه اطلاعات را به درستی وارد نموده باشید برای تلفن همراهتان یک کد فعال سازی ارسال خواهد شد.

 

  • در این مرحله، بعد از دریافت کد فعال سازی می بایست فیلد ” مرحله دو” بخش فراموش کردن رمز عبور ثنا را تکمیل نمایید. همانطور که می بیند، یک مستطیل برای این منظور در نظر گرفته شده است. همچنین لازم است عدد تصویری که ظاهر شده است را ثبت کنید. با انتخاب دکمه سبز رنگ ” دریافت رمز شخصی جدید”، یک رمز برای همراهتان فرستاده می شود.

 

  • بدین ترتیب، یک رمز شخصی جدید خواهد داشت.

 

 

جهت آگاهی از مراحل مشاهده قرار نهایی در سامانه ثنا لینک مربوطه را کلیک کنید

 

 

رمز موقت ثنا چیست؟

چه افرادی که بازیابی رمز عبور ثنا را انجام داده اند و چه آن دسته از مراجعانی که رمز اولیه خود را دارند، بایستی یک رمز موقت نیز وارد کنند.

بدین منظور، وقتی که شماره ملی و رمز عبور دائمی خود را به طور صحیح ثبت می نمایید، یک کد حاوی رمز موقت به همان شماره تلفن ثبت شده در هنگام ثبت نام ارسال می گردد. دقت داشته باشید که این کد تنها در مدت زمان محدودی قابل مصرف است، و برای مشاهده ابلاغیه باید آن را وارد نمود.

 

 

تغییر رمز شخصی ثنا

در برخی از موارد ممکن است که لزوما نیازی به بازیابی رمز عبور ثنا نباشد و افراد به دلایل مختلفی مایل به تغییر آن باشند. برای مثال، گاهی اوقات رمز عبور در دسترس شخص یا اشخاص دیگری است و مشاهده اطلاعات کاربر برای آن به راحتی امکانپذیر می باشد.

به همین دلیل فرد مایل به تغییر رمز شخصی ثنا خود می باشد. در چنین مواقعی همانطور که برای فراموش کردن رمز عبور ثنا راه حلی اندیشیده شده است، امکان تغییر آن نیز وجود دارد. برای این منظور، می توانید مراحل زیر را طی کنید.

 

  • آدرس سامانه خدمات الکترونیک قضایی را وارد کرده تا صفحه اصلی برای شما باز شود.

 

  • سپس در بین منوهای موجود، می توانید گزینه تغییر رمز شخصی ثنا ( یا تغییر رمز عبور) را انتخاب نمایید.

 

  • همانطور که درج شده است، بایستی شماره ملی و رمز شخصی قبلی خود را در محل های مربوطه یادداشت نمایید و در نهایت بر روی دکمه ” مرحله بعد ” کلیک کنید.

 

  • در این مرحله به همان شماره موبایلی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، یک کد 6 رقمی ارسال می شود که رمز موقت ثنا نامیده می شود. این رمز را در کارد وارد کرده تا وارد صفحه بعدی شوید.

 

  • حال می بایست نخست رمز شخصی قبلی خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و بعد از آن رمز جدیدی که می خواهید را به ثبت برسانید. در کادر سوم، مجددا همین رمز را بنویسید و در مستطیل آخر عدد امنیتی نمایش داده شده را تکرار نمایید. بدین ترتیب، | بازیابی رمز ورود شخصی ثنا با موفقیت به اتمام می رسد.

 

 

جهت آشنایی با روند پیگیری پرونده قضایی با رمز شخصی بر روی لینک مشخص شده کلیک نمایید

 

 

نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا

حال که دانستیم بازیابی رمز عبور ثنا چگونه انجام می شود، نوبت به آگاهی از نحوه مشاهده ابلاغیه می رسد. افرادی که قبلا فرایند نام نویسی را در سامانه ثنا با موفقیت انجام داده اند، می توانند با مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی، برای مشاهده ابلاغیهخ ها اقدام نمایند.

بدین منظور کافی است که آدرس اینترنتی این سامانه را در موتور جستجوگر خود وارد کرده تا صفحه اصلی برای شما باز شود. سپس با وارد نمودن رمز شخصی و کد ملی، برای شما رمز موقت ثنا فلرستاده می شود که بایستی آن را فورا وارد کنید.

دقت داشته باشید که اگر این رمز برای شما ارسال نشده، می توانید گزینه ” رمز موقت خود را فراموش کرده ام، ارسال مجدد رمز موقت” را انتخاب کنید.

با ثبت رمز موقت، موفق به مشاهده همه ابلاغیه ها خواهید شد. چنانچه مایل به گرفتن نسخه چاپی آن هستید، با کلیک بر روی منوی ” دریافت نسخه چاپی” قادر به انجام این کار خواهید بود.

 

 

جهت دریافت راهنمای پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده  بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله متوجه شدیم که در صورت فراموش کردن رمز عبور ثنا چگونه می توان برای بازیابی یا تغییر آن اقدام نمود و با نحوه مشاهده ابلاغیه در این سامانه آشنا شدیم.

اگر شما نیز به هر دلیلی رمز خود را فراموش کرده اید و به دنبال بازیابی رمز ورود شخصی ثنا هستید، و یا احتمالا رمز موقت برایتان ارسال نمی شود، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان ایران تحصیل دریافت کنید. برای این منظور می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب در همه روزهای هفته با شماره های درج شده در جدول با ما در ارتباط باشید.

 

 

به منظور آشنایی با مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای بازیابی رمز عبور ثنا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

نحوه ثبت چک در سامانه صیاد

پیگیری پرونده با کد ملی

بررسی و تحلیل بازار کار رشته حقوق 

بازیابی رمز عبور ثنا

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

به چه روشی می توان برای بازیابی رمز عبور ثنا اقدام کرد؟

در این مقاله همه مراحل و اقدامات لازم جهت تغییر یا بازیابی رمز عبور شخصی توضیح داده شده است.

آیا در صورت تمایل می توان رمز عبور سامانه قضایی را تغییر داد؟

بله. برای این کار می توانید به سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی مراجعه نمایید.

آیا می توان رمز عبور موقت را برای مدت طولانی استفاده کرد؟

خیر. مدت زمان اعتبار این کد بسیار محدود است.

چرا رمز موقت سامانه ثنا برای من ارسال نمی شود؟

برای رفع مشکلات این چنینی و کسب راهنمایی می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)