ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تغییر شماره در سامانه ثنا

تغییر شماره در سامانه ثنا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چنانچه به هر دلیلی قصد تغییر شماره در سامانه ثنا را دارید، می توانید از دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. در روش غیرحضوری که ترجیح و مزیت بیشتری نسبت به نوع حضوری دارد، تنها با ورود به سامانه تغییر اطلاعات در ثنا و  طی چند مرحله، این امر به راحتی امکانپذیر است. در ادامه با ارائه راهنمای تغییر مشخصات سامانه ثنا این روش را یاد خواهیم گرفت. اما اگر با سوال یا ابهامی مواجه شدید، می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه تغییر شماره در سامانه ثنا و راهنمای گام به گام بازیابی رمز عبور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

موارد نیاز به تغییر شماره در سامانه ثنا

 

موارد نیاز به تغییر مشخصات و شماره در سامانه ثنا

 

 

سامانه ثنا که در سال 95 کار خود را آغازکرد، توسط مرکز آمار و فناوری طراحی گردید تا بدین ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری در دادگاه ها نباشد. بر این اساس، اوراق قضایی و ابلاغیه ها در زمان های مقرر در حساب کاربری که قبلا ثبت نام کرده است، ارسال می گردد. بدین ترتیب انجام امور مختلف با سرعت و سهولت بیشتری انجام می پذیرد.

و اما ثبت نام در این سامانه به صورت اینترنتی بوده و هر شخص در منزل خود می تواند برای این کار اقدام کند. در هنگام نام نویسی مدارک و اطلاعاتی همچون شاره شناسنامه، کد ملی ایمیل و شماره تلفن خواسته می شود.

اهمیت ثبت شماره تلفن در این است که صدور ابلاغیه ها از طریق پیامک به اطلاع شخص می رسد. حال ممکن است فردی به تغییر عوض کارت سیم کارت خود و یا هر دلیل دیگری، مایل به تغییر شماره در سامانه ثنا باشد تا اطلاعات را از این طریق دریافت نماید. این مورد نیز همانند تمامی مراحل ثبت نام اینرنتی است و با ورود به سامانه، تغییر اطلاعات در سامانه ثنا به راحتی قابل انجام خواهد بود.

 

 

جهت دریافت راهنمای پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده  بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

ورود به سامانه تغییر اطلاعات ثنا

تغییر مشخصات سامانه ثنا کار چندان دشواری نیست و تنها با چند مرحله می توانید شماره تلفن خود را تغییر داده و یا موارد دیگر را انجام دهید. بدین منظور، گام های زیر را به ترتیب طی کنید.

 

  • آدرس اینترنتی سامانه ثنا را به آدرس adliran.ir را در موتور جستجوگر خود وارد کنید. سپس صفحه ایی به شکل زیر برای شما به نمایش در می آید. همانطور که می بینید چند گزینه در این صفحه موجود است و اگر شما قصد دارید شماره تلفن خود را تغییر دهید، بایستی منوی تغییر اطلاعات در سامانه ثنا را فشار دهید.

 

تغییر اطلاعات در سامانه ثنا

 

 

  • در این مرحله نوبت به وارد کردن کد ملی و رمز شخصی می رسد.

 

 

تغییر مشخصات سامانه ثنا

 

 

  • حال یک پیامک حاوی رمز موقت به شماره مویال قبلی تان که در همین سامانه به ثبت رسیده است، برای شما فرستاده می شود. وقتی که این کد را در محل مربوطه قرار داید، بایستی مربع ” مرحله بعد ” را انتخاب کنید.

 

 

شیوه ثبت تغییر اطلاعات در سامانه ثنا

 

 

  • در صفحه باز شده می توانید عنوان ” تغییر اطلاعات تماس ” را مشاهده کنید. با کلیک بر روی این عنوان، شماره تماس جدید خود را وارد و سپس دکمه ” ارسال کد امنیتی ” را لمس نموده تا به شماره جدیدتان یک کد فعالسازی ارسال گردد. حال، فرایند تغییر شماره در سامانه ثنا را باموفقیت پشت سر گذاشته اید و از این بعد ابلاغیه ها یا اطلاعیه ها را از این طریق دریافت خواهید کرد.

 

 

برای اطلاع از نحوه پیگیری پرونده قضایی با کد ملی لینک مربوطه را انتخاب کنید

 

 

چند نکته در مورد تغییر اطلاعات در سامانه ثنا

  • اگر در هر کدام از اطلاعاتی که قبلا در سامانه ثنا ثبت کرده اید، از قبیل آدرس محل سکونت و مشخصات نام، و یا تلفن همراهتان تغییری صورت گرفته است، بایستی در اسرع وقت آن را در سامانه ثنا به ثبت رسانید. در غیر این صورت، مطابق با قوانین مربوطه، اطلاعات سابق به عنوان معیار ابلاغ اقدامات قضایی د نظر گرفته خواهد شد.
  • اظهار بی اطلاعی از ابلاغیه از سوی اشخاص تنها در صورتی مورد قبول واقع می شود که ثابت نماید به سامانه دسترسی نداشته و یا نقصی در آن وجود داشته است.
  • چنانچه شماره تلفن و یا آدرس ایمیلی از شخص کاربر در سامانه ثنا وجود نداشته باشد، اوراق قضایی و ابلاغیه ها به شیوه حضوری به درب منزل فرد ارسال می گررد. همچنین، در این ابلاغیه قید می شود که مخاطب حتما در اسرع وقت برای ثبت نام در سامانه ثنا اقدام کند و در آینده تمامی اوراق قضایی از آن طریق به اطلاع وی خواهد رسید.
  • زمانی که می خواهید برای تغییر شماره در سامانه ثنا اقدام کنید، حتما از کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید، چرا که اعداد و کارکترهای فارسی می تواند به پیام خطا منجر شود.
  • اگر پس از ارسال رمز موقت آن را فرموش کردید، می توانید با کلیک بر روی گزینه ارسال مجدد رمز، دوباره آن را دریافت نماید.
  • چنانچه مایل یا قادر به استفاده از سامانه نیستید، می توانید از طریق پیامک تغییر مشخصات سامانه ثنا را انجام دهید.
  • پس از انجام تمامی مراحل، دکمه ” خروج” را فشار دهید تا از سامانه خارج گردید.

 

 

جهت آشنایی با روند پیگیری پرونده قضایی با رمز شخصی بر روی لینک مشخص شده کلیک نمایید

 

 

راهنمای تغییر رمز در سامانه ثنا

در سامانه قوه قضاییه برای حفظ حریم شخصی و جلوگیری از سایر افراد به حساب کاربری، برای هر فرد در هنگام ثبت نام یک رمز شخصی اختصاص داده می شود. بدین ترتیب، هر شخص خود به تنهایی می تواند به پنل خود وارد شود و به اطلاعات دسترسی داشته باشد. اما از آنجا که رمز شخصی به صورت تصادفی انتخاب و ارسال می شود، ممکن است کارر مایل به تغییر آن باشد.

از سوی دیگر، گاهی پیش می آید که فرد دیگری به رمز ورود به سامانه دسترسی داشته باشد، و کاربر اصلی به همین دلیل با تغییر اطلاعات در سامانه ثنا بخواهد از ورود غیر جلوگیری کند. برای این کار نیز همانند تغییر شماره در سامانه ثنا قدم لازم است که از قرار زیر می باشند.

  • آدرس سامانه ثنا را جستجو کرده تا وارد صفحه اصلی شوید. سپس بر روی گزینه تغییر رمز عبور کلیک کنید
  • کد ملی و رمز شخصی قبلی را در محل های مربوطه ثبت نموده و منوی ” مرحله بعد” را فشار دهید.
  • در این مرحله برای شما یک کد 6 رقمی که حاوی رمز موقت است ارسال می گردد که باید آن را در صفحه جدید وارد کنید.
  • حال باید رمز عبور فعلی ( یعنی همان قبلی) را در کادر اول و رمز جدید را در کادر دوم وارد کنید. همچنین برای تایید لازم است که رمز جدید را مجددا در کادر سوم بنویسید تا بعد از تایب کد امنیتی به مرحله بعد بروید.

 

 

برای اطلاع از مراحل لازم برای مشاهده قرار نهایی در سامانه ثنا لینک مربوطه را انتخاب کنید

 

 

مشاوره تغییر شماره در سامانه ثنا

با توجه به اینکه وارد شدن در حوزه های قضایی برای همه افراد جامعه امر خوشایندی  نیست و ممکن است به اعتبار فرد لطمه بزند، ترجیح بر این است که شکواییه ها و ابلاغیه ها محرمانه باشد. به همین دلیل هم سامانه ثنا یک امکان بسیار خوب در این زمینه می باشد.

اگر قبلا کرده اید و حال قصد ویرایش یا تغییر اطلاعات در سامانه ثنا را دارید، توصیه می شود که به نحوی عمل کنید که مجددا نیازی به این کار نباشد. سعی کنید رمزی را انتخاب کنید بخاطر سپاری آن دشوار نباشد و به رحتی در حافظه تان ماندگارشود. البته از کاربرد رمزهای پیش پا افتاده و بدیهی نیز خودداری کنید.

دقت داشته باشید که تا زمانیکه تغییر شماره در سامانه ثنا به طور موفقیت آمیز به اتمام نرسیده باشد، شما همه پیام های مربوطه را از طریق شماره قبلی دریافت خواهید کرد. بنابراین، تا آن زمان شماره فعلی را فعال نگه دارید. همچین، در صورتی که در هنگام ورود رمز جدید ، سایت برای شما باز نشد، بدین معناست که این رمز منقضی شده است و باید بر روی ارسال مجدد رمز موقت کلیک نمایید.

 

 

برای انجام ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه سال  بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به نحوه تغییر شماره و اطلاعات در سامانه ثنا پرداختیم و دیدیم که برای ورود به این سامانه چه مراحلی را باید طی کرد.

از آنجا که به طور معمول در مواردی همچون ابلاغ دادخواست، ابلاغیه های حذف شده، پیگیری پرونده، عدم دریافت پیامک، مشکل در بارگذاری اوراق قضایی، زمان ثبت نام و تغییر اطلاعات در سامانه ثنا سوال های بسیاری مطرح می شود، کارشناسان ایران تحصیل با آشنایی کاملی که در این زمینه دارند، می توانند راهنمای همه عزیزان باشند. برای این منظور، کافی است که شماره هایی قید شده در جدول زیر را در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب شماره گیری نمایید.

 

 

 

جهت آشنایی با  شیوه تغییر مشخصات و اطلاعات در سامانه ثناد و پاسخ به مشکلات احتمالی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

دریافت رهگیری مرسولات پستی

بررسی و تحلیل بازار کار رشته حقوق

نحوه ثبت چک در سامانه صیاد

بازیابی رمز عبور ثنا 

تغییر شماره در سامانه ثنا

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای تغییر شماره در سامانه ثنا اقدام کرد؟

برای این منظور لاز است که پس از ورود به سامانه تغییر اطلاعات ثنا دستورالعمل های لازم را انجام داد.

چرا نمی توانم با رمز موقت خود وارد سایت ثنا شوم؟

به دلیل آنکه رمز موقت مدت دار است، احتمالا منقضی شده و باید مجدد آن را دریافت کرد.

در صورت فراموش کردن رمز ورود به سامانه ثنا چه باید کرد؟

برای دریافت راهنمای بازیابی رمزورود می توانید با سایت ایران تحصیل تماس بگیریرد.

برای تغییر مشخصات در سایت ثنا چه چیزی لازم است؟

مراحل و موارد نیاز در این مقاله ذکر شده است. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)