ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه بارگذاری فایل در همگام + راهنما تصویری آپلود عکس | ایران تحصیل

نحوه بارگذاری فایل در همگام
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه بارگذاری فایل در همگام چگونه است؟ آیا امکان آپلود عکس در سایت همگام وجود دارد؟ برای بارگذاری فیلم و تصاویر متحرک در همگام چیکار باید کرد؟ لینک ورود به سامانه همگام کدام است؟

این‌ها معمولا سوالاتی هستند که دانش آموزان و کاربران تازه وارد به هنگام کار با سامانه همگام از خود می‌پرسند؛ زیرا سامانه همگام یکی از سامانه‌های آنلاین وزارت آموزش و پرورش است که توسط این وزارت راه‌اندازی شده است. لذا افراد زیادی با نحوه بارگذاری فایل در همگام آشنایی ندارند. یا به هنگام بارگذاری دچار خطا و مشکلاتی می‌شوند و نحوه برطرف کردن آن‌ها را نمی‌دانند. به همین دلیل در روند آموزشی آن‌ها و معلمان دچار مشکل می‌شود.

از آنجا که اکثر تکالیف دانش آموزان به صورت فایل ارسال می‌شود. لذا نحوه بارگذاری فایل در همگام بسیار مهم است. به همین دلیل لازم است آن‌ها با نحوه بارگذاری فایل آشنایی داشته باشند و نحوه آپلود عکس در سایت همگام را نیز بلد باشند. لذا در همین راستا قصد داریم در این مقاله از ایران تحصیل در مورد نحوه بارگذاری فایل در همگام صحبت کنیم و چند مورد از مشکلات آن بررسی نماییم.

 

اطلاعیه: بعد از حضوری شدن تمامی مدارس بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ بیش از نیمی از دانش آموزان کشور در مدارس حضور ندارند. طبق تحقیقات انجام شده در این خصوص، خانواده اکثر این دانش آموزان غایب نگران حضور فرزندان خود در کلاس‌های درس هستند؛ زیرا فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود و تعداد دانش آموزان هر کلاس بسیار زیاد است.

 

 

نحوه قرار دادن فایل در سایت همگام

نحوه قرار دادن فایل در سایت همگام

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون آنلاین سایت همگام کلیک کنید.

 

سامانه همگام چیست و چه کاربردی دارد؟

سامانه هم گام یکی از سامانه‌های آنلاین وزارت آموزش و پرورش کشور به آدرس الکترونیکی hamgam.medu.ir است که با هدف ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان، اولیا و مربیان راه‌اندازی شده است. استفاده از این سایت منجر به افزایش سرعت عمل معلمان و دانش آموزان می‌شود و از مراجعه حضوری آن‌ها به مدرسه می‌کاهد؛ زیرا اکثر برنامه‌های آموزشی و خدماتی وزارت آموزش و پرورش کشور از طریق همین سامانه قابل دسترسی هستند؛ بنابراین آن‌ها باید با نحوه کار این سامانه آگاهی داشته باشند. از آن جا که اکثر فرآیندهای همگام به وسیله ارسال و دریافت فایل و عکس انجام می‌گیرد. به همین دلیل لازم است کاربران با نحوه بارگذاری فایل در همگام آشنایی داشته باشند.

 

نحوه بارگذاری فایل در همگام چگونه است؟

در مورد بارگذاری فایل در همگام به یاد داشته باشید که این فایل‌ها ممکن است در بخش‌های مختلف داشبورد اصلی سایت بارگذاری شوند که فرآیند ورود به این بخش‌ها متفاوت خواهد بود؛ اما نحوه بارگذاری فایل در همگام در همه آن‌ها یکسان است. لذا به عنوان مثال قصد داریم یک مورد از نحوه بارگذاری فایل در همگام را بیان کنیم تا شما موارد دیگر نیز طبق همین روال انجام دهید:

  • ابتدا وارد سایت همگام به آدرس الکترونیکی hamgam.medu.ir شوید.
  • در داشبورد اصلی آن به ماژول اخبار یا اطلاعیه سایت همگام وارد شوید.
  • برای بارگذاری فایل روی گزینه F (دایره‌ای که در داخل آن F نوشته شده است) کلیک کنید.
  • دقت کنید که نام فایل شما به صورت انگلیسی باشد تا بتوانید آن را بارگذاری کنید.
  • حالا در پنجره باز شده (ویژگی‌های فایل) روی منوی انتقال به سرور کلیک نمایید.
  • سپس دکمه Browse را کلیک کنید و فایل مورد نظر را از سیستم خود انتخاب کنید.
  • دقت کنید که برای بارگذاری فایل با توجه به حجم آن باید مدت زمانی را صبر کنید. حال اگر فایل شما فیلم یا تصویر متحرک باشد مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا فایل بارگذاری شود.
  • بعد از آن که فایل خود را انتخاب کردید روی گزینه «به سرور بفرست» کلیک کنید.

 

برای بازیابی رمز همگام فرهنگیان کلیک کنید.

 

"<yoastmark

 

نحوه آپلود عکس در سایت همگام چگونه است؟

خوب است بدانید نحوه آپلود عکس در سایت همگام نیز مانند بارگذاری فایل است. به طوری که وقتی شما عکس مورد نظر خود را به سرور فرستادید آن را در پیش نمایش خواهید دید تا شما در صورت لازم طول و عرض آن را تغییر دهید. پس بعد از تنظیمات لازم عکس در داخل خبر یا اطلاعیه بارگذاری شود.

 

نحوه آپلود عکس در سایت همگام

نحوه آپلود عکس در سایت همگام

 

برای اولویت بندی انتخاب رشته همگام کلیک کنید.

 

خوب است بدانید که تنها بخش مشترک بارگذاری فایل در همگام در میان تمام قسمت‌های داشبورد اصلی فشردن دکمه Browse و انتخاب فایل یا عکس اصلی می‌باشد که پس از دانلود در کادر کنار دکمه Browse مشخص خواهد شد. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد نحوه بارگذاری فایل در همگام یا عکس و تصویر متحرک داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 چگونه عکس یا فایل بارگذاری شده را در داخل متن همگام قرار دهیم؟

  • شما بعد از آن که فایل یا عکس خود را در سایت همگام بارگذاری کردید آدرس اینترنتی آن (url)در بالای پنجره خواهید یافت.

 

نحوه قرار دادن فایل در متن همگام

نحوه قرار دادن فایل در متن همگام

 

  • این آدرس اینترنتی را کپی کرده و دکمه پذیرش را کلیک نمایید.
  • حالا در داخل متن عنوانی را تایپ کرده و آن را انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب عنوان روی دکمه پیوند (لینک) در صفحه کلیک کنید.

 

برای اطلاع از پشتیبانی همگام  کلیک کنید.

 

نحوه قرار دادن فایل در متن سایت همگام

نحوه قرار دادن فایل در متن سایت همگام

 

  • پس از کلیک کردن بر روی دکمه پیوند پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که باید آدرس کپی شده را در آن paste کنید.

 

 

نحوه قرار دادن فایل و عکس در متن سامانه همگام

نحوه قرار دادن فایل و عکس در متن سامانه همگام

 

  • حالا دکمه پذیرش را بزنید تا رنگ متن انتخاب شده شما تغییر کند که کاربر با کلیک کردن بر روی آن می‌توانند فایل مورد نظر شما را مشاهده کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رمز همگام را فراموش کردم ضربه بزنید.

 

چگونه تصاویر کادر آموزشی را در سایت همگام قرار دهیم؟

در داشبورد اصلی همگام ماژول کادر آموزشی را مشاهده خواهید کرد که هدف آن نمایش نام و تصویر پرسنل آموزشی مدرسه به صورت اسلایدر است. در این ماژول شما برای فعال کردن آن باید مراحل زیر را طی کنید:

  • از فعال بودن ماژول کادر آموزشی در چیدمان صفحه اطمینان پیدا کنید.
  • کادر آموزشی به عنوان کاربران جدید در این ماژول تعریف شده باشند؛ یعنی هر کدام از پرسنل مدرسه با توجه به نقش آن‌ها در مدرسه به عنوان کاربر جدید تعریف شده باشند.
  • برای هر کدام از کاربران رمز عبور تعیین کنید.
  • هر کدام از کاربران بعد از آن که به حساب کاربری خود وارد شدند با زدن گزینه «ویرایش حساب کاربری» تصویر خود را در آن بارگذاری کنند.

 

نحوه قرار دادن تصاویر کادر آموزشی سایت همگام

نحوه قرار دادن تصاویر کادر آموزشی سایت همگام

 

  • بعد از آن، کادر آموزشی مدرسه به همراه تصاویر کاربران به صورت اسلایدر نمایش داده می‌شود.

 

اطلاعیه: ثبت‌نام مدارس سمپاد برای سال تحصیل ۱۴۰۳-۱۴۰۴ متوسطه اول و دوم از 16 فروردین ۱۴۰۳ آغاز شد. آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا 25 فروردین ماه ۱۴۰۳ می‌باشد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت‌نام در مدارس استعدادهای درخشان می‌توانند به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه کنند. خوب است بدانید که آزمون ورودی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در 26 خرداد ماه برای پایه هفتم و در 27 خرداد ماه برای پایه دهم برگزار می‌شود.

 

برای اطلاع از چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل در مورد نحوه بارگذاری فایل در همگام صحبت کردیم؛ زیرا برخی از دانش آموزان، معلمان و کارکنان با نحوه بارگذاری فایل، عکس و ویدئو در همگام مشکل دارند. به همین دلیل روش بارگذاری آن را به صورت کامل بیان کردیم. بعد از آن نیز در مورد بارگذاری عکس کادر آموزشی مدرسه در سایت همگام صحبت کردیم؛ زیرا نحوه آپلود عکس در آن با سایر بخش‌های سایت همگام فرق می‌کند. در نهایت نیز به نحوه قرار دادن عکس و فایل در متن و اطلاعیه‌های سایت همگام اشاره کردیم. حال اگر شما هر گونه سوال و ابهامی در مورد نحوه بارگذاری فایل در همگام دارید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه بارگذاری فایل در همگام چگونه است؟

نحوه بارگذاری فایل به خصوص فایل‌های متنی، ویدئو، گرافیکی و غیره در همگام بسیار آسان است. شما برای این کار باید دکمه Browse را بزنید تا بتوانید فایل مورد نظر را در سیستم جستجو کنید. در نهایت نیز با انتخاب آن فایل را به سرور ارسال کنید. بعد از آن یک آدرس URL خواهید یافت که با کپی کردن آن می‌توانید فایل خود را در هر جای مقاله قرار دهید. برای توضیحات بیشتر به مقاله بالا مراجعه کنید.

چگونه متوجه شویم که آپلود عکس در سایت همگام انجام شده است؟

 بعد از آن که شما دکمه Browse را زدید و عکس خود را از سیستم انتخاب کردید باید مدت زمانی را منتظر بمانید تا عکس آپلود شود. بعد از آن اگر عکس شما با موفقیت آپلود شد اسم عکس در کنار کادر مشخص شده دکمه Browse نمایش داده می‌شود. پس از آن دکمه ارسال به سرور فعال می‌شود که شما با کلیک کردن بر روی آن می‌توانید عکس و فایل مورد نظر خود را به سرور ارسال کنید.

چگونه مشکلات بارگذاری فایل و تصاویر را سایت همگام برطرف کنیم؟

شما برای برطرف کردن هر گونه سوال و ابهام در خصوص بارگذاری و آپلود عکس و فایل در سایت همگام می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)