ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بازیابی رمز همگام فرهنگیان + راهنما تغییر رمز معلمان مدارس | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
بازیابی رمز همگام فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بازیابی رمز همگام فرهنگیان، یکی از عمده مشکلات معلمان و کارکنان مدرسه است. در بسیاری از مواقع گزارش شده است که آن‌ها به هنگام ورود به سامانه همگام با نادرستی رمز عبور مواجه شده‌اند. به همین دلیل آن‌ها قصد دارند نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس را بدانند.

سایت همگام یکی از سامانه‌های آنلاین وزارت آموزش و پرورش کشور است که با هدف ارائه خدمات آنلاین به دانش‌آموزان، معلمان و سایر کارکنان آموزشی ایجاد شده است. کلیه کاربران سایت همگام نام کاربری و کلمه عبور دارند که به هنگام ورود به سامانه باید از آن استفاده کنند. لذا آن‌ها به هنگام فراموشی نام کاربری یا کلمه عبور باید بازیابی رمز همگام فرهنگیان را انجام دهند. در غیر این صورت امکان استفاده از سامانه همگام برای آن‌ها مهیا نمی‌شود و مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد خواهد شد.

از آنجا که بازیابی رمز همگام فرهنگیان بسیار مهم است و کاربران بدون آن نمی‌توانند وارد این سامانه شوند. لذا باید نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس را آموزش داد. به همین دلیل در این بخش از مقاله ایران تحصیل قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و مراحل گام به گام تغییر رمز معلمان مدارس و سایر افراد را بیان کنیم.

 

اطلاعیه: رتبه‌بندی معلمان در 6 ماهه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد که در آن نظر دانش‌آموزان در رتبه‌بندی معلمان دخیل خواهد بود. البته در این موارد برای ایثارگران، رزمندگان معسر و جانبازان جهت حمایت معیشتی آن‌ها پیش‌بینی‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

روش بازیابی رمز همگام فرهنگیان

سایت همگام علاوه بر دانش آموزان خدمات متنوعی را برای معلمان ارائه می‌دهد که دریافت فیش حقوقی یکی از آن‌ها است. معلمان نیز در برخی مواقع ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنند و با مشکلات زیادی در این زمینه برخورد کنند. آن‌ها برای بازیابی رمز عبور خود باید به مدیر مدرسه محل تدریسشان مراجعه کنند تا بازیابی رمز همگام فرهنگیان را انجام دهد. مدیران مدرسه برای بازیابی رمز همگام فرهنگیان مراحل زیر را انجام می‌دهند:

 

جهت چگونه رمز همگام خود را عوض کنیم کلیک کنید.

 

نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس

نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس

 

  • وارد سامانه همگام به آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir می‌شوند.
  • در پنجره باز شده با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور دکمه ورود را می‌زنند تا وارد حساب کاربری خود شوند.
  • در منوی باز شده نقش و سازمان خود را انتخاب می‌کنند و از کادر مشخص شده گزینه مربوط به مدیر را برمی‌گزینند. سپس در بخش مربوط به سازمان نام مدرسه را انتخاب می‌کنند و دکمه تایید را می‌زنند.
  • حالا وارد حساب کاربری اصلی خود در سامانه همگام می‌شوند که برای بازیابی رمز همگام فرهنگیان گزینه «مدیریت کاربران» را کلیک می‌کنند.
  • در پنجره جدید باز شده وارد مدیریت کاربران می‌شوند و از بین 4 گزینه مشخص شده گزینه ویرایش را انتخاب کرده تا مراحل بازیابی را انجام دهند.
  • در مرحله بعدی نیز لازم است کد ملی فرد مذکور را وارد کرده و با توجه به انتخاب نقش معلم گزینه جستجو را می بزنند.
  • در ادامه نام کاربر را به همراه جدولی مشاهده می‌کنند که برای بازیابی رمز همگام فرهنگیان باید روی شکل دو فلش معکوس در قسمت انتهایی این جدول کلیک می‌کنند.
  • در مرحله بعد پنجره‌ای با عنوان «آیا از بازنشانی رمز عبور اطمینان دارید؟» باز می‌شود که باید گزینه «ok» را بزنند.
  • حالا رمز عبور جدید برای معلم منتشر می‌شود که باید آن را یادداشت کرده و به معلم تحویل دهند.

در این بخش در مورد بازیابی رمز همگام فرهنگیان و نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس صحبت کردیم و اشاره کردیم که مدیران چگونه مشکل فراموشی رمز عبور همگام را برطرف کنند. حال اگر شما هر گونه ابهامی در این بخش و نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس داشته باشید می‌توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید.

 

روش بازیابی رمز همگام دانش آموزان

دانش آموزان بزرگترین گروه استفاده کننده از سایت همگام هستند. به همین دلیل بیشتر فراموشی رمز عبور توسط دانش آموزان گزارش می‌شود. لذا بازیابی رمز همگام آن‌ها در اولویت قرار دارد. هر چند که مراحل بازیابی رمز عبور همگام دانش‌آموزان زمان بر است. اما آن‌ها می‌توانند به کمک روش‌هایی بازیابی رمز عبور همگام خود را انجام دهند. در حال حاضر تنها مدیر مدرسه اجازه صدور رمز عبور دانش‌آموزان در این سامانه بر عهده دارد. البته دانش‌آموزان بهتر است برای جلوگیری از فراموشی رمز عبور خود آن را در جای مطمئنی یادداشت کنند.

 

جهت اطلاع از پشتیبانی همگام روی لینک رنگی کلیک کنید.

 

بازیابی رمز همگام دانش آموزان

بازیابی رمز همگام دانش آموزان

 

همان‌گونه که بیان کردیم دانش آموزان برای بازیابی رمز همگام خود باید با مدیر مدرسه به صورت تلفنی یا حضوری در ارتباط باشند تا آن‌ها رمز عبور را ارائه دهند. معمولا مدیر مدرسه برای بازیابی رمز همگام دانش‌آموزان از آن‌ها کد ملی را می‌خواهد که با ارائه آن می‌توانند رمز عبور جدید خود را دریافت کنند.

 

بازیابی رمز همگام تیزهوشان

سایت همگام خدمات مختلفی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که ثبت‌نام در آزمون تیزهوشان یکی از آن‌ها است. بنابراین اگر داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان رمز عبور خود را فراموش کرده باشند فرآیند ثبت‌نام آن‌ها با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد. در چنین مواقعی آن‌ها نگران بازیابی رمز همگام خود نباشند. زیرا به صورت اینترنتی می‌توانند آن را بازیابی کنند و رمز عبور خود را تغییر دهند. در ادامه برای آشنایی بیشتر نحوه تغییر رمز همگام تیزهوشان را بیان می‌کنیم:

 

بازیابی رمز همگام داوطلبان تیزهوشان ورودی پایه هفتم

  • سایت اینترنتی medu.ir را در گوگل جستجو کنید.
  • حالا در صفحه باز شده برای بازیابی رمز همگام تیزهوشان گزینه «رمز ورود را نمی‌دانم» را کلیک کنید.
  • در پنجره جدید باز شده باید کد ملی، شماره شناسنامه و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس گزینه تایید را بزنید.
  • با انجام مراحل بالا رمز عبور جدید بر روی گوشی همراه دانش‌آموز ارسال می‌گردد.

 

بازیابی رمز همگام داوطلبان تیزهوشان ورودی پایه دهم

  • دانش آموزان تیزهوشان ورودی پایه دهم باید برای بازیابی رمز عبور همگام خود باید در ابتدا آدرس اینترنتیmedu.ir را جست و جو کنند. سپس روی صفحه اصلی آن کلیک کرده و وارد آن شوند.
  • در صفحه جدید دو گزینه «سمپاد هفتم» و «سمپاد دهم» نمایش داده می‌شود که باید گزینه «سمپاد دهم» را انتخاب کنند.
  • در این مرحله مجددا به صفحه ورودی این سامانه هدایت می‌شوند که روی گزینه «رمز ورود را نمی‌دانم» کلیک کنند.
  • حالا شما برای تغییر رمز عبور خود باید در صفحه جدید اطلاعاتی مانند کد ملی، شماره شناسنامه و شماره تلفن همراه را وارد کنید و سپس با بررسی آن‌ها گزینه «تایید» را بزنید.
  • حالا رمز عبور جدید به گوشی شما ارسال می‌شود که با دریافت آن می‌توانید وارد سامانه همگام تیزهوشان شوید.

 

برای تغییر رمز عبور همگام تیزهوشان کلیک کنید.

 

بازیابی رمز عبور همگام تیزهوشان

بازیابی رمز عبور همگام تیزهوشان

 

با انجام مراحل فوق، شما به راحتی می‌توانید مشکل بازیابی رمز همگام تیزهوشان را انجام دهید. حال اگر به هنگام انجام مراحل بالا رمز عبور جدید به گوشی‌تان ارسال نشد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در این مورد صحبت کنید تا آن‌ها شما را بیشتر راهنمایی کنند.

 

بازیابی رمز همگام مدیران 

مدیران مدرسه نیز مانند معلمان و دانش‌آموزان ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنند که برای بازیابی آن باید به واحد فناوری مربوطه مراجعه کنند و رمز جدید خود را دریافت کنند.  

 

نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس کشور

یکی از روش‌های جلوگیری از فراموشی رمز عبور همگام داشتن یک رمز عبور ساده است. اگر معلمان و دانش آزمون بتوانند یک رمز عبور ساده داشته باشند می‌توانند مانع فراموشی آن شوند. بنابراین اگر رمز عبور سخت و پیچیده‌ای داشته باشند می‌توانید با انجام مراحل زیر آن را در سامانه همگام تغییر دهید:

  • با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب کاربری سامانه همگام شوید.
  • حالا روی تنظیمات صفحه رفته و گزینه تغییر کلمه عبور را کلیک نمایید.
  • در کادر مشخص شده رمز عبور فعلی و رمز عبور جدید را وارد کنید.
  • در انتها نیز تغییرات ایجاد شده را ذخیره کرده و در مراحل بعدی برای ورود به سامانه همگام از رمز عبور جدید و ساده خود استفاده کنید.

 

برای اطلاع از رمز همگام را فراموش کردم کلیک کنید.

 

موارد مهم بازیابی رمز همگام با کد ملی

سامانه همگام یک سایت بسیار کاربردی و مناسب برای دانش‌آموزان، معلمان و سایر اعضای مدرسه است که استفاده از خدمات آن نیز اهمیت بالایی دارد. فراموشی رمز عبور، یکی از مشکلات عمده آن است که چالش‌های زیادی را برای فرهنگیان و دانش‌آموزان ایجاد می‌کند. تاکنون به مهم‌ترین روش‌های بازیابی رمز همگام فرهنگیان و دانش‌آموزان اشاره و نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس را بیان کردیم. حال در این بخش قصد داریم به نکات مهمی در خصوص بازیابی رمز همگام فرهنگیان و دانش‌ آموزان اشاره کنیم تا شما به هنگام انجام مراحل بالا به مشکلی برخورد نکنید.

 

نکات بازیابی رمز همگام با کد ملی

نکات بازیابی رمز همگام با کد ملی

 

  • تمامی کاربران سایت همگام در صورت فراموشی رمز عبور خود می‌توانند با مدیر مدرسه تماس بگیرند و این مشکل را برطرف کنند.
  • آن دسته از دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان پایه هفتم و دهم را دارند می‌توانند در صورت فراموشی رمز عبور خود از طریق اینترنتی به صورت آنلاین آن را بازیابی کنند.
  • آن دسته از دانش‌آموزانی که نام آن‌ها در سایت همگام تعریف نشده است و در این سامانه حساب کاربری ندارند نمی‌توانند به کمک سایت ثبت‌نام آزمون تیزهوشان رمز عبور خود را بازیابی کنند. برای بازیابی رمز عبور خود باید با مدیر مدرسه صحبت کنند.
  • دانش‌آموزانی که قصد بازیابی رمز عبور همگام خود از طریق سامانه ثبت‌نام تیزهوشان را دارند باید در کادرهای مشخص شده کد ملی، بخش عددی شمار شناسنامه (6 رقمی) و شماره موبایل خود را وارد کنند.

 

برای اطلاع از مشاوره تحصیلی همگام کلیک کنید.

 

اطلاعیه: مجلس شورای اسلامی طی مصوبه‌ای قصد دارد معلمان را رتبه‌بندی کند حقوق آن‌ها را بر اساس این رتبه‌بندی افزایش دهد. در این مصوبه حقوق پایه همه معلمان 5 میلیون 600 هزار تومان است که بر اساس رتبه آن‌ها حقوقشان به شکل زیر افزایش خواهد یافت:

1- معلمان رتبه اول‌ 45 درصد افزایش حقوق دریافت خواهند کرد.

۲- معلمان دارای رتبه دوم با 55 درصد افزایش حقوق مواجه خواهند شد.

۳- فرهنگیان رتبه سوم 65 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

۴- افزایش حقوق معلمان رتبه چهارم 75 درصد خواهد بود.

۵- حقوق معلمان دارای رتبه پنجم 95 درصد می‌باشد.

 

تغییر رمز عبور همگام فرهنگیان

 

خلاصه مطالب

فراموشی رمز همگام از جمله مشکلات رایج دانش‌آموزان، معلم‌ها و سایر کاربرانی است که از این سامانه استفاده می‌کنند. آن‌ها در صورت فراموشی رمز عبور خود می‌توانند با کمک مدیر مدرسه آن را بازیابی کنند. زیرا مدیر مدرسه تنها فردی است که به صورت مستقیم به حساب کاربری آن‌ها دسترسی دارد. ما در این بخش در مورد بازیابی رمز همگام فرهنگیان، دانش‌آموزان و تیزهوشان صحبت کردیم و مراحل آن را جز به جز تعریف کردیم.

پس اکنون مدیران مدرسه با نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس آشنایی دارند و می‌توانند آن را انجام دهند. اما آن دسته از دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان را دارند می‌توانند بدون دخالت مدیر مدرسه به صورت آنلاین آن را بازیابی کنند که در این مورد نیز در بالا صحبت کردیم. حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا به جواب سوالات و ابهامات خود نرسیدید می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان با تجربه ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بازیابی رمز همگام فرهنگیان چگونه است؟

نحوه تغییر رمز همگام معلمان مدارس تنها توسط مدیر مدرسه انجام می‌گیرد. به طوری که باید به صورت حضوری یا تلفنی با مدیر مدرسه در ارتباط باشند تا آن‌ها کمک کنند.

آیا بازیابی رمز همگام فرهنگیان و دانش آموزان تنها توسط مدیر مدرسه انجام می‌گیرد؟

بله، تنها مدیر مدرسه به حساب کاربری تمام معلمان، دانش‌آموزان و کارکنان خود دسترسی دارد. بنابراین تنها او می‌تواند بازیابی رمز همگام فرهنگیان و دانش‌آموزان را انجام دهد. اما دانش‌آموزان داوطلب شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان می‌توانند به صورت آنلاین خودشان بازیابی رمز عبور همگام را انجام دهند.

آیا امکان دریافت رمز عبور موقت سامانه همگام وجود دارد؟

بله، برای این کار لازم است به سامانه انتخابات صندوق ذخیره مراجعه کنید. سپس دکمه «رمز ورود را نمی‌دانم» را بزنید و اطلاعات خواسته شده را درج کنید. لذا بعد از آن که رمز عبور موقتی به گوشی شما ارسال شد به صورت موقت می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور