ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی همگام

مشاوره تحصیلی همگام
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 دریافت مشاوره تحصیلی همگام برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی فراهم است. از آن جایی که بحث انتخاب رشته در این پایه تحصیلی خالی از اهیمت نیست و الزاماً باید مورد توجه قرار گیرد هر فرد می تواند با دریافت مشاوره تحصیلی همگام تصمیم خوبی در رابطه با انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی از میان رشته های معرفی شده یعنی رشته های فنی حرفه ای، کارودانش و یا نظری بگیرد.

 

با توجه اهمیت فوق العاده زیاد دریافت مشاوره تحصیلی همگام برای مواردی همچون اطلاع از شرایط و ضوابط ورود به هر کدام از رشته های تحصیلی، آزمون توانایی و رغبت سنجی هالند و یا نحوه محاسبه امتیاز برای پذیرش در هر یک از رشته های دانشگاهی کمک گرفتن از مشاوری خبره و کاردان ضروری و مهم به نظر می رسد. اینجاست که می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی همگام تماس حاصل فرمایید و برای دریافت مشاوره قبولی انتخاب رشته نهم از آن ها کمک بخواهید.

 

 

جهت دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته و تحصیلی در سایت همگام آموزش و پرورش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه مشاوره و پشتیبانی همگام

 

 

برای داشتن بهترین انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی و گرفتن بهترین تصمیم در این رابطه از دریافت مشاوره تحصیلی غافل نشوید

ضرورت دریافت مشاوره تحصیلی همگام چیست؟

شاید از خود بپرسید که ضرورت دریافت مشاوره تحصیلی همگام چیست و چرا باید به دریافت این مشاوره روی بیاوریم؟

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم که بحث انتخاب رشته همواره از مهم ترین مباحث و دل نگرانی های داوطلبان و دانش آموزان بوده است.

موضوعی که در صورت بی توجهی و شوخی گرفتن می تواند آینده کاری و تحصیلی شما را به نابودی بکشاند.

در صورتی که توجه کافی را به بحث انتخاب رشته نکرده و رشته ای را که نباید انتخاب کنید مسلماً در آینده از جهت روحی آسیب می بینید و مشکلاتی برایتان پیش می آید.

به طور مثال، اگر در زمان انتخاب رشته به علایق خود توجه نکنید و بدون شناخت کافی از رشته های تحصیلی برای انتخاب رشته اقدام کنید در انتها نتیجه ای به جز سرخوردگی و پشیمانی برایتان به همراه ندارد.

تازه اگر پس از مدتی تصمیم به تغییر رشته بگیرید باز هم متضرر شده اید. چون وقت، انرژی و پول خود را به هدر داده اید.

 

 

جهت ورود به سامانه همگام انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

مشاوره تحصیلی همگام را از چه کسی دریافت کنیم؟

شاید این پرسش مهم برای شما دوست عزیز هم مطرح شود که مشاوره تحصیلی همگام را از چه کسی می توان دریافت کرد؟

اصلاً چه کسی صلاحیت لازم را برای ارائه مشاوره تحصیلی همگام دارد؟

در پاسخ به این پرسش مهم و سؤالی که الزاماً شما دوست عزیز باید پاسخی قانع کننده برای آن دریافت کنید باید عرض کنیم که مشاوره تحصیلی همگام را باید از فردی دریافت کنید که اطلاعات جدید و به روزی را در رابطه با مسائل مختلف داشته باشد.

به طور مثال، این فرد مشاور باید بداند که رشته های مختلف تحصیلی ارائه شده در مدارس چه خصوصیات و ویژگی هایی دارند و آیا در طی سال های اخیر تغییراتی در آن ها از جمله دروس ارائه شده در آن ها ایجاد شده است یا خیر؟

بعلاوه، مشاور باید اطلاعاتی در رابطه با شرایط و ضوابط ادامه تحصیل در رشته های مختلفی از جمله علوم تجربی، انسانی و یا ریاضی فیزیک بدست آورد و بداند که به فرض با داشتن چه حداقل معدلی می توان برای ورود به این رشته های تحصیلی اقدام کرد.

مورد دیگر داشتن برخوردی عالی و مناسب با دانش آموز و همین طور فن بیانی عالی است.

به طوری که دانش آموز با مشاور خود راحت باشد و مشکلی از جهت برقراری ارتباط با وی نداشته باشد.

به جز موارد مذکور در بالا یک مشاور باید بتواند اطلاعات خوبی را در رابطه با مشاغل معرفی شده در هر یک از گروه آزمایشی و همین طور رشته های ارائه شده در هر کدام بدست آورد.

این کار یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارهایی است که یک مشاور می تواند انجام دهد.

بدین ترتیب و با ارائه مشاغل و رشته های گنجانده شده در انواع رشته های تحصیلی هر فرد می تواند با توجه به علایق و استعدادهای خود در هر یک از رشته های تحصیلی و مشاغل رشته مورد نظر خود را از میان گروه های آزمایشی مختلف در دوران دبیرستان انتخاب کند.

 

 

سامانه همگام

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در رابطه با سایت همگام و انتخاب رشته چه ویژگی هایی دارد؟

شاید این موضوع برای شما دوست عزیز هم سؤال باشد که بهترین مشاوره تحصیلی همگام چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد؟

یعنی در واقع این جلسات مشاوره چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان آن ها را بهترین نامید؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که بهترین مشاوره تحصیلی همگام مشاوره ای است که از فردی آگاه و مطلع از تمامی مسائل مربوط به سایت همگام و انتخاب رشته در این سامانه مشهور و شناخته شده دریافت کنید.

از طرف دیگر، این نوع مشاوره باید با کیفیتی عالی ارائه شود تا بدین ترتیب دانش آموز با میل و علاقه در آن شرکت داشته باشد و خسته نشود.

 

 

ارائه اطلاعاتی جامع در رابطه با سایت همگام با شرکت در جلسات مشاوره

به جز مواردی که در بخش های بالا در رابطه با آن ها صحبت کرده و ذکر کردیم کسب اطلاعاتی جامع در رابطه با سایت همگام آموزش و پرورش یکی دیگر از مواردی است که با شرکت در جلسات مشاوره همگام می توانید اطلاعات خوب و موثقی را در رابطه با آن ها بدست آورید.

در حقیقت، در جلسات تلفنی و یا حضوری مشاوره تحصیلی همگام به شما گفته می شود که سایت همگام چیست و از چه بخش هایی تشکیل شده است.

این موضوع از آن جایی که اهمیت پیدا می کند که انتخاب رشته شما در این سایت انجام می شود و برای شرکت در آزمون مشاوره ای هالند (آزمون رغبت و توانایی) باید به این سامانه مراجعه بفرمایید.

به فرض مثال به شما گفته می شود که نحوه ورود به بخش آزمون های مشاوره ای سایت همگام چگونه است و چه مراحلی را باید برای ورود به آزمون رغبت و توانایی سایت همگام طی کرد.

 

 

برای ورود به سامانه مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی پایه نهم بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی سایت همگام آموزش و پرروش را از ما بخواهید

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا می توان این گونه نتیجه گرفت که سهم مشاور در قبولی و ورود شما به انواع مدارس تیزهوشان تا چه اندازه مهم است.

اما با توجه به ضرورت انتخاب بهترین و خبره ترین مشاوران برای ارائه مشاوره تحصیلی همگام از فردی کمک بگیرید که با توجه به آن چه بالاتر خدمت شما عرض کردیم صلاحیت لازم برای ارائه مشاوره در این حوزه را داشته باشد و بتوان به ارائه اطلاعات داده شده توسط وی مطمئن بود.

مشاوری که از جان و دل برای شما مایه بگذارد و هر آن چه را که لازم بدانید را خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز ارائه کند. البته داشتن خلق و خویی مناسب و لحنی صمیمانه هم برای هر فرد مشاور الزامی و مهم به نظر می رسد و نباید از آن غافل شد.

زیرا مسلماً دانش آموز تمایلی به دریافت مشاوره از فردی با لحنی بد ندارد و کم کم از شرکت در جلسات مشاوره سرباز می زند. 

مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند با ارائه بهترین و جامع ترین مشاوره در خدمت شما باشند و جلسات مشاوره تحصیلی همگام را به بهترین شکل و به هر صورتی که شما تمایل داشته باشید برای شما برگزار کنند.

در واقع، امکان دریافت مشاوره تحصیلی همگام از تیم مشاوره ایران تحصیل چه به صورت آنلاین و چه به صورت تلفنی و یا حضوری وجود دارد.

تنها کافیست با آن ها تماس بگیرید و به هیچ وجه نگران کیفیت مشاوره ارائه شده از طرف مشاوران حاضر در مجموعه ما نباشید.

مشاوران ما با دریافت هزینه ای بسیار معقول و منطقی بهترین مشاوره ها را خدمت شما ارائه می دهند و می توانند پاسخگوی تمامی سؤالات شما در رابطه سایت همگام، نحوه استفاده از این سامانه و یا شیوه انتخاب رشته باشند و شما دوست عزیز را با انواع رشته های تحصیلی تا حد نیاز آشنا کنند.

پس وقت را هدر ندهید و اگر در ردیف دانش آموزان در شرف انتخاب رشته تحصیلی در پایه نهم قرار دارید با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت بهترین خدمات آنلاین و حضوری مشاوره در سایت همگام برای انتخاب رشته های تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ 

آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم 

سامانه سناد

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد 

مشاوره تحصیلی همگام 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزیت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی همگام چیست؟ 

با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی همگام می توانید با اصول انتخاب رشته در سایت همگام آموزش و پرورش آشنایی لازم را پیدا کنید.

بهترین مشاوره تحصیلی همگام را از چه کسی بخواهیم؟ 

بهترین مشاوره تحصیلی همگام را باید از فردی متخصص و کاردان در زمینه مشاوره کمک بگیرید.

خدمات مشاوره تحصیلی همگام به چه صورت ارائه می شوند؟ 

خدمات مشاوره تحصیلی همگام به سه صورت آنلاین، حضوری و تلفنی ارائه می شوند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)