ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

 آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم مشخص شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بعد از اطلاع از زمان و نحوه شرکت در آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم در این آزمون شرکت کنند. البته در این میان هر فرد باید از شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

 

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و همین طور شرایط این آزمون مهم می توانید در این رابطه از کمک مشاوری آگاه و خبره استفاده کنید. مشاوری که بتواند هر آن چه را که باید در رابطه با آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم بدانید را در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به آزمون مشاوره ای پایه هفتم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم

 

 

آزمون مشاوره ای برای مقطع هفتم تحصیلی وجود ندارد و این آزمون تنها برای پایه نهم و جهت انتخاب رشته تدارک دیده شده است

 

 

آيا آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد؟  

شاید این سؤال به ذهن شما دوستان عزیز نیز رسیده باشد که آیا اصلاً‌ چیزی تحت عنوان آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر؟

در صورت وجود داشتن این آزمون در چه زمانی و چگونه برگزار می شود؟ این ها سؤالاتی که در ادامه این نوشته پاسخگوی آن برای شما دوستان عزیز هستیم و می خواهیم به طور مفصل در رابطه با آن توضیح دهیم.

 

 

آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم راست یا دروغ؟

در جواب به این پرسش مهم که آیا آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود خارجی ندارد.

در واقع، آزمون همگام تنها برای پایه نهم تحصیلی و جهت انتخاب رشته و ورود به پایه دهم تحصیلی برگزار می شود.

شاید بپرسید که خب با توجه به وجود نداشتن آزمون همگام پایه هفتم چه آزمونی برای سنجش دانش آموزان پایه ششم به هفتم برگزار می شود؟

در جواب به این سؤال مهم باید عرض کنیم که یکی از آزمون هایی که برای ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان برگزار می شود آزمون سنجش هوش و استعداد است.

آزمونی که به جای آزمون تیزهوشان برای داوطلبان و دانش آموزان مختلف برگزار می شود و می تواند موجبات ادامه تحصیل و ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان را فراهم کند.

 

 

برای دریافت کارنامه با کد ملی از سامانه همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟

همان گونه که در بالا اشاره کردیم آزمون پایه نهم در سایت همگام برای هدایت تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

اما سؤالی که شاید ذهن شما دوست عزیز را به خود مشغول کرده است شاید این باشد که در زمان اتمام زمان آزمون چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم‌ ؟

به هر حال برای نهایی شدن آزمون خود نیاز به اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ دارید و باید در رابطه با آن بدانید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این سؤال که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ در اختیار شما قرار دهند.

فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ از آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت ورود به سامانه همگام آموزش و پرورش کارنامه دانش آموزان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

چه زمانی می توان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی اقدام کرد؟

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای دانش آموزانی است که قصد ورود و ادامه تحصیل در این پایه تحصیلی را دارند.

اما در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم الزامی به نظر می رسد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای ورودی های سال جاری در بهمن ماه بود.

البته بر حسب نیاز دانش آموزان این زمان تمدید شد و شاهد انجام ثبت نام در این آزمون مهم در اردیبهشت ماه نیز بودیم.

حال که خبری از برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نیست برای کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی آینده می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند شما را از زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم مطلع کنند و اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهند.

 

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم چگونه است؟

در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که ثبت نام برای این آزمون به صورت اینترنتی برای کلیه داوطلبان انجام می شود.

در واقع، هر فرد دانش آموز باید برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

در واقع، تمامی دانش آموزان و داوطلبان می توانند در زمان مشخص شده به این سامانه مراجعه کرده و کار ثبت نام خود را به طور کامل و دقیق انجام دهند.

 البته دقت داشته باشید که این ثبت نام با پرداخت هزینه ای از طرف دانش آموز همراه است که باید به وسیله کارت های عضو شتاب در همان سامانه ثبت نام پرداخت شود.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر د مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند راهنمای ثبت نام در این آزمون را خدمت شما ارائه کنند و با ارائه اطلاعات بیشتری در این رابطه در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشند.

 

 

در رابطه با شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه می دانید؟

باید عرض کنیم که ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم تحت شرایط و ضوابطی برای هر فرد داوطلب و متقاضی صورت می گیرد.

شرایطی که هر فرد دانش آموز در صورت نداشتن آن ها نمی تواند اقدامی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان یا همان آزمون سنجش هوش کند.

حال که امکان شرکت در آزمون همگام پایه هفتم را ندارید آیا در رابطه با شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیزی می دانید؟

ما اینجاییم تا شما را از شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع کنیم.

در رابطه با شرایط و ضوابط تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون سنجش هوش باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که یکی از این شرایط بدست آوردن مقیاس خیلی خوب در کلیه درس های ارائه شده در پایه های پنجم و ششم تحصیلی است.

دقت داشته باشید که در صورتی که داوطلب تنها در یکی از دروس ارائه شده در این دو پایه تحصیلی مقیاس خوب را کسب کرده باشد و مابقی نمرات وی مقیاس خیلی خوب باشند وی باز هم امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز را دارد.

از دیگر شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای هر فرد دانش آموز اشاره کرد که توجه به آن الزامی به نظر می رسد.

البته به این موضوع مهم توجه کافی را داشته باشید که اتباع خارجی در صورتی که از شرایط خاصی برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام در این امتحان مهم اقدامات لازم را انجام دهند و مشکلی در این رابطه برای آن ها وجود ندارد.

 

 

همگام پایه هفتم

 

 

در رابطه با سؤالات آزمون تیزهوشان یا همان آزمون سنجش هوش چه می دانید؟

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با آزمون سنجش هوش یا همان آزمون تیزهوشان سابق باید به آن توجه کافی را مبذول دارید در رابطه با سؤالات مطرح شده در این آزمون است.

با توجه به این که دیگر برای ورود به مدارس تیزهوشان خبری از آزمون پیشرفت تحصیلی نیست و جای آن را آزمون سنجش هوش گرفته است در نتیجه منبع مشخصی هم برای پاسخگویی به سؤالات آزمون سنجش هوش وجود ندارد و نمی توان گفت که سؤال ها از کدام کتاب های درسی طرح شده اند.

سؤالاتی که بهتر از قبل از شرکت در این آزمون باید از نحوه طراحی و همین طور تعداد آن ها اطلاعاتی را بدست آورید.

البته بهتر است این کار را به کمک مشاوری خبره و کارکشته انجام دهید و به کمک وی با موارد مذکور در بالا آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

برای قبولی در آزمون سنجش هوش یا تیزهوشان چه کاری باید انجام دهیم؟

هر ساله افراد بسیاری خواستار شرکت در آزمون سنجش هوش یا همان تیزهوشان سابق هستند.

کسانی که می خواهند به مدارس تیزهوشان راه پیدا کنند و تحصیلات خود را در این قبیل از مدارس آغاز کنند.

اما همه نمی توانند در این آزمون پذیرفته شده و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را آغاز کنند.

بلکه افرادی می توانند از این آزمون سربلند و مؤفق بیرون بیایند که تلاش زیادی کرده باشند و مطالعه کافی داشته باشند.

کسانی که با برنامه ریزی درسی مطالعه کنند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مؤفقیت دریغ نکنند.

این قبیل از افراد از اصول تست زنی و مطالعه کافی برای کسب نمراتی عالی در پایه های پنجم و ششم آگاهی کافی را دارند و بدین ترتیب هرگز خود را بازنده نمی دانند.

اما به نظر شما چگونه می توان از اصول تست زنی مطلع شد؟ اطلاع از اصول صحیح و درست مطالعه چگونه بدست می آید؟

چگونه می توان برنامه ریزی دقیق و درست برای مطالعه داشت؟

در جواب به این سؤالات مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که به کمک یک مشاور تحصیلی خبره می توانید از تمامی موارد مذکور در بالا اطلاعات لازم را بدست آورید و در این رابطه مشکلی نداشته باشید.

مشاوری که بتواند در رابطه با موارد مذکور شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند و زمینه قبولی و پذیرش شما را در مدارس تیزهوشان آن هم بهترین مدرسه ها فراهم آورد.

بهترین گزینه در این رابطه برای شما مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل هستند.

مشاورانی که می توانند راهنمایی های ارزنده ای را خدمت شما دانش آموزانی که تمایل به ورود و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارید ارائه کنند.

کسانی که شما را با بهترین روش های مطالعه دروس برای کسب نمرات لازم جهت ثبت نام و قبولی در آزمون سنجش هوش آشنا می کنند و در تلاش برای کاهش استرس و اضطراب شما در سر جلسه آزمون هستند.

به این ترتیب، شما هم می توانید همچون سایر دانش آموزان و داوطلبان قبولی در آزمون تیزهوشان یا سنجش هوش را از آن خود کنید.

پس به هیچ وجه نگرانی و استرس به خود راه ندهید و تا زمانی که مشاوران ایران تحصیل را در کنار خود دارید هرگز حتی ذره ای هم به قبول نشدن در آزمون سنجش هوش و راه نیافتن به مدارس تیزهوشان و آغاز سال تحصیلی در این مدارس مهم و شناخته شده فکر نکنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای پایه هفتم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ 

مشاوره تحصیلی همگام 

سامانه سناد

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد 

آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا چیزی تحت عنوان آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود خارجی دارد؟ 

خیر. برای ورود به پایه هفتم از آزمون های مشاوره ای سایت همگام استفاده نمی شود.

چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم؟ 

برای اطلاع از نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای همگام برای دانش آموزان پایه نهم تحصیلی با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا می توان برای شرکت در آزمون مشاوره ای پایه نهم در سایت همگام اقدام کرد؟ 

بله. درست است که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نداریم اما برای پایه نهم می توان برای شرکت در آزمون مشاوره ای اقدام کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور