ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراموشی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
فراموشی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فراموشی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد، یکی از مواردی است که برای هر فرد در دانشگاه و زمان تحصیل به وجود می‌آید به گونه‌ایی که قادر نیست تا برخی از کارهای دانشجویی خود را بدون آن انجام دهد،   کلیه دانشجویان می توانند برای بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد خود به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند و نسبت به دریافت شماره دانشجویی آزاد اقدام کنند کنند. البته در این میان اطلاع از نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد و همین طور ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد برای همه افراد دانشجو در زمان پذیرش و قبولی در این دانشگاه شناخته شده الزامی به نظر می رسد.

در ادامه قصد داریم به صورت جامع و کامل به بررسی و فرآیند بازیابی شماره دانشجویی بپردازیم.

با توجه به اهمیت بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد و لزوم اطلاع از این امر بهتر است در این رابطه از کمک مشاوری خبره و آگاه کمک بگیرید. مشاوری که بتواند اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیار شما دوستان عزیز دانشجو قرار دهد و در بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد و همین طور اطلاع از ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد به شما دوست عزیز کمک کند. فقط کافیست با مشاوران تحصیلی ماهر در این زمینه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در این رابطه بدست آورید.

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد 

در صورت فراموشی و یا گم کردن کارت یا شماره دانشجویی امکان بازیابی شماره دانشجویی برای شما دوست عزیز دانشجوی دانشگاه آزاد وجود ندارد

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد

همانطور که خودتان می‌دانید شماره دانشجویی هر دانشجو تا پایان دوره تحصیلی او ثابت و به نوعی منحصر به فرد خواهد بود، بعد از انجام ثبت نام در دانشگاه محل تحصیل و دریافت کارت دانشجویی، دانشجو موظف است در حفظ این کارت و شماره دانشجویی خود دقت کند.

اما طبیعی است که هر دانشجویی تحت هر شرایطی شماره دانشجویی یا کارت دانشجویی خود را گم کند، در این بین دانشجویان باید نسبت به بازیابی شماره دانشجویی یا کارت خود اقدام کنند.

قابلیت بازیابی شماره دانشجویی برای دانشجویان به صورت اینترنتی نیست زیرا شماره مذکور در تمام طول تحصیل فرد یکی است و فرد در زمان تحصیل خود در صورت گم کردن کارت دانشجویی خود باید به محل تحصیل خود به صورت حضوری مراجعه کند و نسبت به دریافت مجدد آن اقدامات لازم را انجام دهد.

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

لزوم بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چیست؟

دیگر همه می دانیم که شماره دانشجویی دانشگاه تا چه اندازه مهم است و چه کاربردهایی دارد.

در واقع، یک دانشجو بدون شماره دانشجویی هیچ است و هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

اهمیت شماره دانشجویی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هم صدق می کند و این موضوع از اهمیت زیادی برای آن ها هم برخوردار است.

اما گاهی بر اثر فراموشی و یا احیاناً گم کردن کارت دانشجویی امکان دسترسی به شماره دانشجویی برای فرد وجود ندارد.

اینجاست که دانشجو به فکر بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد می افتد.

اما در این جا این سؤال در ذهن وی ایجاد می شود که آیا واقعاً می توان برای بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

در اینصورت نحوه بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه است و به چه صورت انجام می شود؟

در ادامه این نوشته به طور مفصل در رابطه با امکان یا عدم امکان بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد با شما دوست عزیز صحبت می کنیم.

پس یا ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در رابطه با امکان پذیر بودن یا نبودن بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کنید.

 

برای ورود به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا می توان برای بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

در رابطه با بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که به هیچ وجه امکان بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد برای شما دوست عزیز دانشجو وجود ندارد.

زیرا شماره دانشجویی تا پایان مدت تحصیل شما ثابت است و هیچ تغییری نمی کند.

یعنی این گونه نیست که شما یا مدیر گروهتان بتوانید آن را تغییر دهید.

تنها چیزی که می توان آن را تغییر داد رمز عبور ورود به پنل دانشجویی سایت دانشگاه آزاد محل تحصیلاتان است و لاغیر.

اما این که چگونه می توان برای تغییر رمز عبور ورود به پنل دانشجویی سایت دانشگاه آزاد اقدام کرد موضوعی است که می توانید از مشاوری خبره و کاردان در رابطه با آن جویا شوید.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل می توانند در این رابطه کمک مؤثری برای شما باشند و شما دوست عزیز را با نحوه بازیابی رمز عبور ورود به پنل کاربری در سایت دانشگاه آزاد محل تحصیلتان آشنا کنند.

پس اگر در رابطه با بازیابی رمز عبور ورود به پنل کاربری خود در سایت دانشگاه آزاد محل تحصیل مشکلی داشتید و از نحوه انجام آن مطلع نبودید می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای ورود به سامانه آموزش آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا می توان برای بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

 

 

کاربردهای شماره دانشجویی آزاد چیست؟

شاید تاکنون این سؤال به ذهن شما دوست عزیز نیز رسیده باشد که کاربردهای شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چیست و چه استفاده هایی می توان از آن کرد؟

باید عرض کنیم که شماره دانشجویی دانشگاه آزاد کاربردهای زیادی برای یک دانشجوی مشغول به تحصیل در این دانشگاه دارد.

به طور مثال، اگر دانشجو بخواهد وارد پنل کاربری خود در سایت دانشگاه شود و برای انتخاب واحد و یا حذف و اضافه و حتی واریز شهریه دانشگاه خود اقدام کند به داشتن شماره دانشجویی نیاز دارد.

حتی برای رزرو غذا از طریق سامانه تغذیه دانشگاه هم به داشتن این شماره دانشجویی نیاز است.

در مجموع شماره دانشجویی چیزی است که بدون داشتن و اطلاع از آن کار یک دانشجو لنگ است و نمی تواند کارهای خود را در دانشگاه پیش ببرد.

در نتیجه، همواره در به خاطرسپاری این شماره کوشا باشید و آن را از یاد نبرید.

 

برای آشنایی و دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد به لینک مربوطه مراجعه کنید.

 

ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه است؟

آیا اطلاعی از ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دارید؟ آیا می دانید ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه است؟

در رابطه با ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که شماره دانشجویی دانشگاه آزاد ده رقمی است.

در واقع، هر یک از دانشجویان در زمان قبولی و پذیرش در دانشگاه آزاد این شماره ده رقمی را دریافت می کنند و آن را تا اتمام زمان تحصیل خود دارند.

 

 

برای ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد آزمون های آنلاین بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه است؟

از جمله موضوعاتی که هر فرد دانشجوی دانشگاه آزاد در زمان قبولی و در بدو ورود به دانشگاه باید از آن مطلع باشد نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد است.

آیا اطلاعی از نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دارید؟ آیا می دانید چگونه می توانید برای دریافت این شماره اقدام کنید و نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

در واقع، هر دانشجو باید بداند که آیا نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی است یا این که نه وی باید به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کند و برای دریافت شماره دانشجویی اقدام کند.

در صورتی که اطلاعی از نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد ندارید می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه دریافت شماره دانشجوی دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان دانشجو قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از زمان نحوه و شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بدون کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

کارت دانشجویی آزاد چه زمانی برای فرد دانشجو صادر می شود؟

از جمله سؤالاتی که ممکن است برای هر فردی که به تازگی در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده است پیش بیاید این است که کارت دانشجویی آزاد چه زمانی برای فرد دانشجو صادر می شود؟

آیا این کارت مهم در همان روز اول ورود به دانشگاه برای دانشجو صادر و در دسترس وی قرار می گیرد یا این که نه مدتی بعد از شروع تحصیل و ورود به دانشگاه آزاد می توان کارت دانشجویی را دریافت کرد؟

این ها همه سؤالاتی است که از طریق برقراری تماس با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل می توانید از پاسخ صحیح آن مطلع شوید.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل اطلاعات خوب و جامعی را در رابطه با زمان دریافت کارت دانشجویی در اختیار شما دوست عزیز همیشه همراه قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مهر ماه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

فراموشی شماره دانشجویی دانشگاه ازاد

در صورتیکه دانشجو، شماره دانشجویی خود را فراموش کند برای بازیابی شماره دانشجویی خود در اولین فرصت باید به واحد آموزش دانشگاه خود مراجعه کرده و شماره دانشجویی خود را بازیابی کند.

با در نظر گرفتن که شماره دانشجویی هر فرد منحصربه فرد است، فرد دانشجو نمی‌تواند از طریق سایت آموزشیار به آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir برای بازیابی  شماره دانشجویی خود اقدام کند.

همانطور که در بخش‌های دیگر هم به این مورد اشاره کردیم فرد باید به صورت حضوری به محل تحصیل خود مراجعه کند و درخواست کتبی بدهد.

 

چگونه می توان برای دریافت کارت دانشجویی اقدام کرد؟

یکی از مباحث بسیار مهمی که برای دانشجویان تازه وارد به دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می شود این است که چگونه می توان برای دریافت کارت دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

آیا نیازی به مراجعه حضوری هست یا این که نه دانشگاه راه دیگری مثلاً ارسال پستی را برای دادن کارت دانشجویی به دانشجویان تازه پذیرفته شده در دانشگاه آزاد در نظر گرفته است؟

از آن جایی که اطلاع از این موضوع برای هر فرد دانشجوی دانشگاه آزاد مهم است می توانید برای یافتن پاسخی قانع کننده برای آن از طریق تیم مشاوره ایران تحصیل اقدام فرمایید.

مشاوران ما می توانند با توجه به تغییرات احتمالی در نحوه دادن کارت دانشجویی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اطلاعات خوبی را در این رابطه در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

کافیست با آن ها تماس بگیرید تا با ارائه تمامی اطلاعات لازم در رابطه با نحوه دادن کارت دانشجویی دانشجویان جدیدالورود آزاد در خدمت شما دوستان عزیز باشند.

 

کاربران گرامی برای دانلود فایل PDF این صفحه کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

دانشجویان دانشگاه آزاد هرکدام از یک شماره دانشجویی منحصر به فرد برخوردارند که این شماره دانشجویی برای هر فرد نشان دهنده هویت در دانشگاه است و به نوعی تمامی امور مربوط به شخص در دانشگاه با این شماره انجام می‌گیرد، اما طبیعی است و شاید برای هر فردی این مسئله به وجود بیاید که کارت دانشجویی خود را گم کند و یا شماره دانشجویی خود را فراموش کند.

معمولا تمامی دانشجویان برای دریافت شماره دانشجویی خود باید به سایت آموزشیار مراجعه کرده و نسبت به دریافت اقدام کنند اما در صورت فراموشی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد فرد قادر نیست در این سایت اقدامی انجام دهد و همانطور که در بخش‌های دیگر هم به آن اشاره شد باید به صورت حضوری به بخش آموزش دانشگاه مراجعه کرده و نسبت به بازیابی شماره یا کارت دانشجویی اقدام کند.

در صورتیکه در این باره با مشکل روبرو شدید می‌توانید از همکاران ما در سایت ایران تحصیل مشاوره بگیرید.

 

1/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد برای دانشجویان امکان پذیر است؟ 

خیر. بازیابی تنها برای رمز عبور دانشجویان انجام می شود و شماره دانشجویی هیچ وقت تغییر نمی کند.

ساختار شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه است؟ 

شماره دانشجویی دانشگاه آزاد از ده رقم تشکیل شده است.

نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه است؟ 

برای اطلاع از نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «فراموشی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo صبا گفت:

    ببخشید کسی اگه شماره دانشجویی مون رو داشته باشه میتونه کاری انجام بده باهاش؟ مثلا وارد سایت بشه مشخصاتمون رو ببینه..

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر امکانپذیر نمیباشد

  2. Avatar photo رویا گفت:

    باسلام من شماره دانشجویی موقت ام رو ندارم برای شرکت در ازمون زبان چگونه باید پیدا کنم؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه ازاد با مشاوران مرکز تماس بگیرید .

  3. Avatar photo سارا محمدی گفت:

    با سلام و تشکر از مطالب شما، بنده شماره دانشجویی ۹ رقمی را در اختیار ندارم و لذا امکان ثبت نام در آزمونept را ندارم، چگونه و از کجا میتوانم پیگیری کنم سامانه اموزشیار هم که به کل مرخص اشت

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر . برای دریافت شماره دانشجویی باید به واحد آموزش دانشگاه خود مراجعه کنید

  4. Avatar photo فرحناز رحمانی گفت:

    با سلام‌من شماره ۱۰ رقمی دانشجویی موقت را گم‌کردم شماره که معرفی شده جوابگو نیست چطور میتوانم بازیابی کنم.
    ممنون

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر. با مراجعه به سایت آموزشیار میتوانید برای فراموشی شماره دانشجویی موقت اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور