ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه مجازی چیست؟ + شرایط و رشته های بدون آزمون 1403

دانشگاه مجازی چیست؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه مجازی چیست؟ این سوال بسیاری از افراد است که بنا به دلایل مختلف به دنبال ادامه تحصیل به صورت غیرحضوری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند. دانشگاه‌های مجازی در حال حاضر نسبت به سال‌های قبل بیشتر با استقبال روبرو شده‌اند و همین امر امکان تحصیل بدون محدودیت زمانی و مکانی را برای داوطلبان فراهم کرده است. کلاس‌های درس دانشگاه مجازی بدون کنکور، به شکل آنلاین و بدون حضور فیزیکی استاد و دانشجو است.

علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه‌ها باید پیش از ثبت نام از شرایط دانشگاه مجازی مطلع شوند. از آنجا که دوره‌های آموزش مجازی در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، داوطلبان برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد باید شرایط خاصی داشته باشند و شهریه بپردازند. برای اطلاع از شرایط دانشگاه مجازی می‌توانید با همکاران ما در ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید.

منظور از دانشگاه مجازی چیست؟

شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که علت نامگذاری دانشگاه مجازی چیست؟ و اصلا دانشگاه مجازی بدون کنکور چه دانشگاهی است؟ علت این نامگذاری را می‌توان به تدریس و آموزش غیرحضوری و مجازی در این دانشگاه نسبت داد.

در حقیقت، از شرایط دانشگاه مجازی این است که آموزش و یادگیری در این دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به وسیله کتب الکترونیکی، سی دی های آموزشی و همین طور انواع نشریه‌های الکترونیکی برای دانشجویان انجام می‌شود.

مورد دیگر در رابطه با ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد، این است که رابطه و تعامل بین اساتید و دانشجویان در این نحوه آموزش به وسیله کامپیوتر و اینترنت انجام می‌گیرد و امکان ارتباط حضوری در این شیوه وجود ندارد.

بنابراین دانشجویان و اساتید از طریق اپیکیشن و یا سایت دانشگاه کلاس‌ها را برگزار کرده و کتاب‌ها و جزوان را به صورت اینترنتی در قالب pdf ارسال می‌کنند. بنابراین تنها امتحانات نهایی و آخر ترم به صورت حضوری است و کلاس‌ها در یک بستر مجازی قرار دارد.

دقت داشته باشید که در صورت نیاز به برگزاری کلاس‌های حضوری در این شیوه آموزشی این امر تنها به منظور رفع اشکالات درسی دانشجویان و در تعداد جلسات کم برگزار می‌شود. داوطلبان برای اطلاع از شرایط دانشگاه غیرحضوری می‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

همچنین برای اطلاع از اسامی دانشگاه های مجازی ایران و کد رشته محل‌‎‌های مجازی که در دفترچه انتخاب رشته قرار دارد تا داوطلبان نحوه ادامه تحصیل خود را انتخاب کنند، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

منظور از دانشگاه مجازی چیست؟

مزایای دانشگاه مجازی چیست؟

شاید برای شما این سوال پسش آمده باشد که مزایای دانشگاه مجازی چیست؟ افرادی که شرایط دانشگاه مجازی بدون کنکور را دارند، می توانند بدون حضور فیزیکی در کلاس ها، ادامه تحصل دهند. در مجموع شرکت در دوره های دانشگاه مجازی مزایادی زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

⏪ نیازی نیست زمانی برای حضور در کلاس در نظر گرفته شود.

⏪ در دانشگاه مجازی می‌توان از روش مطالعه انعطاف‌پذیر براساس احتیاج دانشجو استفاده کرد.

⏪ سرعت کلاس را دانشجویان تعیین می‌کنند.

⏪ مانند کلاس‌های درس حضوری، در کلاس های مجازی برنامه آموزشی، راهنمایی درس، دروس مرجع و… ارائه می‌شود.

⏪ مطالعه به صورت اینترنتی موجب بهره‌گیری از مزایای کار گروهی خواهد شد.

⏪ استفاده از تکنولوژی‌های جدید یکی از مزایای دانشگاه مجازی است.

⏪ ارزیابی‌ دانشجویان به صورت آنلاین انجام می‌شود.

⏪ داوطلبان می‌توانند بیش از یک درس یا رشته انتخاب کنند.

⏪ زمان استفاده از برنامه‌های آموزشی متناسب با شرایط دانشجویان است.

⏪ محدودیت مکانی برای آموزش وجود ندارد.

⏪هزینه‌های تحصیل کاهش پیدا می‌کند.

آشنایی با معایب دانشگاه مجازی

آموزش مجازی علاوه بر مزایای فراوان معایبی نیز خواهد داشت که شامل موارد زیر هستند:

  1. برخی از افراد نسبت به اعتبار مدرک این دانشگاه اطمینان ندارند.
  2. دانشجویان باید سواد رایانه ای خوبی داشته باشند.
  3. آموزش از سوی اساتید در این روش دشوار است.
  4. در این روش مسائل مربوط به حق مولف منابع مشکل زا است.
  5. نیازی به بهره بردن از ابزارها و تجهیزات خاصی نیست.

معایب دانشگاه مجازی

شرایط دانشگاه مجازی

ادامه تحصیل در دانشگاه‌های مجازی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی که هر ساله اقدام به جذب دانشجویانی در دوره‌های الکترونیکی می‌کند، تحت شرایطی برای افراد مقدور است.

شرایط دانشگاه مجازی که در صورت عدم توجه و رعایت آن‌ها امکان گذراندن تحصیلات دانشگاهی برای هیچ فردی وجود ندارد. در نتیجه، به هیچ وجه نباید آن‌ها را نادیده گرفت. اگر به دنبال اطلاع از پاسخی مناسب برای این پرسش هستید که شرایط دانشگاه مجازی بدون کنکور و باکنکور چیست؟ این بخش را تا انتها مطالعه کنید.

☑️ اولین و شاید هم مهم‌ترین شرایط لازم این است که با توجه به نیاز دانشجو به نحوه کار با لپ تاپ و کامپیوتر و همین طور شبکه اینترنت هر فرد الزاما باید مشکلی در استفاده از این وسایل نداشته باشد و بتواند به راحتی برای دریافت آموزش‌های لازم از آن‌ها استفاده کند.

☑️ دومین مورد این است که در دانشگاه‌های مجازی امکان برگزاری کلاس‌های درسی به صورت دوازده الی شانزده جلسه برای دانشجویان وجود دارد. البته این موضوع می‌تواند کمی متغیر باشد. از این رو بستگی زیادی به درس‌های انتخابی فرد دانشجو و همین طور رشته تحصیلی وی در دانشگاه دارد.

☑️ شرط مهم دیگر داشتن اینترنت خانگی با سرعت بالاست. زیرا در غیر اینصورت امکان قطع صدا یا تصویر وجود دارد و فرد نمی‌تواند آموزش‌های استاد را به موقع و با کیفیت بالا دریافت کند. در این صورت، دانشجو نمی‌تواند آن طور که باید آموزش‌ها را دریافت و از کلاس های درس استفاده کند.

☑️ همچنین به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که افراد امکان تحصیل در دوره دکتری را به صورت مجازی و آنلاین ندارند و این دوره آموزشی تنها مختص دانشجویان دو مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و همین طور کارشناسی است.

☑️ از آنجا که کلاس‌های دوره‌های مجازی به صورت آنلاین برای دانشجویان پذیرفته شده در این دوره تحصیلی برگزار می‌شود، هر فرد باید در زمان مشخص شده توسط دانشگاه، آنلاین بوده و در سر کلاس درس به صورت اینترنتی حضور داشته باشد.

☑️ مورد دیگر حضور و غیاب دانشجویان در سر کلاس‌های درسی در دوره مجازی از جمله دوره الکترونیکی آزاد به صورت اینترنتی است. مبلغ شهریه‌ای که هر دانشجو جهت ادامه تحصیل در دوره‌های مجازی و الکترونیکی از جمله دوره مجازی دانشگاه آزاد باید پرداخت کند، توسط سازمان مربوطه و جذب کننده دانشجو در این دوره تعیین می‌شود.

☑️ دقت داشته باشید که باتوجه به الکترونیکی و آنلاین بودن کلاس‌های درس در دانشگاه‌های مجازی برخورداری از آمادگی کافی جهت حضور در کلاس‌های درس و همین طور علاقه به شرکت در دوره‌های آنلاین از الزامات است. در غیر این صورت، ممکن است دانشجو با مشکلاتی مواجه شود و به اصطلاح از درس خواندن زده شود.

شرایط دانشگاه مجازی چیست؟

چگونه وارد دانشگاه مجازی شویم؟

⏪ شاید این سؤال مهم برای شما هم مطرح شود که چگونه باید وارد دانشگاه مجازی شویم؟ در واقع، اطلاع از این موضوع برای تمامی افرادی که قصد ورود و ادامه تحصیل در این دانشگاه جامع را دارند الزامی است.

⏪ چرا که برای ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه مجازی، ابتدا باید از شرایط لازم برای تحصیل در آن برخوردار باشید. در مرحله دوم ورود به این دانشگاه باید از داشتن اینترنتی پرسرعت و همین طور لپ تاپ یا سیستم کامپیوتر برای خود مطمئن شوید.

⏪ برای ثبت نام در دانشگاه مجازی، کافی است با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اید، انتخاب رشته کنید و کد رشته محل‌های مجازی را در فرم وارد نمایید. همچنین باید قبل از انجام نام نویسی از میزان مبلغ شهریه دانشگاه مورد نطر اطلاعات لازم را به دست آورید.

فهرست انواع دانشگاه های مجازی

دانشگاه مجازی از جمله دانشگاه‌های معتبر کشور است که تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند. افراد داوطلب از طریق ثبت نام آزمون سراسری و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد در دو مقطع کارشناسی و ارشد می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه‌ مجازی بدون کنکور فرصتی برای داوطلبانی که نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند و یا به دلیل شرایط کاری و زندگی نمی‌توانند به صورت حضوری ادامه تحصیل دهند، فراهم کرده تا مانند سایر دانشجویان به تحصیلات خود ادامه دهند.

در دانشگاه مجازی نیازی به حضور فیزیکی افراد در کلاس‌های درس نیست و از این رو می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای در هر زمانی که مایلند، مطالعه دروس خود را پیش برده و وارد مقاطع بالاتر شوند. در ادامه فهرست انواع دانشگاه های مجازی که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت دارند را ارائه داده‌ایم.

 فهرست دانشگاه‌های مجازی زیر نظر وزارت علوم
دانشکده مجازی علوم حدیث دانشکده الکترونیک دانشگاه شیراز مرکز آموزش‌‌های مجازی دانشگاه امیر کبیر
مؤسسه غیرانتفاعی آموزش عالی رایانه‌ای تهران مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه سهند مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران
دانشگاه شهید بهشتی دوره‌های الکترونیکی مرکز آموزش الترونیک دانشگاه خواجه نصیر مؤسسه آموزش عالی فارابی
مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه اصفهان مرکز آموزش‌‌های مجازی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان مرکز آموزش‌ های الکترونیکی دانشگاه تهران
مرکز آموزش‌ های‌ الکترونیکی دانشگاه صنعتی اصفهان دانشگاه الکترونیکی فاران مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی نور طوبی
دانشگاه مجازی المصطفی آموزش‌‌های مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشگاه مجازی امام خمینی
واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه مهر البرز موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی رایانه­ای تهران
مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه امیرکبیر دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم دانشکده مجازی علوم حدیث
مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد

داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه الکترونیکی دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شوند، با اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد، می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند. نام نویسی براساس معدل و براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود.

داوطلبان همچنین می‌توانند فرایند انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد را همزمان در سایت دانشگاه آزاد انجام دهند.

دانشگاه مجازی بدون کنکور آزاد در سال جاری در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال اول تحصیلی (ورودی مهر) و نیمسال دوم تحصیلی (ورودی ترم بهمن ماه) براساس معدل داوطلبان و بدون برگزاری هیچ آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان اقدام می‌کند.

هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد 1403 دفترچه نام نویسی به صورت مجزا برای هر کدام از مقاطع در سامانه دانشگاه آزاد منتشر می‌شود. بنابراین افراد می‌توانند مراحل نام نویسی خود را پیگیری کنند.

بنر انتخاب رشته

بنر انتخاب رشته

شهریه دانشگاه مجازی

دانشگاه مجازی برخلاف دانشگاه سراسری، جز دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهریه پرداز است. از این رو پیش از ثبت نام و در صورت مجاز به انتخاب رشته تحصیلی، باید از شهریه هر ترم دانشگاه‌های غیرحضوری و مجازی مطلع شوید و بعد مراحل اسم نویسی را به ترتیب طی کنید.

همچنین شهریه دانشگاه‌های مجازی بایکدیگر متفاوت هستند و براساس ارزش و اعتبار آن دانشگاه تعیین و اعلام می‌شوند. هرساله این مبلغ افزایش پیدا کرده و سال گذشته متفاوت است. بنابراین داوطلباان باید برای کسب اطلاعات دقیق با دانشگاه تماس بگیرند و یا از مشاوران تحصیلی از شهریه دانشگاه مجازی بدون کنکور پرس و جو کنند.

شهریه دانشگاه غیرحضوری در مقطع کارشناسی ارشد، نسبت به مقطع کارشناسی بیشتر بوده و همانند سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز حضوری، از دو بخش متغیر و ثابت تشکیل شده است. در ضمن مبلغ شهریه کارشناسی و ارشد دانشگاه مجازی متغیر براساس تعداد واحدها مشخص می‌شود. اکنون برای نمونه شهریه دانشگاه مجازی علم  صنعت را در جدول زیر آورده‌ایم:

شهریه مجازی دانشگاه علم و صنعت مقطع کارشناسی سال 1403-1404
گروه آزمایشی شهریه ثابت شهریه پایه شهریه واحد تخصصی شهریه واحد عملی شهریه پایان نامه
فنی و مهندسی 1,700,000 تومان 200,000 تومان 200,000 تومان 290,000 تومان 370,000 تومان

دانشگاه مجازی بهتر است یا پردیس؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا دانشگاه مجازی بهتر است یا پردیس؟ در واقع، گاهی دو گزینه یعنی دانشگاه مجازی و پردیس پیش روی شماست و نمی‌دانید کدام بهتر است و باید کدام یک را انتخاب کنید.

در جواب به این سؤال مهم که دانشگاه مجازی بهتر است یا پردیس؟ باید بگوییم که ادامه تحصیل در دانشگاه مجازی بنا به دلایلی از درس خواندن در دانشگاه پردیس بهتر است.

ممکن است جای سوال شود که چرا دانشگاه‌های مجازی از جمله دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های پردیس بهتر هستند؟ در درجه اول شهریه ادامه تحصیل در هر ترم از دانشگاه مجازی حتی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه‌های پردیس کمتر است. زیرا می‌توانید به میزان 25% از تخفیف شهریه برخوردار شوید و مبلغ کمتری را به عنوان شهریه پرداخت کنید.

دوم این که، در صورت ثبت نام و شرکت در دوره‌های مجازی از جمله دوره‌های آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانید بدون خارج شدن از منزل برای رفتن به دانشگاه و بدتر از همه در ترافیک ماندن و خستگی راه و صرف هزینه زیاد برای رفت و آمد آموزش‌ها را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

از طرف دیگر، در هر زمان و مکانی می‌توانید از آموزش‌های آنلاین و آفلاین اساتید بهره مند شوید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

دانشگاه مجازی بهتر است یا پردیس؟

دانشگاه مجازی بهتر است یا آزاد؟

برخی سوال دارند دانشگاه مجازی بهتر است یا آزاد؟ به این معنا که آیا بهتر است برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد اقدام کنیم یا این که نه همان دوره‌های حضوری آزاد بهتر است؟

در پاسخ به این سؤال باید اشاره کنیم که دانشگاه مجازی بهتر است. علت این موضوع این است که در صورت ادامه تحصیل در دانشگاه مجازی آزاد می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از رفتن به سر کلاس درس، شلوغی خیابان‌ها و حتی زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی و تحمل سختی و دوری از خانواده و دوستان به ادامه تحصیل بپردازید.

از این رو شما برای دریافت آموزش های مجازی دانشگاه آزاد تنها به یک لپ تاپ و هدفون و البته اینترنتی با سرعت بالا نیاز دارید تا بتوانید بدون هیچ نگرانی و استرسی به یادگیری دروس بپردازید. همچنین از مزیت رشته های دانشگاه مجازی ویژه شاغلین بهره‌مند شوید.

خلاصه مقاله دانشگاه مجازی

در این مقاله به پرسش بسیاری از افراد در ارتباط با اینکه دانشگاه مجازی چیست؟ پاسخ دادیم. دانشگاه مجازی روش آنلاین آموزش به دانشجویان و بدون حضور فیزیکی اساتید است. افرادی که بنا به دلایل مختلف نمی‌توانند در دوره‌های حضوری دانشگاه شرکت کنند، می‌توانند برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مجازی آزاد اقدام کنند.

اطلاع از شرایط دانشگاه مجازی بدون کنکور برای داوطلبان بسیار ضروری است. از این رو جهت آشنایی با ضوابط و شرایط تحصیل در دانشگاه مجازی بدون کنکور می‌توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید تا شما داوطلبان عزیز را راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه مجازی چیست؟

دانشگاه مجازی دانشگاهی است که تدریس و آموزش در آن به صورت الکترونیکی و از راه دور انجام می‌شود.

دانشگاه مجازی بدون کنکور امکان پذیر است؟

برای در مقطع کارشناسی و ارشد، در صورت داشتن معدل لازم، ثبت نام در دانشگاه مجازی ممکن می‌باشد.

شرایط دانشگاه مجازی چیست؟

در متن مقاله به شرایط تحصیل در دانشگاه‌های مجازی اشاره کردیم.

 

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه مجازی چیست؟ + شرایط و رشته های بدون آزمون 1403»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام وعرض ادب
    بنده دانشجوی کارشناسی نا پیوسته یکی از دانشگاههای دولتی نوبت شبانه بودم که بدلیل مشغله کاری حدود 30 واحد را نتونستم بگذرونم
    رشته مهندسی تکنولوزی ابزار دقیق
    ایا دانشگاهی هست که من بتوانم به صورت مجازی 30 واحد خود را پاس کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر باید به همان دانشگاه مراجعه کنید

  2. Avatar photo ناصریان گفت:

    دانشگاه مجازی همون دانشگاه غیر حضوریه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo منادا گفت:

    سلام بهترین دانشگاه مجازی توی تهران کدومه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      شهید بهشتی تهران شریف امیرکبیر و ….

  4. Avatar photo نیکان قدسی گفت:

    قبولی دانشگاه مجازی نیاز به چه چیزایی داره؟ من الان لیسانس عمران دارم میخوام چندتا لیسانس بگیرم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم این امکان را دارید برای دانشگاه های مجازی ثبت نام کنید که به نام واحد الکترونیک شناخته شده

  5. Avatar photo سینا گفت:

    دانشگاه مجازی منظور پیام نوره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیام نور و دانشگاه ازاد و همین طور دانشگاه غیرانتفاعی هر کدام دانشکده های مجازی را دارند

  6. Avatar photo فرنوش قدیری گفت:

    در صورتی که مدرک کارشناسی رشته روانشناسی رو از دانشگاه مجازی دریافت کنیم، در اینده برای گرفتن مجوز مرکز مشاوره روانشناسی آیا به مشکل نمیخوریم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز این مسئله محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند اما در مرحله ی مصاحبه ی در مقطع دکترا امکان دارد شانس پذیرش شما را کاهش دهد.

  7. Avatar photo علی گفت:

    آیا مدرک دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مجازی معتبره ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      مدارک موسسه اموزش عالی غیرانتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات فناوری و مورد تایید می باشد اما از نظر رنکینگ تراز پایین تر از سایر دانشگاه ها می باشد

  8. Avatar photo نسرین گفت:

    آیا امتحانات پایان ترم در دانشگاه مجازی را می توان در شهر محل سکونت خود به صورت حضوری داد ؟لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام از دانشگاه بپرسید

  9. Avatar photo ناشناس گفت:

    از هرچی مجازی متنفرم به ظاهر آزادی در باطن یه مشت قارچ زگیل جوراب آویزون بهت می چسبند فک میکنند مامور دولتی بعدم از پشت بهت خنجر میزنن! یه طوری هم نفرت انگیز نگات میکنن انگار تو از اینا متنفر نیستی
    جماعت مسلمون !!

  10. Avatar photo دانا گفت:

    فقط توضیحات کلی دادید
    خب شرایط اصلیش چیه
    چه رشته هایی میشه رفت
    کجاها مجازی دارن
    شهریه معمولا چقدره
    چیزای مهم نگفتید همیش میگید اینترنت پرسرعت و فلان اینو خودمون میدونیم لازم نبود صد بار تکرار کنید

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت مشاوره دانشگاه مجازی به صورت کامل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور