ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معافیت سربازی سینوزیت ۱۴۰۳ + شرایط و مراحل | ایران تحصیل

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معافیت سربازی سینوزیت یکی از رایج ترین معافیت های پزشکی است که مشمولین می توانند برای دریافت معافیت توسط این بیماری اقدام نمایند. از آنجایی که با توجه به شرایط بیماری، نوع معافیت متفاوت خواهد بود ما در ادامه شرایط و انواع معافیت مربوط به آن ها را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که می دانید برخی مشمولین به دلیل داشتن بیماری های خاص و یا بیماری های عمومی از خدمت معاف خواهند شد. معافیت سربازی سینوزیت نیز یکی از این موارد است که در دسته بیماری های مربوط به گوش و حلق و بینی قرار دارد. در ابتدا ما اطلاعاتی را در رابطه با این بیماری به شما ارائه داده و سپس شرایط دریاف معافیت و نحوه ارسال مدارک را بررسی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با معافیت سربازی سینوزیت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آشنایی با نوع بیماری در معافیت سربازی سینوزیت

کاوک‌آماس یا سینوزیت آماس حاد یا مزمن لایهٔ مخاطی در یک یا چند حفره اطراف بینی گفته می شود. سینوس به صورت کلی حفره ای است که در استخوان های جمجمه قرار می گیرد و باید خالی از هرگونه ماده دیگر و مملو از هوا باشد. اما گاهی این حفره ها به دلایل مختلف مملو از هو می شوند که ایجاد سینوزیت خواهد کرد. از جمله مواردی که می تواند منجر به عفونت یا چرک در سینوس ها شود شامل، سرماخوردگی، انواع حساسیت ها، انحرافات تیغه بینی و یک سری موارد دیگر است.  علائم چرکی شدن سینوس ها نیز شامل، آبریزش و ترشحات بینی، سردردهای شدید و درد پیشانی و همچنین در درد در فک و گونه ها است. گاهی این مشکل با عفونت و درد و تورم در اطراف چشم نیز دیده می شود.

 

 

مراحل معافیت سینوزیت

 

 

شرایط دریافت معافیت سربازی سینوزیت چیست؟

سازمان نظام وظیفه افراد را برای دریافت معافیت پزشکی سربازی سینوزیت به دسته های زیر تقسیم بندی کرده است.

افرادی که از نظر جسمی و روانی سالم بوده و می توانند به انجام خدمت مشغول باشند.

افرادی که به دلایلی همچون نقص عضو و با ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نیستند و می توانند به امور غیررزمی مشغول باشند.

افرادی که به صورت موقت قادر به انجام خدمت نیستند که در این افراد عدم رشد یا ابتلا به بیماری موقت دیده می شود.

افرادی که به دلیل نقص عضو و یا داشتن بیماری های جسمی و روانی به صورت دائم از خدمت معاف خواهند شد.

در بیماری های مربوط به سینوزیت در صورتی که فرد سینوزیت های توأم مزمن داشته باشد، به صورت کامل از خدمت معاف نخواهد شد که در ادامه دلایل و شرایط آن را با جزییات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

برای اطلاع از مدت سربازی کلیک کنید.

منظور از معافیت از رزم برای معافیت سربازی سینوزیت چیست؟

به صورت کلی در خصوص معافیت از رزم می توانیم بگوییم که این معافیت افراد را در دوره آموزشی از انجام امور سنگین معاف خواهد کرد. یعنی افرادی که معافیت از رزم دریافت می کنند، از انجام امور سنگین رزمی،هم چون رژه های گروهی، اردوهای دوره ای مختلف، حمل اسلحه، دوره های نگهبانی و … معاف خواهند بود. در عوض این افراد برای انجام امور اداری، خدماتی به کار گرفته خواهند شد.

 

برای دریافت معافیت سربازی سینوزیت از کجا شروع کنیم؟

پیشنهاد ما به شما این است که کلیه بیماری های مربوط به معافیت سربازی پزشکی را مرور کنید تا با انواع بیماری ها و ویژگی هایی که منجر به معافیت می شود، آشنایی کامل را بدست آورید. بعد از این مراحل می توانید برای معافیت اقدام کرده و با طی کردن مراحلی که در ادامه گفته می شود، معافیت خود را بگیرید.

برای آشنایی با معافیت پزشکی چشم کلیک کنید.

مراحل دریافت معافیت سربازی سینوزیت

در این قسمت همراه ما باشید تا مراحل دریافت معافیت سربازی سینوزیت را بررسی کنیم. برای دریافت معافیت سربازی سینوزیت، ابتدا باید دفترچه مخصوص خدمات نظام وظیفه را از پلیس +10 بگیرید.

سپس باید برگه خود اظهاری را تکمیل نماید. در این مرحله مهم است که تمامی مشکلات و بیماری خود را با وسواس کامل شرح دهید. زیرا ممکن است به دلیل ناقص توضیح دادن شرایط بیماری، در زمان خدمت مشکلی برای شما به واسطه بیماری به وجود بیاید که در این صورت سازمان نظام وظیفه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال شما قبول نخواهد کرد.

سپس باید برای معاینه اولیه توسط پزشک مراجعه کنید که آدرس پزشکان نی توسط پلیس +10 داده خواهد شد.

سپس درخواست شما در سیستم ثبت خواهد کرد و باید دوباره کلیه مدارک را از پلیس +10 گرفته و ارائه دهید. این مدارک برای ارائه به شورای پزشکی مورد نیاز است.

در نهایت برگه ای با نام برگه معرفی به بیمارستان برای شما ارسال خواهد شد. که برای مشمولین دارای نقص عضو در این مرحله نیازی به مراجعه در بیمارستان نیست.

حالا باید جهت انجام معاینات تخصصی به بیمارستان مراجعه نمایید.

جوابیه بیمارستان (‌نظریه تخصصی) به حوزه رسیدگی کننده ارسال شده و دعوتنامه به آدرس شما جهت حضور در شورای پزشکی ارسال می شود.

 

 

شرایط معافیت سینوزیت

 

برای اطلاع از خبر خوش سربازی کلیک نمایید.

مراحل تایید بیماری جهت دریافت معافیت سربازی سینوزیت چیست؟

پس از انجام مراحل فوق و ارسال مدارک باید منتظر تایید شدن بیماری تان توسط پزشک نظام وظیفه بمانید. در این مرحله فعالیت هایی که انجام می شود، شامل موارد زیر است.

در ابتدا باید برای تایید بیماری سینوزیت توسط پزشک اولیه منتظر بمانید. پس از این مرحله، تایید بیماری سینوزیت توسط شورای پزشکی بیمارستان معافیت سربازی سینوزیت انجام شده و در مرحله سوم تایید بیماری سینوزیت توسط شورای پزشکی وظیفه عمومی انجام خواهد شد. در تمامی این مراحل به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی عکس دار نیز الزامی خواهد بود.

هیچ یک از مشمولین در فرایند رسیدگی، اجازه انصراف از فرایند رسیدگی را نیز نخواهند داشت.

اظهار نظر نیز توسط سه نفر از پزشکان نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

برای معاینات نیز باید ظرف مدت یک ماه مراجعه نمایید. زیرا در غیر این صورت، پس از تعیین تکلیف به خدمت اعزام خواهید شد.

 

چگونه می توانم به رأی صادر شده اعتراض کنم؟

سازمان نظام وظیفه این امکان را فراهم کرده است که پس از صادر شدن رای، امکان اعتراض وجود داشته باشد. البته مراتب اعتراض متفاوت است که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

مراتب اعتراض به ترتیب عبارتند از اعتراض به کمیسیون شهرستان، اعتراض به کمیسیون استان، اعتراض به کمیسیون سازمان و اعتراض به شورای عالی. اعتراض به شورای عالی آخرین شانس شما برای اعتراض بوده و رای پس از صادر شدن در این مرحله، اجرا خواهد شد.

 

بررسی پرونده در کمیسیون شهرستان

همانطور که گفته بودیم، یکی از مراتب اعتراض، بررسی پرونده در کمیسیون شهرستان است. برای این مرحله نیاز است، اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام دارید و همچنین منتظر نظر سه نفر از پزشکان نیروهای مسلح بمانید.

اگر در این مرحله تغییری در بیماری یا شرایط جسمی و روانی شما به وجود آمده باشد، دوباره مورد معاینه قرار خواهید گرفت.

نکته بعدی پرداخت هزینه ها است که کلیه هزینه ها توسط متقاضی برای معاینات باید پرداخت شود.

معاینات تخصصی پزشکی از مشمولان متقاضی معافیت از دوره خدمت (برای بار اول) 13 هزار تومان و معاینات تخصصی پزشکی از مشمولان متقاضی معافیت (برای نوبت های بعدی 19500 تومان هزینه دارد.

پس از این مرحله اگر معاف تشخیص داده نشوید، به درخواست واحد وظیفه نیاز است به نزدیک ترین مرکز وزارت بهداشت معرفی شوید.

 

 

معافیت پزشکی سینوزیت

 

 

بررسی پرونده در کمیسیون استان

پس از مرتبه شهرستان، می توانید اعتراض خود را در استان ثبت کنید. در این حالت نیز مشمولان موظف هستند، بعد از یک ماه از تاریخ ابلاغ معرفی نامه، خود را جهت معاینه معرفی کرده و در صورت عدم حضور، شورای مربوط با حذف مورد، براساس محتویات پرونده تصمیم گیری خواهد شد.

 

 

بررسی پرونده در شورای سازمان

شورای سازمان نیز تشکیل شده از سه نفر از پزشکان متخصص است که پرونده برای بررسی در این مرحله به پزشکان نیروهای مسلح ارسال خواهد شد.

 

 

بررسی پرونده در شورای عالی

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم، هر رای که در این مرحله صادر شود، باید اجرا شده و دیگر امکان اعتراض برای آن وجود نخواهد داشت.

 

 

آیا در حین انجام خدمت سربازی معافیت از خدمت امکان پذیر است؟

بله این امکان وجود دارد. افرادی که در حین خدمت، مبتلا به نقص عضو و یا بیماری های با مدت معالجه بیشتر از 6 ماه می شوند، نیاز است برای دریافت معافیت اقدام نمایند. معافیت این افراد به صورتی است که باید توسط نیروهای مسلح، مورد تایید قرار بگیرد.

 

 

مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی سربازی

برای دریافت معافیت پزشکی سربازی نیاز است یک سری مدارک را ارائه دهید که در ادامه این مدارک را بررسی خواهیم کرد.

برای برخی بیماری های خاص، این مدارک ممکن است متفاوت باشند که جهت اطلاع از این موارد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارائه و تکمیل برگ وضعیت مشمولان (برگه شماره۱ ) به علاوه ارائه وتکمیل برگ معاینه اولیه مشمولان توسط پزشک معاین اولیه (برگه شماره۲). همچنین نیاز است، برای تکمیل برگ واکسیناسیون ( برگه شماره ۵) نیز اقدام گردد.

ارائه اصل و تصویر کارت ملی مشمول نیز الزامی می باشد.

اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه عکسدار مشمول به علاوه، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل مشمول نیز مورد نیاز می باشد. همچنین افراد باید برای افتتاح حساب عابر بانک سپه و درج شماره حساب در برگ شماره یک (ویژه متقاضیان اعزام، معافیت پزشکی و کفالت) اقدام نمایند. ارائه  یک قطعه عکس رنگی ۴×۳ تمام رخ زمینه سفید مشمول (علاوه بر عکس های الصاقی به برگه ها) نیز الزامی است.

 

 

آشنایی با بیماری های دیگر معافیت پزشکی

همانطور که می دانید بیماری های بسیاری برای دریافت معافیت پزشکی توسط سازمان نظام وظیفه مشخص شده است که در ادامه قصد داریم این بیماری ها را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

 

لیست بیماری های معافیت پزشکی
بیماری های استخوان و اسکلت بیماری های دستگاه اداری تناسلی
بیماری های عفونی مغز و اعصاب
معافیت پزشکی قلب و عروق بیماری های روماتولوژی و بافت همبند
بیماری های خون و انکولوژی (بدخیمی ها) بیماری های جراحی مغز و اعصاب
بیماری های اعصاب و روان بیماری های عمومی
بیماری های گوش، حلق و بینی بیماری های پوست و بافت های زیر پوست
بیماری های دستگاه گوارش و جراحی عمومی بیماری های چشم و عوارض بینایی
بیماری های ریه و قفسه صدری بیماری های فک و دهان و دندان
بیماری های غدد مترشحه داخلی

 

 

قوانین معافیت پزشکی سینوسهای صورت و منضمات

در این قسمت همراه ما باشید تا کلیه قوانین مربوط به معافیت سینوس ها را بررسی کنیم.

 

در یک انسان بالغ سینوس ها عبارتند از :

سینوس فکی فک فوقانی یا ماگزیلا که دو عدد بوده و سینوس پیشانی که در استخوان پیشانی قرار گرفته و توسط دیواره های استخوانی باریک طرف چپ و راست می باشند.

مورد بعدی سینوس اتموئید می باشد که در ضخامت استخوان اتموئید و در حدفاصل دو حفره چشم در خط وسط قرارگرفته و متشکل از سلول های هوایی (حجرات هوایی) زیادی می باشد.

این سینوس بر اساس وضعیت جلو وعقب قرارگرفتن و سینوس  اتموئید قدامی ( جلویی ) و خلفی ( پشتی ) تقسیم می شود.

سینوس اسفنوئید، در ضخامت استخوان اسفنوئید در عمق خط وسط حفره بینی قرارداشته و توسط دیواره استخوانی نامنظم می تواند به چپ و راست تقسیم می شود. سینوزیت یعنی پوشیده شدن حفره های سینوس، با منشا های میکروبی، آلرژیم و ویروسی.

 

 

عوارض بیماری سینوسهای صورت و منضمات اعضای فوق

افرادی که بیماری سینوزیت را تجربه می کنند، ممکن است علائم مختلفی داشته باشند که این علائم شامل موارد زیر می شود. مورد اول، پیوسل ( حفره چرکی سینوس ) یا موکوسل ( حفره دارای ترشحات زیاد محصور موکوس در سینوس که باعث علایم فشاری و حتی جابجایی حفره چشم می شود) و مورد بعدی عفونت چشمی بصورت سلولیت پره سپتال یا سپتال و در موارد وخیم عفونت داخل چشمی است. همچنین ممکن است، انتشار عفونت به ارگانهای حیاتی داخل تر مانند عروق کاروتید یا سینوس کاورنو و مغز و … رخ دهد.

 

 

شرایط معافیت پزشکی بیماری های گوش، حلق و بینی

در این قسمت همراه ما باشید تا شرایط معافیت پزشکی بیماری های گوش، حلق و بینی را بیشتر بررسی کنیم.

به صورت کلی ۲۴ مورد بیماری گوش، حلق و بینی وجود دارد که در ادامه شرایط آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

کاهش شنوایی یک طرفه

در این حالت، کم شدن شنوایی به صورتی است که در فركانس های چهارگانه بیش از 80 دسی بل می باشد و برای فرد معافیت دائم در نظر گرفته می شود.

کاهش شنوایی هر دو گوش

در این حالت، کم شدن شنوایی به صورتی است که در یک گوش بالای 50 دسی بل می باشد و فرد معافیت دائم می گیرد.

کری و لالی

افراد دارای این عارضه معاف خواهند بود.

فقدان كامل مادرزادی یا اكتسابی لاله گوش

اگر این عارضه به صورت دو طرفه باشد، فرد معاف دائم می شود.

اگر به صورت یكطرفه باشد، فرد معاف از خدمات رزمی می شود.

آترزی یا انسداد مجرای خارجی گوش

اگر این عارضه در تمام طول مجرا باشد، فرد معاف دائم می شود.

اما اگر برای قسمتی از مجرا باشد، فرد معاف از خدمات رزمی خواهد شد.

عفونت مزمن گوش میانی

عفونت مزمن گوش میانی اگر به صورت یكطرفه یا دو طرفه باشد، فرد معاف دائم می شود.

عمل جراحی رادیکال

در عمل جراحی رادیكال ماستوئیدکتومی و هر گونه Canal wall down فرد معاف دائم می شود.

عفونت مزمن گوش میانی با ترشح چرکی

برای عفونت مزمن گوش میانی با ترشح چركی و پارگی پرده تمپان به همراه كاهش شنوائی بیش از سی و پنج دسی بل در هر یک از گوشها، فرد معاف دائم خواهد شد.

برای دارندگان مدارک کارشناسی و بالاتر، معاف از خدمات رزمی تصویب شده است.

فلج کامل عصب صورت

اگر فلج كامل عصب صورتی مقاوم به درمان به هر علتی (علل ناشناخته، بلز، سندروم رامس هانت ،التهابات قدیمی یا شكستگی استخوان روشه و غیره) باشد، در صورتی که حداقل 6 ماه از آن گذشته باشد، فرد معافیت دائم و در موارد حاد، فرد معافیت موقت دریافت خواهد کرد.

لابیرنتیت ها

برای بیماری لابیرنتیت ها كه همراه با نیستاگموس واضح و علائم پاراكلینیک ثابت شده در بیمارستان های نظامی یا دانشگاهی باشد، فرد معاف دائم خواهد شد.

بیماری و سندروم منیر

برای بیماری و سندروم منیر یا هرگونه سرگیجه مزمن با منشاء گوشی كه با بررسی های پاراكلینیک در بیمارستان های نظامی یا دانشگاهی تأیید شود، در صورتی که بیشتر از 6 ماه باشد، فرد معاف دائم خواهد بود.

برای سرگیجه مزمن با منشاء‌ گوشی كه كمتر از ۶ ماه طول كشیده باشد، فرد شش ماه معاف موقت خواهد بود.

عوارض مادرزادی عفونی

برای عوارض مادرزادی یا عفونی در بینی، كام، لب و حلق كه تولید اختلالات شدید (تنفسی یا صوتی یا گوارشی) نموده و یا كراهت منظر ایجاد شده باشد، فرد معاف دائم خواهد بود.

شکستگی های قدیمی بینی

برای شكستگی های قدیمی بینی با تغییر شكل ظاهری صورت كه نیاز به عمل جراحی داشته باشد، فرد معاف از خدمات رزمی می شود.

رینیت آتروفیک

برای رینیت آتروفیک همراه با كروت متعفن (بیماری اوزن)، به فرد معافیت دائم داده می شود.

آنژیو فیبروم نازوفارنگس

در صورتی كه بر اساس تقسیم بندی كادیش درجه دو یا بالاتر باشد، عمل شده یا نشده باشد، فرد معاف دائم خواهد شد.

برای دیگر موارد، فرد معاف از خدمات رزمی می شود.

سینوزیت مزمن

برای مشکل، سینوزیت های توأم مزمن، فرد معاف از خدمات رزمی می شود.

پولیپوزبینی

برای مشکل پولیپوزبینی اگر دو طرفه عود کننده بعد از عمل جراحی همراه با اختلال عملکرد تنفسی باشد، فرد معاف دائم می شود.

در صورتی که یک طرفه و سایر موارد باشد، فرد معاف از خدمات رزمی می شود.

تومورهای حنجره همراه با اختلالات شدید

برای بیماری های مادرزادی، التهابی، عفونی، ضربه ای و یا تومورهای حنجره كه تولید اختلالات شدید و دائمی صوتی یا تنفسی فرد معاف دائم می شود.

تومورهای گلوموس ژوگولر و آنژیوم

برای تومورهای گلوموس ژوگولر، آنژیوم های وسیع درنقاط مختلف گوش و حلق و بینی، حفره و فضای دهان، زبان، فكین، سینوس های صورت و منضمات اعضای فوق نیز به افراد معافیت دائم داده می شود.

فلج تارهای صوتی

برای مشکل فلج ارگانیک دو طرفه و یا یک طرفه با سابقه بیش از شش ماه همراه با اختلال دائمی تکلم به فرد معافیت دائم داده می شود.

برای فلج غیر ارگانیک تارهای صوتی دو طرفه به افراد معاف از خدمات رزمی داده می شود.

تومورهای بینی و سینوس ها (یكطرفه یا دو طرفه)

این بیماری در صورتی که بدخیم باشد، به فرد معافیت دائم داده خواهد شد.

برای حالت خوش خیم به فرد، معاف از خدمات رزمی داده می شود.

سایر بیماری های گوش، حلق و بینی

برای سایر بیماری های موضوع این بخش که منطبق با دسته دوم ماده ۲ آیین نامه می باشند، به افراد معافیت از خدمات رزمی داده می شود.

برای سایر بیماری های موضوع این بخش که منطبق با دسته سوم ماده ۲ آیین نامه می باشند به افراد شش ماه معاف موقت داده می شود.

برای سایر بیماری های موضوع این بخش که منطبق با دسته چهارم ماده ۲ آیین نامه می باشند نیز به افراد معافیت دائم داده می شود.

 

 

برای دانلود pdf کلیک کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با معافیت سربازی سینوزیت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی انواع معافیت سربازی سینوزیت بپردازیم. همچنین مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت این معافیت نیز بررسی گردید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص بیماری های گوش و حلق و بینی و سایر بیماری ها داشتید می توانید از مشاوره معافیت پزشکی ما استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا سینوزیت شامل معافیت دائم می شود؟

معافیت دائم یا موقت در سینوزیت بستگی به شرایط بیماری شما دارد.

سینوزیت در گروه کدام بیماری ها تعلق می گیرد؟

در گروه بیماری های گوش و حلق و بینی قرار می گیرد.

آیا می توان در حین خدمت معافیت از سینوزیت گرفت؟

به صورت کلی امکان دریافت معافیت در حین خدمت برای بسیاری از بیماری ها وجود دارد.

آیا امکان اعتراض به رای صادر شده در خصوص معافیت وجود دارد؟

بله شما می توانید به رای صادر شده اعتراض نیز بکنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)