ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

خبر خوش سربازی + تصویب قانون جدید تسهیل خدمت 1403

خبر خوش سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای دریافت آخرین اخبار سربازی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از آخرین خبر خوش سربازی متأهلین مطلع هستید؟ این روزها درباره سربازی خبر‌هایی تازه اعلام شده است که بسیاری از مشمولین از موثق بودن آن‌ مطمئن نیستند. از این‌ رو تصمیم گرفتیم در این مقاله از ایران تحصیل درباره این خبرها به شما توضیحاتی ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال یک خبر خوش سربازی هستید، خواندن این مقاله را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

چرا که برخی از افراد باتوجه‌ به خبرهای جدید می‌توانند معافیت بگیرند یا با شنیدن خبر افزایش حقوق سربازی خوشحال شوند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

خبر خوش سربازی برای متأهلین

خبر خوش سربازی که این روز‌ها به‌تازگی از سوی سید محسن دهنوی عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شنیده شده است را در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد.

براساس همین اخبار، میانگین حقوق آذر سربازان از 3850000 هزار تومان به 4650000 هزار تومان افزایش یافته است. این رقم نسبت به آغاز سال تاکنون 45 درصد رشد کرده و آقای دهنوی درباره این افزایش حقوق این‌گونه توضیح داد:

☑️ در قانون بودجه مصوب طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی عنوان شده است که میزان حقوق سربازی باید حدود 60 تا 90 درصد حقوق پایور هم‌تراز باشد. اما به‌خاطر کمبود منابع این اتفاق عملی نشد. چون میانگین حقوق سربازان از اول سال از 3200000 تومان به 3850000 یعنی حدود 20 درصد افزایش یافته است. با برگزاری جلسات متعدد در مجلس، سازمان برنامه و بودجه و ستاد کل نیروهای مسلح بر سر تأمین کردن منابع توافق کرد.

☑️ البته در آخرین اخبار سربازی متأهلین مشخص شد که درصد بیشتری از این افزایش حقوق شامل حال سربازانی می‌شود که متأهل هستند. ایشان همچنین درمورد اخرین اخبار سربازی مجلس گفتند: «شورای نگهبان هنوز در رابطه با مصوبه جدید مدت زمان خدمت سربازی نظر خود را اعلام نکرده است.» همچنین ایشان افزودند که هم‌زمان با موارد گفته شده، لایحه اصلاح خدمت سربازی هم در دستور کار دولت قرار داد. همچنین از دولت خواستند که این لایحه را هرچه سریع‌تر به مجلس ارسال کنند.

بنر معافیت تحصیلی

بنر معافیت تحصیلی

خبر فوری نظام وظیفه مشمولان غایب

خبر خوش سربازی برای مشمولینی که غایب بودند نیز منتشر شده است. مطابق این خبر مدت خدمت سربازی افرادی که غایب محسوب می‌شوند، به زودی کاهش پیدا خواهد کرد. اما به جای آن مشمولین در فعالیت‌های اقتصادی، امور بانکی، گرفتن پاسپورت و ادامه تحصیل با محدودیت و ممنوعیت‌هایی روبه‌رو خواهند شد.

از این رو طبق خبر فوری نظام وظیفه مشمولان غایب، رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس اینگونه عنوان کرده است که در طرحی جدید برای مشمولین متاهلین غایب و مشمولین متاهلین غایب دارای فرزند، کاهش خدمت سربازی و حتی معافیت در نظر گرفته است.

در صورت داشتن هرگونه سوال، پس از مطالعه و بررسی مطالب بالا، می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای و مجرب آکادمی ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شماره عزیزان در رابطه با خبر خوش سربازی هستند.

برای آشنایی با کسری خدمت کلیک کنید.

خبر خوش سربازی برای متقاضیان دریافت معافیت

خبر خوش برای مشمولین حین خدمت و افرادی که به زودی باید برای سربازی آماده شوند، جدیدترین مصوبه مجلس است. طبق این مصوبه، قانون کاهش مدت خدمت سربازی از 24 ماه به 12 ماه می‎باشد. البته این مصوبه درصورتی که شورای نگهبان آن را تایید کند، اجرایی می‌شود.

براساس این مصوبه، ستاد کل نیروهای مسلح با اهداف زیر در طول مدت اجرای برنامه هفتم توسعه نسبت به کاهش مدت سربازی، به حدود 12 ماه و جایگزینی سایر عضویت‌ها، تعیین تکلیف افراد غایب و دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور هستند، اقدام خواهند کرد.

  • ایجاد انگیزه موردنیاز برای مشمولان در انجام خدمت
  • تحکیم دفاع از استقلال
  • تمامیت ارضی کشور
  • رشد
  • تعالی
  • استفاده از ظرفیت‌های ملی
  • توانمندسازی و بالابردن سطح مهارت

اهداف ستاد کل نیروهای مسلح در برنامه هفتم توسعه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خبر خوش برای مشمولان خارج از کشور، می‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. البته این دانشگاه‌ها می‌بایست مورد تایید وزارت‌خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی و آموزش حوزه‌های علمیه باشد.

این قانون دو تبصره دارد که در راستای سیاست کلان ابلاغی افزایش جمعیت، متقاضیان غایب و غیر غایب که سنشان بیشتر از 30 سال است و دو فرزند دارند، تعیین شده است. همچنین این دسته از افراد می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند.

خبر خوش سربازی برای متقاضیان دریافت معافیت

☑️ تبصره دوم به این صورت است که ادامه تحصیل دانش‌آموزان مقطع دیپلم و بالاتر همچنین طلاب حوزه‌های علمیه در خارج از ایران، مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی مجاز است. خبر خوش سربازی اخیر در این مقاله به شما این است که دستورالعمل صدور معافیت تحصیلی آن به کمک ستاد تهیه و اجرایی می‌شود.

☑️ البته وزارت خانه علوم، تحقیقات، فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با این ستاد همکاری دارد. یک خبر خوش سربازی برای امدادگران این است که به‌ازای هر سال خدمت در سازمان هلال‌احمر حدود دو ماه کسری خدمت دریافت خواهند کرد.

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

خبر خوش سربازی برای ورزشکاران

بهترین خبر خوش سربازی در این قسمت، متعلق به ورزشکاران و قهرمانان است. حسن زاهدی معاون اجتماعی که سمت سخنگوی سازمان وظیفه عمومی فراجا را دارد، درباره خبر فوری معافیت سربازی اعلام کرد که ورزشکاران هم می‌توانند معافیت سربازی قهرمانان ورزشی بگیرند. براساس قانون سرباز قهرمان، ورزشکارانی که شرایط زیر را داشته باشند، مشمول دریافت معافیت سربازی می‌شوند:

  • نفرات برتر المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی که تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک هستند، باید مطابق باشرایطی که در سن مشمولیت اعلام شده است، مدال به دست بیاورند.
  • ورزشکارانی که در مسابقات سطح جهانی شانس کسب مدال داشتند؛ ولی به‌خاطر همدردی با مردم فلسطین روبروی حریف اسرائیلی قرار نگرفتند. در واقع این رژیم را به رسمیت نشناختند و از مسابقه با شرکت‌کنندگانش خودداری کردند.

خبر خوش سربازی برای ورزشکاران

برای دریافت مشاوره سربازی کلیک کنید.

اخرین اخبار سربازی مجلس

خبر خوش سربازی که می‌خواهیم به اطلاع شما برسانیم، این است که افراد متأهلی که دارای سه فرزند هستند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند. قبل از این مقرر شده بود که به مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب که بیشتر از 4 فرزند دارند، معافیت تعلق بگیرد. این قانون شامل کارکنان وظیفه در حال خدمت که حداقل 40 سال سن و 3 فرزند داشتند هم می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به مقاله معافیت سربازی متاهلین دارای فرزند مراجعه کنید تا در اینباره اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

☑️ مجلس در نیمه اول سال 1403 طرح جدیدی برای معافیت سربازان اعلام کرد. طبق این طرح، مشمولان خدمت سربازی بالای 35 سال که دارای 2 فرزند هستند، می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای از رفتن به خدمت معاف شوند. همچنین افرادی که زیر 35 سال هستند، اما 3 فرزند دارند نیز می‌توانند از معافیت برخوردار شوند.

☑️ البته این طرح برای تصویب به شورای نگهبان ارسال شده است. البته این مصوبه در نیمه دوم سال تغییر پیدا کرد. مصوبه دوم مجلس به این صورت است که مشمولین خدمت سربازی بالای 30 سال که دارای دو فرزند هستند، می‌توانند برای معافیت دائم اقدام کنند. همچنین مشمولین زیر 30 سال که دارای 3 فرزند هستند نیز می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.


خلاصه مقاله خبر خوش سربازی

ما در این مقاله از ایران تحصیل، خبر خوش سربازی را به اطلاع شما رساندیم. در واقع خواستیم به شما بگوییم که اگر سنتان بالا رفته است و نگران سربازی خود هستید، دیگر به این موضوع فکر نکنید. چون سازمان نظام وظیفه و مجلس در این باره تصمیماتی گرفته‌اند.

براساس این تصمیمات شما اگر شما دو فرزند داشته باشید و سنتان بیشتر از 30 سال باشد می‌توانید معافیت بگیرید. همان طور که گفتیم میزان حقوق سربازی در سال جاری احتمالا بالاتر هم رود این هم می‌تواند برای برخی خبر خوش سربازی باشد.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای دریافت آخرین اخبار سربازی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

طرح معافیت ورزشکاران به چه صورت است؟

درصورتی‌ که ورزشکاران در سن مشمولیت در مسابقات المپیک و جهانی مدال بگیرند، از سربازی معاف می‌شوند.

آخرین اخبار سربازی متاهلین چیست؟

طبق قانون جدید افراد متأهلی که بیشتر از 30 سال سن دارای 2 فرزند هستند، از سربازی معاف می‌شوند.

کسری خدمت امدادگران چند ماه است؟

امدادگران و نجات گران به‌ازای هر سال فعالیت، حدود 2 ماه کسری دریافت خواهند کرد.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «خبر خوش سربازی + تصویب قانون جدید تسهیل خدمت 1403»

  1. Avatar photo سروش گفت:

    سلام خسته نباشید درحال حاضر خدمت چند ماه هست ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر 21 ماه

  2. Avatar photo رسول گفت:

    معافیت متاهلین زیر ۳۰ سال ودارای ۳فرزند اجرایی شده است ایا؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور