ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 {راز چیدمان قبولی 100%}

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره انتخاب رشته کنکور مهم ترین گام شما در راستای قبولی در رشته و دانشگاه شماست! امروز شما در مرحله ای حساس هستید که باید گامی مهم برای آینده شغلی و جایگاه اجتماعی تان بردارید پس اهمیت موضوع بسیار بالاست و امروز بیشتر از هر زمان نیاز دارید تا مشاوری زبده همراه شما باشد، اما چگونه مشاوری پیدا کنیم که از تخصص او در انتخاب رشته مطمئن باشیم؟ ما در این مقاله سعی کرده ایم مانند مشاور انتخاب رشته شما عمل کنیم و دانش و تجربه مشاوران مجموعه را در اختیار شما قراردهیم.

 دیگر نگران مشاور انتخاب رشته تان نباشید هر کجای ایران که باشید فاصله شما تا متخصص ترین مشاوران انتخاب رشته کشور فقط یک تماس تلفنی با آکادمی ایران تحصیل است، لازم به ذکر است مشاوران حاضر در تیم انتخاب رشته آکادمی ایران تحصیل با داشتن تبحر و سابقه ای عالی در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور می توانند در خدمت شما دوستان عزیز کنکوری باشند. برای استفاده از خدمات انتخاب رشته ایران تحصیل از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره با 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

چرا باید از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری کمک بگیریم؟

تصور کنید یک سال تمام درس بخوانید، شب بیداری بکشید و هزینه زیادی را برای شرکت در کلاس های کنکور پرداخت کنید، اما با یک انتخاب رشته اشتباه همه این زحمات را به هدر دهید. در اینجا به اهمیت استفاده از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و کمک خواستن از بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور پی خواهید برد. مشاور شما باید از بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری باشد.

چرا باید از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری کمک بگیریم؟

مشاوری که اطلاعات خوبی در رابطه با انواع رشته های دانشگاهی داشته باشد و بداند با توجه به رتبه ای که به دست آورده اید در کدام  رشته ها و دانشگاه ها می توانید قوبل شوید و کدام گزینه برای شما خوب است. بنابراین شما با انتخاب او دیگر جای نگرانی برای  انتخاب رشته نامناسب و دور از ذهن نخواهید داشت. در کنار بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور خیال خود را از هر جهت بابت قبولی در رشته و مرکز دانشگاهی مناسب باب میلتان راحت کنید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه و مهارت کافی، می توانند به شما عزیزان کمک کنند. 

جهت دریافت اطلاعات در مورد مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

شاید این پرسش در ذهن شما مطرح شود که خب یک مشاوره تعیین رشته کنکور سراسری چه ویژگی ها و خصوصیاتی باید داشته باشد؟ در ادامه با ذکر مهم ترین ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری در خدمت شما هستیم. مشاوره ای که می تواند خدمت شما با بهترین کیفیت ممکن ارائه شود.

بنر انتخاب رشته کنکور

مشاور انتخاب رشته در مورد رشته ها اطلاعات کامل داشته باشد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک مشاور خوب باید داشته باشد، داشتن اطلاعات کامل است. در واقع، یک مشاور خوب باید در تمامی زمینه ها اطلاعات کاملی را دارا باشد تا بتواند به شما عزیزان کمک کند. مشاوری می تواند ادعای بهترین بودن در این زمینه داشته باشد که جزيیات همه رشته ها را بشناسد. مثلا بداند که رشته هوشبری، دوره کارشناسی ارشد ندارد و بچه های هوشبری برای آزمون کارشناسی ارشد باید به سراغ رشته پرستاری و یا یک رشته دیگر بروند. باید بداند که بهداشت حرفه ای با بهداشت عمومی و محیط زیست چه تفاوت هایی در واحدهای درسی دارد. 

برای آشنایی با بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران روی لینک بزنید.

مشاور باید متخصص و حرفه ای باشد

از دیگر ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور این است که از فرد حرفه ای و متخصص دریافت شود. فردی که تا قبل از این برای افراد زیادی انتخاب رشته موفق و بی عیب و نقص کرده باشد تا بتواند شما را نیز به بهترین شکل راهنمایی کند. در نتیجه، بهترین کار این است که قبل از انتخاب مشاور برای شرکت در جلسات مشاوره انتخاب و چیدمان رشته کنکور سراسری در رابطه با سابقه کاری او پرس و جو کنید و اطلاعاتی را در این زمینه جویا شوید. هر چه سابقه کاری مشاور بیشتر و تعداد افرادی که برایشان انتخاب رشته کرده است، بالاتر باشد به مراتب این فرد تخصص و مهارت بیشتری در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها خواهد داشت و می تواند به عنوان یکی از بهترین و کارکشته ترین مشاوران در خدمت شما باشد.

برای راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور روی لینک آبی کلیک کنید.

مشاور باید فردی متعهد و دلسوز باشد

تعهد و مسئولیت پذیری در کار و اهمیت دادن به مراجع همواره یکی از مهم ترین ویژگی های یک مشاور خوب به حساب می آید. فردی دلسوز که می تواند شما را از نکات و جزئیات مهم انتخاب رشته کنکور آگاه کند. اما در مقابل فردی که تعهدی در قبال کارش نداشته باشد و دلسوزی به خرج ندهد به مراتب نمی تواند لبخند رضایت را بر لبان یک فرد کنکوری بیاورد.

مشاور باید فردی متعهد و دلسوز باشد

مشاور باید فن بیان بالایی داشته و یک شنونده خوب باشد

یک مشاور خوب باید فن بیان خوبی داشته باشد و در زمان مشخص، شنونده خوبی باشد. مشاور انتخاب رشته کنکور اگر نتواند حرف خود را شفاف و روشن بیان کند به نحوی که داوطلب کنکوری نفهمد، نمی تواند مشاور موفقی باشد. باید با صدایی کاملا رسا و با استفاده از کلماتی ساده و قابل درک، منظور خود را به دانش آموز، والدین یا دانشجو به درستی برساند. علاوه بر این مشاور بیشتر از آنکه در حرف زدن تبحر داشته باشد باید خوب گوش بدهد تا بفهمد که دقیقا نیاز داوطلب چیست تا بتواند بهترین راهنمایی و مشاوره را به او بدهد.

برای دریافت مشاوره کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

اهمیت مشاوره در داشتن انتخاب رشته ای اصولی 1402

انتخاب رشته یکی از مهم ترین بخش های تصمیم گیری در زندگی هر فردی است. این انتخاب سبب می‌ شود تا آینده شغلی و درآمد زایی شما تغییرات بسیار خاصی داشته و در صورتی که به خوبی انجام نشود ممکن است آسیب های زیادی مانند عدم هماهنگی روحیات شما با شغل، سرخوردگی، افسردگی و در نهایت شکست در زندگی کاری ایجاد کند. ممکن است شما در طول زندگی با افراد زیادی که تحصیلات شان با شغلی که دارند هماهنگ نیست یا رشته تحصیلی و شغل خود را دوست ندارند رو به رو شده باشید. شاید در ذهن خود این سوال پیش بیاید که چرا این تناقض وجود دارد؟!

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که نمی خواهید با چنین تناقض و مشکلی رو به رو شوید باید قبل از آنکه وارد بازار کار شوید، ابتدا رشته تحصیلی را انتخاب کنید که از همه جهات با شما هماهنگی داشته باشد. توجه داشته باشید که شما به عنوان یک انسان بیشتر عمر خود را صرف کار خواهید کرد و اگر رشته تحصیلی و کاری داشته باشید که هیچ گونه هماهنگی با شما نداشته باشد چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد؟ آیا همیشه باید این شرایط را تحمل کنید؟ آیا باید همیشه در رشته تحصیلی و شغل خود احساس سرشکستی کنید؟

برای همین در این مقاله قصد داریم تا شما را با اهمیت این نکته کاملا آشنا کنیم تا در صورت مواجهه شدن با عواملی که شما را از رشته مورد نظرتان دور می کند چگونه رفتار کنید. اصل‌ مهم‌ انتخاب رشته را بدانید و بر اساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

بنر انتخاب رشته

چگونه می توانم انتخاب رشته ای موفق داشته باشم؟

حتماً این موضوع ذهن شما را به خود مشغول کرده است که چگونه انتخاب رشته ای موفق و بی عیب و نقص داشته باشم؟ پیشنهاد می کنیم برای دریافت پاسخ این سؤال مهم و کلیدی، بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما در ایران تحصیل همراه باشید تا شما را با نکات داشتن انتخاب رشته ای موفق آشنا کنیم.

در مورد رشته های تحصیلی اطلاعات جمع آوری کنید:

از جمله مواردی که شما را به سمت داشتن انتخاب رشته ای موفق، بی عیب و نقص سوق می دهد، جمع آوری اطلاعات لازم در رابطه با انواع رشته های تحصیلی ارائه شده در انواع گروه های آزمایشی است. این اطلاعات می توانند این رشته در کدام گروه آزمایشی ارائه می شود یا بازار کار آن بعد از اتمام دوران تحصیلی چگونه است.

البته بد نیست در رابطه با دروس ارائه شده این رشته و آینده تحصیلی آن نیز اطلاعاتی را به دست بیاورید تا بدانید که آیا امکان ادامه تحصیل در این رشته دانشگاهی در مقاطع بالاتر تحصیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد یا خیر؟ یا این که اگر بخواهید برای تحصیل در این رشته در دانشگاه های خارجی اقدام کنید آیا این امکان برایتان وجود دارد یا این رشته در خارج از کشور ارائه نمی شود و یا دانشگاه های پذیرنده آن در سطح بالایی قرار ندارند؟ این ها همه موارد بسیار مهمی هستند که قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته در گروه های مختلف آزمایشی به آن ها توجه کنید.

برای مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! روی لینک کلیک نمایید.

دانشگاه های روزانه، پیام نور، غیرانتفاعی و شبانه را بشناسید:

شاید باور نکنید اما شناخت دانشگاه ها و کسب اطلاعاتی درست و موثق در رابطه با آن ها می تواند کمک بزرگی به شما در داشتن انتخاب رشته ای موفق داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است زحمات یک ساله شما به هدر برود. حتماً قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته در رابطه با دانشگاه های پذیرنده تحقیقات دقیق و مفصلی را انجام دهید. از طریق شرکت در جلسات مشاوره ای انتخاب رشته کنکور آن هم از مشاوری حرفه ای می توانید اطلاعاتی را در این رابطه به دست بیاورید.

از مشاور انتخاب رشته کنکور خود مطمئن باشید:

از دیگر موارد مهمی که برای داشتن انتخاب رشته ای موفق و درست باید به آن توجه لازم را مبذول دارید کسب اطلاعاتی در مورد نحوه و زمان اختصاص داده شده برای انتخاب رشته است. به این صورت که از طریق بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور از نحوه دقیق انجام انتخاب رشته و مراحلی که باید برای این امر طی کنید اطمینان حاصل کرده و از این موضوع مطلع شوید. البته به جز این مورد باید بدانید که چه زمانی می توانید برای انتخاب رشته اقدام کنید و مهلت اختصاص داده شده به این کار چقدر است.

اطلاعاتی را در مورد خوابگاه های دانشجویی و امکانات ارائه شده در دانشگاه ها به دست آورید:

از مهم ترین موادی که قبل از انجام انتخاب رشته به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید کسب اطلاعاتی در رابطه با امکانات ارائه شده در دانشگاه ها و همین طور خوابگاه هایی است که تحت نظر دانشگاه فعالیت می کنند. در صورتی که عزم خود را برای تحصیل در شهری خارج از محل زندگی خود گرفته اید و امکان تهیه مسکن را با توجه به گرانی های اخیر ندارید حتماً در رابطه با ارائه یا عدم ارائه خوابگاه توسط دانشگاه مورد نظرتان تحقیق کنید. حتی اگر لازم شد بازدیدی هم از خوابگاه ها و امکانات ارائه شده در دانشگاه مورد نظر به عمل آورید تا خیالتان از بابت امکانات ارائه شده در آن ها راحت باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار انتخاب رشته کنکور روی لینک کلیک کنید.

استعدادیابی توسط مشاور انتخاب رشته کنکور:

آیا تا به حال اسم تست های شخصیت شناسی و استعدادیابی به گوشتان خورده است؟ آیا اسامی این تست های معروف و کاربردی را شنیده اید؟ به کمک تست های شخصیت شناسی می توانید به شناخت خوبی از توانمندی ها و مهارت های فردی خود دست پیدا کرده و تصمیم بهتری برای انتخاب رشته خود بگیرید. در واقع، این تست ها که معمولاً در جلسات مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید به آن ها پاسخ دهید به شما کمک می کند تا بتوانید رشته تحصیلی مورد علاقه خود را راحت تر و بهتر بشناسید.

استعدادیابی توسط مشاور انتخاب رشته کنکور

زیرا بسیاری از داوطلبان تا زمان انتخاب رشته نمی دانند که به چه رشته ای علاقه دارند و کدام یک از رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ها برایشان مناسب تر و بهتر است. اما به کمک انواع تست های شخصیت شناسی از جمله تست هالند دیگر مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

جهت آشنایی با تست استعدادیابی برای انتخاب رشته بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

تکنیک چیدمان مشاور در انتخاب رشته:

یکی از موارد بسیار مهمی که بد نیست در رابطه با آن اطلاعاتی را به دست بیاورید در مورد چیدمان کلی انتخاب رشته های دانشگاهی است. به این صورت که باید بدانید ترتیب درج رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ها در فرم انتخاب رشته به چه شکل است و به چه صورت باید انجام شود. در رابطه با این موضوع باید عرض کنیم چیدمان کلی رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ها به این صورت است که در ابتدا باید رشته های خوش بینانه و در ادامه رشته های واقع بینانه و بدبینانه را درج کنید. دقت داشته باشید که این ترتیب بسیار مهم است و در صورت عدم توجه نمی توانید نتیجه خوبی را از انتخاب رشته خود به دست آورید.

انتخاب خوش بینانه:

در حدود 30 درصد از انتخاب رشته شما باید خوشبینامه و  بر اساس روبای شما می باشد.

انتخاب واقع بینانه:

انتخاب واقع بینانه مهمترین بخش در فرم انتخاب رشته است که باید بر اساس منظق و بر پایه تراز شما باشد.

انتخاب بدبینانه:

انتخاب بدبینانه در آخر فرم شما قرار می گیرد که احتمال قبولی شما در آنها از همه بیشتر است.

پس سعی کنید در چیدمان انتخاب رشته از مشاورین متخصص و خبره در این زمینه استفاده نمایید. برای مشاوره با افراد کارشناس که این مسیر را خود طی کرده اند می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۹۷۵۳۰۷ تماس خاصل فرمایید.

هزینه تحصیل و شهریه هر دانشگاه مهم است!

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور جهت گزینش بهترین رشته های دانشگاهی باید به آن توجه کنید، شهریه اختصاص یافته برای ورود به هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاهی در دانشگاه های غیردولتی است. البته این موضوع با توجه به افزایش شهریه های دانشگاه های شبانه، پیام نور و غیرانتفاعی در هر سال تحصیلی اهمیت بیشتری پیدا می کند. از این رو به مراتب باید از لیست جدیدترین شهریه های ثابت و متغیر دریافتی در هر کدام از این دانشگاه ها مطلع شوید. 

نظر پدر و مادر داوطلب در مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری:

درست است که انتخاب رشته در نهایت به خود شما مربوط است ولی همواره به این نکته توجه داشته باشید که نظر پدر و مادرتان نیز باید در زمان جلسات با مشاور دانشگاهی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

پدر و مادر با توجه به داشتن شناخت دقیق از شما می توانند اطلاعات خوبی را در اختیار مشاورتان قرار دهند و در زمینه داشتن انتخاب رشته ای معقول برای شما مؤثر باشند.

برای اطلاع از مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته کلیک نمایید.

تحصیل در شهر دیگر و دوری از خانواده:

از دیگر موارد قابل بررسی در زمان دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور، انتخاب رشته دانشگاهی بحث امکان یا عدم امکان تحصیل داوطلب در شهر دیگری غیر از شهر محل سکونت وی است.

شاید برخی از داوطلبان تحمل دوری از خانواده و زندگی در شهر دیگر را نداشته باشند. از طرف دیگر، در مورد تحصیل در شهر دیگر مسائلی همچون عدم آشنایی با آداب و رسوم مردم آن منطقه، مسائل رفت و آمد، امنیت و همین طور بحث مالی را نیز باید در نظر بگیرند.

بررسی های مشاوره انتخاب رشته کنکور اصولی

برای گزینش بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری باید چند مورد بسیار مهم را بررسی کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بررسی های مشاوره انتخاب رشته کنکور اصولی

شناسایی علایق و استعداد شما توسط مشاور تحصیلی برای انتخاب رشته

زمانی که با یک مشاور تحصیلی در جهت انتخاب رشته شروع به صحبت می‌کنید در واقع قدم بزرگی برای انتخاب رشته خوب برداشته اید. معمولا نوجوان های ۱۸ ساله توانایی کافی برای شناسایی علایق و استعداد های خود نداشته و ممکن است بر اساس جو یا حرف های دیگران انتخاب های غلطی انجام دهند. یک مشاور تحصیلی در اولین قدم شروع به تجزیه و تحلیل شخصیت شما کرده و علایق و استعداد های شما را بررسی می‌کند.

در این روش ابتدا از شما آزمون های شخصیت شناسی گرفته شده تا تایپ شخصیتی شما به خوبی بشناسد. در سال های اخیر متاسفانه در ایران به این موضع که هر فرد چه نوع شخصیتی دارد زیاد توجه نمی‌کنند. معمولا همه بر اساس منافع وارد حیطه رشته های تحصیلی و کاری می‌شوند. اما در جهان غرب با توجه به این تست بیشتر کارمند ها، دانشجویان و غیره تقسیم بندی شده و نتایج واقعا شگفت آوری را ایجاد خواهند کرد.

در حال حاضر بهتر است موضوعات دقیق تری این موضوع را مورد بحث قرار دهیم. فردی که بر اساس استعداد و تایپ شخصیتی خود انتخاب رشته کرده و وارد بازار کار شود درست مانند پازلی است که در جای خود قرار گرفته و موجب رشد و تکمیل شدن زندگی خود و اطرافیان خواهد شد. اما برعکس فردی که تنها بر اساس منافع یا حرف دیگران این کار را انجام دهد علاوه بر این که مشکلات روحی زیادی را پیش رو خواهد داشت هیچگاه درون کار خود‌ موفق نشده و همیشه یک قدم عقب تر از بقیه خواهد بود.

 

تحلیل تست MBTI شما توسط مشاور

تست MBTI، یکی از معروف ترین تست های شخصیت شناسی است که در بیشتر جهان کاربرد زیادی داشته و در جهان کار و تحصیل از این تست کمک زیادی می‌گیرند. در واقعا با انجام این تست مشاور تحصیلی تمامی استعداد ها، علایق، رشته هایی که باعث پیشرفت شما می‌شود، حتی نوع رفتار و اخلاق و شخصیت شما را بازگو کرده و به نوعی به شناخت ذهن شما خواهد رسید. خوشبختانه در سال های اخیر این تست در ایران کاملا مستند علمی بوده و در بیشتر مراکز مشاوره از آن استفاده می شود.

نتایج کلی این آزمون در ۱۶ تایپ شخصیتی آمده است که استعداد یابی افراد را برعهده داشته و شما قادر هستید با استفاده از آن بهترین انتخاب رشته را داشته باشید. زیرا شما را دقیقا جایی می‌گذارد که باید باشید.

 

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش و نحوه انجام آن کلیک نمایید.

 

انتخاب رشته همراه با مشاورتان

استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه اهمیت فوق العاده ی برای داوطلبان دارد.

با توجه به اهمیت بالای خدمات انتخاب رشته برای اکثریت افراد جامعه، اشتیاق و شوق این افراد برای انجام انتخاب رشته می تواند به آنان کمک کند تا سرنوشت خود را تعیین نمایند و هر گونه اشتباهی در این زمینه می تواند سرنوشت آنان را تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از سوالات مطرح شده به وسیله داوطلبان در مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به موضوع تاثیر سهمیه ها باز می گردد. به عنوان مثال به چه میزان یک سهمیه برای دو فرد با رتبه یکسان می تواند در قبولی آن ها در رشته های انتخابی تاثیر گذار باشد؟ البته سوالات دیگری نیز  مطرح می نمایند که مربوط به صحیح یا غلط بودن انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و موکول نمودن برخی از رشته ها به زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری است.

بنر انتخاب رشته

نکات مهم در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

در زمان انتخاب رشته، اولویت های خود را از قبل بر روی کاغذ بنویسید تا در زمان انجام آن به اشتباه مواجه نشوید.

قبل از تایید نهایی در انتخاب رشته، رشته های وارد شده را مجدد چک نمایید.

پس از انتهای کار، کد پیگیری خود را دریافت و تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

فراموش نکنید، پس از اعلام نتایج، امکان تغییر رشته وجود نخواهد داشت.

اگر به صورت همزمان، اماکن پذیرفته شدن شما در چند رشته وجود داشته باشد، سامانه سنجش، اولین رشته را به عنوان قبولی برای شما در نظر خواهد گرفت.

در بازه زمان اعلام شده برای انتخاب رشته شما می توانید تا 8 بار، اولویت خود را ویرایش نمایید.

نکات مهم در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

اخبار مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 1402 چهل درصد خواهد بود

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی کشور با صدور اطلاعیه‌ای بیان کرد، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 1402 چهل درصد به صورت قطعی خواهد بود. همچنین دروس عمومی از کنکور سراسری حذف شده و تنها دروس تخصصی در آزمون سراسری مفاد خواهند شد.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به طور مفصل و کامل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما در زمان انتخاب رشته از یک مشاور خوب و با تجربه کمک بگیرید. زیرا ممکن است که از یک فردی کمک بگیرید که تخصص کافی نداشته باشد و این امر منجر به شکست شما در انتخاب رشته شود. به همین دلیل، حتما در هنگام انتخاب مشاور خود، دقت کنید تا تمامی ویژگی های ذکر شده را داشته باشد. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه درخشان می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۹۷۵۳۰۷ تماس گرفته یا کامنت بگذارید. مشاوران ایران تحصیل در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده و شما را یاری خواهند کرد. 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله مشاوره انتخاب رشته کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

4.7/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را از چه فردی باید دریافت کرد؟ 

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را می توانید از فردی متعهد و متخصص در زمینه انتخاب رشته و شخصی با سابقه کاری طولانی دریافت کنید.

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور کیست؟ 

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور فردی است که با تمام اصول و فوت و فن انتخاب رشته آشنایی داشته باشد و اطلاعات خوبی را در مورد رشته ها و دانشگاه ها به شما بدهد.

انتخاب رشته کنکور سراسری در کدام سایت ها انجام می شود؟ 

برای داشتن بهترین انتخاب رشته کنکور سراسری باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 {راز چیدمان قبولی 100%}»

  1. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من یه رشته علویت اولم بود  از دانشگاه آزاد که انتخاب کردم آوردم ولی الان به اون رشته علاقه ندارم میخوام برم رشته دیگه باید چیکار کنم میتونم بزارم تو بخش ذخیره دانشگاه یا راه دیگه هست اگر دانشگاه ظرفیت اون رشته داشته باشه قبولم می‌کنند موقع ثبت نام حضوری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر در رشته دیگر ظرفیت وجود داشته باشد امکان ثبت‌نام دارید.

  2. Avatar photo طیبه گفت:

    در رشته های کاردانی وزارت بهداشت که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است آیا وقتی وارد دانشگاه شدیم حقوق دریافت می کنیم؟ و بعد از مقطع کاردانی باید برای کارشناسی دوباره امتحان داد یا بر اساس معدل می شود رفت به کارشناسی؟ و سوال بعد من این است که در دفترچه انتخاب رشته نوشته مخصوص داوطلبان بومی آن منطقه آیا اشکال دارد که من منطقه که بر آن نیستم را انتخاب کنم؟ ممنون میشوم سریع جواب بدهید

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش صرفا به صورت بومی می باشد و در دوره طرح شامل دریافت حق مزایا می باشد

  3. Avatar photo محمد 1372 گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من موقع انتخاب رشته پی دی اف و پرینت انتخاب رشتمو نگرفتم الان باید چه جوری بگیرمش؟؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      میتوانید با اطلاعاتی که دارید به سایت سنجش ارسال درخواست انجام دهید

  4. Avatar photo محسن گفت:

    سلام وقتتون بخیر.. من انتخاب رشته کنکور کردم و الان پشیمونم و احساس می کنم یه رشته دولتی پایین میارم و دیگه سال بعد نمی تونم ملی برم . راهی هست انتخاب رشته‌ مو بردارم ؟؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      لطفا از طریق درخواست سنجش پیگیری نمایید

  5. Avatar photo محسن محمدی. گفت:

    سلام وفت بخیر
    مشاوره انتخاب رشته کنکور برای چند رشته انتخابی می تونه باشه و یا فقز در یک رشته کمک میکنه؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای رشته های مختلف می تواند باشد

  6. Avatar photo شهلا. گفت:

    سلام مشاوره انتخاب رشته کنکور تا روز امتحان بهمون کمک میکنه؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام بله حتما

  7. Avatar photo رضایی گفت:

    با سلام
    تفاوت دفاع سایبری با امنیت سایبری و امنیت اطلاعات در چیست؟ و کدام رشته برای مقابله با تهدیداتی مثل حملات هکری به کار می رود
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور بهروزی گفت:

      سلام روزتون بخیر جهت دریافت اطلاعات با سامانه تماس حاصل فرمایید

  8. Avatar photo مهرشاد گفت:

    سلام
    سوال داشتم
    کاردانی شبکه و نرم افزار از دانشگاه فنی و حرفه ای دارم برای امساله
    میتونم کنکور کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنم و برم دانشگاه سراسری ؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید به دقت بیشتری برسی شود لطفا جهت کسب اطلاع بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  9. Avatar photo روناک گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید با رتبه نزدیک ب ۱۱ هزار منطقه ۱ انسانی میشه حسابداری قبول شد؟

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      ظرفیت های رشته ها در هر سال متفاوت است.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  10. Avatar photo نسترن گفت:

    رتبه من ۲۰هزار از ریاضی وهنر هم۴۲هزار هست بار این رتبه کجا دانشگاه قبول میشم

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت مشاوره دقیق با مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)