ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تست استعدادیابی برای انتخاب رشته کنکور + راهنما جامع | ایران تحصیل

تست استعدادیابی برای انتخاب رشته کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می‌دانید اهمیت تست استعدادیابی برای انتخاب رشته در چیست و تاثیرات آن چه می‌تواند باشد؟ به نظر شما چند نوع تست استعدادیابی وجود دارد و کدام یک برای ما یا نزدیکانمان مناسب هستند؟ چگونه و در کجا می‌توان این تست‌ها را انجام داده و به تفسیر آن‌ها دست یافت؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال‌ها هستید، در این مقاله از ایران تحصیل همراه ما باشید.

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید از تست استعدادیابی برای انتخاب رشته و شغل به صورت آنلاین بهره‌مند شده و از نتیجه آن مطلع شوید، می‌توانید از طریق مشاوران خبره ایران تحصیل اقدام کنید. کارشناسان ما جدیدترین و دقیق‌ترین تست‌های استعدادیابی را متناسب با سن و هدف شما در اختیارتان قرار خواهند داد. برای ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید. 

تست استعدادیابی برای انتخاب رشته چیست؟

به طور کلی تست استعدادیابی برای انتخاب رشته شامل آزمون‌های روانشناسی بوده که در موارد مختلف این حیطه شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. تست استعدادیابی برای انتخاب رشته در انواع مختلفی برگزار شده و هرکدام از آن‌ها از جهت‌های متفاوتی فرد را مورد آزمایش قرار می‌دهد تا به این فهم برسد که آن فرد در کدام رشته تحصیلی می‌تواند بهتر عمل کرده و موفق شود. از جهت‌هایی که در این تست‌ها بررسی می‌شود، می‌توان به شخصیت، علاقه و هوش اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، هدف اصلی برگزاری آزمون‌های استعدادیابی تحصیلی، گرفتن تصمیم بهتر در انتخاب رشته مقطع متوسطه و دانشگاه است. این نکته قابل توجه است که در مراکز استعدادسنجی، برای بررسی کامل استعدادهای فرد، یک پکیج کامل هدایت تحصیلی در اختیار او قرار می‌گیرد که در آن چندین آزمون قرار می‌گیرد.

تست استعدادیابی برای انتخاب رشته چیست؟

اهمیت تست استعدادیابی برای انتخاب رشته

🔶 در زندگی هر فردی مراحل و فرصت‌هایی وجود دارد که می‌تواند سرنوشت او را تغییر دهد. حال اگر به خوبی و آگاهانه از این فرصت استفاده شود، آینده آنطوری خواهد بود که فرد را به خواسته‌ها و اهدافش می‌رساند. اما اگر تصمیمی اشتباه گرفته شود، ممکن است یک عمر پشیمانی را به بار آورد.

🔶 یکی از مهم‌ترین مراحل تحصیلی که امروزه می‌تواند آینده شغلی، اقتصادی، اجتماعی و شخصی افراد را تغییر دهد، انتخاب رشته می‌باشد. حساسیت این امر به میزان سازگاری رشته تحصیلی با ویژگی‌های شخصیتی، قابلیت‌ها، هدف‌ها، و … مربوط می‌شود.

🔶 حال متاسفانه دیده می‌شود که در برخی از موارد به دلیل عدم شناخت استعدادهای فردی، دانش‌آموزان و یا کنکوری های عزیز مقاطع مختلف، مسیر اشتباهی را انتخاب می‌کنند که آن‌ها را از آنچه می‌خواهند دور می‌کند. در اینجا می‌توان به اهمیت تست استعدادیابی برای انتخاب رشته پی‌برد. این تست‌ها باعث می‌شود که رشته‌های منطبق با خواسته‌ها، علایق و توانایی‌ها انتخاب شده و پشیمانی به بار نیاید. در ادامه به طور مفصل در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

به منظور دانلود سوالات استعداد تحصیلی دکتری بر روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

انواع تست استعدادیابی برای انتخاب رشته

✅ در دنیای روانشناسی، تست‌های مختلفی برای شناخت استعدادها وجود دارد که هرکدام دارای نقاط ضعف و قوت خود هستند؛ اما همگی آن‌ها با تحلیل به کشف جنبه‌های شخصیتی منجر می‌شوند. لازم به ذکر است که در آکادمی ایران تحصیل نیز مشاوران در تلاش هستند تا با استفاده از طریق چند تست استعدادیابی برای انتخاب رشته که جزء معتبرترین‌ها به شمار می‌روند، به داوطلبان عزیز کمک کنند تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

✅ از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تست‌های روان سنجی می‌توان به تست هوش چندگانه گاردنر، تست تیپ شخصیتی mbti، تست رغبت سنجی هالند، تست استعدادیابی به شیوه جانسون اوکانر، تست هوش هیجانی، تست‌های الگو تقویت شغلی ( ارزش حرفه‌ای) اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این تست‌ها در ادامه مقاله به هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.

✅ اما چنانچه قصد دارید یک انتخاب درست و قوی برای آینده خود داشته باشید، می‌توانید تست استعدادیابی برای انتخاب رشته را از کارشناسان ما دریافت کرده و با اطمینان خاطر به سمت آینده‌ای روشن گام بردارید.

 

جهت دریافت آنلاین تست استعداد شغلی و تحلیل آن بر لینک مربوطه کلیک کنید.

 

انواع تست استعدادیابی برای انتخاب رشته

تست رغبت سنجی هالند

🔶 تست استعدادیابی برای انتخاب رشته هالند که توسط روانشناس معروف “جان ال. هالند” طراحی شده است، به میزان سازگاری ویژگی‌ها و قابلیت‌های اشخاص با رشته‌ها و شغل‌های مختلف می‌پردازد. این تست که در کشور ما نیز بسیار رایج است، در هنگام انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم بسیار به کار می‌رود.

🔶 تست هالند تیپ‌های شخصیتی را به 6 دسته تقسیم کرده است. هر فردی به تمامی تست‌ها پاسخ داده و در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرد. در نهایت مشخص می‌شود که فرد برای کدام رشته‌ها و شغل‌ها مناسب‌تر است. به طور کلی 6 تیپ شخصیتی تست استعدادیابی برای انتخاب رشته هالند به شرح زیر هستند.

واقع‌گرا و کاری (Realistic): این افراد دارای قدرت جسمانی، تفکر عملی، مهارت‌های فنی و دید واقع‌بینانه‌ای هستند و در مواجهه با مشکلات راه‌حل‌های عملی پیشنهاد می‌دهند. چنین اشخاصی برای انجام کارهای پیچیده مناسب هستند.

جسور و سازنده (Enterprising): این افراد دارای توانایی در متقاعد کردن دیگران، رهبر و اهل رقابت می‌باشند. این افراد وقتی که کاری را شروع می‌کنند، آن را تا انتها می‌برند و برای کارآفرینی و تجارت مناسب هستند.

تیپ اجتماعی (Social): این دسته از افراد از ویژگی‌هایی همچون مسئولیت‌پذیری، صمیمیت و مهربانی برخوردار هستند. مهارت بالای روابط عمومی و ایجاد ارتباط کلامی آن‌ها را برای مشاغل مرتبط با درمان و مراقبت مناسب می‌سازد.

تیپ هنری (Artistic): این تیپ شخصیت با خصوصیاتی همچون آرمان‌گرا، مبتکر، احساسی و رویاپرداز شناخته می‌شوند. با ذهن خلاق برای کارهای دارای الگو، اشکال و تصویرسازی روحیه خوبی دارند.

تیپ محقق و جستجوگر: افراد دارای این نوع شخصیت دارای ذهن کنجکاو، دقت بالا، سازمان یافته و قدرت تحلیل بالایی هستند. از آنجا که این افراد قدرت خلاقیت و استقلال می‌باشند، برای فعالیت‌های پیچیده مناسب خواهند بود.

تیپ قاعده‌مند (Conventional): بسیار وظیفه‌شناس و منظم بوده و به قوانین اهمیت بسیاری می‌دهند، خود را به خوبی کنترل کرده و نسبتا درونگرا هستند و همچنین چندان اهل فعالیت های جسمانی و اجتماعی نیستند.

 

چنانچه می خواهید از مشاوره تلفنی کنکور سراسری و آزاد بهره مند شوید، وارد لینک مربوطه شوید.

 

تست هوش چندگانه گاردنر

گاردنر یکی از معروف‌ترین روانشناسان در طراحی تست استعدادیابی برای انتخاب رشته به شمار می‌روند. این تست به خوبی نشان می‌دهد چه فردی برای چه شغل و فعالیتی مناسب است. تست هوش چند گانه گاردنر، استعدادهای افراد را در هشت دسته قرار می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

هوش تصویری – فضایی: این اشخاص به خوبی می‌توانند تصاویر و الگوهای محیط را تفسیر و تصویر کنند. برای تجسم اتفاقات قدرت بالایی دارند، از جهت‌ها به خوبی استفاده کرده و با نقشه‌ها، نمودارها، عکس‌ها و تصاویر به خوبی آشنایی دارند. به طور کلی برای مشاغل دریانوردی، مجسمه سازی، اختراع، اکتشاف، طراحی داخلی، مکانیک و مهندسی مناسب می‌شوند.

هوش کلامی – زبانی: افراد دارای این تیپ شخصیتی در ایجاد ارتباط کلامی، بیان احساسات، اندیشه و نوشتن بسیار خوب هستند و مهارت بالایی در داستان‌سرایی، گوش دادن، قصه‌گویی، توضیح دادن، قانع کردن دیگران و … دارند. دارندگان هوش کلامی و زبانی، مطابق با تست استعدادیابی برای انتخاب رشته در شغل‌های روزنامه نگاری، وکالت، معلمی، سیاست‌مداری، ترجمه و نویسندگی موفق خواهند بود.

هوش منطقی – ریاضی: قابلیت حل مسائل پیچیده، استنتاج و الگویابی از جمله خصیصه‌های این افراد است. با هوش منطقی-ریاضی می‌توان از تفکر درباره ایده‌های انتزاعی، مهارت حل مسئله و محاسبات پیچیده لذت برد. همچنین مشاغلی از جمله برنامه‌نویسی کامپیوتر، پژوهشگری، حسابداری و ریاضیات برای این دسته از اشخاص مناسب خواهد بود.

✔ هوش بدنی – جنبشی: همان‌طور که از نام آن مشخص است، به فعالیت‌های جسمی حرکتی علاقه زیادی نشان می‌دهند.

هوش موسیقایی: دارندگان این هوش در تست استعدادیابی برای انتخاب رشته از قدرت بالایی برای درک موسیقی و نوشتن آن برخوردار هستند. این اشخاص صداهای محیط را به خوبی تشخیص می‌دهند.

هوش درون‌فردی: چنانچه این تیپ شخصیت در کسی باشد، آن فرد به خوبی می‌تواند از روحیات خود مطلع شده و با شناخت بالایی که از خود دارد، به سمت آنچه که می‌خواهد حرکت نماید.

هوش بین فردی: از جمله مشخصه‌های بارز این افراد، فهم دیگران و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها است. همچنین هوش هیجانی بالا نیز یکی دیگر از ویژگی‌های انسان‌های دارای این مدل شخصیت است.

هوش طبیعت‌گرا: این افراد با طبیعت میانه بسیار خوبی داشته و از طبیعت‌گردی و کسب اطلاعات در مورد آن علاقه مندند.

 

برای دریافت نتایج آزمون رغبت و توانایی نهم وارد لینک مربوطه شوید.

 

تست استعدادیابی به شیوه جانسون اوکانر

یکی از بهترین روش‌ها برای سنجش افراد جهت هماهنگی با رشته یا شغل آینده، استفاده از تست اوکانر می‌باشد. کسانی که تست استعدادیابی برای انتخاب رشته انجام می‌دهند، به خوبی خواهند دانست که برای چه کاری آفریده شده و بهتر است چه رشته‌ای را انتخاب نمایند.

به علاوه، کارایی مهم تست اوکانر در شناخت هوش هیجانی، انعطاف‌پذیر، چگونگی برقراری ارتباط، نحوه کنترل استرس و خلاقیت بیش از سایرین به چشم می‌خورد. اما اگر در مجموع بخواهیم اشاره کنیم که چه نوع استعدادهایی در این تست مورد شناسایی قرار می گیرند، می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • استعداد کار با انگشتان و دست
  • استعداد تجسم فضایی و درک ساختارها
  • استعداد تشخیص صدا و موسیقی
  • استعداد ایده‌پردازی
  • استعداد رنگ‌شناسی (تشخیص و تفکیک رنگ)
  • استعداد تحلیل و استدلال
  • استعداد محاسباتی (کارکردن با اعداد)
  • استعداد سیلوگرام
  • استعداد حافظه طراحی
  • استعداد استقرایی
  • استعداد آینده‌نگری
  • استعداد تندخوانی
  • تست‌های الگوی تقویت شغلی ( ارزش حرفه‌ای)

 

چنانچه مایل به دریافت تست رغبت سنجی شغلی هالند لینک قرمز انتخاب کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

تست تیپ شخصیتی mbti

در این نوع تست، از فرد خواسته می‌شود تا به 93 سوال پاسخ دهد. نمی‌توان گفت برای این سوالات پاسخ درست و غلطی وجود دارد و فرد تنها بایستی آزادانه و با صداقت به آن پاسخ دهد. در نهایت در این تست استعدادیابی برای انتخاب رشته، چهار دسته و 16 تیپ شخصیتی از یکدیگر متمایز می‌شوند که هر کدام نشان می‌دهد برای چه کاری مفیدتر هستند. چنانچه این تست را پشت سر بگذارید، در یکی از دسته‌های زیر قرار خواهید گرفت:

  • برون‌گرا یا درون‌گرا
  • حسی یا شهودی
  • منطقی یا احساسی
  • قضاوت‌گر یا ادراکی

 

برای ورود به سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری وارد لینک مربوطه شوید.

 

تست تیپ شخصیتی mbti

تاثیر نتایج تست استعدادیابی برای انتخاب رشته

شاید اگر بخواهیم از اهمیت استعدادیابی صبحبت کنیم، کار بیهوده‌ای باشد؛ چرا که همه ما می‌دانیم که قدم گذاشتن در مسیری که در آن توانایی یا علاقه کمی داریم، چقدر کسل‌کننده و بی‌حاصل می‌تواند باشد.

اما خوب است که کمی دقیق‌تر به تاثیری که تست استعدادیابی برای انتخاب رشته بر روی دانش آموزان و کنکوری های ما می گذارد نگاه کنیم. اینکه قرار است ما بعد از انجام انواع تست های استعدادیابی چه چیزی را به دست آوریم و چگونه از آن بهره مند شویم. در ادامه به طور اجمالی به مهم ترین دست آورده های این امر می پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره کنکور سراسری ۱۴۰۳ توسط تیم رتبه های برتر وارد لینک شوید.

 

✔ رسیدن به خودشناسی در تست استعدادیابی انتخاب رشته

به طور معمول تست استعدادیابی برای انتخاب رشته برای جوانان به کار برده می‌شود؛ یعنی در سنی که هنوز فرد به خودشناسی کافی نرسیده و برای تصمیم‌گیری در مورد یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی خود دچار سردرگمی است. گرچه والدین شناخت بالایی از فرزندان خود دارند، اما غالبا بسیاری از استعدادهای دانش‌آموز یا دانشجوی آن‌ها کشف نشده باقی می‌ماند و همین امر باعث می‌شود که در جای مناسب و در خور خود قرار نگیرند. به همین دلیل با انجام تست استعدادیابی برای انتخاب رشته و آگاهی از نتایج آن می‌تواند باعث شود که استوارتر به سمت اهداف خود گام برداشته و به آنچه که سزاوار آن هستید برسید.

 

برای اطلاع از روش های مطالعه نفرات برتر کنکور ریاضی و تجربی وارد لینک شوید.

 

✔ تاثیر کسب اطلاعات از رشته‌ها و مشاغل در استعدادیابی

از جمله مهم‌ترین مواردی که کارشناسان ما در تست استعدادیابی برای انتخاب رشته در اختیار افراد قرار می‌دهند، این است که آن‌ها را با رشته‌ها و مشاغلی که مناسب آن هستند، آشنا نمایند.

ممکن است فرد تا حدودی بداند که کدام خصلت‌ها در او بارزتر است، اما به دلیل عدم آشنایی با انواع مشاغل یا رشته‌های تحصیلی از انتخاب گزینه صحیح باز بماند.

این امر به ویژه برای دانش‌آموزان پایه نهم که در هدایت تحصیلی شرکت می‌کنند و اولین گام بسوی اهداف بزرگ را برمی‌دارند اهمیت دارد. همچنین متقاضیان کنکورهای مقاطع مختلف نیز در این مورد نیازمند کسب اطلاعات کافی هستند تا کورکورانه وارد رشته‌ای نشوند که نمی‌دانند مواد درسی یا آینده شغلی آن چیست.

 

برای آشنایی با بهترین ساعات مطالعه کنکور روی لینک کلیک کنید.

 

✔ کسب اعتماد بنفس

زمانی که فرد استعدادهای خود را در می‌یابد، دیگر کمتر خود را با دیگران مقایسه کرده و به دنبال رشته‌هایی می‌رود که صرفاً از نظر اجتماعی دارای جایگاه محبوبیت می‌باشند.

ما دانشجویان زیادی را مشاهده کرده‌ایم که تنها به دلیل خواسته و دیدگاه خانواده، دوستان یا اطرافیان، رشته‌های پزشکی یا پیراپزشکی را انتخاب کرده اما نتوانسته‌اند در آن موفق شده یا احساس رضایت کنند.

در صورتی که اگر در رشته دیگری تحصیل کرده یا مشغول به کار می‌شدند، می‌توانند یکی از موفق‌ترین افراد جامعه شوند و از زندگی لذت بیشتری ببرند.

از این رو وقتی در تست استعدادیابی برای انتخاب رشته مشخص می‌شود که فرد برای کدام رشته مناسب‌تر است و احتمال داشتن آینده درخشان در ان بالاتر می‌باشد، با اعتمادبه‌نفس به آن وارد شده و تلاش می‌کنند.

 

به منظور دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد وارد لینک شوید.

 

تاثیر نتایج تست استعدادیابی برای انتخاب رشته

سن مناسب تست استعدادیابی برای انتخاب رشته

احتمال دارد این سوال برای شما نیز مطرح شود که تست استعدادیابی برای انتخاب رشته در رنج های سنی گرفته می‌شود؟ حقیقت این است که بسیاری از روانشناسان معتقد هستند که استعدادها باید در همان کودکی مشخص شوند تا بر اساس آن فعالیت‌های کودک جهت‌گیری شود. البته این موضوع مخالفان و موافقان خود را دارد.

اما به طور واضح بیشترین دامنه افرادی که در کشور ما به انجام تست استعدادیابی برای انتخاب رشته توصیه می‌شوند، نوجوانان و دانش‌آموزان پایه نهمی است که باید رشته دبیرستانی خود را انتخاب نمایند.

با این حال موضوع به همین‌جا ختم نشده و در آکادمی ایران تحصیل از تمامی رنج‌های سنی، متناسب با مرحله‌ای که در آن قرار دارند، از کودک تا نوجوان و جوانان شرکت‌کننده در کنکورهای تمامی مقاطع تست استعدادیابی برای انتخاب رشته گرفته می‌شود.

 

به منظور اطلاع از 20 نکته طلایی برای برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی وارد لینک شوید.

 

اعتبار تست استعدادیابی انتخاب رشته

اگر نگران این هستید که آیا تست استعدادیابی برای انتخاب رشته دارای اعتبار است یا خیر؟ باید بگوییم که تست‌هایی که بدین منظور استفاده می‌شوند، از معتبرترین و مشهورترین تست‌هایی هستند که در تمام دنیا شناخته شده می‌باشند.

این تست‌ها دارای استانداردهای به روز بوده و نتایج آن درصد درستی بسیاری بالایی دارد. همچنین در این نوع تست‌ها شرایط بومی کشور و استاندارهای فرهنگی نیز لحاظ شده است که آن‌ها را بیش از پیش معتبر می‌کند.

 

📞 چنانچه پس از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی درباره تست استعدادیابی برای انتخاب رشته داشتید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

برای دریافت انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش روی لینک بزنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله از ایران تحصیل خواندید که تست استعدادیابی برای انتخاب رشته به چند دسته تقسیم شده و با چند نوع از بهترین تست های استعدادیابی دنیا آشنا شدید. از انواع تست‌هایی که در این مقاله درباره آن‌ها صحبت شد می‌توان به تست هوش چندگانه گاردنر، تست تیپ شخصیتی mbti، تست رغبت سنجی هالند، تست استعدادیابی به شیوه جانسون اوکانر، تست هوش هیجانی و تست‌های الگو تقویت شغلی ( ارزش حرفه‌ای) اشاره کرد.

چنانچه شما عزیزان و یا یکی از نزدیکانتان قصد انتخاب رشته و یا شغل را در آینده ایی نزدیک دارد، می‌توانید با مراجعه به سامانه ایران تحصیل و یا تماس با همکاران ما نه تنها از تست‌های استعدادیابی آنلاین بهره‌مند شوید، بلکه مشاوره تحصیلی نیز دریافت کنید. 

 

برای دانلود فایل PDF مقاله تست استعدادیابی برای انتخاب رشته روی لینک کلیک کنید.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می‌توان تست استعدادیابی برای انتخاب رشته را دریافت کرد؟

چنانچه مایل به دریافت تست استعدادیابی برای انتخاب رشته هستید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران و کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

تست استعدادیابی انتخاب رشته برای چه رده های سنی است؟

همه رده‌های سنی می‌توانند از این تست استفاده کنند، به ویژه دانش آموزان پایه نهم و پشت کنکوری‌های عزیز.

تست‌های استعدادیابی تحصیلی و انتخاب رشته کدامند؟

تست هوش چندگانه گاردنر، تست تیپ شخصیتی mbti، تست رغبت سنجی هالند، تست استعدادیابی به شیوه جانسون اوکانر، تست هوش هیجانی، تست های الگو تقویت شغلی ( ارزش حرفه‌ای)

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «تست استعدادیابی برای انتخاب رشته کنکور + راهنما جامع | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo SOHEILA گفت:

    سلام روزبخیر
    آیا این تست استعدادیابی محدوده سنی خاصی داره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  2. Avatar photo امید گفت:

    سلام اگه پشت خط باشی در صف انتظار شامل هزینه میشه من 5 دقیقه پشت خط بود اخرش گفتن در ساعاتی دیگر تماس بگیرید ممنون میشم اگه جواب بدید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام برای انتخاب رشته میتونید با مشاورین مرکز تماس بگیرید

  3. Avatar photo ذوالفقاری گفت:

    تست استعدادیابیموچه جوری بزنم

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام در این خصوص باید با مشاوران مرکز تماس بگیرید

    2. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام
      میتونین جهت انجام تست استعداد یابی با مشاوران مرکز ایران تخصیل تماس بگیرید براتون راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور