ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد + بازیابی با کد ملی | پشتیبانی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
رشته های دانشگاه شریعتی تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد اقدام می کنند، پس از پایان مراحل نام نویسی خود کد رهگیری و شماره پرونده ای اختصاصی دریافت خواهند کرد که باید آن را تا زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد، یادداشت کرده و در نزد خود نگه دارند. اما گاه ممکن است داوطلبان بنا به دلایلی این شماره پرونده را که 7 رقمی است و کد پیگیری 16 رقمی را در جایی یادداشت نکرده باشند و در زمان ورود به سامانه سنجش برای مشاهده نتایج آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … متوجه شوند که آن را فراموش کرده اند. به همین دلیل هم قصد داریم تا نحوه بازیابی آن را در زمان فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد به صورت تصویری و راهنمای گام به گام شرح دهیم. اگر شما هم از جمله داوطلبانی هستید که برای مشاهده نتایج آزمون خود به دلیل فراموشی شماره پرونده با مشکل مواجه شده اید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که چنانچه در زمان ورود به سامانه سنجش با مشکل فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد مواجه شدید و نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می توانید با متخصصان مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. متخصصان ما از ساعت 8 صبح الی 12 شب در تمامی ایام هفته (حتی ایام تعطیل) پاسخگوی سوالات شما هستند. 

فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد و نحوه بازیابی آن

اگر پس از ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد کد رهگیری و یا شماره پرونده خود را یادداشت نکرده باشید ممکن است آن را فراموش کرده و در زمان مشاهده نتیجه آزمون خود و یا انتخاب رشته در سامانه سنجش با مشکل مواجه شوید. مشکل فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد با بازیابی آن حل خواهد شد. به همین دلیل هم راهنمای تصویری و گام به گام بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری را در ادامه خدمتتان ارائه خواهیم داد. 

💢 لازم به ذکر است که دو روش برای بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری وجود دارد: 

🔹 روش اول: بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری از طریق روابط عمومی سازمان سنجش به شماره تلفن 42163 – (021)

🔹 روش دوم: ارائه درخواست بازیابی در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org

🔰 گام به گام مراحل بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری عبارت است از:

در ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنید و سپس بر روی عبارت «دریافت شماره پرونده و کد پیگیری» کلیک کنید. برای ورود مستقیم به این صفحه نیز می توانید بر روی نشانی request.sanjesh.org کلیک کنید.

مرحله اول بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

داوطلبانی که در سامانه درخواست الکترونیکی سازمان سنجش عضو نیستند، ابتدا باید بر روی گزینه «عضویت در سایت» کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند. پس از درج اطلاعات بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک کنید. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در کادرهای مشخص شده، در نهایت بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

مرحله دوم بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

وارد صفحه ای جدید خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده را در کادر های مشخص شده، درج کنید. سپس بر روی تیک گزینه «تایید می کنم که توضیحات مندرج در بالای صفحه را خوانده ام و تمامی موارد خواسته شده را رعایت کرده ام و مسئولیت عدم رعایت موارد ذکر شده را می پذیرم» کلیک کرده و آن را فعال کنید و در آخر بر روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

مرحله سوم بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

رمز اختصاصی شما در قالب یک پیامک برایتان ارسال می شود و نام کاربری نیز همان ایمیل تان خواهد بود. پس از وارد کردن این اطلاعات با کلیک بر روی گزینه «ورود» به صفحه بعدی منتقل خواهید شد.

مرحله چهارم بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

در این صفحه برای رفع مشکل فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد، باید گزینه «درخواست جدید» را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

مرحله پنجم بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

صفحه ای مانند تصویر زیر باز می شود که باید در قسمت آزمون، گزینه «کارشناسی ارشد» را انتخاب کرده و سچس سال شرکت در آزمون را وارد کنید و دکمه «جستجو» را انتخاب کنید و از میان گزینه های نشان داده شده، بر روی عبارت «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» کلیک کنید.

مرحله ششم بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

با وارد کردن «شماره سریال ثبت نام» در کادر مربوطه، بر روی دکمه «تایید» کلیک کنید. 

مرحله هفتم بازیابی شماره پرونده کارشناسی ارشد

در نهایت درخواست بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری شما ثبت خواهد شد و می بایست تا زمان آن منتظر بمانید. 

 

🔗 برای مشاهده چگونگی بازیابی شماره پرونده و داوطلبی آزمون دکتری  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

چقدر طول می کشد تا به درخواست بازیابی داوطلبان رسیدگی شود؟

پس از طی کردن مراحل درخواست بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری، معمولا باید 24 الی 72 ساعت صبر کنید تا درخواست شما توسط کارشناسان این سامانه بررسی شود و در صورت تطابق داشتن مشخصات شما با شماره سریال درج کرده، درخواست شما پاسخ داده خواهد شد. 

برای مشاهده پاسخ درخواست خود باید به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کنید و پس از ورود به سامانه با انتخاب بخش «درخواست ها و پاسخ ها» می توانید نتیجه درخواست خود را ببینید. اگر متن «عنوان درخواست» به رنگ آبی نشان داده شود، یعنی درخواست شما هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است. اگر این عنوان به رنگ زرد نشان داده شود، یعنی درخواست شما در حال بررسی است و رنگ سبز نیز نشان دهنده این است که به درخواست شما پاسخ داده شده است. 

داوطلبانی که برای انجام مراحل انتخاب رشته می خواهند مشکل فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد را رفع کنند، می توانند علاوه بر سوال در خصوص چگونگی رفع این مشکل از کارشناسان ایران تحصیل، برای دریافت مشاوره تحصیلی تخصصی انتخاب رشته ارشد نیز اقدام کنند. تنها کافیست با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

اخبار مرتبط با مقطع کارشناسی ارشد

📢 ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین:

دانشگاه جامع امام حسین (ع) به‌ عنوان یکی از پنج دانشگاه جامع برتر کشور، برای سال تحصیلی 1403-1404 در 34 رشته دکتری تخصصی و 80 رشته کارشناسی ارشد در حوزه‌ های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی، از طریق سهمیه استعداد‌های درخشان (بدون آزمون) دانشجو می‌ پذیرد.

این پذیرش بر اساس آیین‌ نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌ های تحصیلی دکتری تخصصی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 307862/2 مورخ 17 دی 1401 و آیین‌ نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌ های تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 307862/2 مورخ 17 دی 1401 از میان دانش‌ آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی (برای دوره کارشناسی‌ارشد) و کارشناسی‌ارشد (برای دوره دکتری) صورت می‌ گیرد.

جذب هدفمند دانشجو در این دانشگاه با همکاری حوزه‌ های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ های برتر کشور صورت می‌ پذیرد و ثبت نام کلیه داوطلبان صرفاً از طریق سایت دانشگاه انجام می‌ شود. علاقه‌ مندان می‌ توانند حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت 1403 به سایت دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به نشانی ihu.ac.ir مراجعه کرده و در این فراخوان ثبت نام کنند.

 

خلاصه مطلب

از جمله مهم ترین اطلاعاتی که باید بعد از نام نویسی در کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد توسط داوطلبان حفظ و نگهداری شود، کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده ای 7 رقمی می باشد. این شماره پرونده و کد باید تا زمانی که نتیجه نهایی کنکور و انتخاب رشته اعلام می شود توسط داوطلبان در جایی امن یادداشت شده و حفظ شود. اما گاه بنا به دلایلی داوطلبان آن را فراموش کرده و در زمان مشاهده نتایج آزمون خود به خاطر فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد با مشکل مواجه می شوند. به همین دلیل هم برای راهنمایی شما کاربران گرامی در مقاله فوق نحوه بازیابی شماره پرونده را به صورت تصویری ارائه کرده ایم.

پس از مطالعه دقیق مقاله فوق چنانچه در رابطه با نحوه بازیابی کد پرونده در زمان فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد سوالی داشتید، می توانید با متخصصان باتجربه مجموعه ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. متخصصان ما همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از چه طریقی می توان مشکل فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد را حل کرد؟

داوطلبان گرامی می توانند به یکی از دو روش مراجعه به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی request.sanjesh.org و یا تماس با بخش روابط عمومی این سازمان، نسبت به رفع مشکل فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد اقدام کنند.

در چه زمانی به شماره پرونده و کد رهگیری کارشناسی ارشد نیاز خواهیم داشت؟

داوطلبان کنکور سراسری برای مشاهده نتایج آزمون، انتخاب رشته و دریافت کارت ورود به جلسه نیازمند این اطلاعات خواهند بود تا بتوانند وارد پنل کاربری خود شوند.

چقدر طول می کشد تا به درخواست بازیابی داوطلبان رسیدگی شود؟

پس از ثبت درخواست بازیابی، معمولا 24 الی 72 ساعت طول می کشد تا درخواست شما توسط کارشناسان این سامانه بررسی شود و در صورت تطابق داشتن مشخصات شما با شماره سریال درج کرده، درخواست شما پاسخ داده خواهد شد. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
تماس با مشاور