ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شغل های پردرآمد با سرمایه کم + 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰
13 کار پولساز سال ۱۴۰۳
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شغل های پردرآمد با سرمایه کم، وقتی صحبت از درآمد می شود عوامل مختلفی در تعیین سود مالی تاثیرگذار خواهند بود. ممکن است تغییرات سیاسی رخ داده در جهان سبب تغییر میزان سود حاصل از مشاغل مختلف شد. به همین دلیل ممکن است شغلی که ده سال پیش درآمد و سود بالایی داشته، در شرایط اقتصادی فعلی از رونق خوبی برخوردار نباشد. از این رو، برای انتخاب شغل باید به موارد مختلفی توجه کنید. عمده ترین موردی که باید آن را مد نظر قرار دهید بررسی نیاز جامعه است. اگر شما بتوانید نیاز کشور یا جهان را در سال های آینده پیش بینی کنید می توانید شغلی در جهت تامین این نیازها انتخاب کنید. این امر سودی دراز مدت را نصیب شما خواهد کرد. عامل دیگری که در انتخاب شغل باید مد نظر قرار دهید، میزان تاثیرپذیری شغل مورد نظر از شرایط اقتصادی و سیاسی جهان است. هرچه تاثیر سیاست جهانی بر شغل شما کمتر باشد، مطمئنا خسارتی از تغییر نظام های سیاسی جهان متوجه درآمد شما نخواهد بود.

برای اطلاع از شغل های پردرآمد با سرمایه کم + 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳ با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳ در ایران

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی، اولین قدم انتخاب مسیر خود است؛ یعنی باید بدانید در کدام یک از ایده‌ها می‌خواهید شروع به کار کنید و طبق آن اقدام به شروع کنید‌.

۱) ساخت اپلیکیشن کاربردی

طراحی کردن یک برنامه کاربردی و خلاقانه برای استفاده گوشی‌های اندروید و آیفون، یکی از شغل‌های اینترنتی مهمی است که به راحتی می‌توانید از طریق آن‌ کسب درآمد کنید. امروزه که استفاده از تلفن‌های همراه همه‌گیر شده است، شما با یک ایده‌ی خلاق و جذاب می‌توانید به درآمدهای بالایی برسید. طراحی کردن یک اپلیکیشن، روشی حرفه‌ای است که می‌توان از طریق آن به درآمد رسید.

۲) طراحی سایت

دومین ایده شغل اینترنتی که جزو شغل های پردرآمد با سرمایه کم پر سود و پر طرفدار نیز می‌باشد، طراحی سایت است. امروزه پیشرفت کردن تکنولوژی سبب شده است است تا کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین کشیده شوند. این شرایط ایجاب می‌کند که هر کسب و کاری یک سایتی برای خود داشته باشد. این است که طراحی سایت بسیار پرطرفدار گشته است. این روش به گونه‌ای است که شما تنها با طراحی سایت برای دیگران، کسب درآمد می‌کنید و به درآمدزایی می‌رسید. برخلاف تصور برخی از افراد که طراحی سایت را بسیار دشوار و پرهزینه می‌دانند، اصلا دشوار و حتی پر هزینه نیست و کاری بسیار راحت است. برای راه‌اندازی و طراحی یک سایت، حتما نیاز به دانستن برنامه نویسی نیست بلکه شما می‌توانید با استفاده از سایت‌ سازهای رایگان و cmsهای رایگان یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید. اگر بتوانید کار کردن با سیستم‌های مدیریت محتوا را یاد بگیرید، می‌توانید با طراحی سایت، کسب درآمد کنید. از مزایای این کار، می‌توان به کم دردسر بودن آن اشاره کرد. به این معنی که برای طراحی سایت، نیازی نیست تا شرکت و دفتری برای خود تهیه کنید. این کار را در منزل هم می‌توان انجام داد و از طریق آن درآمدی برای خود کسب درآمدهای میلیونی فراهم کنید. امروزه سیستم‌های مدیریت محتوا  مثل ورد پرس، کار طراحی سایت را برای همگان فراهم کرده است. افرادی که به این کار یعنی طراحی سایت علاقه دارند، حتی بدون نیاز به آموزش علم برنامه نویسی مانند php, js, css, html، می‌توانند با سایت سازهای رایگان به طراحی سایت بپردازند و بدون هیچ هزینه‌ای و در منزل خود به درآمدهای میلیونی برسند. افرادی که می‌خواهند به طراحی سایت بپردازند بدون این که حتی یک خط برنامه نویسی کنند، می‌توانند از سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان اعم از wordpress, joomla, drupal، به طراحی سایت بپردازند. برای طراحی سایت به صورت آنلاین، نیازی به یادگیری تمام سایت‌سازها و سیستم‌های مدیریت محتوا نیست و شما می‌توانید با استفاده از یادگیری یک مورد مثل وردپرس، به راحتی به طراحی سایت بپردازید و بدون هیچ هزینه ای به کسب درآمد بپردازید.

 

جهت مشاهده رشته های پولساز در ایران و 12 رشته پردرآمد 10 سال آینده کلیک نمایید.

 

۳) فروش فالوور و لایک اینستاگرام

با راه اندازی این کسب و کار که جزو شغل های پردرآمد با سرمایه کم می باشد، می‌توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید. اگر به طور صحیح و طبق برنامه این کسب و کار را راه اندازی کنید، می‌توانید خیلی سریع به کسب و کار آنلاین خود را رونق بخشیده و درآمدزایی کنید. شبکه‌های اجتماعی و به خصوص  اینستاگرام از پرطرفدارترین برنامه های اجتماعی و کسب درآمد آنلاینی بین کاربران اینترنتی می باشد. برای راه اندازی این سیستم به هیچ سرمایه اولیه نیاز نداشته و کافی است یک تلفن هوشمند متصل به اینترنت به اضافه اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشیتان نصب نمایید. با این شرایط خیلی زود می‌توانید حرفه‌تان را شروع کرده و با خدمات اینستاگرامی کسب درآمد کنید. شما می توانید با فعالیت روزانه دو الی سه ساعت در اینستاگرام و فروش لایک و فالوور کسب درآمد بالایی داشته باشید.

۴) ساخت فروشگاه اینترنتی

امروزه داشتن یک فروشگاه اینترنتی در کشور ما خیلی مرسوم شده است. با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت کسب و کارهای اینترنتی و مجازی کشیده شده اند. شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات و خدماتتان را در اینترنت بفروشید. فروشگاه سازهای اینترنتی زیادی وجود دارد که خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند. از خوب‌های این فروشگاه‌ها می‌توانیم به فروشگاه های openCart, magento, prestaShop, woocammerce اشاره کرد که در بین این فروشگاه‌ها ما به شما woocammerca را پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید سایتتان را با وردپرس راه اندازی کنید، می توانید در کمتر از یک دقیقه سایت وردپرسی‌تان را به فروشگاه خود تبدیل کنید. در این فروشگاه شما می توانید محصولات خود را اعم از محصولات فیزیکی یا تولید محتوا و دانلودی به صورت اینترنتی به تمام نقاط کشور بفروشید.

 

جهت مشاهده بهترین رشته های آینده ایران کلیک نمایید.

 

روش های پردرآمد با سرمایه کم از طریق فروشگاه اینترنتی:

● فروش محصولات فیزیکی به صورت کاملا اینترنتی
● فروش محصولات آموزشی و دانلودی
● همکاری در فروش و فروش محصولات دیگران

• فروش محصولات فیزیکی در اینترنت: 

این روش به گونه‌ای است که محصولات فیزیکی را داخل سایت طراحی شده قرار می‌دهند و به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین فروش می‌رسانند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. هر محصول فیزیکی که داشته باشید، قابل فروش هستند و فرقی ندارد چه چیزی است. با فروختن محصولات فیزیکی در اینترنت، قطعا از رقیبان خود جلو می‌زنید.

• فروش محصولات آموزشی و دانلودی در اینترنت:

برخلاف تصور افراد که محصولات مجازی را گرداننده کسب و کار مجازی می‌دانند، در صورت نداشتن هیچ محصول فیزیکی نیز می‌توان یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرد‌. این روش به گونه‌ای است که در فروشگاه مجازی، به جای فروش محصولات فیزیکی، محصولات دانلودی و آموزشی  در معرض فروش گذاشته می‌شود. هر فردی که تخصص و مهارت خاصی در زمینه‌ای دارد، می‌تواند خیلی راحت آن‌ها را آموزس داده یا با ساحتن اپلیکیشن‌ های مورد نیاز مخاطبان، آن‌ها را در فروشگاه آنلاین خود بگذارند و با فروش آن‌ها به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند. افراد هر گونه مهارت و تخصص خود را در قالب محصولات دانلودی و آموزشی می‌توانند با طراحی سایت به فروش برسانند. برای مثال افرادی که کتاب‌های زیادی در زمینه قانون جذب مطالعه کردند، می‌توانند با تبدیل آن‌ کتاب‌ها به فایل صوتی، و قرار دادن آن در سایت، درآمد کسب کنند. یا افرادی که تخصص و مهارتی در زمینه زبان انگلیسی دارند، می‌توانند با ساخت فایل‌های آموزشی، فروشگاه آنلاین خود رت راه‌اندازی کنند و به درآمد زایی بپردازند. برای این شیوه، مهارت‌ها و تخصص‌های بسیاری می‌تواند انجام گیرد که ما به پولسازترین این ایده اشاره خواهیم کرد.

▪︎بهبود فردی 
▪︎قانون جذب
▪︎آموزش بدنسازی 
▪︎فروش و بازاریابی
▪︎دیجیتال مارکتینگ
▪︎ثروت
▪︎سرمایه گذاری
▪︎روانشناسی
▪︎کنکور (ساخت محصولات آموزشی در زمینه کنکور و نکات تستی مهم)
▪︎زبان انگلیسی
▪︎کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و…
▪︎مهارت های فردی مثل آموزش نقاشی و…
▪︎کسب و کار و …

شما می‌توانید به تخصص و مهارت خود یکی از این موارد را انتخاب کرده و در آن فعالیت کنید. در صورت نداشتن هیچ تخصصی، می‌توانید با توجه به علاقه خود یک مورد را انتخاب کرده و به یادگیری آن مورد بپردازید و آن را به دوره‌های آموزشی تبدیل کرده و سپس فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید در آن به فروش برسانید. فروشگاه اینترنتی و آنلاین یکی از شغل های پردرآمد با سرمایه کم است که افراد زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند و درآمدهای بالایی را نیز کسب می‌کنند.

• همکاری در فروش و فروش محصولات دیگران در اینترنت:

همکاری در فروش و فروش محصولات دیگران، به این صورت است که افراد با فروشندگان محصولات مذاکره می‌کنند تا محصولات آ‌ن‌ها را به صورت آنلاین به فروش برسانند و در ازای فروش هر محصول، پورسانت دریافت کنند‌. اولین قدم برای همکاری در فروش، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات است. سپس مذاکره با تولیدکنندگان و فروشندگان است برای گرفتن پورسانت در ازای فروش هر محصول آن‌ها. در این صورت است که شما می توانید با شغل های پردرآمد با سرمایه کم به درآمدهای میلیونی در روز دست یابید.

۵) خرید و  فروش دامنه

از دیگر شغل های پردرآمد با سرمایه کم اینترنتی، خرید و فروش دامنه به این صورت است که دامنه را وقتی قیمت پایینی دارد، خریداری می‌کنند و وقتی قیمت بالاتری پیدا می‌کند، آن را به فروش می‌رسانند برای این کار می‌توان در سایت‌های حراج دامنه عضو شد و راحت‌تر به این کار پرداخت. این کار، نیاز به زمان و سرمایه دارد تا بتوان به سود رسید. افراد بسیار زیادی هستند که با استفاده از خرید و فروش دامنه به درآمدهای بسیار بالایی دست‌ یافته‌اند اما اگر به دنبال کسب و کار ثابتی هستید، ما این مورد را به شما توصیه نمی‌کنیم.

۶) وبلاگ نویسی تخصصی

از دیگر مشاغل اینترنتی پردرآمد با سرمایه کم که قابل اجرا می باشد. کسانی که به نوشتن علاقه دارند، می‌توانند در این شغل فعالیت کنند و با نوشتن موضوعات و مباحث خاص، یک وبلاگ برای خودشان ایجاد کنند و توسط آن درآمدهای بالایی را برای خود کسب کنند. خیلی از افراد تصور می‌کنند که برای طراحی یک وبلاگ حتما باید دانش‌های آن را آموخت ولی می‌توان به قطع گفت که برای وبلاگ نوشتن هیچ دانشی نیاز نیست و می‌توان خیلی راحت و ساده یک وبلاگ کاملا حرفه‌ای ایجاد کرد. کسانی که زمان خالی داشته باشند، می‌توانند با تایپ کردن درآمدهای بالایی را برای خود کسب کنند. برای وبلاگ نویسی یک سایت مورد نیاز است که بتوانید مطالب و موضوعات خود را در آن بنویسید. توجه کنید که نباید از سیستم‌های وبلاگ دهی مثل  blog.ir , blogfa  استفاده کنید. برای این که بتوانید از طریق وبلاگ نویسی درآمدی کسب کنید، باید بتوانید یک سایت راه‌اندازی کنید که قبلا در مورد آن صحبت شد. پس از راه‌اندازی سایت، برای این‌ که بتوانید ترافیک و تعداد بازدید سایتتان را افزایش بدهید، باید شروع به نوشتن کنید و درون سایتتان قرار دهید. اما به چه نحوی می‌توان از این طریق درآمد زایی کرد؟ برای این که بتوانید از این شیوه کسب درآمد کنید، باید تعداد بازدیدهای سایتتان را افزایش دهید و این کار با نوشتن مطالب و موضوعات خلاق و جذابی قابل امکان است‌. پس از این‌ که تعداد بازدیدهای سایت شما افزایش یافت، شرکت‌ها و برندهای مختلف به سراغ شما می‌آیند تا محصولات آن‌ها را تبلیغ کنید و به ازای این تبلیغات هزینه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌تواند بسیار زیاد هم باشد.

۷) طراحی قالب و افزونه وردپرس

از دیگر روش‌های شغل های پردرآمد با سرمایه کم، طراحی قالب و پلاگین می باشد که برنامه نویسان وب برای سایت‌های وردپرسی انجام می‌دهند. این ایده هیچ نیازی به سرمایه اولیه ندارد و برنامه نویسان وب می‌توانند خیلی راحت از طریق طراحی قالب و افزونه ورپرس به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنند. برخی از افراد هم هستند که طراحی‌های قالبی خود را در مارکت‌های ایرانی و خارجی قرار می‌دهند و به وسیله فروش آن‌ها درآمدهای دلاری کسب می‌کنند. این نوع کسب و کار اینترنتی را ما به افرادی توصیه می‌کنیم که زبان‌های برنامه نویسی وب را مثل css, html, php  به صورت کامل مسلط هستند زیرا افراد در این روش افراد باید قالب و افزونه‌های حرفه‌ای ارائه کنند و بتوانند آن‌ها را در مارکت‌های ایرانی و خارجی به فروش برسانند. themeforest و codecanyon  از بهترین مارکت‌های خارجی به شمار می‌روند اما فروش قالب و افزونه در آن برای ایرانی‌ها کار دشوار و سختی می‌باشد. افراد زیادی در ایران وجود دارند که با کدنویسی قالب و افزونه‌های وردپرسی آن‌ها را در این مارکت‌ها به فروش می‌رسانند. این روش را ما به افرادی توصیه می‌کنیم که علم‌های کدنویسی و برنامه‌نویسی را بلد هستند و به آن علاقه دارند. افرادی که از این ایده استفاده می‌کنند، باید زبان‌های برنامه ‌نویسی را به صورت کامل یاد بگیرند.  

۸) سئو و بهینه سازی وب سایت

از دیگر شغل های پردرآمد با سرمایه کم اینترنتی در ایران، سئو و بهینه سازی سایت می‌باشد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل را سئو seo می گویند. یعنی یک سئوکار باید کاری کند که سایت‌های مورد نظر خودش یا مشتریان خود در نتایج اولیه و صفحه اول گوگل نشان داده شود. در صورت یادگیری اصول سئو و بهینه‌ سازی، می‌توانید به درآمدهای میلیونی برسید. سئو یک علم است که برای درآمد در آن رشته باید تخصص‌های مورد نیاز را به دست آورید و تمام فاکتورهای سئو را کامل یاد بگیرید. فرد سئوکار برای بهینه سازی سایت و سئو، ملزم نیست که علم کدنویسی را به صورت کامل بلد باشد و به صورت کاملا راحت می‌توان پروژه‌های سئو را انجام داد و درآمدهای آن که به خود سئوکار بستگی دارد، کسب کرد. برعکس علم برنامه نویسی، شما با یادگیری علم سئو و بهینه سازی سایت می‌توانید آینده خوبی را برای خودتان بسازید و آن را تضمین کنید. ولی برای یادگیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید. تجربه حرف اول را در سئو می‌زند پس تجربه آن بهتر از یادگیری صرف آن است. یک سئوکار می‌تواند درآمدهای بالایی را از این کار دریافت کند. برای یادگیری علم سئو منابع بسیاری وجود دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود.

بهترین منابع یادگیری سئو به زبان انگلیسی:

■ moz.com
■ backlinko.com
■ searchengineland.com
■ searchenginejurnal.com

۹)  تدریس مجازی و برگزاری وبینار

این ایده را بیشتر افرادی مورد استفاده قرار می‌دهند که به برگزاری کلاس‌های آنلاین و تدریس علاقه‌مند هستند. افرادی که تخصص و مهارتی در تدریس کردن دارند، می‌توانند این ایده شغل پردرآمد با سرمایه کم را مورد استفاده قرار دهند. برای عملی ساختن این شیوه ابتدا باید تخصص و مهارت خود را شناسایی کنید که پر چه زمینه‌ای است و در چه موردی می‌خواهید کلاس‌هاس آنلاین تشکیل بدهید. پس از انتخاب زمینه و شناسایی تخصص خود، می‌توانید کلاس‌های مجازی تشکیل داده و به عنوان یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی، شروع به کسب درآمد کنید. این کسب و کار آنلاین می‌تواند شما را به درآمدهای بسیار زیادی برساند. تنها موردی که برای شروع تدریس مجازی و برگزاری وبینار لازم است، تخصص و حرفه‌ای بودن در یک رشته است. علاوه بر تخصص که مهم‌ترین مورد در برگزاری کلاس آنلاین می‌باشد، باید یک سایت نیز طراحی گردد تا مخاطبان شما بتوانند شما را پیدا کنند. برای برگزار کردن کلاس‌های آنلاین و سمینارها می‌توان از پلتفرم‌های خارجی و ایرانی استفاده کرد که با یک سرچ ساده می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

 

جهت مشاهده پردرآمدترین رشته های پیراپزشکی ایران  کلیک نمایید.

 

شغل های پردرآمد با سرمایه کم

فضای اینترنت یه منبع نامحدود برای کسب و کار هست و حتی ایده های عجیب غریب و شغل هایی که تا الان وجود نداشتند، شکل گرفتند. به همین خاطر هر شغلی که خیلی علاقه ی قلبی بهش دارید با صبر و یادگیری و تخصص دیجیتال مارکتینگ موفق خواهید بود.

پولسازترین شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار:

▪︎آموزش دروس کنکور
▪︎آموزش آشپزی
▪︎موفقیت
▪︎بهبود فردی
▪︎آرامش
▪︎قانون جذب
▪︎سرمایه گذاری
▪︎ارزهای دیجیتال
▪︎کسب ثروت
▪︎راه اندازی کسب و کار
▪︎فروش 
▪︎بازاریابی 
▪︎مذاکره و …
بر اساس علاقه خود یکی از ایده‌های معرفی شده را انتخاب کرده بررسی کنید و پس از مطالعه و یادگیری کامل، اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین کنید.

۱۰) خرید و فروش سایت 

از دیگر شغل های پردرآمد با سرمایه کم آنلاین، همانند فردی که یک خانه را به قیمت پایین‌تری می‌خرد و پس از تعمیر و بازسازی، آن را به قیمت بالاتری می‌فروشد‌، خرید و فروش سایت نیز این گونه است. شما یک سایت را در زمینه‌های مختلفی راه اندازی می‌کنید و پس از آماده سازی آن‌ها را در معرض فروش می‌گذارید. برای راه اندازی کردن این کار می‌توانید از سایت‌هایی که در flippa.com ثبت شده است، استفاده کنید و شروع به کار کنید.
برای مثال، شما یک سایت فروشگاه اینترنتی راه اندازی می‌کنید و آن را به فردی که می‌خواهد یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کند، می‌فروشید و سایت را به او واگذار می‌کنید.‌ برای درآمدزایی از شغل های پردرآمد با سرمایه کم، باید کار کردن با سایت‌سازهایی مثل ورد پرس و افزونه‌های کاربردی را به صورت کامل  فرا بگیرید و برای رونق کسب و کارهایتان و جذب بیشتر مشتری، باید یک وب سایت برای خود طراحی کنید و سایت‌های تولید شده خود را در آن جا به عرصه فروش بگذارید تا مخاطبان به راحتی بتوانند خرید کنند. قابل ذکر است که خرید و فروش سایت با روش طراحی سایت، کاملا متفاوت می‌باشد. در طراحی سایت، افراد با توجه به سلیقه شخصی مشتریان سایت طراحی می‌کنند اما در خرید و فروش سایت، افراد سایت را براساس سلیقه خود راه‌اندازی می‌کنند و سپس به کسانی که خواهان آن‌ها باشند، می فروشند.

۱۱) نوشتن محتوای تبلیغاتی 

نوشتن محتوای تبلیغاتی، از دیگر شغل های پردرآمد با سرمایه کم اینترنتی که این روزها خیلی بازار داغی دارد، می باشد. این کار سود خیلی خیلی بالایی دارد زیرا افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و کاملا این مهارت را بلد هستند، خیلی کم هستند‌. شما برای شروع این کار باید این مهارت را به طور کامل و اصولی یاد بگیرید و از این راه کلی درآمد داشته باشید. تبلیغ نویسی صفحه محصولات از اصلی‌ترین عامل فروش یک وب سایت می‌باشد. فروشگاه‌های اینترنتی که خیلی اصولی و با سطح حرفه‌ای ساخته بشوند، مسلما فروش بالایی خواهند داشت؛ اما وقتی فروشگاهی طراحی ضعیفی داشته باشد، نمی‌تواند فروش بالایی را تجربه کند. به این سبب افرادی در این حرفه موفق‌تر هستند که توانایی و علم دقیقی از این موضوع داشته باشند تا تبلیغات پرفروشی داشته باشند. دوره‌های آموزشی و کتاب‌های آموزشی زیادی در رابطه با یادگیری این  شغل وجود دارد که می‌توانید شرکت کرده و این مهارت پولساز و پردرآمد با سرمایه کم را یاد بگیرید. هرچه شما حرفه‌ای‌تر باشید و علم بالایی در این زمینه داشته باشید، درآمد شما بالاتر خواهد رفت. درآمد شما رابطه مستقیم با میزان تخصص شما در این حرفه دارد. پس سعی کنید میزان تخصص خود را خیلی حرفه ای‌تر و دقیق‌تر کنید. در این کار، بازاریابی پورسانتی و بازاریابی اطلاعات محصول اصلی ترین مشتریان شما می باشند؛ زیرا این افراد به دنبال راه کارهای ممکن برای مراجعه به سایت شما و افزایش ثبت نام کنندگان در سایت می باشند. این مورد یکی از دیگر از مشاغل اینترنتی هست که به ازای نوشتن هر متن تبلیغاتی می‌توانید پول زیادی دریافت کنید و درآمد خوبی داشته باشید.

 

جهت مشاهده لیست مشاغل فنی حرفه‌ای  کلیک نمایید.

 

مشاغل خاص و  پردرآمد با سرمایه کم

▪︎دلالی یا واسطه گری
▪︎آرایشگری
▪︎بازاریابی آنلاین
▪︎توزیع مواد غذایی
▪︎فروش یا تبلیغ محصولات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام
▪︎طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل
▪︎تاسیس آشپزخانه

همکاری در فروش اینترنتی

این سیستم زمینه را برای افرادی که قصد راه اندازی سایت فروش محصولات را دارند مهیا کرده است. این شغل های پردرآمد با سرمایه کم پیشنهاد مناسبی برای کسب درآمد می باشد که حتی بزرگترین فروشگاه های جهان و حتی ایران از این روش برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. شما می توانید محصولات شرکت های دیگران را در فروشگاه اینترنتی خود به نمایش گذاشته و بفروشید و از فروش‌های خود پورسانت و درصد دریافت کنید. پیشنهاد ما برای شما در سیستم همکاری در فروش ،استفاده از محصولات دیجی کالا می باشد. شما می توانید وارد سایت دیجی کالا شده، در بخش ثبت نام در سیستم همکاری در فروش شرکت عضو شده و از محصولات این فروشگاه در سایت خود به فروش برسانید. شرکت دیجی کالا یک لینک اختصاصی به شما می‌دهد که شما بتوانید خرید را در اختیار مشتری قرار دهید و بعد از فروش هر محصول از محصولات فروشگاه دیجی کالا، پورسانت خود را به صورت اتوماتیک به پنل کاربری شما ارسال می‌گردد.

۱۳) درآمد از ارزهای دیجیتال

منظور از ارزهای دیجیتال یاCryptocurrency پول های دیجیتالی رمزنگاری شده بر اساس و پایه علم است. امروزه این شغل یا صنعت به قدری پیشرفت کرده است که می‌توان گفت ثروتمندترین افراد دنیا نیز توسط این شغل به جایگاه والای الان خود رسیدند. اگر به دنبال کسب درآمدی میلیاردی هستید، حتما این شغل را دنبال کنید. اما لازمه این کار رسیدن به مهارت و علم و تخصص کافی در این زمینه است. شما باید بتوانید مهارت ترید کردن یا خرید و فروش ارز دیجیتال را یاد بگیرید که از بهترین روش‌های درآمد زایی شغل های پردرآمد با سرمایه کم در ارزهای دیجیتالی می باشد. با این مدل کسب و کار پیشرفت فوق العاده ای در این زمینه خواهید داشت و به درآمد خیلی بالایی خواهید رسید. به زبان ساده وقتی شما ترید کردن را یاد گرفتید، می‌توانید نوسانات بازار را تحلیل کنید. به عنوان مثال در بهترین حالت ممکن یک ارز دیجیتال را خریداری کرده و در حالت افزایش قیمت آن ارز را بفروشید. معاملات ارز دیجیتالی سود خیلی بالایی دارد ولی معایبی هم دارد. از بزرگترین معایب این کار این است که افرادی که بدون هیچ اطلاعاتی و از روی وسوسه وارد این کار شده‌اند، ضررهای زیاد می‌کنند. پس حتما اول مهارت‌های لازم را در این زمینه یاد بگیرید و بعد اقدام به خرید و فروش کنید و فعالیت در این کسب و کار را شروع کنید. این کار به مقداری سرمایه اولیه نیاز دارد و از بزرگترین مزیت های این کار، سود دلاری در این حرفه است که با توجه به بالا بودن قیمت دلار در ایران خیلی به صرفه و پردرآمد محسوب می‌شود. اگر بدون هیچ مهارت خاصی وارد این کسب و کار شوید، امکان دارد تمامی سرمایه خود را از دست بدهید. این به آن دلیل است که نوسانات در ارزهای دیجیتالی و کریپتوکارنسی بسیار بالاست و هرچه میزان نوسانات بیشتر باشد، نه تنها می توانید سود زیادی کنید، بلکه به همان اندازه هم می‌توانید ضرر کنید. پس حتما نحوه ترید کردن و تحلیل تکنیکال در بازار ارزهای دیجیتالی را کامل فرا بگیرید. با سرمایه کم و یا سرمایه‌ای که با از دست دادنش هیچ اثرات مخرب و منفی در زندگی‌تان نداشته باشد، وارد این حرفه شوید.

 

جهت مشاهده لیست مشاغل رشته انسانی  و 10 شغل پردرآمد شاخه های علوم انسانی در ایران کلیک نمایید.

 

مزایای داشتن دو شغل

تأمین هزینه‌های زندگی فقط با یک منبع درآمد بسیار دشوار است. بیشتر افراد به دنبال یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان هستند. البته داشتن برخی از مشاغل نیاز به داشتن سالن، اداره، مغازه و یا محل کار ندارد و در خانه انجام می‌شوند. مزیت این دسته از شغل‌ها داشتن وقت و استراحت کافی در کنار خانواده است.

● طراحی گرافیک

برای شروع کار داشتن کمی خلاقیت و انگیزه به همراه کمک گرفتن از سایت‌های گرافیکی مانند Visme، Canva و Adobe Illustrator کافی است. برای ایجاد و یا تغییر تصاویر با دانستن همین اطلاعات کم شما می‌توانید بهترین درآمد را داشته باشید.

● نوشتن وبلاگ و طراحی وب

طراحی وب یک شغل بسیار مهم و باارزش مخصوصاً برای شرکت‌های فناوری و کامپیوتری است. وبلاگ نویسی یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان است. 

 

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

آرایشگری یکی از پردرآمدترین و البته راحت‌ترین این مشاغل می باشد. البته این شغل برای خانم‌ها نیز بسیار پردرآمد و البته با سرمایه اولیه متوسط است. آرایشگری یک از تخصص‌ها و تجارب محبوب همه است. امروزه با پیشرفت مد و زیبایی، آرایشگران زیادی پا به این حرفه گذاشته‌اند و حتی بهترین درآمد را نیز دارند

● ساخت پادکست یک شغل پردرآمد

اگر به صدای خود و ساخت پادکست علاقه دارید، ساخت پادکست بهترین گزینه برای کسب درآمد است.

● برگزاری کلاس آنلاین

هر فرد دارای تخصص و استعدادهایی است که می‌تواند از آن‌ها کمک گرفته و به یک شغل پردرآمد برسد.

● تدریس و مربی شدن

در هر زمینه می‌توانید شروع به تدریس و آموزش کنید. البته داشتن تجربه و تخصص در این شغل تأثیر خوبی دارد.

● مربی تناسب‌اندام

اگر شما علاقه‌مند به‌تناسب اندام هستید، می‌تواند با گزارندن دوره‌های مربیگری، به‌عنوان یک مربی نیمه‌وقت در یک باشگاه شروع به کارکنید.

● مربی یوگا یا مدیتیشن

یوگا یا مدیتیشن در بین سایر ورزش‌های روحی و جسمی محبوبیت بیشتری دارد. به همین دلیل یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان شناخته شده است.

● مربی موسیقی

شاید شما در یکی از آلات موسیقی پیش‌زمینه‌ای دارید. یا به رشته‌ای از آن علاقه دارید و یا به‌طور خانوادگی و ارثی علاقه‌ی زیادی به یک هنر موسیقی دارید. پس بهتر است که این استعداد خود را شکوفا کرده و آن را سرکوب نکنید. در عوض به‌طور باورنکردنی از طریق آن کسب درآمد کنید .

● مقاله‌نویسی یا تولید محتوا

اگر شما هم استعداد خوبی در نویسندگی دارید یا اگر علاقه‌ی زیادی به فهمیدن مسائل پیرامون و علمی دارید، توصیه‌ی ما به شما تولید محتوا به‌عنوان یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان و خانم‌ها است.

● عکاسی

برای شروع فعالیت در این زمینه نیازی به تجربه قبلی و آموزش زیادی نیست. زیرا در بازار و اینترنت ابزارهای آماده‌ی آموزشی برای انجام عملیات مختلف مانند: ویرایش، چاپ، قاب‌بندی، طراحی، نرم‌افزار فتوشاپ و غیره وجود دارد. 

● خشکشویی

بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیاد کار یا تجارت وقت ندارند که خودشان به شستن و اتو کردن لباس بپردازند. شما می‌توانید با انجام خدمات خشک‌شویی درآمد کسب کنید.

● آتلیه عکاسی

افرادی که آتلیه دارند و به ویژه عکاسان عروسی، می توانند نرخ‌ های بالایی را برای کار خود در نظر بگیرند چرا که آن‌ها یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی یک زوج را ثبت می‌کنید.

● آموزش کامپیوتر و مهارت‌های هفتگانه‌ی آن

کلاس‌های کامپیوتری مخصوصاً مهارت‌های هفتگانه‌ی آن، پردرآمدترین شغل های پردرآمد با سرمایه کم کلاس‌های این روزها می باشد. امروزه تمامی قشرهای جامعه به این کلاس‌ها احتیاج دارند. فقط کافی است کمی تجربه و پیش‌نیاز داشته باشید. حتی خواندن کتاب از سایت‌های فنی حرفه‌ای نیز می‌تواند به شما کمک کند که یک مربی خوب شوید و درآمد داشته باشید. البته می‌توانید با گرفتن مدارک این مهارت‌ها بهتر به این عرصه وارد شوید.

● جواهرات و بدلیجات سازی

بسیاری از مغازه‌های هدیه، آرایشگاه‌ها، بوتیک لباس و فروشگاه‌های جواهرات هستند که به کمک شما احتیاج دارند.

● پرورش ماهی

سالانه افراد زیادی از راه پرورش ماهی ثروتمند می‌شوند. امروزه نیازهای پروتئینی بسیار فراتر از میزان موجود شده است و ماهی به‌عنوان بهترین وعده‌ی غذایی مردم انتخاب‌شده است. پس اگر پرورش ماهی به‌خوبی و با رعایت نکات مناسب انجام شود یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان خواهد بود.

سود آورترین کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی که در انگلیسی اصطلاحاً HBB نامیده می‌شوند به شغل و بیزینسی گفته می‌شود که مالک آن کار را در خانه انجام می‌دهد و دفترش در محل خانه است. علاوه بر مکان، کسب و کار کوچک خانگی معمولا از تعداد بسیار محدودی کارمند تشکیل شده است که معمولاً اعضای اصلی آن‌ خانواده است که گاهاً این کسب و کار با سرمایه کم به کسب و کارهای خانوادگی نیز نامیده می‌شوند که از شغل های پردرآمد با سرمایه کم می باشد.

 

جهت مشاهده 3 گرایش پردرآمد رشته برق  کلیک نمایید.

 

کارهای هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

 شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

۱) کار های هنری آشپزخانه‌ای

کار های آشپزخانه ای جزو شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای زنان خانه‌دار و یا کارمند به حساب می‌آید که بسیار ساده هم هستند چون که هرکسی در خانه خودش آشپزخانه دارد ومی تواند انواع کارهای مربوط به خانه‌اش را انجام دهد. همچون:
■ پخت مربا، تهیه پیاز داغ، سیر داغ و بادمجان سرخ‌ کرده و …
■ پاک کردن سبزی، شستن و سرخ کردن آن 
■ پخت کیک، بیسکوییت، شیرینی، کاپ کیک و …
■ تهیه غذای خانگی : پخت غذای خانگی برای پخش به‌ عنوان ناهار افرادی که تمایلی به فست فود ها ندارند و امکان داشتن غذای خانگی در محل کارشان فراهم نیست، گزینه مناسبی است.
■ تهیه انواع ترشی و شور 

۲) کار های هنری دستی

■ نقاشی، طراحی و خطاطی : این هنر پرهیجان و رنگی، مایه آرامش روان انسان است . در کنار آرام‌ش بخشی آن می‌توان به سه صورت از آن درآمد زایی کنید :
▪︎آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان
▪︎فروش تابلو های هنری‌ خود
▪︎انجام کار سفارشی

۳) نواختن موسیقی 
▪︎تهیه آلبوم و فروش آن
▪︎آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان

۴) نمد دوزی

یکی از کار های هنری که به خانم ها پیشنهاد می‌ شود، دوخت نمد است. نمدها برای مصارف گوناگون عرضه می‌ شوند.
■ تزیین و اکسسوری اتاق کودک، آشپزخانه، اتاق‌خواب، گل سر و دیگر محصولاتی که به علت قیمت مناسب و تنوع رنگ گزینه‌ های خوبی برای خریداران است، افراد زیادی را بر آن داشته تا بدین هنر زیبا روی آورند.

۵) آرایشگری

خانم‌ هایی که هنر آرایشگری را بلدند، می‌ توانند در منزل خود اتاقی را برای این کار در نظر گرفته و ساعاتی که در منزل هستند را درآمد کسب کنند. این کار درآمد بسیار خوبی دارد.

۶) قلاب‌ بافی

از دیگر کارهایی که خانم‌ ها در منزل می توانند انجام دهند، قلاب‌ بافی است. چندی پیش قلاب‌ بافی‌ها برای رومیزی بسیار مد بود اما امروزه قلاب‌ بافی‌های روی لباس و بافت‌ های گوناگون مد شده است.

۷) خیاطی

خانم ها با آموزش هنر خیاطی، می‌توانند از درآمد بالای آن لذت ببرند. انواع دوخت‌ های زیبا روی لباس ها، مانند مروارید دوزی، گلدوزی، دوخت‌های با کاموا، نگین دوزی، پولک و منجوق‌ دوزی و … .

۸) دوخت‌ های هنری روی لباس

داشتن هنر دوخت‌ های گوناگون روی لباس در کنار خیاطی، می تواند در درآمد زایی بسیار بیشتر شما مؤثر باشد .

۹) بافتنی

هنر بسیار آرام‌ بخش و جذاب بعدی غرق شدن در دنیای رنگ‌ها است. این هنر وابسته به فصل خاصی نیست و می‌توان سفارش‌ ها زمستان بعدی را از بهار دریافت کرده و شروع به بافتن کنید. آرامش داشتن برای شغل خانم ها می تواند بسیار مهم باشد و شما با انتخاب شغل های پردرآمد با سرمایه کم که بیشتر زمان آن در اختیار خودتان است می توانید این آرامش را هم به افراد خانواده تزریق کنید.

۱۰) قالی‌بافی

بافت قالی از آن دسته هنرهای زیبایی است که به مهارت احتیاج دارد.

کارهای غیر هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

۱) پرورش گیاهان دارویی

از هیجان‌ انگیزترین مشاغل برای خانم ها، پرورش گیاهان دارویی است. شما در عین‌ حال که از فضای بصری ایجاد شده در خانه لذت می‌ برید و هوای بهتری استشمام می‌ کنید، می‌ توانید درآمد زایی بسیاری هم در خلال آن داشته باشید. حیاط منزل، بالکن و پشت‌ بام خانه و حتی گلدان‌ های داخل خانه برای پرورش گیاهان دارویی مناسب است. مهارت آن کسب کردنی است اما نه با هزینه زیاد و همچنین سرمایه‌گذاری زیادی نیاز ندارد .

۲) پرورش گیاهان آپارتمانی

این کار نیز مانند پرورش گیاهان دارویی محسنات زیادی دارد و همچنین به فصل خاصی مربوط نبوده و درآمد خوبی هم دارد.

۳) تایپ
مهارت انجام تایپ را معمولاً در مدارس آموزش می‌ دهند و اگر آن را بلد نیستید به‌ راحتی از طریق اینترنت می‌توانید بیاموزید. اگر در منزل قصد انجام آن را دارید، داشتن کامپیوتر یا لپ‌ تاپ کفایت می‌کند.

۴) فروش لباس در منزل

این کار را هم به‌ صورت اینترنتی می‌ توانید انجام دهید و هم به‌ صورت حضوری.

در اینجا ایده‌ هایی برای مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان وجود دارند که به سرمایه کوچک نیاز دارند و شما می‌ توانید از خانه خود شروع کنید:

● حسابدار و یا برنامه‌ریز مالی
● بازاریابی وابسته ( تبلیغ محصولات شرکت های دیگر در وب سایتتان )
● هنرمند
● بلاگ نویسی
● صنایع دستی
● سر مقاله و خدمات نوشتاری مانند: کپی رایتینگ، بازخوانی، نمایه‌ سازی، نوشتن فنی
● سرویس سبد هدیه
● طراح گرافیک
● محقق اینترنتی
● سازنده جواهر
● دستیار مجازی
● برنامه‌ نویس وب سایت

راه‌ های اشتغال از طریق اینترنت و فضای مجازی و  شغل های پردرآمد با سرمایه کم آن‌ قدر گسترده و زیاد است که در این مقاله نمی گنجد اما به تعدادی از آن ها اشاره کردیم که بیشتر در دسترس است و تخصص مهارت آن در مدت‌ زمان کوتاهی قابل یادگیری است. برای این کار داشتن یک لپ‌ تاپ یا گوشی موبایل مجهز و متصل به اینترنت کافی می باشد.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا شغل های پردرآمد با سرمایه کم + 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳ برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص شغل های پردرآمد با سرمایه کم + 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳ برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

برای اطلاع از شغل های پردرآمد با سرمایه کم + 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳ با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

بهترین رشته های تحصیلی در دنیا

شغل های پردرآمد با سرمایه کم + 13 کار پولساز سال ۱۴۰۳

3/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کارت ورود به جلسه المپیاد۱

    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 | my.medu.ir

    اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1403 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری...
  • چگونه سردفتر شویم

    چگونه سردفتر شویم؟ مزایا، معایب و درآمد

    اگر به شغل سردفتری علاقه دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه سردفتر شویم؟ سردفتری چه مزایا و معایبی دارد؟ سردفتری به شغلی گفته می‌شود که فرد در دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر ازدواج...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز

    بهترین مشاور انتخاب رشته اهواز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    بسیاری از افراد در ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز سؤال دارند و می‌خواهند بدانند به کدام مراکز در این شهر مراجعه کنند. افرادی که در ارتباط با انتخاب رشته، مهارت‌های تحصیلی، روش‌های مطالعه منابع و آمادگی جهت شرکت...
تماس با مشاور