ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های پولساز در ایران + 12 رشته پردرآمد 10 سال آینده

رشته های پولساز در ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های پولساز در ایران چیست؟ این سوالی است که بسیاری از افراد قبل و حتی بعد از انتخاب رشته، به دنبال پاسخ آن هستند. در باور عوام اکثر مردم به این موضوع معتقد هستند که رشته های پزشکی و مهندسی رشته های پولساز در ایران هستند. اگرچه تا حدودی این موضوع می تواند صحیح باشد؛ اما توجه داشته باشید که در این میان قطعاً نکات بیشتری نیز وجود دارد که باید در مورد آن ها اطلاعات لازم را بدست آورید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به سوالات شما در مورد اینکه رشته های پولساز در ایران و رشته های پولساز تجربی، رشته های پولساز انسانی، رشته های پولساز ریاضی، رشته های پولساز اروپا و پولسازترین رشته های مهندسی چیست، اطلاعات کافی را بدست آورید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از رشته های پولساز تجربی  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

رشته های پولساز در ایران

ما در این قسمت به بررسی رشته های پولساز در ایران می پردازیم. قبل از آغاز به بحث در رابطه با این موضوع، باید بدانید که در نظر گرفتن پول به تنهایی کافی نیست. در واقع شما باید علاقه خود را نیز در نظر گرفته باشید. مطمئن باشید که اگر بدون علاقه وارد یک رشته شوید، حتی اگر رشته پولسازی باشد موفق نخواهید شد. اما اگر به یک رشته علاقه مند باشید، قطعاً پیشرفت چشم گیری خواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا رشته های پولساز در ایران را بیشتر بشناسیم. ما در ابتدا این موارد را به صورت کلی بررسی کرده و سپس، رشته های پولساز تجربی، رشته های پولساز انسانی، رشته های پولساز ریاضی، رشته های پولساز اروپا و پولسازترین رشته های مهندسی می پردازیم.

 

 

رشته های پولساز در ایران : کامپیوتر

همانطور که می دانید ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. به همین دلیل با داده، اطلاعات و به صورت کلی فضای مجازی ارتباط زیادی خواهیم داشت. به همین دلیل گفته می شود که رشته کامیپوتر می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. در این رشته بسته به اینکه، کدام گرایش را انتخاب کنید، شرایط متفاوتی را تجربه خواهید کرد. اصولاً گرایش های سخت افزار، نرم افزار و فناوری اطلاعات بهترین موارد هستند که می توانید انتخاب کنید.

 

 

مدیریت MBA

اگر به دنبال رشته های پولساز در ایران هستید، مدیریت MBA پیشنهاد ما به شماست وبه شما پیشنهاد می کنیم در انتخاب این رشته شک نکنید. مزیت این رشته امتیاز آن برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است، به صورتی که بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور برای این رشته امتیاز ویژه ای قائل هستند. البته به جز این رشته در حوزه های دیگر همچون، مدیریت بازاریابی و مارکتینگ، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، تجارت و کارآفرینی نیز می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

 

 

علوم آزمایشگاهی

علوم آزمایشگاهی نیز از جمله، رشته های پولساز در ایران است که می توانید از آن استفاده کنید. در این رشته، شناخت علل بیماری زا انجام شده و تا حدودی مرتبط به پزشکی است.

 

داروسازی

داروسازی از جمله رشته های پولساز در ایران در رشته تجربی است. بسیاری از افرادی که در رشته تجربی کنکور شرکت می کنند، به دنبال قبولی در رشته داروسازی هستند. افراد تحصیل کرده در این رشته می توانند برای خدمات دارویی، مشاوره دارویی و بررسی روش‌های داروسازی و ضعف‌های احتمالی موجود در رژیم‌های دارودرمانی به مطالعه بپردازند.

 

 

دندانپزشکی

اگرچه در کشور ما افرادی بسیاری این رشته برای تحصیل انتخاب کرده و در آن فارغ التحصیل شده اند. اما هنوز هم کمبود آن حس می شود و افراد فارغ التحصیل در این رشته می توانند درآمد خوبی داشته باشند.این رشته همواره جزو رشته های پولساز در ایران بوده است.

 

 

کاردرمانی و فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در حال حاضر جزء رشته های پردرآمد است و حتی گفته می شود این رشته در سال های آینده رشد بیشتری نیز داشته باشد. افرادی که این رشته را به پایان می رسانند، نه تنها می توانند به صورت خصوصی حتی می توانند به صورت دولتی نیز به ادامه فعالیت بپردازند.

 

 

رشته‌های پزشکی

به صورت کلی رشته های پزشکی می تواند به عنوان رشته های پولساز در ایران معرفی شود. انواع گرایش های این حوزه می تواند پولساز باشد.

 

 

مدیریت

تمامی رشته های مدیریت جزء رشته های پولساز محسوب می شوند.  زیرا در این حوزه افراد می توانند مهارت خوبی برای ورود به انواع حوزه های کاری و انواع سازمان ها بدست آورند. به صورت کلی افرادی که رشته مدیریت می خوانند همزمان در چندین حوزه دارای اطلاعات و مهارت می شوند که به درآمد آن ها و افزایش آن کمک بسیاری خواهد کرد.

 

 

علوم کامپیوتر

افرادی که دررشته علوم کامپیوتر تحصیل می کنند، عمدتاً در حوزه برنامه نوسی مهارت خوبی بدست می آورند. به همین دلیل این افراد می توانند فرصت های کاری خوبی داشته باشند، از جمله طراحی وبسایت، تحلیل داده و بسیاری موارد دیگر که جزء حوزه های کاری علوم کامپیوتر می شود.

 

 

پولسازترین رشته های مهندسی

 

 

پولسازترین رشته های مهندسی

در این قسمت با ما همراه باشید تا پولسازترین رشته های مهندسی را به شما معرفی کنیم.

به صورت کلی رشته های مهندسی می توانند پولساز باشند، اما برخی گرایش ها قدرت بیشتری در پولسازی دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از بهترین رشته های آینده ایران کلیک کنید.

 

 

مهندسی برق

از جمله پولسازترین رشته های مهندسی، می توان به مهندسی برق اشاره کرد. افرادی که در این رشته تحصیل می کنند می توانند در حوزه های مختلفی وارد شوند. از جمله این موارد می توان به دانش برنامه نویسی، اشاره کرد که بسیار پردرآمد است.

میزان درآمد شما در این رشته به دانش فنی و تجربه شما بستگی دارد. علاوه بر این بسیاری از فارغ التحصیلان این رشته می توانند در سازمان های دولتی مشغول شده و به کسب درآمد بپردازند.

 

 

مهندسی هسته‌ای

مهندسی هسته ای نیز می تواند از جمله رشته های پولساز در ایران در میان رشته های مهندسی، معرفی شود.

مهندسان این رشته در حوزه انرژی هسته ای و توسعه سیستم های تولید برق، ابزارهای الکترومکانیکی و غیره سروکار دارند.

در حال حاضر خدمات مهندسی هسته ای طرفداران بسیاری دارد و افراد فارغ التحصیل در این رشته می توانند در سازمان های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند.

 

 

مهندسی پزشکی

مهندسی پزشکی نیز از جمله رشته های پولساز ریاضی و رشته های پولساز در ایران و اروپا است. در این رشته افراد می توانند به ساخت تجهیزات پزشکی بپردازند. برای بیمارستان ها تجهیزات بسازند و خیلی فعالیت های دیگر انجام دهند. حتی فعالیت پژوهشی در این رشته نیز می تواند برای افراد درآمدساز باشد.

مهندسی سخت افزار، نرم افزار و صنایع نیز می تواند از جمله رشته های درآمدزا در حوزه مهندسی باشد.

 

 

رشته های پولساز اروپا چیست؟

پس از بررسی رشته های پولساز در ایران، در این قسمت قصد داریم به بررسی رشته های پولساز اروپا بپردازیم. رشته های پولساز اروپا می تواند شامل موارد متفاوتی باشد که ما در ادامه بهترین آن ها را اشاره خواهیم کرد.

 

 

رشته های پولساز تجربی

 

 

 مدیر اجرایی، پردرآمدترین شغل اروپا

در اروپا شغل های پولساز بسیاری وجود دارد. از جمله این موارد می توان به مدیر اجرایی اشاره کرد. افرادی که در رشته مدیراجرایی مشغول به کار می شوند، می توانند درآمد ایده الی داشته باشند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با میزان درآمد مدیران اجرایی در اروپا دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. اما به صور کلی می توان گفت درآمد به صورت متوسط پانصد هزاریورو در سال است.

 

 

مشاغل مالی و بانکی، دومین شغل پردرآمد اروپا

مشاغل مالی از جمله مشاغل بسیار کاربردی در تمامی حوزه های شغلی است. در کشور های اروپایی نیز مشاغل مالی بسیار طرفدار و بسیار پردرآمد است. گفته می شود افرادی که مهارت تحلیل بازارهای مالی را دارند، در اروپا می توانند تا 400 هزار یورو درآمد داشته باشند.

 

 

 درآمد بالای پزشکان و دندان‌پزشکان، اروپا بهشت مشاغل سلامتی

رشته های پزشکی نیز در اروپا جزء موارد پردرآمد است. جالب است بدانید که در اروپا، کمبود این رشته وجود دارد و به همین دلیل انتخاب آن می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. زیرا هیچ خبری از اشباع بازار نیست.

 

 

 وکالت

شغل وکالت در تمامی دنیا یکی از مشاغل پردرآمد است. اگرچه نیاز به صرف زمان بیشتری برای تحصیل دارد، اما ارزش آن را دارد که بین 600 تا 800 هزار یورو درآمد داشته باشد.

 

 

مهندسی

مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، عمران و معماری از جمله رشته های پردرآمد در اروپا است. مهندسان نخبه در تمامی کشورهای اروپایی می توانند به راحتی مشغول به کار شوند و درآمد بین 200 تا 600 هزار یورو داشته باشند.

 

 

بازار کار رشته های فنی و حرفه ای

در حوزه رشته های پولساز در ایران بسیاری تصور می کنند که رشته های فنی و حرفه ای درآمد ندارند. اما لازم است به شما بگوییم که این تصور کاملاً اشتباهی است و رشته های فنی و حرفه ای می توانند درآمد خوبی داشته باشند. حتماً شما هم در پیج های اینستاگرامی، متوجه شده اید که بسیاری از افراد فارغ التحصیل در رشته ای فنی و کارو دانش، درآمد بسیاری خوبی دارند. از جمله این موارد می تواند به خیاطی، گلدوزی و بسیاری فعالیت های هنری و غیرهنری اشاره کرد.

 

 

بازار چه رشته‌هایی اشباع شده است؟

در خصوص اشباع بازارهای مالی لازم است یک سری نکات را بدانید. اول اینکه هر روز با افزایش جمعیت، به تعداد فارغ التحصیلان رشته ها اضافه می شود و به همین دلیل ما می توانیم تا حدودی تمامی رشته ها را اشباع شده در نظر بگیریم. اما آنچه مهم است مهارت افراد است. به طور مثال تا زمانی که شما روی مهارت های خوب کار کنید و سعی کنید از دیگر فارغ التحصیلان فاصله رقابتی بگیرید، قطعاً در بازار کار موفق خواهید بود.

 

 

رشته های پولساز تجربی، ریاضی، انسانی

ما در مطالب فوق سعی کردیم به صورت کلی رشته های پولساز در دنیا و ایران را بررسی کنیم. حال در این قسمت رشته های پولساز تجربی، ریاضی، انسانی را بررسی خواهیم کرد. رشته های پولساز حوزه تجربی می تواند شامل، پزشکی و داروسازی و همچنین فیزیوتراپی باشد. در رشته ریاضی که اکثر حوزه ها مهندسی است، در ابتدا مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را به شما پیشنهاد می کنیم.  این موارد بی دردسرترین رشته ها برای درآمدزایی هستند. برای حوزه انسانی نیز رشته هایی همچون حقوق و رشته های حوزه مدیریت را پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال تنوع بیشتر در حوزه کاری و درسی هستید، رشته های مدیریت می توانند مناسب باشند. زیرا همه افرادی که در رشته های ریاضی و تجربی نیز تحصیل کرده اند، می توانند در رشته های مدیریت مشغول به تحصیل شوند و از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از بهترین رشته های کنکور تجربی وارد شوید.

 

 

آیا با انتخاب رشته های پولساز شغل و درآمد تضمین شده است؟

در این خصوص باید به شما بگوییم که قطعاً خیر. بسیاری از افراد تصور می کنند که به فرض مثال اگر در رشته ای عالی و پولساز مشغول به تحصیل شوند، نتایج بزرگی را کسب کرده اند و می توانند بدون هیچ زحمتی به درآمدهای بالا دست پیدا کنند. این تصور کاملاً اشتباهی است؛ در واقع شما پس از پذیرفته شدن در رشته ای خوب و به اصطلاح پولساز، لازم است مهارت های خودتان را ارتقا دهید و روزمه خوبی را نیز بسازید. اگر بر این دو مورد توجه کافی داشته باشید، در هر رشته ای موفق خواهید شد. مورد بعدی نیز بحث علاقه است. همه ما این موضوع را بارها و بارها شنیده ایم که علاقه شرط مهمی است اما شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشیم. در این خصوص باید به شما بگوییم که علاقه واقعا فاکتوری تعیین کننده برای موفقیت شما در بازار کار خواهد بود. اگر به رشته و کار خود علاقه مند نباشید،هیچگاه در آن پیشرفتی نکرده و نمی توانید موفق شوید. در صورتی که با داشتن علاقه حتی در رشته هایی خیلی معمولی، می توانید موفق شوید و به کسب درآمد بپردازید. پس علاقه را دست کم نگیرید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی رشته های پولساز در ایران بپردازیم. علاوه بر این، پولسازترین رشته های مهندسی را نیز بررسی کردیم. در یک قسمت به صورت جداگانه نیز به بررسی رشته های پولساز تجربی، رشته های پولساز انسانی، رشته های پولساز ریاضی و رشته های پولساز اروپا پرداختیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، رشته های پولساز در ایران داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از رشته های پولساز ریاضی  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

3.1/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا لیستی که از پولساز ترین رشته ها معرفی شده همیشه یکسان است؟

قطعاً خیر  لیست رشته های پولساز در ایران با توجه به شرایط جامعه مدام در حال تغییر است.

آیا رشته های مهندسی هنوز هم پولساز هستند؟

رشته های مهندسی قطعا جزو رشته های پولساز در ایران هستند ولی بستگی به رشته انتخابی شما دارد.

آیا پس از قبولی در رشته های پولساز شغل و درآمد تضمینی است؟

قطعاً خیر این موضوع به مهارت و دانش شما بستگی دارد.

آیا رشته های کار و دانش و فنی در ایران پولساز هست؟

بله می تواند در حوزه رشته های پولساز باشد.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «رشته های پولساز در ایران + 12 رشته پردرآمد 10 سال آینده»

  1. Avatar photo Sahar گفت:

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید مطالب مفیدی بود خدا قوت

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور