ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام آزمون sat

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت نام آزمون sat برای تمام متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور جهت ثبت نام به وجود آمده است. جهت ثبت نام در آزمون sat می‌توانید با مراجعه به آدرس  collegeboard.org به سامانه موسسه کالج بورد مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایید. مدرک آزمون sat با هدف خاصی طراحی شده است تا با توجه به آن داوطلبان بتوانند امکان ادامه تحصیل در خارج از کشوررا داشته باشند.

 درخواست شرکت در  آزمون SAT با استفاده از سامانه ثبت نام آزمون sat به صورت اینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد. و همانند ثبت نام آزمون تافل داوطلبان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس  collegeboard.org نسبت به شرکت در این آزمون اقدام نمایند. ولی برخلاف آزمون تافل ، برگزاری آزمون در ایران صورت نخواهد پذیرفت و به همین دلیل به هنگام ثبت نام لازم است نسبت به انتخاب کشور برگزار کننده  آزمون دست به انتخاب بزنید.

سامانه ثبت نام آزمون sat

سامانه ثبت نام آزمون sat

 

تکمیل فرم در سامانه ثبت نام آزمون sat با پرداخت هزینه همراه خواهد بود. لذا همانند سایر آزمون‌های دیگر ، کلیه متقاضیان لازم است با توجه به پرداخت الکترونیک شماره سریال و رمز مورد نظر را دریافت نمایند. متقاضیان عزیز لازم است از شرایط ثبت نام آزمون SAT  ،اطلاع دقیق یابند و سپس نسبت به ثبت نام قدم نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از سامانه ثبت نام آزمون  ، collegeboard.org ، منابع معتبر ، فنون مطالعه منابع مختلف ، نمره مورد نیاز برای قبولی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید  9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون sat

 

در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون sat به خوبی و همراه با تصویر برای کلیه داوطلبان و متقاضیان عزیز توضیحات لازم را ارائه نمودیم. بنابراین داوطلبان عزیز برای ثبت نام به راحتی می توانند وارد سامانه ثبت نام آزمون sat شوند و با توجه به مدارک خود، نسبت به تکمیل کردن اطلاعات اقدام نمایند. همانطور که ذکر گرید، ثبت نام به صورت الکترونیک در ایران با توجه به آدرس  collegeboard.org قایل انجام خواهد بود.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

سامانه collegeboard.org

 

 سامانه ثبت نام آزمون sat به آدرس collegeboard.org می‌باشد. لذا تمامی متقاضیان با وارد نمودن این آدرس می‌توانند مستقیماً وارد سامانه مذکور جهت ثبت نام شوند. داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام در تمامی کشورهای جهان ، با استفاده از سامانه موسسه کالج بورد صورت خواهد پذیرفت. اما با توجه به روابط ایران و آمریکا، اجازه برگزاری این آزمون در ایران وجود نخواهد داشت.

با توجه به اینکه زبان انگلیسی و آزمون‌های مربوط به آن به صورت‌های مختلفی می‌باشد. می‌توان گفت نمرات مورد نیاز در هر یک از آزمون‌ها و همچنین موارد کاربرد هر یک از آنان نیز متفاوت خواهد بود. به همین دلیل چنانچه مایل به ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون sat هستید، قبل از مراجعه به آدرس اینترنتی collegeboard.org ابتدا در رابطه با نمره مورد نیاز برای پذیرفته شدن در هر یک از کشورها اطمینان حاصل نمایید.

با توجه به اینکه کشورهایی همانند انگلیس و آمریکا جزو کشورهای قدرتمند و همچنین دارای دانشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا می باشند، لذا نوع و سطح آزمون برای این دانشگاه ها، در بالاترین سطح خود قرار دارد. به همین منظور متقاضیان این دانشگاه باید عملکرد بهتری را نسبت به سایر دانشگاه‌های دیگر داشته باشند.

ایران تحصیل سامانه ثبت نام آزمون sat را برای ثبت نام کلیه داوطلبان عزیز فراهم نموده است تا با توجه به منابع آزمون SAT بتوانند به راحتی در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند. کافی است با متخصصین ایران تحصیل با استفاده از شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

 

سامانه ثبت نام آزمون sat فرصت ثبت نام در تمامی دانشگاه ها را امکان پذیر نموده است.

 

 

 

راهنمای ثبت نام آزمون SAT

 

متقاضیانی که مایل به دریافت مدرک آزمون  sat می باشند، ممکن است در رابطه با زمان برگزاری آزمون SAT در کشورهای مختلف ، اطلاعات کمی داشته باشند و یا اینکه در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون sat به درستی آگاه نباشند. به همین دلیل ما در ادامه به صورت تصویری راهنمای سامانه ثبت نام آزمون sat  خواهیم پرداخت. همچنین در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید پاسخ مناسبی برای سوالات خود داشته باشید.

برای ثبت نام ابتدا به سامانه ثبت نام آزمون sat کالج بورد به آدرس collegeboard.org وارد نموده و به سایت مورد نظر مراجعه نمایید. پس از آن بر روی REGISTER FOR SAT کلیک نمایید تا مسقیما به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

همانطور که در تصویر ملاحظه می نمایید، به صفحه جدیدی هدایت می شوید که به صورت دو قسمتی می باشد و یکی از قسمت های آن مربوط به تمامی داوطلبانی است که در گذشته در این آزمون ثبت نام نموده اند و حال با وارد نمودن اطلاعات خود می توانند وارد صفحه اختصاصی خود شوند و در قسمت دوم نیز چنانچه بر روی SIGN UP کلیک نمایید؛ وارد سامانه ثبت نام خواهید شد.

 

راهنمای ثبت نام آزمون SAT

راهنمای ثبت نام آزمون SAT

 

فرمی در اختیار شما قرار داده می شود که لازم است نسبت به تکمیل آن اقدام نمایید. نام  و نام خانوادگی شما  به همان صورتی که در گذرنامه شما ذکر گردیده است، باید وارد شود. پس از آن ، اطلاعات بعدی که مربوط به نشانی محل سکونت و غیره می باشد باید تکمیل شود.  یک سوال اختصاصی از شما به منظور بازیابی رمز عبور خواسته می شود که باید به انتخاب سوال و پاسخ آن بپردازید.

 

آزمون sat در ایران

 

آزمون sat در ایران برای بسیاری از دانشگاه ها برگزار نمی گردد. لذا تمامی داوطلبان لازم است به انتخاب یکی از کشورهای مورد نظر بپردازند تا بتوانند در محل آزمون شرکت نمایند. نکته مهمی که در این رابطه لازم است توجه داشته باشید، این است که انتخاب کشور مورد نظر را به گونه ای انتخاب نمایید که با نوع آزمون و همچنین شرایط شما برای حضور در آن تناسب داشته باشد.

یکی از سوالاتی که داوطلبان پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat دارند، به موضوع هزینه ثبت نام آزمون SAT و  انتخاب درست برای کشور مورد نظر باز می گردد. در این زمینه مشاورین و متخصصین ما می تواند به شما کمک نمایند. همچنین آن دسته از دانش آموزانی که در آینده تصمیم به شرکت در این آزمون را دارند و  که به سامانه collegeboard.org مراجعه می نمایند. این سوال را دارند که آیا در آینده این آزمون در ایران برگزار خواهد گردید؟

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با سامانه ثبت نام آزمون sat و نمونه سوالات آزمون SAT می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید ، کمک می کنند تا به راحتی بتوانید ثبت نام خود را انجام دهید و همچنین از منابع و مشاوره مورد نظر نیز آگاه گردید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از سامانه ثبت نام آزمون، collegeboard.org ،منابع معتبر ، فنون مطالعه منابع مختلف ، نمره مورد نیاز برای قبولی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی سامانه ثبت نام آزمون sat

کانال اطلاع رسانی سامانه ثبت نام آزمون sat

بیشتر بدانید

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

سامانه ثبت نام آزمون sat

collegeboard.org

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «سامانه ثبت نام آزمون sat»

  1. Avatar photo فاطمه عطايي گفت:

    سلام
    يك شركت برا ما ثبت نام كرده الان رمز رو نميده برا ثبت نام دانشگاه لازمه چطور ميتونم وارد پروفايلش بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است و ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف تعیین می شود. از این رو برای انجام برنامه ریزی آزمون وکالت حتما از ضرایب آزمون...
  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنایی با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد در کنکور تجربی موفق نمی شوند،...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
تماس با مشاور