ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش و تکنیک نحوه مطالعه ریاضی کنکور برای زدن 100 درصد

روش و تکنیک نحوه مطالعه ریاضی کنکور برای زدن 100 درصد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از دروس تخصصی بسیار مهم برای هر یک از رشته ها، درس ریاضی می باشد به همین دلیل نحوه مطالعه ریاضی کنکور بسیار مهم است. تسلط بر مباحث ریاضی با استفاده از ۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور راحت تر می شود. یکی از سوالات پر تکرار داوطلبان این است که چگونه ریاضی کنکور را ۱۰۰٪ بزنیم ؟ در واقع باید به طور کلی باید بگوییم که با روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر می توانید به این مهم دست پس از تسلط بر تکنیک مطالعه ریاضی کنکور می توانید به راحتی درصد بالایی داشته باشید.

 

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با نحوه مطالعه شیمی کنکور – دریافت تست های شیمی و تحلیل نکات و موارد با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

بهترین نحوه مطالعه ریاضی کنکور

 

بهترین نحوه مطالعه ریاضی کنکور

بهترین نحوه مطالعه ریاضی کنکور

 

اگر به کارنامه های کنکور توجه داشته باشید، قطعا به این موضوع پی خواهید برد که قبولی در بهترین رشته ها با درصد بالا در ریاضی امکان پذیر است. بنابراین اگر شما با نحوه مطالعه ریاضی کنکور آشنا نباشید، تسلط بر این مطالب کمی برای شما دشوار خواهد شد. هدفتون از مطالعه درس ریاضی زدن چند درصد هست؟ اگر میخواید 100 درصد مطالب ریاضی رو داشته باشید، حتما باید هیچ فرمولی رو جا نندازید و همه فصل ها و درس ها رو بخونید. اگه بانک سوالات کنکور ریاضی را مطالعه کرده باشید حتما متوجه این موضوع خواهید شد که همه فرمول ها رو باید بخونید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که بودجه بندی کنکور ریاضی ۱۴۰۳ رو در نظر داشته باشید و بر اساس اون شروع به مطالعه کنید. یکی از نکات خیلی مهمی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که اگر دانش آموز هستید قبل از حضور در کلاس، حتما سعی کنید که خودتون اون مطلب رو بخونید. قرار نیست شما به عنوان یه استاد باشید. قراره فقط یادبگیرید که چطور میشه مطالب رو بخونید و تمام وقتی که میزارید برای خوندن اون مطلب فقط به همون مطلب اختصاص بدید و تا اون مطلب رو خوب یاد نگرفتید، سراغ مطلب بعدی نرید.

اگر دارید ریاضی رو بدون تست زدن میخونی، بهتره خودتون رو اذیت نکنین . مگه میشه نحوه مطالعه ریاضی کنکور رو بلد بود بدون اینکه سعی کنید روی اون تست ها تسلط پیدا کنید. تست زنی یعنی بهترین تمرین. خصوصا در درس ریاضی. اگر بار اول همه تست ها رو اشتباه زدید، اصلا نگران نباشید و ناراحت نشید. بار اول شما باید به یادگیری فکر کنید. مهم اینه شما متوجه بشید که چه راه هایی برای حل تست ها وجود داره. نه اینکه صرفا فقط بخواید به تست ها جواب بدید. فرمول های مهم رو یادداشت کنید و یعد اونا رو تمرین کنید.

 

 

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور چیه؟

 

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور چیه؟

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور چیه؟

 

یکی از سوالایی که خیلی از دانش آموزا و داوطلبا ازما میپرسن اینه که من ریاضی رو خوب خوندم اما همیشه فرمول ها سر جلسه یادم میره چیکار کنم؟ این مشکل به دو دلیل به وجود میاد. اولا اینکه ممکنه اضطراب داشته باشید. گاهی ترس از اینکه چگونه ریاضی کنکور را ۱۰۰٪ بزنیم و یا اینکه نکنه اشتباه بزنم و… باعث میشه این مشکل به وجود بیاد. دلیل دوم : دلیل دوم اینه شما درستون رو درست نخونید . اما پیشنهاد ما چیه؟ ما میگیم اگر میخواید درس بخونید حتما این فرمول ها رو حسابی تمرین کنین. هرچقدر بیشتر این ها رو تمرین کنید، بهتر میتونید مسلط بشید.

یه نکته خیلی مهم در مورد نحوه مطالعه ریاضی کنکور  که خصوصا داوطلبای کنکور ریاضی باید دقت داشته باشن اینه که اگه برای دانلود سوالات ریاضی کنکور اقدام کرده باشین. حتما متوجه این مسئله میشید که برخی از سوالا به صورت سریالی هستن. یعنی مثلا سوالا به این صورت هست که اگه به سوال 50 پاسخ بدید، سوال 51 هم ادامه همون سواله و در صورتی که به جواب رسیده باشید، میتونید سوال بعدی رو هم جواب بدی و اگر اشتباه حل کرده باشی که دیگه این امکان وجود ندارد. بنابراین نمیشه بگید که من بعضی از مطالب رو میخونم و بعضی های دیگه رو نه.

بعضی از داوطلبا فک میکنن که روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر خیلی متفاوت هست نسبت به بقیه داوطلبا به همین دلیل میگن که ما نمیتونیم و… ولی در واقع نفرات برتر همون موقع مطالعه کردن، میان و روی تکنیک هایی که برای حل سوالات ریاضی لازمه تسلط پیدا میکنن. سرعت عمل برای حل ریاضی یکی از مهم ترین مسائلی هست که باید به کار ببرید. آموزش محاسبات سریع ریاضی در ۳۰ روز رو میتونید ببینید و تمرین کنید تا بتونید روی اون تسلط داشته باشید تا در سریع ترین زمان ممکن به جواب برسید.

 

 

روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر

حل سوالات ریاضی قطعا زمان بر هستن و نیاز به تمرین دارن. هرچقدرم که شما روی فرمول ها مسلط بشید اما بازم موقع حل سوالات در زمان کنکور ممکنه دچار مشکل بشید. ببینید، رویکرد و راهی که شما برای حل سوالات میرید خیلی خیلی مهمه. ممکنه شما آدمی باشید که همیشه دنبال راه حل باشید و دست آخر بتونید بر اون مسلط بشید. حتی زمانی که که برای حل اونها دارید خیلی مهمه. پس روش مطالعتون باید اینجوری باشه که زمانبدی کنید که چطور میتونید این سوالا رو حل کنید و چقدر زمان نیاز دارید.

برای اینکه ذهنتون فعال بشه، یکی از توصیه های مهمی که میشه در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی کنکور داشت، اینه که اگر سوالی رو اشتباه جواب میدی ، سریع نرید سراغ پاسخ تشریحی و اونو بخونید. بهتره که بازم فکر کنید که چرا این سوال رو اشتباه جواب دادید. این در واقع یکی از مهم ترین تکنیک مطالعه ریاضی کنکور هست. با این روش اگر یکم فرمول رو سر جلسه آزمون یکم بپیچونن دیگه میتونید به راحتی جواب بدید به سوالا و همین باعث میشه درصدهای اون درس رو از دست ندید.

یکی از تکنیک هایی که میشه برای نحوه مطالعه ریاضی کنکور برای درس هندسه و خلاصه برداری درسی مث هندسه داشت خیلی مهمه اینه که هرچقدر بتونید تمرین و مهارت بیشتری برای مباحث داشته باشید، بهتر میتونید به سوالاش جواب بدید. اگر یه مشکلی در رابطه با حل یه سوال داری و یا اینکه فرمول حفظ کردنش برات سخته، میتونی به زبون خودت اونو بنویسی و توی خلاصه برداری هات قرار بدی. اینجوری با رمزهایی که خودتون میزارید میتونید این مطالب رو خوب یاد بگیرید.

یه نکته مهم دیگه : تست هایی که علامت میزنید رو سعی کنید که خوب بخونید. بعضی از تست ها ممکنه خیلی مهم باشن و یا سخت باشن. با این روش شما میتونید به این تست ها اهمیت بیشتری بدید و انرژی بیشتری براشون بگذارید. اینجوری علاوه بر اینکه میتونید راحت تر برای دفعه بعدی اون مطالب رو پیدا کنید، بیشتر هم ملکه ذهنت میشه و میتونی تسلطت رو روی اون مبحث بیشتر کنی.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی کنکور و همچنین ۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور ارائه نماییم. در صورتی که نیاز به مشاوره در رابطه با چگونه ریاضی کنکور را ۱۰۰٪ بزنیم دارید و یا اینکه مایل به رزور نوبت با نفرات برتر برای روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر می باشید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل نمایید. همچنین مشاوران ما به شما کمک خواهند نمود تا مشکلات خود را در رابطه با تکنیک مطالعه ریاضی کنکور بیابید.

 

 

مطالب مرتبط

تکنیک های تست زنی ریاضی کنکور

رشته های دانشگاهی ریاضی

جدول بودجه بندی زمین شناسی کنکور ۱۴۰۳

ضرایب دروس کنکور ریاضی ۱۴۰۳

۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور

چگونه ریاضی کنکور را ۱۰۰٪ بزنیم
روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر
تکنیک مطالعه ریاضی کنکور

نحوه مطالعه ریاضی کنکور 

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه مطالعه ریاضی کنکور به چه صورتی است؟

برای مطالعه ریاضی، ابتدا باید کتاب را به خوبی مطالعه کنید و بر ۳ تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های برتر برای ۱۰۰٪ ریاضی کنکور مسلط بشید.

 

چگونه ریاضی کنکور را ۱۰۰٪ بزنیم ؟

برای زدن درصد 100 در ریاضی، حتما در وهله اول باید روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر آگاه بشید و در مرحله دوم اینه که کتاب رو خوب خوب بخونید و تمرین بسیار زیاد داشته باشید.

 

آیا تکنیک مطالعه ریاضی کنکور برای رشته ریاضی و تجربی متفاوت هستن؟

خیر. یادگیری اصول و تکنیک ها برای هر دو این رشته ها یکسان است. تنها مورد تفاوت در رابطه با مباحث می باشد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور