ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
سامانه شمیم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان آغاز شد. کلیه دانشجویان می توانند برای ثبت نام سامانه شمیم برای ورود به سامانه شمیم فرهنگیان کلیه اقدامات لازم را انجام دهند. توجه کنید که سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان به نشانی shamim.cfu.ac.ir برای استفاده دانشجویان و همین طور اساتید محترم است.

 

برای آشنایی کامل با سامانه lms دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان به آدرس shamim.cfu.ac.ir برای هر یک از دانشجویان و همین طور اساتید محترم مهم به نظر می رسد کمک گرفتن از مشاوری خبره و کارکشته برای انجام مراحل مختلف ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان الزامی به نظر می رسد. از این رو، برقراری تماس با مرکز مشاوره ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان می تواند یاری گر شما در این زمینه و آشنایی با این سامانه و شبکه اجتماعی مهم و کاربردی به آدرس shamim.cfu.ac.ir باشد.

  • متقاضیان گرامی دقت فرمایید کلیه امور مربوط به سامانه شمیم اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و درخواست ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی اینترنتی shamim.cfu.ac.ir انجام می گیرد.
  • در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در روند انجام امور در این سامانه می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی است که هیچ ارتباط سازمانی با سامانه شمیم ندارد.

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام در سایت سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

به کمک استفاده از سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان می توانید آموزش های مجازی را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید

 

 

هدف دانشجویان و اساتید از ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شاید از خود بپرسید که خب هدف اساتید و همین طور دانشجویان از ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چه می تواند باشد؟ اصلاً سامانه شمیمی دانشگاه فرهنگیان به نشانی shamim.cfu.ac.ir چیست؟

در جواب باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که هدف بسیار مهم و قابل توجهی برای ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان یا همان سایت shamim.cfu.ac.ir  در نظر گرفته شده که با توجه به آن می توان به هر چه مهم بودن راه اندازی این سامانه پی برد.

ببینید دوستان عزیز با عنایت به اهمیت و رشد چشمگیر و قابل توجه استفاده از انواع و اقسام شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری مطالب و محتوای آموزشی و همین طور تبادل تجربیات در حوزه های مختلف یادگیری و آموزشی بسیار سریع تر و بهتر از قبل انجام می گیرد.

از طرف دیگر، همه می دانیم که دانشگاه فرهنگیان به عنوان سازمان متولی تربیت و آموزش معلمان مدارس در ایران شناخته شده است.

دانشگاهی که اقدام به راه اندازی و ایجاد یکی از بهترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی ویژه دانشجو معلم ها و اساتید مشغول به تدریس در پردیس های مختلف دانشگاه فرهنگیان به نشانی shamim.cfu.ac.ir کرده است.

شبکه اجتماعی که با تکیه بر خدمات فناوری اطلاعات بهترین بستر را برای ارتقاء هر چه بیشتر و بهتر حس مشارکت و همکاری بین اساتید دانشگاه فرهنگیان و همین طور دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه ایجاد کرده است.

از طرف دیگر، به وسیله این شبکه اجتماعی کاربردی به نشانی shamim.cfu.ac.ir می توان به افزایش تعاملات و ارتباطات بین دانشجویان و همین طور استادهای دانشگاه فرهنگیان کمک شایان توجهی کرد. 

به خصوص با توجه به شیوع گسترده ویروس مهلک کرونا که تمام برنامه های آموزشی ارائه شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های ایران را بهم ریخته و دانشجویان را با مشکل مواجه کرده است. 

به دلیل این رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان کلیه دانشجویان و همین طور اساتید باید برای ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان به نشانی shamim.cfu.ac.ir جهت داشتن تعاملی بهتر و قوی تر اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

چگونه می توان برای ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان اقدام کرد؟

حتماً‌ این پرسش مهم به ذهن شما دوستان عزیز هم رسیده است که چگونه و از چه طریقی می توان برای ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان به نشانی shamim.cfu.ac.ir اقدام کرد؟

در این بخش با ذکر کلیه مراحل و فرآیندهای لازم برای ثبت نام در سامانه shamim.cfu.ac.ir در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

 

 

 

برای اطلاع از زمان نحوه و شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

اولین مرحله برای ورود به سامانه shamim.cfu.ac.ir و ثبت نام در آن دانلود این نرم افزار از کافه بازار و یا مرورگر گوگل است که می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

 

 

سامانه شمیم

 

 

بعد از ورود به سامانه shamim.cfu.ac.ir برای ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان باید برای درج رمز عبور و نام کاربری خود اقدامات لازم را انجام دهید.

توجه کنید که نام کاربری و همین طور رمز عبور مخصوص اساتید به ترتیب کد ملی و همین طور کد مدرسی سایت گلستان آن هاست.

اما در رابطه با دانشجویان معلمان این قضیه متفاوت است. در واقع، نام کاربری تعریف شده برای این افراد همان مد کلی آن ها و رمز عبورشان هم شماره دانشجویی این دوستان است.

. بعد از درج این دو مورد در سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان نوبت به کلیک بر روی گزینه ای تحت عنوان ورود می رسد.

به این ترتیب می توانید ورود و ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان خود را کامل کنید و از این سامانه جامع به نشانی shamim.cfu.ac.ir  استفاده لازم را ببرید.

 

 

برای اطلاع از جزئیات مربوط به رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان و آشنایی با آن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

اطلاعات بیشتر در رابطه با شبکه اجتماعی شمیم به آدرس shamim.cfu.ac.ir

در رابطه با شبکه اجتماعی شمیم باید عرض کنیم که این شبکه مخفف عبارت شبکه مجازی یادگیری معلمان است.

شبکه ای که می توان آن را جزء بهترین شبکه های اجتماعی و پژوهشی و علمی در زمینه یادگیری دانست.

در واقع، این شبکه اجتماعی می تواند به افراد این اجازه را بدهد تا به وسیله فضای مجازی بتوانند با یکدیگر تعامل و ارتباط داشته باشند و انواع گروه های علمی و تخصصی را تشکیل بدهند.

بعلاوه، راه اندازی شبکه مجازی shamim.cfu.ac.ir و ثبت نام سامانه شمیمی دانشگاه فرهنگیان به وسیله دانشجویان و اساتید اثر زیادی در هر چه بیشتر شناخته شدن پتانسیل های پراکنده اجتماعی، فرهنگی و همین طور علمی در سطح دانشگاه جامع فرهنگیان شده است.

نکته بسیار مهم این که شبکه اجتماعی شمیم تنها شبکه در برای دانشجو معلم هاست که تمامی کاربران می توانند تمامی تجارب شخصی خود را در آن به اشتراک بگذارند و به عنوان معلم های آینده مدارس ایران از یادگیری مادام العمر در این سامانه نهایت استفاده را ببرند.

 

 

برای آشنایی با رشته های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آشنایی با بخش های مختلف سامانه شمیم

آیا اطلاعاتی در رابطه با بخش های مختلف سامانه شمیم دارید؟ آیا می توانید چه بخش هایی در این سامانه تعبیه شده است؟

در رابطه با بخش های مختلف سامانه شمیم باید در ادامه توضیحاتی را خدمت شما دوستان عزیز و گرامی ارائه می کنیم.

با توجه به اطلاعات داده شده در ادامه این نوشته می توانید با شماری از بخش های گنجانده شده در این سامانه آشنا شوید.

 

 

برای دانلود کارنامه افراد قبول شده در دانشگاه فرهنگیان می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

. منوی کاربری سامانه شمیم

بعد از ثبت نام در سامانه shamim.cfu.ac.ir می توانید از طریق نگه داشتن نشانگر موس در بخش سمت راست نوار افزار سایت می توانید منوی کاربری را مشاهده بفرمایید.

با استفاده از بخش های مختلف منوی کاربری می توانید به بخش های مختلف مدیریت، نمایه، دیوار، صندوق پیام و گروه ها دسترسی داشته باشید.

در صورت تمایل به خروج از این بخش می توانید بر روی دکمه خروج کلیک بفرمایید.

 

 

برای اطلاع از لیست مدارک لازم برای ورود به دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. بخش گروه ها در سامانه شمیم

جهت ورود به بخش گروه ها در سامانه شمیم باید از قسمت گروه ها در منوی کاربری استفاده کنید. با کلیک بر روی این گزینه می توانید به صفحه ای که در آن کلیه گروه ها در آن نشان داده شده وارد شوید.

اگر به دنبال ایجاد گروهی جدید در سامانه بعد از ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان هستید الزاماً باید بر روی گزینه گروه جدید کلیک بفرمایید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه کلیه اطلاعات لازم برای تشکیل گروه جدید را باید در فیلدهای مشخص شده وارد بفرمایید.

بعد از اتمام کار درج اطلاعات مورد نیاز نوبت به کلیک بر روی گزینه ذخیره می رسد تا بدین ترتیب  به صفحه گروه ایجاد شده وارد شوید.

با ورود به صفحه گروه تشکیل شده می توانید امکانات و بخش های مختلفی را در آن مشاهده بفرمایید.

با توجه به این بخش ها و امکانات تعبیه شده در این بخش می توانید برای ویرایش اطلاعات گروه اقدام کنید، دسته بندی لازم را برای گروه انجام دهید، دوستان خود را به گروه اضافه کنید و به جستجو در مطالب گروه بپردازید.

حتی می توانید مطالب مختلف را در گروه برای دوستان خود به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از آن ها استفاده کنند.

 

 

 

برای اطلاع از نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بخش دیوار در سامانه شمیم

در بخش دیوار سامانه شمیم می توانید برای به اشتراک گذاری مباحث و نظرات خود با دیگران اقدامات لازم را انجام دهید.

علاوه بر این یکی از بخش های جالب و جذاب بخش دیوار این است که می توانید در آن نظرات و مطالبی که دیگران به اشتراک گذاشته اند را به راحتی مشاهده کرده و حتی آن ها را لایک بفرمایید.

حتی امکان کامنت گذاری برای مطالب و مباحث به اشتراک گذاشته شده دیگران هم برای شما دوست عزیز وجود دارد.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه استخدام در دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

آیا خیالم از بابت خدمات آموزشی ارائه شده در سامانه شمیم راحت باشد؟

از زمان ورود ویروس منحوس کرونا به جامعه و درگیری بی اندازه تمامی اقشار جامعه از جمله دانشجویان با این ویروس دیگر خبری از شلوغ بودن دانشگاه ها و حضور دانشجویان در کلاس های درس نیست.

حالا اکثر دانشگاه ها رویه آموزش غیرحضوری را در پیش گرفته اند و نهایت تلاش خود را برای ارائه آموزشی با کیفیت به دانشجویان برای یادگیری بهتر آن ها به خرج می دهند.

تمامی دانشجویان و اساتید امکان عضویت در این سامانه ها را به آسانی دارند و می توانند از امکانات گنجانده شده در آن ها نهایت استفاده را ببرند.

یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان است که با راه اندازی سامانه ای جامع گامی مهم در جهت ارائه خدمات الکترونیک به دانشجویان برداشته است.

دانشگاهی که قرار است دانشجویان آن در آینده ای نزدیک به عنوان معلم در مدارس مختلف استخدام شوند و دانش آموزان را از علم و دانش خود سیراب کنند.

اما در اینجا ممکن است نگرانی هایی هم برای شماری از دانشجویان پیش بیاید. از جمله این که نکند آموزش های ارائه شده در سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان کیفیت لازم را نداشته باشد و نتوان به آن اعتماد کرد؟

زیرا برخی بر این باور هستند که آموزش حضوری ارائه شده در دانشگاه ها چیز دیگری است و به هیچ وجه نمی تواند جایگزین آموزش مجازی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان شود.

اما باید عرض کنیم که آموزش های ارائه شده در دانشگاه های فرهنگیان که به صورت مجازی ارائه می شوند کیفیت بالایی دارند و دانشجویان می توانند به وسیله آن ها یادگیری بالایی در دروس دانشگاهی خود داشته باشند.

از این رو، جای هیچ نگرانی از بابت عدم ارائه خدمات ارائه شده در سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد و نباید نگرانی از این بابت به خود راه داد.

تمامی اساتید در این سامانه نهایت تلاش خود را برای آموزش دروس به بهترین نحو ممکن به خرج می دهند و در این رابطه از هیچ کوششی دریغ ندارند.

البته این وظیفه دانشجویان که همانا مطالعه دروس و انجام تکالیف به موقع و کامل است نیز نباید فراموش شود و باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

در غیراینصورت هر چقدر هم که اساتید دروس را با کیفیت بالا ارائه کنند باز هم یادگیری مورد نظر حاصل نمی شود.

پس لازم است اشاره کنیم که دانشجویان هم باید ارتباط مؤثری با اساتید داشته باشند و تکالیف خود را با بالاترین کیفیت ممکن برای ارتقای سطح یادگیری انجام دهند. 

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام در سایت سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

سامانه lms دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای 

سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای 

سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان

پشتیبانی سامانه گلستان

ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چگونه انجام می شود؟ 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

چه کسانی از سامانه shamim.cfu.ac.ir استفاده می کنند؟ 

سامانه شمیم مورد استفاده دانشجو معلم ها و اساتید دانشگاه فرهنگیان است.

مزیت استفاده از سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چیست؟ 

به وسیله سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلم ها می توانند آموزش آنلاین دریافت کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور