ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 + شرایط، مدارک و مصاحبه | irantahsil

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام دانشگاه فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام خود را با یک تماس به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان هر ساله پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. در آن کلیه داوطلبانی که در کارنامه سراسری کنکور مجاز به انتخاب رشته شدند، مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم هستند. متقاضیانی در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد که، واجد شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان باشند.

متقاضیان عزیز ثبت نام دانشگاه فرهنگیان توجه داشته باشند، پذیرش نهایی تنها به هنگام نتایج نهایی کنکور خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که در سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ثبت نام نموده اند، می‌توانند در صورت کسب رتبه مجاز، در زمان مقرر کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایند.

گزینش و مصاحبه مخصوص آن دسته از داوطلبانی است که در مراحل اولیه انتخاب رشته موفق شده‌اند و در مرحله دوم ملزم به انجام گزینش و مصاحبه می‌باشند. با توجه به این که سوالات زیادی در این زمینه و دریافت فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان پیش می آید که آن ها برای به دست آوردن جواب سوالات خود می توانند با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایند.

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است، بنابراین داوطلبان عزیزی که در مقطع کارشناسی قصد ورود به این دانشگاه را دارند، لازم است به هنگام ثبت نام کنکور، اقدام به اعلام علاقه‌مندی در دانشگاه فرهنگیان نمایند تا در زمان صدور کارنامه شرایط مجاز و یا غیر مجاز شدن آنان در جداول مربوطه مشخص گردد.

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 

آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری این علاقه‌مندی را تعیین نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور، نسبت به ویرایش و اعلام علاقه‌مندی خود اقدام نمایند. بنابراین آنچه پس از ثبت نام دانشگاه فرهنگیان حائز اهمیت است، شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان خواهد بود، زیرا این دانشگاه قوانین و ضوابط خاص خود را برای پذیرش در تمامی مقاطع خواهد داشت.

رشته های دانشگاه فرهنگیان را در این لینک مشاهده نمایید.

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم در مقطع کارشناسی هم‌زمان با ثبت نام کنکور سراسری صورت خواهد پذیرفت. مراحل ثبت نام نیز به صورت اینترنتی است و به هنگام اعلام نتایج در صورت مجاز به انتخاب رشته شدن داوطلب در این دانشگاه، می‌تواند در استان محل سکونت خود، کد رشته محل‌های مورد نظر را انتخاب نماید. پس از بررسی‌های لازم، در صورت واجد شرایط بودن، داوطلبان دعوت به مصاحبه می‌شوند.

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و سراسری تا 11 آذر ماه بوده است و تا 28 آذر ماه نیز تمدید گردیده است و به محض اطلاع از ثبت نام جدید این دانشگاه در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ایران تحصیل با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید. ثبت نام تنها با استفاده از شماره تلفن های موجود و در تمامی دانشگاه ها قابل انجام است.

برای اطلاع از ثبت نام غیر حضوری دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان 1403

دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، از جمله دانشگاه هایی می باشند که پذیرش آن ها تنها بر اساس شرایط خاصی صورت می پذیرد. لذا داوطلبانی که متقاضی دانشگاه فرهنگیان هستند نیز، لازم است از شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان اطلاع دقیق داشته باشند و پس از آن، اقدام به ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نمایند.

همانطور که ذکر شد، شرایط ورود به این دانشگاه در مقاطع مختلف متفاوت است. در ادامه به ذکر شرایط ورود به مقطع کارشناسی پیوسته اشاره خواهیم نمود.

🔶 پذیرش در کلیه دانشگاه ها و رشته های دانشگاه فرهنگیان به صورت با آزمون است. لذا آن دسته از داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور سراسری در جلسه کنکور حضور داشتند و همچنین در ثبت نام این دانشگاه شرکت نموده اند، در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند در آن انتخاب رشته کنند.

🔶 پذیرش در کلیه رشته های دانشگاه فرهنگیان در مهر ماه شروع می شود. لذا داوطلبانی که در رشته های مختلف این دانشگاه در مرحله اولیه پذیرفته شدند، خواهند توانست در صورتی که واجد شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان باشند، دعوت به مصاحبه خواهند شد.

برای اطلاع از شرط معدل دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

🔶 کسب حداقل نمره کل 6000 برای تمامی داوطلبان در هر یک از زیر گروه های مربوطه ضروری است. لذا پایین ترین رتبه داوطلب برای قبولی در این دانشگاه، رتبه مورد نظر است. بدیهی است که اولویت قبولی با داوطلبانی که رتبه بالاتری دارند، خواهد بود.

🔶 داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی، و همچنین عدم سوء پیشینه می توانند در انتخاب رشته ثبت نام نمایند.

🔶 شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان در رشته های نیمه متمرکز کمی متفاوت و دارای بندهای بیشتری نسبت به رشته های متمرکز است.

🔶 پذیرش در دانشگاه فرهنگیان تنها به صورت بومی است و در استان های محل سکونت هر داوطلب قابل انتخاب خواهد بود.

🔶 حداکثر سن 24 برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  در نظر گرفته شده است.

 

شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان

برای کسب اطلاع در خصوص رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان روی لینک کلیک کنید.

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403

کلیه داوطلبان علاقه مند به شرکت در دانشگاه فرهنگیان می توانند با استفاده از سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچ گونه محدودیتی، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری  اقدام نمایند. با توجه به تفاوت پذیرشی که در دانشگاه فرهنگیان در سال های اخیر به وجود آمده است می توانید آن ها را با استفاده از همین سامانه آگاه شوید.

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان و کارنامه قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان  می توانید از سامانه مشاوره تلفنی کنکور سراسری کمک بگیرید، بنابراین داوطلبان عزیز می توانند ضمن دارا بودن شرایط مذکور، برای انجام ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و آمادگی برای کسب رتبه مجاز و همچنین اطلاع دقیق از شرایط مذکور ، می توانند با متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

به محض آغاز ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سال جاری در این قسمت لینک سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان فعال می گردد.

برای اطلاع دقیق از زمان نام نویسی دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان در تمامی مقاطع می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. مشاورین ما همه روزه  و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، خواهند توانست شما را از کلیه شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان آگاه گردند. کافی است با شماره  حاصل نمایید.

جهت آشنایی با سامانه گلستان فرهنگیان کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان ابتدا باید در زمان‌بندی مشخص به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و پس از تهیه کارت اعتباری برای پرداخت هزینه، وارد سیستم ثبت‌نام شوند.

سپس با استفاده از اطلاعات شخصی و تحصیلی در فرم الکترونیکی سازمان سنجش، فرم‌ها را تکمیل نمایند. به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh. org مراجعه کرده و بر روی گزینه «سراسری» کلیک کنید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان1

در ابتدا باید بر روی لینک فعال «سریال ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان» در سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کلیک شود.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان2

در این صفحه مجددا بر روی عبارت «سریال ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان» کلیک نمایید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان3

سپس گزینه سریال ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان را در سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان فعال نموده و گزینه «تایید و ادامه» را فشار دهید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 4

در این مرحله برای خرید سریال، لازم است اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و با انتخاب درگاه پرداخت، بر روی کلید «تایید و ادامه» کلیک کنید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان5

بعد از فعالسازی عبارت و خواندن دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت کرده و بر روی دکمه «ادامه روند پرداخت» کلیک کنید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان6

اطلاعات کارت بانکی خود را در سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان وارد کرده و هزینه ۲۱۸ هزار تومان را پرداخت کنید.

سپس به صفحه اصلی سایت سازمان سنجش بازگردید و بر روی لینک فعال «ثبت نام در آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم» کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه مای سنجش، اگر قبلا عضو شده‌اید، اطلاعات خود را وارد کرده و بر روی آیکون ورود کلیک کنید و اگر تا به حال وارد نشده‌اید، بر روی لینک ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 7

در این مرحله با وارد کردن اطلاعات هویتی و شماره تماس، عضویت خود را در سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان انجام دهید.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 8

بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر، رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

پس از عضویت و ورود به سامانه، باید در صفحه زیر عکس خود را آپلود کنید.

در صفحه بعدی، اطلاعات ثبت احوال شما طبق شکل نمایش داده‌شده‌است.

روش ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 9

در مراحل بعدی، اطلاعاتی از قبیل موارد زیر را وارد کرده و پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، هزینه مربوطه را پرداخت و کد پیگیری خود را دریافت کنید.

🔷 اطلاعات تماس و محل اقامت سیستم آموزشی

🔷 کد مدارک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی

🔷 شماره دانش‌آموزی و همچنین عنوان مدرک دیپلم به همراه معدل

🔷 کد مدارک تحصیلی ۱۹ رقمی

سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

همانگونه که اعلام‌ شده‌ است، دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از موسسات دانشگاهی با ویژگی‌های خاص شناخته می‌شود که فرآیند پذیرش در آن به دو مرحله تقسیم می‌شود. پس از پایان مهلت انتخاب رشته در آزمون کنکور سراسری، سازمان سنجش به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان مشارکت‌ کننده در این مرحله پرداخته و برای هر رشته از دانشگاه فرهنگیان، تا چند برابر ظرفیت تعیین‌ شده‌ در دفترچه انتخاب رشته، از افراد واجد شرایط دعوت به مصاحبه در دانشگاه فرهنگیان می‌نماید.

داوطلبان متقاضی این دانشگاه می‌بایست در این مرحله که شامل مصاحبه (علمی و عقیدتی) و بررسی سلامت جسمانی و روانی داوطلب است، حضور داشته باشند. در پایان، این دانشگاه، اسامی پذیرفته شدگان خود را که به تعداد ظرفیت هر رشته، توسط سازمان سنجش sanjesh. org اعلام می‌نماید.

گذراندن دوره‌های ضمن خدمت در سامانه ltms.medu.ir نیز پس از پذیرش نهایی به دانشجویان اطلاع داده خواهد شد. پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان باید به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سامانه گلستان مراجعه کرده و با توجه به اطلاعیه‌های مندرج در این سامانه، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

بنر کال تو اکشن

فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

فرایند ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در طول مراحل مختلف انجام می‌پذیرد. مرحله اول پذیرش دانشگاه فرهنگیان، شرکت در کنکور سراسری و نیز کسب تراز علمی مجاز به انتخاب رشته محل‌های فرهنگیان است. پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری، اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام می‌شود.

در هنگام ثبت نام کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان می‌توانند فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بر روی سایت سنجش را با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و نیز بارگذاری مدارک لازم تکمیل نمایند.

علاوه بیان، افراد جزو اسامی دعوت‌شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید در سامانه دریافت فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd. cfu.ac.ir، فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان موجود را تکمیل و مدارک موردنیاز برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان را بارگذاری کنند. لینک دانلود فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  ۱۴۰۳ در جدول زیر قرار دارد.

فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان
دانلود فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  برای مشخصات و اطلاعات شخصی 
دانلود فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای کاربرگ پرونده تحصیلی دانشجو 
دانلود فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای اطلاعات آموزشی دانشجوی جدید الورود
دانلود فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای  تاییدیه مراحل پذیرش
دانلود فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای اخذ تعهد از پذیرفته شدگان

بنابراین، متقاضیان معرفی‌شده‌ توسط سازمان سنجش برای شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید با ورود به سامانه دریافت فرم ثبت نام فرهنگیان، پرونده خود را تهیه و مدارک درخواستی را بارگذاری کرده و فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان را دریافت و تکمیل نمایند.

مراحل پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

شرکت در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ پس از اتمام فرآیند ثبت نام، افراد می‌توانند با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در زمان برگزاری آزمون، حضور داشته باشند.

نتایج آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان نیز از طریق وبسایت سازمان سنجش قابل‌مشاهده است.

تاثیر آزمون اختصاصی در نهایی پذیرش، ۲۵ درصد خواهد‌ بود (شامل ۱۵ درصد نمرات کنکور سراسری و ۱۰ درصد آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان). پس از دریافت نتیجه موفق، متقاضیان می‌توانند برای شرکت در انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ اقدام کنند. توجه: تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش نهایی دانشگاه فرهنگیان با در نظر گرفتن ۵۰ درصد سهم پذیرش اعلام‌شده‌است.

توجه: داوطلبانی که فارغ التحصیل هستند و نمره سوابق تحصیلی آن‌ها در تیرماه اعلام می‌شود، بر اساس چند برابر ظرفیت آن‌ها برای مصاحبه، ۶۰ درصد نمره کل کنکور سراسری و ۴۰ درصد نمره آزمون اختصاصی در نظر گرفته می‌شود.

مراحل پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور فرهنگیان

با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور اختصاصی و بررسی کد رشته‌های ارائه شده، داوطلبان قادرند کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان را استخراج نموده و در زمان انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند.

حضور در جلسه مصاحبه کنکور فرهنگیان

به این ترتیب در صورت موفقیت به مرحله دوم پذیرش در دانشگاه فرهنگیان یا همان مرحله مصاحبه دعوت می‌گردند که پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان قبول‌شده‌قادرند با در دست داشتن مدارک در زمان مقرر جهت انجام فرآیند مصاحبه فرهنگیان اقدام نمایند. این مصاحبه ۲۵ درصد تاثیر در پذیرش نهای داوطلبان خواهد داشت.

مطلع شدن از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت اداره آموزش و پرورش استان اقامت متقاضی، امکان‌پذیر است که معمولا بازه زمانی شروع مصاحبه در مهر ماه در نظر گرفته می‌گردد اما با این حال ضروری است داوطلبان چند روز قبل، جهت اطلاع از تاریخ دقیق به درگاه اینترنتی مذکور مراجعه نمایند.

اخبار پیرامون ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

📢 خبر جدید ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

شرط سنی، یکی از اصلی‌ترین شروط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان است که توجه بسیاری از داوطلبان و علاقه‌مندان به این حوزه را به خود جلب کرده است.

واجدین شرط سنی باید تا سن ۴۰ سالگی از فرصت ثبت نام و ورود به دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند شوند.

در این راستا، وزارت آموزش و پرورش اقدام به حذف شرط سنی و اعطای فرصت ثبت نام مجدد برای کنکور ۱۴۰۳ نموده است. اطلاعات بیشتری در مورد این اقدام، تا کنون از سوی سازمان سنجش منتشر‌نشده‌است و وضعیت دقیق داوطلبان متاسفانه هنوز مشخص ناست.


خلاصه مقاله ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم برای کسانی که علاقه به آموزگاری دارند ساخته شده و در آن شرایطی فراهم گشته که می توان با ادامه تحصیل در آن به این شغل شریف یعنی معلمی دست یافت. شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاه ها است. به این معنا که برای ورود به آن باید در کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه مناسبی بدست آورید.

سپس در دفترچه انتخاب رشته کد رشته های مربوط به این دانشگاه را مورد اولویت قرار دهند. در طول این مقاله در خصوص فرم ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و همچنین سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نیز به صورت مفصل شرح داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان می توانید با مشاوران حرفه ای ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای دانلود فایل PDF روی لینک کلیک کنید.

4.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام خود را با یک تماس به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 به چه صورت است؟

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به دو صورت متمرکز و نیمه متمرکز صورت می‌پذیرد.

 ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 چه زمانی است؟

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بسته به مقطع تحصیلی می‌تواند متفاوت باشد. اما هنگام انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید اقدام کنید.

شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟

افراد باید شرایطی داشته باشند که در مقاله به آن پرداختیم.

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 + شرایط، مدارک و مصاحبه | irantahsil»

  1. Avatar photo فرشته گفت:

    سلام خسته نباشین
    یک سوال درمورد ایکنه وقتی کنکور اختصاصی برا فرهنگیان ۱۵درصد شود
    یعنی ما اگر هر کتابی ۱۵درصد بزنیم قبولیم یا ن؟؟ بعدش ایکنه تعداد سوالات کم و زیاد شدن یا ن ؟؟
    بی زحمت جوابشو بهم بگین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر تعداد سوالات همونه ولی درصد بالاتری مدنظرتون باشه

  2. Avatar photo پارسا گفت:

    سلام من متاسفانه مشکل نظام وظیفه دارم برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به مشکل میخورم یا نه میتونم وارد دانشگاه شم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام اگر مشمول غایب بوده باشید برای هیچ دانشگاهی مجاز به ثبت نام نیستید

  3. Avatar photo طاهره گفت:

    سلام یه سوالی داشتم. مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان تموم شده؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر دانشگاه فرهنگیان در سایت خودش فراخوان افراد پذیرش شده را اعلام میکند

  4. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    این ازمون رو فقط بچه های نظری میتونن شرکت کنن؟ منی که فنی ام مجاز هستم؟کنکور سراسری رو باید شرکت کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      فقط نظری ها می توانند شرکت کنند . شما باید دیپلم تطبیقی بگیرید

  5. Avatar photo حلماد دلیریان گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من داوطلب کنور ۱۴۰۲ هستم و میخواستم بدونم چجوری در ورودی دانشگاه فرهنگیان هم ثبت نام کنم ؟
    اخه موقع قبت نام در کنکور هیچ گزینه و اطلاعیه خواصی برای ثبت نام در این دانشگاه وجود نداشت و الان من گیج شدم که چه زمانی و چجوری باید ثبت نام کنم؟ و البته استرس اینکه یه وقت جا نمونم از زمان ثبت نام رو هم گرفتم

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      زمان انتخاب رشته دانشگاهی گزینه فرهنگیان را انتخاب می کنید
      بعدا دعوت به مصاحبه انجام می شود

    2. Avatar photo عاطفه گفت:

      سلام من کنکور سراسری اردیبهشت رو به اشتباه تجربی انتخاب کردم و کنکور فرهنگیان رو هم ثبت نام کردم ودیپلم انسانی دارم
      تو بخش سوابق تحصیلی ثبت نام اطلاعات دیپلم انسانی رو پر کردم اگه الان من فقط به دفترچه فرهنگیان پاسخ بدم تو پذیرش فرهنگیان مشکلی به وجود نمیاد؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر مشکل ساز میشه باید درخواست بزنید

  6. Avatar photo فاطمه حسنی گفت:

    سلام
    زمان دقیق ثبتنام کارشناسیدانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۱ کی هست؟!
    هنوز سایت گلستان اعلام نکرده
    و الان ۲ مهره!!!!

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      از 5 مهرماه ثبت ناما شروع میشود .

  7. Avatar photo حمید گفت:

    سلام ممنون از مطالبی که در مورد ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ارائه دادید سپاس

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام و درود هر سوالی در مورد ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و شرایط آن دارید میتونید همینجا مطرح کنید تا مشاوران ایران تحصیل راهنماییتون کنن

    2. Avatar photo حمید رضا جوادی گفت:

      نتایج
      گزینش کجا نوشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
  • انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان

    انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان + کد دروس | راهنما cfu.ac.ir

    انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان برای هر نیمسال به‌ صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت گلستان انجام می‌شود. همه دانشجویان فرهنگیان می‌توانند بر اساس چارت تحصیلی که ارائه می‌نمایند برای هر رشته انتخاب واحد خود را انجام دهند. به‌ علاوه...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)