ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون sat

ثبت نام آزمون sat
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون sat برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در این آزمون مهم آغاز شد. کلیه افراد می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با روش ثبت نام آزمون sat اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند. البته در این میان آشنایی با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون sat ترکیه نیز ضروری و مهم به نظر می رسد. به جز بحث نحوه و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هر فرد داوطلب قبل از انجام ثبت نام آزمون sat الزاماً باید از جدیدترین مبلغ و هزینه مورد نیاز برای ثبت نام آزمون بین المللی sat اطلاعاتی را بدست آورد.

 

در این نوشته، تمامی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با ثبت نام امتحان sat از جمله نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون بین المللی sat و هزینه پرداختی برای ثبت نام آزمون sat ترکیه را در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار می دهیم. امیدواریم با مطالعه نوشته حاضر تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با ثبت نام آزمون sat بدست آورید.

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام در امتحان sat از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

روش ثبت نام آزمون sat

 

 

چه زمانی می توان برای ثبت نام آزمون sat اقدام کرد؟

 به هر حال برای شرکت در هر آزمونی اطلاع از زمان ثبت نام آن بسیار مهم به نظر می رسد.

 در رابطه با زمان ثبت نام امتحان sat باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که در هر سال چند بار فرصت ثبت نام آزمون sat ترکیه در اختیار داوطلبان و متقاضیان قرار داده می شود.

افراد می توانند از بین تاریخ های اعلام شده که برخی از آن ها در فصل تابستان و مابقی در فصول دیگر سال هستند اقدامات لازم را برای ثبت نام آزمون بین المللی sat انجام دهند.

موضوع بسیار مهم و قابل ذکر این که کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام آزمون sat ترکیه به جز تعیین نوع و مکان برگزاری آزمون تاریخ مورد نظر برای حضور در آزمون sat را نیز انتخاب کنند.

در صورتی که مایل به کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با زمان اختصاص داده شده برای ثبت نام امتحان sat هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را در رابطه با زمان ثبت نام آزمون بین المللی sat در سال جاری بدست آورید.

 

 

برای اطلاع از نحوه طراحی سؤالات آزمون sat می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

روش ثبت نام آزمون sat به چه صورت است؟

دقت داشته باشید که اعتبار مدرک آزمون sat چند سال است و پس از آن باز باید مجدداً برای ثبت نام و شرکت در این آزمون مهم اقدام بفرمایید.

اما آیا می دانید نحوه ثبت نام امتحان sat به چه صورت است و به چه شکل می توان برای ثبت نام آزمون بین المللی sat اقدام کرد؟

در رابطه با روش ثبت نام آزمون sat باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کنیم که این ثبت نام به صورت اینترنتی برای کلیه داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.

به این صورت که هر فرد متقاضی الزاماً باید برای ثبت نام آزمون بین المللی sat به سامانه مورد نظر مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت نام آزمون بین المللی sat در این سامانه انجام دهد.

سامانه ای تحت عنوان collegeboard.org که مراجعه به آن برای ثبت نام آزمون sat ترکیه الزامی به نظر می رسد.

نکته بسیار مهم در رابطه با روش ثبت نام آزمون sat این که هر فرد بعد از ورود به سامانه مذکور جهت انجام عملیات ثبت نام الزاماً باید از طریق کلیک بر روی گزینه register موجود در بالای صفحه سایت برای ساختن حساب کاربردی اقدامات لازم را انجام دهد.

اگر به دنبال آشنایی بیشتر در رابطه با روش ثبت نام آزمون sat هستید می توانید در این زمینه روی کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل حساب ویژه ای باز کنید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند شما را از روش ثبت نام آزمون sat به طور دقیق مطلع کنند و اطلاعات مورد نیازتان را در این زمینه در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

 

 

در مورد شرایط ثبت نام آزمون sat ترکیه چه می دانید؟

شاید این سؤال به ذهن شما دوستان عزیز هم برسد که آیا ثبت نام آزمون sat تحت شرایطی برای افراد متقاضی انجام می شود؟

در پاسخ به شما دوستان باید عرض کنیم که شرایط خاصی برای ثبت نام آزمون sat ترکیه در نظر گرفته نشده و تقریباً همه افراد امکان ثبت نام آزمون sat ترکیه را دارند.

فقط تنها چیزی که باید راجع آن به شما بگوییم در رابطه با سن شرکت در این آزمون جامع است. به این معنا که ثبت نام آزمون  sat برای افراد زیر شانزده سال معقول و منطقی به نظر نمی رسد.

زیرا افراد زیر شانزده سال هیچ نفعی از شرکت در آزمون و همین طور داشتن مدرک sat نمی برند.

علت این موضوع را می توان در این موضوع جستجو کرد که فرد هنوز به سن مورد نظر برای رفتن به دانشگاه و ادامه تحصیل در آن نرسیده است.

 

 

برای ورود به سامانه ثبت نام در آزمون sat بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بخش های مختلف آزمون sat

باید عرض کنیم که آزمون sat از بخش های مختلف تشکیل شده در این جا با ذکر آن ها در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

آزمون sat از سه بخش مختلف یعنی انشاء، ریاضی و درک مطلب تشکیل شده که هر فرد شرکت کننده الزاماً باید پاسخگوی سؤالات هر کدام از این بخش ها باشد.

 

 

قسمت essay یا انشاء:

قسمت essay یا همان انشاء از جمله بخش های کم اهمیت آزمون sat است. آزمون که نمره اختصاص داده شده به آن بین 200 الی 800 است و پاسخگویی به سؤالات آن هم کاملاً اختیاری است.

بخش انشاء در واقع آخرین بخش از آزمون sat است و سوالات بعد از بخش های درک مطلب و همین طور انشاء را شامل می شود.

در رابطه با سؤالات این بخش می توان به سؤال های مربوطه به نگارش، تحلیل و همین طور مهارت خواندن اشاره کرد.

دقت داشته باشد که هر فرد الزاماً باید در زمان مشخص شده برای پاسخگویی به سؤالات آورده شده در این بخش اقدام کند.

 

 

قسمت درک مطلب یا Reading

 سؤالات مطرح شده در بخش درک مطلب یا ریدینگ به صورت چهارگزینه ای برای داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون sat مطرح می شوند.

در این سؤالات هر فرد داوطلب باید پس از خواندن و مطالعه متن داده شده به سؤالات مربوطه به آن با دقت تمام پاسخ بدهد.

متون داده شده در این بخش به صورت گراف، نمودار و یا جدول مطرح می شوند و جواب دادن به این سؤال ها نیاز به داشتن دانش خوبی در علم ریاضی است.

متون ارائه شده در بخش درک مطلب یا همان ریدینگ به طور معمول در حوزه روانشناسی، اقتصاد، زمین شناسی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و جامعه شناسی است.

نکته مورد توجه این که، هیچ نمره منفی برای سؤالات مطرح شده در این قسمت در نظر گرفته نشده و نگرانی از این بابت برای شرکت کنندگان در این آزمون وجود ندارد.

نمره اختصاص داده شده به بخش ریدینگ بین 200 الی 800 در نظر گرفته شده است.

 

 

ثبت نام آزمون sat ترکیه

 

 

قسمت ریاضیات یا همان math

بخش ریاضیات یکی دیگر از بخش های آزمون sat است که بعد از ثبت نام امتحان sat در زمان شرکت در آزمون باید به آن پاسخ بدهیم.

نمره اختصاص داده شده به بخش math یا ریاضیات بین 200 الی 800 است.

سؤالات مطرح شده در بخش ریاضیات یا math در رابطه با مثلثات، آمار و احتمالات و هندسه هستند. 

مورد مهم دیگر در رابطه با سؤالات math این است که بیشتر آن ها به صورت چند گزینه ای مطرح می شوند و بعضی از سؤالات به شکل پاسخ محور هستند.

دقت داشته باشید که نگرانی از بابت دادن پاسخ های نادرست به سؤالات بخش ریاضیات وجود ندارد و شما می توانید به بدون داشتن دلهره در رابطه با اخذ نمره منفی پاسخگوی تمامی سؤالات بخش math باشید.

 

 

آزمون sat در چه زمانی برگزار می شود؟

در رابطه با زمان برگزاری آزمون sat در سال جاری باید عرض کنیم که همان طور که بالاتر خدمتتان عرض کنیم این آزمون در زمان های مختلفی از سال برگزار می شود و هر فرد می تواند با توجه به شرایط خود یکی از این زمان ها را انتخاب کند.

در رابطه با زمان برگزاری این آزمون بعد از انجام ثبت نام آزمون sat باید خدمت شما عرض کنیم که براساس برنامه قبلی قرار بر برگزاری این آزمون در ماه های اسفند و همین طور فروردین هم بود.

اما متأسفانه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا آزمون sat در این دو ماه برگزار نشد و شاهد لغو این آزمون مهم بودیم.

در حال حاضر نزدیک ترین زمان برگزاری آزمون sat در برخی از کشورها بیست و نهم آگوست یعنی هشتم شهریور است.

آزمون های بعدی در تاریخ های پنجم مهر، دوازدهم مهر و همین طور پانزدهم آذر (پنجم دسامبر) برای داوطلبان و متقاضیان برگزار می شود.

 

 

برای شرکت در آزمون sat چه مقدار هزینه باید پرداخت کرد؟

حتماً این سؤال برای شما هم مطرح شده که خب برای ثبت نام آزمون sat و شرکت در این امتحان چه مقدار هزینه باید پرداخت کرد؟

در صورت عدم اطلاع از این موضوع و نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با هزینه ثبت نام آزمون sat می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را براساس آخرین مبلغ اعلام شده برای ثبت نام در آزمون sat در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهند.

 

 

آیا می دانید آزمون sat چیست؟

آیا می دانید آزمون sat چیست؟ اصلاً آیا تا به حال اسم این آزمون به گوشتان خورده است؟

توجه داشته باشید که آزمون sat آزمونی است که برای افرادی برگزار می شود که مشغول به ادامه تحصیل در یکی از مقاطع دوازدهم و یا یازدهم دبیرستان هستند و تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند.

در واقع، با حضور و شرکت فرد در این آزمون جامع می توان به آسانی میزان مهارت و دانش فرد را در مطالب آموخته شده را سنجید.

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشورهایی همچون نروژ، استرالیا، کانادا، انگلیس و آمریکا را دارید الزاماً باید در این آزمون مهم شرکت داشته باشید.

در حقیقت این گونه می توان گفت که آزمون sat فرصتی برای مقایسه توانایی ها و دانش افراد مایل به ورود به دانشگاه های خارج از کشور است.

 

 

قوانین جلسه برگزاری آزمون sat شامل چه مواردی می شود؟

دقت داشته باشید که برگزاری آزمون sat با شرایط و ضوابطی همراه است. در واقع، هر فرد در زمان شرکت در این آزمون الزاماً باید از این شرایط و قوانین نیز مطلع باشد و در رابطه با آن ها بداند.

در ادامه این مبحث با ذکر این قوانین مهم در خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه هستیم.

. اولین مورد این که نتیجه بدست آمده از این آزمون تنها به خود فرد گفته می شود و اگر فرد اطلاعات شخصی خود را در اختیار فرد دیگری قرار دهد مسئولیت آن بر عهده خودش است.

. دقت داشته باشید که از یک ماه قبل از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون sat و در نهایت تا پانزده روز قبل از این آزمون می توانید برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید.

درغیراینصورت و اگر دیرتر برای ثبت نام اقدام بفرمایید سایت مورد نظر برای ثبت نام برایتان بسته می شود و به جز این باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

. مورد دیگر این که در صورتی که فرد در سر جلسه امتحان از ماشین حساب و گوشی تلفن همراه استفاده کند و این موضوع توسط دوربین مدار بسته موجود در سالن برگزاری امتحان دیده شود فرد داوطلب از سر جلسه اخراج می شود و اجازه پاسخگویی به سؤالات به وی داده نمی شود.

. توجه داشته باشید که الزاماً باید در سر ساعت مشخص در سر جلسه آزمون sat حضور داشته باشید. در صورت بسته شدن درب جلسه آزمون دیگر نمی توانید وارد شوید.

دقت کنید که در صورت دیر رسیدن به سر جلسه آزمون به هیچ وجه نمی توانید مبلغ پرداختی را دریافت کنید و این پول به شما برگشت داده نمی شود.

. برای شرکت در سر جلسه آزمون sat الزاماً باید اصل پاسپورت خود را نیز همراه داشته باشید.

. در سر جلسه آزمون به هیچ وجه نمی توانید خوراکی با خود ببرید و یا ساعت مچی به دست کنید.

. به هیچ وجه امکان صحبت با فرد کناری خود را در سر جلسه آزمون ندارید.

. امکان خروج فرد از سر جلسه بدون این که با مراقبان و مسئولین حاضر در سر جلسه آزمون هماهنگ کنید وجود ندارد.

. تنها در صورتی می توانید برگه امتحانی را از سر جلسه بیرون ببرید که با مراقبان حاضر در سر جلسه هماهنگی های لازم را انجام داده باشید.

 

 

برای قبولی در آزمون sat  چه نمره ای را باید دریافت کنم؟

از جمله سؤالات بسیار مهمی که حتماً در ذهن شما هم مطرح شده این است که برای قبولی در آزمون sat چه نمره ای را باید دریافت کرد؟

به هر حال شما دوست عزیز باید بدانید که چه نمره ای را باید برای قبولی کسب کنید و حد نصاب این نمره چقدر است.

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که سقف نمره آزمون sat برابر با 1600 است و هر یک از فصول و بخش ها نمره جداگانه ای را به خود اختصاص می دهند.

دقت داشته باشید که نمره اختصاص یافته به آزمون sat از بخش نگارش و زبان و درک مطلب هستند و در صورت پاسخگویی به سؤالات این دو بخش می توانید نمره قبولی را بدست آورید.

دقت داشته باشید که بسته به دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید، هدف شما از ادامه تحصیل و همین طور رشته مورد علاقه نمره شما در این آزمون می تواند متفاوت باشد.

پس از توجه به این موضوع مهم هرگز غافل نشوید و آن را مدنظر داشته باشید.

 

 

سقف تعداد نفرات شرکت کننده در آزمون sat چقدر است؟

باید اشاره کنیم که سقفی برای تعداد افراد شرکت کننده در آزمون sat وجود ندارد و حتی هر ساله شاهد افزایش تعداد افراد شرکت کننده در این آزمون مهم هستیم.

این موضوع از اینروست که با قبولی و پذیرش در آزمون sat می توانید برای ورود به بهترین دانشگاه های دنیا اقدام کنید.

حتماً در همان روزهای نخست برای ثبت نام آزمون sat اقدام کنید و آن را به روزهای آخر موکول نفرمایید.

این گونه شانس شما برای امتحان در یکی از نزدیک ترین حوزه های امتحانی بالاتر می رود.

 

 

مدت زمان شرکت در آزمون sat چقدر است؟

در رابطه با زمان این آزمون مهم باید خدمت شما عرض کنیم که کل مدتی که می توانید در سر جلسه این آزمون حاضر باشید چند ساعت است.

البته احتمالاً پنجاه دقیقه آن مربوط به بخش essay است که پاسخگویی به سؤالات آن اجباری نیست و می توانید از آن رد شوید.

متأسفانه اکثر افراد شرکت کننده در آزمون sat از زمان کم آن شکایت دارند و نمی تواند پاسخگوی همه سؤالات در این زمان کم باشند.

اما دقت داشته باشید که با داشتن مدیریت زمان می توانید این مشکل را تا حد زیادی حل کنید و به آن فایق آیید.

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام در سایت سلامت دانش آموزی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

منابع آزمون SAT

زمان برگزاری آزمون SAT

هزینه ثبت نام آزمون sat ترکیه

ثبت نام آزمون sat

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 ثبت نام آزمون sat ترکیه چه زمانی باید اقدام کرد؟ 

برای ثبت نام آزمون sat ترکیه می توان چند بار در سال اقدام کرد. برای کسب اطلاعاتی در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید.

روش ثبت نام آزمون sat چگونه است؟ 

ثبت نام آزمون sat به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه مربوطه انجام می گیرد.

آیا شرایطی هم برای ثبت نام آزمون sat ترکیه در نظر گرفته شده است؟ 

خیر. شرایط خاصی برای ثبت نام آزمون بین المللی sat در نظر گزفته نشده است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور