ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری آزمون SAT

زمان برگزاری آمون SAT
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از زمان برگزاری آزمون SAT به صورت دقیق ، برای تمامی داوطلبانی که مایل به ثبت نام آزمون sat می‌باشند لازم و ضروری است. زیرا آمادگی داوطلبان، زمان‌بندی و برنامه‌ریزی دقیق بر اساس همین زمان صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل به تمامی داوطلبان توصیه می‌نماییم که از زمان برگزاری آزمون sat 2019 به صورت دقیق اطلاع یابند تا بتوانند شرایط خروج از کشور را فراهم نمایند.

همان‌طور که می‌دانید آزمون SAT درکشورهای مختلفی برگزار می‌شود و متأسفانه در برخی از ثبت نام ها امکان شرکت در این آزمون در کشور ما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل داوطلبان در زمان ثبت‌نام لازم است کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایند. زمان برگزاری آزمون SAT  در کشورهای مختلف نیز متفاوت می‌باشد. در واقع می‌توان گفت برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون sat 2019 بهتر است با توجه به دسته بندی کشور مورد نظر از این زمان اطلاع یابید.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون SAT ، زمان برگزاری آزمون sat 2019 ، بهترین کشور برای انتخاب محل آزمون با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید 9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

زمان برگزاری آزمون SAT در کشورهای مختلف

 

زمان برگزاری آزمون SAT در کشورهای مختلف

زمان برگزاری آزمون SAT در کشورهای مختلف

 

همان‌طور که ذکر گردید، زمان برگزاری این آزمون در مکان‌های مختلف متفاوت می‌باشد. علاوه بر اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون sat 2019  آنچه لازم است داوطلبان عزیز در رابطه با نحوه برگزاری این آزمون و منابع آزمون SAT نیز اطلاعات دقیقی کسب نمایند و همچنین از مکان برگزاری این آزمون نیز، اطلاع دقیق یابند. به همین دلیل قبل از اینکه مقدمات سفر را فراهم نمایید، بهتر است از محل دقیق آن اطلاع یابید تا دچار مشکل نشوید.

در کشور آمریکا زمان برگزاری آزمون SAT در تاریخ 15 اسفند ماه است که به تقویم میلادی 5 مارس می‌باشد. بنابراین داوطلبانی که در این آزمون مایل به شرکت می‌باشند‌ لازم است برنامه خود را به نحوی طرح ریزی نمایند که بتوانند مرور، و جمع بندی مختلفی را داشته باشند. این آزمون هر ساله 7 بار در کشور آمریکا برگزار می‌گردد.

در سایر کشورهای دنیا ، زمان برگزاری آزمون SAT در 18 اردیبهشت ، 8 می و همچنین 15 خرداد یا همان 14 ژوئن می‌باشد. در کشور آمریکا ماه‌های ژانویه، مارس، می، ژوئن، اکتبر، نوامبر و دسامبر  برگزار می‌گردد. برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون sat 2019 به جدول زمان بندی کشور مورد نظر دقت نمایید.

در ادامه به ارائه زمان برگزاری آزمون SAT و مشاوره قبولی در آزمون تافل در کشورهای مختلف خواهیم پرداخت. اما برای اطلاع دقیق از جزئیات برگزاری این آزمون ، می‌توانید با متخصصین ایران تحصیل با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

 

 

زمان برگزاری آزمون SAT در کشور آمریکا 7 بار در سال در ماه های مختلف می باشد. و در سایر کشور های این زمان به 5 بار در سال می رسد.

 

 

 

زمان برگزاری آزمون sat 2019

 

چنانچه مایل به کسب اطلاع دقیق در رابطه با زمان برگزاری آزمون sat 2019  و زمان برگزاری آزمون تافل می باشید، باید بدانید که این زمان به نسبت تعداد دفعات برگزاری در هر کشور می تواند متفاوت باشد. برای کشوری همچون آمریکا، قطعا این زمان به علت بیشتر بودن تعداد دفعات آن، در ماه های مختلفی برگزار می گردد. اما برای کشورهای دیگر ، این زمان را می توان محدودتر دانست.

نکته مهمی که لازم است متقاضیان بدان توجه داشته باشند در رابطه با امکان و یا عدم امکان مجدد برای شرکت در این آزمون می باشد. به عنوان مثال یکی از سوالاتی که برای تمامی دانش آموزان مطرح می گردد این است که آیا پس از ثبت نام تنها یک بار امکان شرکت در این آزمون را خواهم داشت؟ و سوال دیگر اینکه در صورت عدم پذیرفته شدن به هنگام زمان برگزاری آزمون sat 2019 در سال آینده می توانم در این آزمون مجددا ثبت نام نماییم؟

در جدول زیر به مکان های برگزاری آزمونSAT خواهیم پرداخت . و با توجه به کشورهای مختلف و همچنین شهرهای متفاوت، برگزاری این آزمون امکان پذیر خواهد بود.

 

مرکز برگزاری آزمون SAT شهر برگزاری آزمون
TURKISH-AMERICAN ASSOCIATION ANKARA, TURKEY
BILKENT UNIV PREPERATION SCHOOL ANKARA, TURKEY
TARSUS AMERICAN SCHOOL TARSUS, TURKEY
ROBERT COLLEGE ISTANBUL, TURKEY
THE AMERICAN COLLEGIATE INSTITUTE IZMIR, TURKEY

ساختار آزمون SAT

 

ساختار آزمون SAT

ساختار آزمون SAT

 

ساختار آزمون sat در سه بخش مختلف می باشد. برای هر یک از داوطلبان لازم است از تمامی این بخش ها اطلاعات لازم را کسب نمایند. داشتن نمونه سوالات می تواند به شما کمک نماید تا به بهترین وجه از تمامی این بخش ها اطلاع یابید و همچنین سرعت عمل خود را افزایش دهید. قبل از زمان برگزاری آزمون SAT بهتر است نسبت به دانلود نمونه سوالات مختلف اقدام نمایید.

یکی از مشکلاتی که برخی از داوطلبان در زمان برگزاری آزمون SAT دارند، به موضوع عدم آمادگی در رابطه با بخش های مختلف می باشد. به عنوان مثال حتی ممکن است این داوطلبان با تمام اطلاعاتی که دارند، باز هم نتوانند در این آزمون موفقیت لازم را به دلیل عدم مدیریت زمان به دست آورند. اطلاع از نحوه نمره گذاری آزمون sat نیز، از جمله مواردی است که می توانید نسبت به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

نکات مهم در زمان برگزاری آزمون SAT

 

برای موفقیت در آزمون sat رعایت نکاتی لازم و ضروری به نظر می رسد. آن دسته از داوطلبینی که در حال حاضر لازم است خود را برای آزمون سال 2019 آماده نمایند، بهتر است از همان ابتدا، نسبت به دریافت نمونه سوالات و همچنین اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون SAT به کسب اطلاعات دقیق اقدام نمایند. اما آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون شرکت نموده اند ،حتما باید در رابطه با فنون تست زنی و افزایش سرعت عمل خود، اطلاعات دقیقی را به دست آورند.

به عنوان مثال، برخی از داوطلبان در زمان برگزاری آزمون SAT دچار اضطراب می گردند و به همین دلیل نمی توانند آنچه را که در زمان یکساله توانسته اند کسب نمایند، در این آزمون پیاده نمایند. قطعا شرایط این آزمون با تمامی آزمون های آیلتس و تافل متفاوت می باشند . به همین دلیل شاید تعداد کم داوطلبان آن و همچنین عدم آشنایی با آن را بتوان از موارد استرس زا محسوب نمود.

برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون SAT  و هزینه ثبت نام آزمون SAT ،  هزینه ثبت نام آزمون 2019 در کشورهای مختلف ، می توانید با مشاورین و متخصصین ما اطلاعات لازم را کسب نمایند. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون sat 2019 نیز، با همین تماس اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون SAT ، زمان برگزاری آزمون sat 2019 ، بهترین کشور برای انتخاب محل آزمون با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی زمان برگزاری آزمون SAT

کانال اطلاع رسانی زمان برگزاری آزمون SAT

بیشتر بدانید

نتایج آزمون تافل 2019 

منابع آزمون تافل سازمان سنجش

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

مامايي بدون كنكور

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنایی با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد در کنکور تجربی موفق نمی شوند،...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
تماس با مشاور