ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان + 3 روش آسان بورسیه

مشاوره بورسیه تحصیلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی رایگان در سال ۱۴۰۳ دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفت که در این مقاله به بررسی این مواد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه ادامه تحصیل در خارج از کشور محاسن بسیار زیادی دارد به همین دلیل دانش آموزان و داوطلبان زیادی به دنبال مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان برای پذیرش در این دانشگاه ها و کشورها می باشند.

قبولی و پذیرش در هر یک از این دانشگاه ها می تواند امکان و شرایط بهتری را فراهم نماید. به همین دلیل سوال دومی که دانش اموزان و داوطلبان دارند این است که چگونه بورسیه تحصیلی رایگان بگیریم ؟

بورسیه تحصیلی چیست؟ و چگونه می توان بورسیه تحصیلی رایگان گرفت؟ این سؤالات از جمله سؤالاتی است که برای شمار زیادی از افراد خواستار دریافت بورسیه، مطرح می شود.

باید این موضوع را قبول کرد که در حال حاضر رقابت شدیدی در بین دانشجویان دارای شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی، برای گرفتن بورسیه وجود دارد.

نکته بسیار مهمی که در اینجا باید مطرح کنیم این است که شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان چیست؟ سؤال دیگری که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که آیا امکان گرفتن بورسیه تحصیلی با رتبه کنکور وجود دارد یا خیر؟ در این نوشته، سعی داریم کلیه این سؤالات در رابطه با بورسیه تحصیلی رایگان را پاسخ بدهیم.

 

برای آشنایی با شرایط ضروری اخذ ویزای کانادا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

بورسیه تحصیلی چیست؟

شاید این سؤال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که بورس تحصیلی چیست؟ در پاسخ باید عرض کنیم که منظور از بورسیه تحصیلی کمک هزینه ای است که به وسیله کشور مقصد جهت ادامه تحصیل شما در انواع مقاطع تحصیلی در نظر گرفته می شود.

به این ترتیب، شما می توانید بدون داشتن تعهد خدمت به آن کشور از خدمات ارائه شده توسط مراکز علمی و دانشگاهی بهره مند شوید و به تحصیل عالیه آن هم در بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه ها بپردازید.

باید عرض کنیم که، فاند یا همان بورسیه رایگان معمولاً به دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی مقاطع ارشد و دکتری تعلق می گیرد، البته دقت کنید که براساس رشته انتخابی تان شرایط دریافت بورسیه رایگان متفاوت است.

 

انواع بورسیه تحصیلی رایگان

 

بورسیه تحصیلی رایگان

 

آیا می دانستید که بورسیه تحصیل رایگان در چند دسته تقسیم بندی می شود؟ در این قسمت به ذکر انواع بورسیه رایگان برای شما می پردازیم.

 

دقت داشته باشید که دریافت بورس تحصیلی برای تمامی کشورها تحت شرایطی خاص صورت می گیرد.

 

 

شرایط بورسیه بدون فعالیت جانبی

در این نوع بورسیه، دانشجو نیازی به انجام فعالیت های جانبی نداشته و تمامی هزینه های او تامین کمی گردد. از این رو، آن را فول فاند (full fund) می نامند. همین امر باعث شده است تا متقاضیان بسیاری را به خود جلب کند و رقابت برای اخذ زیاد باشد.

اما نوع دیگری از بورسیه بدون  فعالیت جانبی وجود دارد (partial fund) که در آن حدود 50 درصد از هزینه های دانشجو را شامل می شود و البته ماهانه مبلغ مشخصی به دانشجو داده می شود. علاوه بر دو موردی که ذکر شد، در برخی از موارد نیز یک مدت زمان مشخص به طور مثال یکساله جهت اعطای بورسیه به دانشجو در نظر گرفته می شود و فرد بعد از اتمام ان بازه زمانی بایستی آن را تمدید کند.

بر اساس مشاوره بورسیه تحصیلی ، چهار دسته اصلی برای بورسیه های فعالیت جانبی وجود دارد که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم.

 

 

  1. بورسیه عادی، فلوشیپ یا اسکالرشیپ

هدف اصلی بورسیه فلوشیپ ایجاد یک فضای دلگرم کننده و تشویق برای دانشجویان مستعدی است که شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه های مختلف را دارند. این شرایط در هر دانشگاهی می تواند متفاوت باشد. مثلا اینکه فرد معدل مشخصی را کسب نمایند. گرچه اکثر رشته ها و مقاطع می توانند از این نوع بورسیه استفاده کنند، اما به نقطع دکتری بیش از سایرین داده می شود. به یک زبان ساده تر، بورسیه Scholarship و Fellowship را می توان یک جایزه برای دانشجویان مستعد و ممتاز دانست.

 

  1. بورسیه Awards

همانطور که از مفهوم آن برداشت می شود، پاداش ها و جایزه های زیادی را بدون محدودیت شامل می شود. اما مبالغ آن چندان بالا نیست و معمولا همه هزینه های دانشگاه را نمی توان از این طریق تامین کرد. به طور کلی جایزه های به صورت نقدی بوده و مبالغ بر عکس بورسیه عادی، به حساب شخصی دانشجو واریز می گردد. در بعضی مواقع نیز ممکن است ج.ایز به شکل نقدی نبوده و به صورت خرید کتاب، هزینه شرکت در کنفرانس های بین المللی و … اعطا می شود.

 

 

  1. وام تحصیلی یا Loan

در این نوع بورسیه به دانشجو کمک می شود تا هزینه های دانشگاه را از طریق وام برآورده کنند، اما هزینه های دانشجویی پوشش داده نمی شود. منبع ارائه این وام ها، بانک یا مراکز خصوصی می باشند که پول را به طور مستقیم به حساب دانجو واریز می نمایند. گفتنی است که برای اخذ بورسیه به یک ضامن نیاز است و تنها به شهروندان کشور ارائه دهنده وام تعلف می گیرد.

 

اگر می خواهید از حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی مطلع شوید، وارد لینک مربوطه شوید

 

 

  1. حذف شهریه و تحصیل رایگان (Tuition Waiver )

در این بورسیه، بخش یا تمام شهریه دانشگاه پرداخت می شود و نام آن Tuition Waiver است. مشاوره بورسیه تحصیلی می تواند کمک های خوبی در این زمینه به شما ارائه دهد. چرا که قوانین دانشگاه ها درهر کشوری متفاوت می باشد و روند برخورداری از چنین بورسیه ایی معمولا دشوار است

 

 

 بورسیه بدون انجام فعالیت جانبی

در این بورسیه نیاز است که دانشجو یک سری فعالیت های خاص انجام دهد تا به بورسیه تعلق گیرد. دامنه این فعالیت ها از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است، اما به طور کلی در چند دسته جای می گیرند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

 

1.     دستیار آموزشی یا  Teaching Assistantship

دستیار آموزشی که قصد داریم آن را در حیطه بورسیه تحصیلی توضیح دهیم، در واقع به دانشجویانی گفته می شود که توسط استاد دانشگاه انتخاب می شود تا به وی در انجام تحقیقات و کارها کمک کند. این وظایف معمولا عبارتند از: برگزاری کلاس های حل تمرین، اصلاح اوراق امتحانی مسئولیت کارگاه ها و آموزشگاه های علمی، برگزاری جلسات رفع اشکال

به این گروه از دانش آموزان هزینه هایی پرداخت می شود. البته اگر افراد مذکور بتوانند چهره خوبی از خود نشان دهند و اقدامات شایان ذکری ترتیب دهند، یا زبان انگلیسی آن ها قوی باشد حتی ممکن است که از شهریه خوابگاه معاف شوند.

 

 

2.     دستیار آموزشی یا Research Assistantship

دستیار آموزشی شباهت هایی به دستیار آموزشی دارد، اما در برخ از جهات متفاوت می باشند. الویت برای دریافت این بورسیه با دانشجویان دکتری است. عمده فعالیت های این گروه به مواردی مانند کمک کردن در ویرایش و ترجمه کتاب و مقالات استاد، شرکت در همایش ها و کنفرانس ها، نوشتن مقالات مرتبط با حوزه انتخابی ، حضور در کارگاه ها و آزمایشگاه ها و … مربوط می شود.

از نظر میزان پرداخت هزینه هم تقریبا شبیه TA می باشد. نکته جالب آن است که اگر دانشجویی در دانشگاه های آمریکا RA داشته باشد، نه تنها دیگر نیازی به پرداخت شهریه نخواهدداشت، بلکه برای او حقوق نیز در نظر گرفته می شود. 

 

 

3.     کارآموزی Internship

کار آموز در این اینجا به دانشجویی گفته می شود که در حین تحصیل بوده و همزمان در یک شرکت یا سازمانی مشغول کار نیز می باشد. برای این دانشجویان حقوقی در نظر گرفته می شود که هر چند مقدار ان کمتر از فارغ التحصیلان است، اما تا حد زیادی می توانند هزینه های تحصیل را پوشش دهد. 

 

 

شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان چیست؟

 

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی

 

آیا می دانید شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان و تحصیل در خارج از کشور چیست؟ از جمله شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان می توان به داشتن مدرک زبان، معتبر بودن دانشگاه مبدأ، داشتن توصیه نامه و همین طور ثبت اختراع اشاره کرد.

البته توجه داشته باشید که ممکن است سن فرد نیز از جمله شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان در نظر گرفته شود. فراموش نکنید که اطلاع از شرایط دقیق دریافت این بورسیه ها برای هر فردی الزامی است.

در صورت نیاز به اطلاع از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در انواع دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا با مشاورانی خبره در این حوزه مشورت کنید.

مشاورانی که بتوانند اطلاعات کاملی را در رابطه با شرایط اخذ انواع بورسیه های تحصیلی در اختیار شما داوطلبان و دانشجویان عزیز قرار دهند.

 

دریافت بورسیه تحصیلی با رتبه کنکور راست یا دروغ؟

آیا چیزی در مورد دریافت بورسیه تحصیلی با رتبه کنکور شنیده اید؟ آیا به نظرتان این خبر حقیقت دارد؟ یعنی هر کدام از رتبه برترهای کنکور می توانند اقدام به دریافت بورسیه تحصیلی با رتبه کنکور نمایند؟ آیا در طی سال های گذشته کسی از این امتیاز استفاده کرده است؟

اگر این خبر صحت داشته باشد که نور علی نور است. یعنی فرد با توجه به رتبه عالی که در کنکور کسب کرده است می تواند به تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا و مهم تر از همه رشته ای بپردازد که از هر نظر عالی است.

رشته ای که هم فرد به آن علاقمند است و هم بازار کار بسیار خوبی در کشور محل تحصیل وی دارد. دیگر از این بهتر چه می تواند باشد؟ این فرصتی است که در صورت حقیقت داشتن نصیب هر کسی نمی شود.

برای اطلاع از جزئیات و موثق یا غیرموثق بودن این موضوع با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان

 

دریافت بورسیه تحصیلی

 

سوالاتی که افراد برای ادامه تحصیل در خارج از کشور دارند متفاوت می باشد به همین دلیل اولین خدمتی که ما به تمامی این عزیزان ارائه می نماییم این است که کمک کنیم تا در رابطه با تمامی سوالات و ابهاماتی که دارند به نتیجه دست یابند.

برخی از دانشگاه ها برای پذیرش خود از داوطلبان مدارک زبان را درخواست می نمایند، به همین دلیل از جمله خدمات دیگر این موسسه مربوط به همین دسته از افراد می باشد که به آنها نحوه دریافت این مدارک را توضیح می دهند.

دارا بودن پاسپورت و ویزا نیز برای ادامه تحصیل در هر یک از کشور ها ضروری می باشد، به همین دلیل از دیگر خدماتی که در مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان صورت می پذیرد، در رابطه با این موضوع می باشد که به آنان کمک می نماید تا بتوانند جهت دریافت روادید اقدام نمایند.

همچنین شرایط پذیرش در هر یک از کشورها می تواند متفاوت باشد به هیمن دلیل از دیگر خدماتی که ما به تمامی این عزیزان ارائه می نماییم توضیحاتی در این رابطه می باشد.

یکی از معضلاتی که دانشجویان عزیز دارند در رابطه با مراحل دریافت ارز دانشجویی می باشد. به همین دلیل ما در مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان کمک مینماییم تا با تمامی این مراحل آشنا شوند تا بتوانند برای ادامه تحصیل به راحتی اقدام نمایند.

 

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان آلمان

کشور آلمان یکی از کشورهایی است که طرفداران زیادی دارد و به هیمن دلیل علاقه مندان به این رشته بسیار تمایل دارند تا در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند. ادمه تحصیل در کشور آلمان به چندین صورت امکان پذیر است.

یکی از طریق هایی که یم تاون با استفاده از آن برای ادامه تحصیل اقدام نمود، استفاده از دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی فنی در آلمان و آکادمی های آموزشی هنر و موسیقی در آلمان می باشد.

چانچه مایل به ادامه تحصیل به صورت رایگان در کشور آلمان می باشید، لازم است در دانشگاه های روزانه و یا شبانه این دانشگاه پذیرفته شوید.

داوطلبان و متقاضیان توجه داشته باشند که برای ورود به این رشته لازم است یک دوره یکساله را در کالج این دانشگاه بگذارنید تا امکان ورود به این دانشگاه را داشته باشید.

 

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان ترکیه

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان ترکیه

 

یکی از دلایلی که دانشجویان و داوطلبان ایرانی کشور ترکیه را به عنوان کشور مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند، در واقع هزینه های کم این کشور به نسبت سایر کشورهای دیگر می باشد.

به همین دلیل برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، تقاضاهای زیادی وجود دارد که برای هر یک از این دسته از افراد می تواند امتیاز بسیار مناسبی محسوب شود.

دانشگاه های ترکیه در رشته های پزشکی و پیراپیزشکی داوطلبان را پذیرش می نماید. در واقع شما در صورتی که مایل به ادامه تحصیل بدون کنکور در کشور ترکیه می باشید می توانید بدون استفاده از روادید و یا استفاده از مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان نسبت به ادامه تحصیل در این کشور اقدام نمایید.

یکی از محاسنی که دانشگاه های ترکیه دارند این است که شما با ادمه تحصیل در دانشگاه های این کشور می توانید از خدمات درمانی یه صورت رایگان بهره مند شوید.

یکی از مزایای بسیار بزرگی که ما در رابطه با مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان ترکیه به کلیه داوطلبان ارائه می نماییم این است که در صورتی که بتوانید از بورسیه این دانشگاه استفاده نمایید، می توانید از تمامی هزینه های خوابگاه، هزینه های رفاهی و غیره معاف باشید.

همچنین دوره رایگان آموزش زیان ترکی را برای کلیه داوطلبان فراهم می نماید، به همین دلیل در این رابطه نیز جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان انگلستان

 

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان انگلستان

 

همانطور که می دانید کشور انگلستان از جمله کشورهایی است که از نظر تحصیلی بسیار مورد تائید می باشد اما قوانینی که برای اعطای بورسیه تحصیلی در این کشور وجود دارد در واقع تنها مربوط به وضغیت مالی شما نمی باشد.

بلکه مهم ترین موردی که بر اعطای بورسیه تحصیل به شما تاثیر گذار می باشد این است که بتوانید توانایی های خود را به اساتید و همچنین متخصصان این کشور ثابت کنید و این مهم ترین موردی است که می توانید با استفاده از آن از بورسیه مورد نظر برخوردار شوید.

از جمله مواردی که لازم است شما برای دریافت بورسیه تحصیل از آن برخوردار باشید این است که در شرایط سنی تعیین شده موسسات انگلستان که برای بورسیه تعیین نموده اند قرار داشته باشید.

حسب مورد برای موسساتی است که یکی از شرایط آنان همین شرط سنی می باشد و ممکن است برای برخی از موسسات اعطای این بورسیه هیچ گونه ارتباطی با شرایط سنی شما نداشته باشد. بنابراین این موارد بستگی زیادی به موسسه دارای بورسیه دارد.

همانطور که در مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان به داوطلبان عزیز تاکید می نماییم، دارا بودن مدرک زبان تافل و آیتلس برای داطولبان الزامی می باشد.

این مدارک دارای رنج نمراتی می باشند که با توجه به همین رنج نمرات پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان را قطعی می نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت در برخی از آزمون های دیگر همانند GPA برای داوطلبان الزامی می باشد به همین دلیل تلاش کنید تا نمره لازم را دریافت نمایید.

 

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان ژاپن

کشور ژاپن یکی از کشورهایی است که از نظر سطح سواد و تحصیلات بسیار بالا می باشد. یکی از مواردی که عموما برای دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند وجود دارد، تائیده ای است که از طرف کشور ایران لازم است دریافت نمایند.

اگر انتخاب شما برای ادامه تحصیل خارج از کشور ژاپن است، جای هیچ گونه نگرانی برای تائیده ایران وجود ندارد زیرا مدرک این دانشگاه مورد تائید کشور ایران می باشد و پس از دریافت مدرک به راحتی می توانید به وزرات علوم ارائه دهید.

از جمله نگرانی ها این است که در کشور ژاپن چگونه بورسیه تحصیلی رایگان بگیریم؟ خوشبختانه کشور ژاپن به دانشجویان واجد شرایط بورسیه تحصیلی رایگان اعطا می نماید.

تفاوتی که این کشور با سایر کشورهای دیگر دارد، در ارائه بورسیه های قبل از تجصیل می باشد. با توجه به بالا بودن مخارج زندگی در ژاپن، اعطای این بورسیه برای افرادی که مایلند سه مقطع تحصیلی دانشگاهی خود را در آنجا بگذرانند بسیار مفید می باشد.

سوال بعدی که در مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان از مشاوران ما پرسیده می شود این است که آیا انتخاب کشور ژاپن برای ادامه تحصیل می تواند مناسب باشد؟

یکی از محاسن بسیار بزرگی که برای ادامه تحصیل در کشور ژاپن وجود دارد این است که شما با استفاده از این مدرک می توانید در هر کشوری که مایل باشید مشغول به کار شوید زیرا مدرک این کشور از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، همچنین امکانی که برای اشتغال به کار در حین تحصیل وجود دارد موجب کاهش هزینه ها می شود.

 

چگونه بورسیه تحصیلی رایگان بگیریم ؟

 

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی

 

پاسخ به این سوال که چگونه بورسیه تحصیلی رایگان بگیریم، برای هر یک از کشورها می تواند متفاوت باشد زیرا همانطور که اشاره شد هر یک از این کشورها شرایط پذیرش متفاوتی با سایر کشورهای دیگر دارند که همین مسئله می تواند در نوع پاسخ شما تاثیر گذار باشد.

اما به طور قطغ می توان گفت هر چه شما از سطح سواد و تحصیلات بالاتری برخوردار باشید، امکان دریافت بورسیه برای شما بالاتر خواهد بود.

پاسخ دومی که می توانیم به این سوال بدهیم این است که قبل از ثبت نام برای بورسیه تحصیلی ابتدا رزومه قوی برای خود جمع آوری نمایید.

هر چقدر تعداد مقالات شما بیشتر باشند و از ارزش بالاتری برخوردار باشند، می توان گفت شانس شما برای قبولی بیشتر است.

در صورتی که مایل به دریافت پاسخ بیشتری در رابطه با اینکه چگونه بورسیه تحصیلی بگیریم می باشید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان باشند.

 

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی هندوستان

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

رشته های بدون کنکور خارج از کشور

تحصیل پزشکی بدون کنکور درخارج

بورسیه تحصیلی آلمان

مشاوره بورسیه تحصیلی

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای دریافت بورسیه تحصیلی رایگان به مدارکی نیاز است؟

بله.جهت اطلاع از مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی رایگان با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان چیست؟

از جمله شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رایگان می توان به داشتن مدرک زبان، فارغ التحصیلی از دانشگاه معتبر در ایران و موارد مهم دیگر اشاره کرد.

آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی با کنکور برای من وجود دارد؟

برای دریافت پاسخ این سؤال با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بورسیه تحصیلی چیست؟

بورسیه تحصیلی امتیازی است که به وسیله آن امکان ادامه تحصیل رایگان برای فرد ممتاز و برجسته در دانشگاهی خارجی فراهم می شود.

نظرات

38 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان + 3 روش آسان بورسیه»

  1. Avatar photo ریحانه گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری محدودیت سنی وجود داره؟
    و اینکه برای بورسیه تحصیلی حتما باید درخواست اقامت یا مهاجرت بدیم؟ امکانش نیست که بعد از پایان تحصیل و تعهد مورد نظر ، به کشور خودمون برگردیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر خیر
      باید درخواست مهاجرت تحصیلی فرمایید
      بعد از اتمام تحصیل به کشور خودتون برمیگردین

  2. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 14 سالم هست کلاس هشتم ورودی نهم میخواستم بدونم برای تحصیل میتونم مهاجرت داشته باشم به ترکیه یا …
    من خیلی دوست دارم بورسیه مدارس دولتی خارج از کشور رو بگیرم شما میتونین راهنماییم کنید که چه کارهایی انجام بدم ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      بله بستگی به توانمندی ها و رشته و کشور انتخابی تون دارد
      برای برسی بیشتر میتونید با داخلی 105 تماس بگیرید

  3. Avatar photo بهار گفت:

    سلام وقت بخير
    من سال 11 هم هستم
    میخاستم بعد از دیپلم در زشته بازیگری یا طراحی صحنه
    بورسیه تحصیلی بگیرم

    اما امسال متأسفانه باید 2 تا درس رو شهریور امتحان بدم
    و این موضوع چقد روی بورسیه تاثیر میزاره ؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      سوابق تحصیلی شما برای اقدام مهم میباشد

  4. Avatar photo هلیا گفت:

    سلام ببخشید برای اخذ پذیرش یا بورسیه معدل ترم اول هم مهمه یا فقط کتبی ترم دو دیپلم هست؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای بورسیه تحصیلی دروس تخصصی ان رشته اهمیت زیادی دارد
      شرایط تان باید مورد بررسی قرار بگیرد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  5. Avatar photo EXO_l گفت:

    سلام خسته نباشید
    دانشجوی فرهنگیان(رشته اموزش زبان انگلیسی) میتواند بعد از تمام ۸سال تعهد به اموزش و پرورش به تدریس زبان انگلیسی در یکی از کشورهای های خارج درخواست بدهد؟
    و اینکه اگرفارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان باشد میتواند فقط حدود دوسال تدریس در ایران سپس با پرداخت جریمه به تدریس در خارج از کشور درخواست دهد؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیسانس به پزشکی خارج از کشور

    لیسانس به پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها

    شرایط تحصیل لیسانس به پزشکی در خارج از کشور را باید به دو دسته تقسیم کرد؛ در ابتدا کشور‌های که دوره‌های پزشکی را در مقطع کارشناسی برگزار می‌کنند و کشورهایی که دوره های ارشد لیسانس به پزشکی را برگزار می...
  • تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور 2024 + شرایط کشورها | ایران تحصیل

    تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور با داشتن شرایط خاصی امکان‌پذیر است که در این مقاله از ایران تحصیل همه این شرایط را بررسی خواهیم کرد. همه افراد می‌دانند که تحصیل در رشته پزشکی نیاز به پرداخت هزینه زیادی...
  • دندانپزشکی رایگان خارج کشور

    دندانپزشکی رایگان خارج کشور 2024 + شرایط کشور ها

    افراد زیادی به دنبال تحصیل در دندانپزشکی رایگان خارج کشور هستند تا با کمترین هزینه در این کشورها مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کنند. در حال حاضر کشورهای زیادی رشته دندانپزشکی را در کالج های خود ارائه می دهند و...
  • تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی

    تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه های جهانی سال 2024 | irantahsil

    فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، در ارتباط با تأثیر المپیاد دانشجویی در اپلای دانشگاه‌های جهانی در سال 2024 سؤال می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند از طریق سهمیه مربوط به المپیاد دانشجویی مهاجرت تحصیلی موفقی داشته باشند....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)