ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

جهت مشاوره موفقیت در کنکور سراسری و آموزش بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور با مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مهمترین درس گروه علوم تجربی که درصد بالا زدن در آن تضمینی است برای قبولی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی، درس زیست شناسی است که اگر ده ها بار این درس را بخوانید و مرور کنید و تست بزنید، اشتباه نکرده اید.

سطح علمی سوالات زیست کنکور 95 بقدری بالا بود که دو مورد از سوالات را تنها یک دانشجوی پزشکی می توانست پاسخ بدهد.

پس این رقابت شدید بین داوطلبان کنکور و سطح دشوار سوالات مفهومی این را می رساند که باید کاملا اصولی و پر تلاش مطالعه کنید تا بتوانید از سد رقبا عبور نمایید. روش های نوین مطالعه کنکور را یاد بگیرید و تکنیک های تست زنی کنکور را بیاموزید. در نتیجه در این مقاله بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور را مطرح می کنیم تا شما داوطلبان گرامی بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور را فرا گرفته و اقدام نمایید.

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

در این مقاله سعی کرده ایم نحوه مطالعه زیست کنکور و بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور را مطابق تجربه رتبه های برتر کنکور به شما ارائه کنیم.

مهمترین منابع کنکور شما کتاب های زیست سال دوم، سوم و چهارم هستند که باید هر سه کتاب همیشه دم دستتان باشد زیرا بسیاری از مباحث زیست در این کتاب ها مشترک می باشند و می بایست با هم ترکیب و ادغام شوند تا مطالعه ای عمیق و کامل داشته باشید.

بعد از کتاب درسی، شما به جزوه زیست و کتاب های کمک آموزشی که تنها به آموزش زیست می پردازند نیز نیاز دارید تا اگر مطالب و نکاتی که جا انداختید یا به آن دقت نکرده اید به شما یادآوری شود.

 

جهت دریافت بهترین جزوه های زیست و بهترین کتاب های کمک آموزشی زیست کنکور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

به کتاب های معتبر زیست کنکور، نمونه سوالات زیست آزمون های آزمایشی و نمونه سوالات زیست کنکور از سال های قبل نیز نیاز دارید تا خود را مدام محک بزنید و سطح علمی خود را بررسی نمایید.

 

بعد از آماده سازی شرایط و امکانات برای مطالعه زیست هم اکنون قصد داریم بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور را گام به گام به شما ارائه کنیم :

اولین گام در بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

ابتدا مبحث مورد نظر را انتخاب نمایید و محتوای درسی را با دقت بخوانید. ریز به ریز جملات کتاب را مطالعه نمایید و چیزی را جا نیندازید. یک داوطلب حرفه ای کنکور تجربی، همانند یک قاری قرآن که کل کتاب آسمانی را حفظ است و حتی شماره صفحه را نیز به او بدهید می تواند به راحتی از آنجا قرائت نماید، داوطلب کنکور نیز باید تک تک صفحات زیست را از حفظ باشد. حتی بداند در فلان صفحه چه مباحثی ذکر شده است. بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور همین حفظ کردن کل مباحث و واو به واو مباحث کتاب است. این امر مشکلی است اما شدنی است. با تکرارهای پی در پی و تمرین بدست می آید. اولین گام درباره بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور بررسی شد.

گام دوم بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

خوب زمانی که مبحث مورد نظر را واو به واو حفظ نمودید و مفهوم آن را درک کردید باید بروید سراغ جزوه و کتاب کمک آموزشی که تهیه نمودید. تا با مطالعه آنها، نکات ریز و مهم کتاب زیست را که احیانا به آنها دقت نکردید یا متوجه نشدید، یاد بگیرید و مطالعه شما کاملتر و عمیق تر شود. در هر دو گام اول و دوم نکته برداری را فراموش نکنید و زیر جملات مهم کتاب خط بکشید. ابن هم دومین گام از بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور که بررسی کردیم.

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور _ گام سوم

گام اول و دوم که به پایان می رسد، مرحله اولیه مطالعه تمام می شود و زمان آزمایش و امتحان می رسد تا میزان علمی که بدست آوردید را بسنجید. پس سومین گام بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور، تمرین تست زنی کنکور است. در اینجا باید از منابع کنکور تجربی 98 معتبر تست های زیست کنکور استفاده نمایید و دانش خود را محک بزنید. سعی کنید در زمان تست زدن، زمان بندی را هم لحاظ کنید تا به مدیریت زمان در جلسه کنکور که امری حیاتی است مسلط شوید و زمان را هدر ندهید.

بهتر است تست زنی را بعد از اتمام مطالعه شروع نمایید البته اگر خستگی به شما غالب نباشد زیرا تاثیر منفی خواهد داشت. تست ها اگر زیاد می باشند، آنها را قسمت بندی نمایید و هر بار تعدادی از آنها را تمرین کنید. حتما بعد از اتمام تست زنی، درصد خود را اندازه بزنید که اگر از 70 درصد پایین تر بود می بایست مراحل اول و دوم و سوم را مجددا تکرار نمایید تا به درصد 70 برسید. تنها این زمان است که می توانید به گام چهارم بروید. گام سوم از بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور نیز به پایان رسید.

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور _ گام چهارم

یکی دیگر از موارد بهترین روش مطالعه زیست رتبه های برتر که بعد از تست زنی و رسیدن به درصد 70، انجام می گیرد نوبت به مرور می رسد. در این مرحله کتاب و جزوه و کتاب کمک آموزشی را یک مرور سریع می کنید و مجدد می روید سراغ تست زدن. در این مرحله مطالعه شما به مراحل عمیقتر می رسد.

در این مرحله تمام تلاش خود را بکنید تا نکات ریز را پیدا کنید. اگر به موضوعی برخوردید که بلد نیستید نباید ناامید شوید زیرا طبیعی است و باید تکرار و مرور را بیشتر کنید. یادتان باشد که شما تست میز نید تا مدام نکات و مطالب جدید را بگیرید. پس ناامید نشوید. تست های مهم و سخت و مطالب پیچیده را که شما را به چالش می کشند علامت بزنید و یادداشت برداری نمایید تا مجدد مرور نمایید. گام چهارم از بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور به پایان رسید

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور _ گام پنجم

در این مرحله مهم از بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور، مجددا سراغ کتاب های درسی زیست، جزوه و کمک آموزشی زیست و یادداشت هایتان بروید و آنها را مرور نمایید و بعد از آن تست ها و نکات سخت و مهمی که قبلا علامت گذاری کرده بودید را مرور مجدد نمایید تا عمیقتر و بهتر در حافظه شما جای گیرند.

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور _ گام ششم

گام آخر بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور این است که بتوانید تمرین کنید و 50 تست زیست را در زمان 50 دقیقه بزنید. این زمان در جلسات کنکور یک زمان استاندارد است که باید خودتان را به آن برسانید.

نکته مهم : اگر به درصد زیر 70 برسید، مجددا می بایست این شش گام را تکرار نمایید.

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

 

چند مقاله مفید و کاربردی که می تواند موفقیت شما در آزمون را تضمین کند :

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور