ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 + {راهنمای مشاهده}

اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام نموده و شرکت کرده اند، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این کنکور هستند. هر ساله، سازمان سنجش زمان مشاهده اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای را اعلام می کند. داوطلبان باید در مدت زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و نسبت به مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای خود اقدام نمایند. زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای، هر ساله به صورت انحصاری از سمت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، بیان می شود. 

اگر شما هم جز افرادی هستید که در این کنکور شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستید، باید از زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای اطلاع داشته باشید. برای آشنایی با تمامی این موارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. همچنین جهت دریافت جدیدترین اطلاعیه ها در خصوص اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس حاصل فرمایید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که شما عزیزان باید در رابطه با اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای بدانید را به طور کامل و مفصل بیان خواهیم کرد.

 

? اطلاعیه ?

نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ احتمالا طبق روال سال های گذشته، در اواخر شهریور ماه منتشر می گردد.

 

کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

داوطلبانی که به تحصیل در دانشگاه های فنی حرفه ای علاقه دارند، می توانند با شرکت در کنکور فنی حرفه ای و کسب رتبه مجاز، در این دانشگاه ها درس بخوانند. این کنکور، هر سال یکبار برای داوطلبان برگزار می شود. البته، داوطلبان می توانند در برخی از رشته های فنی و حرفه ای بدون شرکت در کنکور نیز درس بخوانند. آن ها برای ثبت نام در رشته های با آزمون این دانشگاه باید مراحلی را طی کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید با نحوه ثبت نام در این کنکور آشنا شوید، می توانید مقاله زیر را به خوبی و با دقت مطالعه نمایید.

 

کنکور کاردانی فنی حرفه ای

زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

لازم به ذکر است تا بدانید که سازمان سنجش، هر ساله وظیفه دارد تا برگزاری آزمون، اعلام اسامی پذیرفته شدگان و … کنکور کاردانی فنی حرفه ای را به خوبی انجام دهد. به همین دلیل، شما داوطلبان عزیز پس از ثبت نام در کنکور کاردانی و شرکت در آن، باید در مدت زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنید. زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای نیز تحت عنوان اطلاعیه ای توسط سازمان سنجش، منتشر می گردد.

هنوز اطلاع دقیقی از زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای توسط سازمان سنجش منتشر نشده است. اما، طبق روال سال های گذشته می توان گفت که شما داوطلبان عزیز می توانید در اواخر شهریور ماه برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای اقدام کنید. به محض منتشر شدن زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. 

بنر کال تو اکشن

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

شما داوطلبان عزیز باید در زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه کنکور خود را مشاهده کنید. هم اکنون، ممکن است سوال کنید که پس از مراجعه به سایت سنجش، چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ شما عزیزان پس از مراجعه به سایت سنجش، باید مراحلی را با دقت و به خوبی انجام دهید. برای آشنایی با این مراحل، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

? برای مطالعه مقاله نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. ?

 

راهنمای تصویری مشاهده نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

✔️ همان طور که بیان شد، شما داوطلبان عزیز باید پس از اعلام زمان نتیجه این کنکور، ابتدا به سایت سنجش مراجعه کنید. برای این کار باید نشانی الکترونیکی سایت سنجش Sanjesh.org را در یکی از مرورگرهای خود، وارد کنید. پس از ورود به سایت سنجش باید از منوی سمت راست گزینه « کاردانی فنی حرفه ای » را انتخاب نمایید.

 

نتایج کاردانی

 

 

✔️ در این مرحله باید عبارت « نتایج نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال ۱۴۰۳” » را انتخاب نمایید.

 

✔️ در مرحله سوم، شما عزیزان با صفحه ای رو به رو می شوید که باید در آن از طریق یکی از این دو روش، وارد پنل خود شده و کارنامه خودتان را مشاهده کنید.

 

مشاهده نتایج فنی حرفه ای

 

 

? لازم به ذکر است تا بدانید که پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، اگر رتبه مورد نیاز را کسب کرده باشید و بتوانید برای ثبت نام در دانشگاه های فنی حرفه ای اقدام کنید، باید مدارکی را با خود به همراه ببرید که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد. همچنین اگر در خصوص مشاهده نتایج خود دچار مشکل هستید می توانید نتایج خود را از طریق کارشناسان ایران تحصیل مشاهده نمایید. جهت این امر کافی است با شماره  9099075307 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای مشاهده اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای روی لینک کلیک کنید.

مدارک لازم ثبت نام در دانشگاه های فنی حرفه ای 1403

همان طور که در بخش پیشین بیان شد، شما داوطلبان عزیز اگر پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، جز پذیرفته شدگان این کنکور باشید، باید در هنگام ثبت نام در دانشگاه های فنی حرفه ای، مدارکی را با خود به همراه داشته باشید. برخی از مهم ترین این مدارک، شامل موارد زیر می باشند:

شما عزیزان باید اصل مدرک تحصیلی دیپلم دوران متوسطه و یا گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های کاردانش و یا فنی حرفه ای که نشان دهنده گذراندن تمامی دوره های کارورزی، کارآموزی در طول سه سال تحصیل در دبیرستان را به همراه داشته باشید.

شما داوطلبان عزیز باید اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی نامه موقت اتمام دوران تحصیل در دوران نظام قدیم را به همراه داشته باشید.

شما متقاضیان ثبت نام باید اصل شناسنامه خودتان را با دو برگه کپی از آن به همراه داشته باشید.

شما عزیزان باید اصل کارت ملی و همین طور دو فتوکپی از پشت و روی این کارت معتبر را نیز به همراه خود داشته باشید.

شما متقاضیان گرامی باید دوازده قطعه عکس در اندازه 4×3 که در سال جاری گرفته اید، را نیز با خود به همراه داشته باشید.

تحویل رسید پستی مربوط به تأییدیه تحصیلی دیپلم به مرکز دانشگاهی فنی حرفه ای

? به یاد داشته باشید که علاوه بر مدارک ذکر شده، شما عزیزان باید در فرم ثبت نام، اطلاعات دیگری اعم از: اطلاعات محل سکونت خود، اطلاعات نظام وظیفه ( در صورت مذکر بودن کارت معافیت و یا پایان خدمت )،اطلاعات سهمیه ای و … را نیز به درستی یادداشت نمایید.

? برای اطلاع از آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر روی کلیک نمایید.?

کال تو اکشن تماس

اعتراض به نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

اگر داوطلب به دلایل مختلفی اعتراض به نتایج خود داشته باشد و یا پرسشی داشته باشد م یتواند آن را برای سازمان سنجش ارسال کرده و جواب آن را دریافت نماید. یادآور می شویدم سازمان سنجش اعتراضات مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته را نخواهد پذیرفت و از اعتراض و یا پرسش در این خصوص خودداری نمایید.

برای ثبت پرسش و اعتراض خود باید مراحل زیر را طی نمایید:

✔️ ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  شده و سپس باید گزینه “پاسخگویی و ارتباط با سازمان” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت درخواست اعتراض در سایت سازمان سنجش

✔️ سپس باید گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کرده و در صورتی که از قبل در سامانه عضو نمی باشید، ابتدا عضو شده و سپس وارد شوید. در غیر این صورت با عضویت قبلی خود وارد ناحیه کاربری خود شوید.

 

ورود به سماناه برای اعتراض کاردانی

✔️ پس از اینکه وارد ناحیه کاربری خود شدید باید “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

درخواست جدید برای اعتراض به نتایج فنی حرفه ای

✔️ در مرحله آخر شما باید نام آزمون و همچنین سال آزمون را انتخاب کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید.

 

نام آزمون و همچنین سال آزمون برای اعتراض به نتایج

? برای اطلاع از کارت ورود کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر روی لینک کلیک نمایید.

ثبت نام پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای، اگر نام شما جز پذیرفته شدگان اعلام گردید، باید در زمان مشخص شده وارد سامانه دانشگاه فنی حرفه ای به نشانی اینترنتی  tvu.ac.ir شده و مدارک مورد نیاز و تاریخ مراجعه به دانشگاه قبولی خود را مشاهده نمایید.

توجه نمایید شما برای دیدن مدارک خود می توانید به سامانه موسسه آموزش عالی محل قبولی خود نیز مراجعه نمایید و به صورت دقیق از اطلاعات مورد نیاز مطاع شوید.

سپس  باید به سامانه emt.medu.ir  مراجعه کرده و کد مربوط به سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید و برای ثبت نام به دانشگاه به صورت حضوری مراجعه نمایید و مدارک خود را ارائه نمایید.

 

مشاوره کنکور فنی حرفه ای 1403

شما داوطلبان عزیز بهتر است پیش از ثبت نام در کنکور فنی حرفه ای، حتما از یک مشاور خوب کمک بگیرید. مشاوران می توانند به شما عزیزان کمک کنند تا با تمامی منابع کنکور فنی حرفه ای به خوبی آشنا شوید و رتبه خوبی را در این کنکور کسب کنید. علاوه بر اینف مشاوران به شما کمک می کنند تا بتوانید تمامی مراحل ثبت نام را به خوبی طی کنید. پس از شرکت در کنکور نیز مشاوران عزیز به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید از زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای مطلع شده و نتیجه تلاش های خود را مشاهده نمایید. همکاران ما در ایران تحصیل، با داشتن دانش کافی و تجربه بسیار، می توانند در تمامی مراحل ذکر شده شما عزیزان را یاری نمایند. 

 

 

? برای آشنایی با منابع کنکور فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. ?

 

مشاوره کنکور فنی حرفه ای

جدیدترین اخبار پیرامون اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

? فرصت دوباره پذیرش دوره کاردانی بدون کنکور دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ ای

سازمان سنجش اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۳/04/14 به اطلاع متقاضیان ثبت‌ نام در رشته‌ هایی که پذیرش آن ها در دوره‌ های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیر انتفاعی سال ۱۴۰۳ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌ گیرد، می‌ رساند در صورتی که در زمان مقرر ( از تاریخ ۱۴۰۳/04/14 لغایت ۱۴۰۳/04/26 ) موفق به ثبت‌ نام نشده‌ اند، می‌ توانند برای پذیرش در این رشته‌ ها از روز سه‌ شنبه مورخ ۱۴۰۳/06/01 تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/06/04 به درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایند. 

? دانش آموز نخبه گرگانی رتبه دوم کنکور سراسری فنی و حرفه ای را کسب کرد.

خلیل آبادی گفت: عیسی ربیع نژاد دانش آموز نخبه گرگانی رتبه دوم کشوری کنکور سراسری فنی و حرفه ای را کسب کرد.

? توجه به رشته های فنی و حرفه ای بیشتر شود/ کلاس های فوق العاده تنها عامل موفقیت در کنکور نیست.

ربیع نژاد خواستار توجه بیشتر مسئولان به رشته های فنی و حرفه ای شد و گفت: دانش آموزان با استعداد زیادی در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند.

 

? اطلاعیه ?

فرآیند ثبت نام بدون کنکور و با کنکور مقطع کاردانی فنی و حرفه ای از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

 

?خلاصه مطلب ?

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای و زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که بهتر است پیش از ثبت نام در این کنکور، حتما از یک مشاور خوب و حرفه ای کمک بگیرید. مشاوران می توانند شما عزیزان را در تمامی مراحل ثبت نام یاری کرده و بهترین رشته را برای شما عزیزان انتخاب نمایند. علاوه بر این، آن ها می توانند رشته ای که مطابق با علاقه و توانایی شما است را به شما عزیزان پیشنهاد دهند. اما، به یاد داشته باشید که در طی این مراحل حساس، حتما از مشاوران خوب کمک بگیرید. زیرا، ممکن است از فردی کمک بگیرید که نه تنها شما را یاری نکند بلکه شما را به گمراهی بکشاند. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه درخشان و دانش و اطلاعات کامل، می توانند به شما عزیزان یاری رسانند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است تا با شماره  9099075307، تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده کمک به شما عزیزان می باشند. 

 

? برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید. ?

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی است؟

هنوز زمان اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای توسط سازمان سنجش اعلام نشده است.

چه مدارکی برای ثبت نام در دانشگاه های فنی حرفه ای نیاز است؟

مدارکی همچون: اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، دوازده قطعه عکس و ... نیاز است.

نحوه مشاهده نتایج کنکور فنی حرفه ای چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای به طور کامل در مقاله بیان شده است، لطفا مقاله را مطالعه کنید. 

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 + {راهنمای مشاهده}»

  1. Avatar photo گلپسند گفت:

    نتیجه کاردانی کی اعلام میشه؟ کلا کنکور کاردانی همین فنی حرفه ایه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      ازطریق سایت سازمان سنجش پیگیر باشید اما اصولا اواخر مرداد شهریور میباشد

  2. Avatar photo قاسمی گفت:

    جوادی هستم. اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای کیه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      ازطریق سایت سازمان سنجش پیگیر باشید اما اصولا اواخر مرداد شهریور میباشد

  3. Avatar photo محسن محمدی. گفت:

    سلام روز بخیر
    برای اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      معمولا اعلام نتایج با اطلاعات هویتی مانند کد ملی و شماره شناسنامه و شماره پرونده امکان مشاهده نتایج وجود دارد.

  4. Avatar photo وحید. گفت:

    سلام وقت بخیر پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای تا چه زمانی فرصت برای اعتراض داریم؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به اعلام سازمان سنجش معمولا تا یک هفته فرصت داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور