ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ + جواب قبولی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ فروردین ۱۴۰۳
نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام رشته‌های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی سال ۱۴۰۳ برای ورودی مهر و بهمن صورت می‌پذیرد. در این مطلب نحوه دریافت نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ را برای شما شرح می‌دهیم. سازمان سنجش فنی حرفه‌ای اعلام نتایج بدون کنکور فنی را منتشر کرده است.

داوطلبان می‌توانند پس از انجام فرایند ثبت نام و انتخاب رشته، نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دریافت کنند. به طور کلی پس از انجام این فرآیند، داوطلبان موظف هستند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نتایج دانشگاه فنی حرفه‌ای بدون کنکور ۱۴۰۳ را مشاهده نمایند.

نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

همان طور که در مقدمه گفته شد، پذیرش مقطع‌ کاردانی فنی در دانشگاه‌ها علاوه بر ورودی مهر ماه که به صورت بدون آزمون و یا آزمون بوده، برای ورودی بهمن دانشگاه‌ها نیز فقط با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد.

با تغییرات ایجاد شده در شیوه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و پیشی گرفتن روش بدون آزمون از پذیرش با کنکور در سال ۱۴۰۳ قبولی بیش‌تر رشته محل‌های ارائه شده در مقطع کاردانی فنی حرفه‌ای به شکل بدون کنکور انجام می‌شود. سازمان سنجش فنی حرفه‌ای اعلام نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور را برای ورودی مهر ماه و ورودی بهمن ماه انجام داده است.

با در نظر گرفتن رویه پذیرش و اعلام نتایج بدون کنکور فنی، پیش بینی می‌شود که نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای در نیمسال اول سال ۱۴۰۳ و حدود مهر ماه اعلام شد. لازم به ذکر است که اگر متقاضیان ثبت نام در دانشگاه فنی حرفه ای برای مشاهده نتایج به موقع وارد سایت سنجش نشوند و برای نام نویسی نهایی انتخاب رشته اقدام نکنند، دانشگاه نبود داوطلب را به منزله انصراف وی از ثبت نام در نظر می‌گیرد.

زمان اعلام نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور 1403

درخواست‌ دهندگان قبل از شروع هر نیمسال تحصیلی می‌توانند در زمان ثبت‌نام بدون کنکور برای کاردانی فنی و حرفه‌ای، اقدام به انتخاب رشته‌های مورد علاقه خود در این مقطع نمایند و پس از گذشت مدت زمان مشخص، از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

با توجه به اینکه پذیرش بدون کنکور برای کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه‌ای در دو دوره در سال انجام می‌شود، منطقی است که نتایج نیز در دو دوره اعلام شود. طبق زمانبندی مشخص‌شده‌ در دفترچه ثبت‌نام سال ۱۴۰۳، نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای در نیمسال اول منتشر‌شده‌ است، اما زمان ثبت‌نام و نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای نیمسال دوم هنوز مشخص‌نشده‌است. به محض اطلاع از نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سال جاری در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج فنی حرفه ای بدون کنکور

نحوه اعلام نتایج بدون آزمون فنی حرفه ای ۱۴۰۳

لازم است بدانید که ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه‌ای ورودی مهر و بهمن، در طی سال‌های گذشته به صورت اینترنتی صورت پذیرفته است. برای ورودی مهر ۱۴۰۳ مقطع کاردانی فنی، ثبت نام و انتخاب رشته به شکل اینترنتی انجام می‌شود. به همین خاطر متقاضیان و داوطلبان موظف هستند تا با وارد شدن به سایت سازمان سنجش به آدرس Sanjesh.org، برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور مقطع کاردانی اقدام نمایند.

سازمان سنجش نیز به عنوان مجری ثبت نام بدون کنکور کاردانی، وظیفه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای و در نهایت انتشار جواب قبولی متقاضیان و داوطلبان را بر عهده دارد.

متقاضیان و داوطلبان می‌توانند در زمان مشخص شده به سایت سنجش مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات خواسته مانند شماره پرونده، کد رهگیری، کد ملی و غیره، نتایج بدون آزمون فنی ‌ای را مشاهده کنند.

برای اطلاع از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

نتایج بدون کنکور دانشگاه فنی حرفه ای دغدغه و سوال اصلی داوطلبین رشته‌های معماری، گیاه شناسی، برق و الکترونیک، نقاشی، نصب و تعمیرات آسانسور و فناوری اطلاعات است. کلیه افرادی که برای نام نویسی در دانشگاه فنی حرفه ای آزمون داده و یا بدون آزمون شرکت کرده‌اند، در این بخش از مطلب باید مراحلی را برای مشاهده نتایج ثبت نام طی کنند. بنابراین در ادامه به صورت کامل مراحل نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را برای شما شرح خواهیم داد:

  1. در ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس org مراجعه کنید.
  2. حال گزینه کاردانی فنی حرفه ای را از منو سایت سازمان سنجش انتخاب نمایید.
  3. اکنون باید گزینه نتایج پذیرش دوره کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ را انتخاب کنید.
  4. سپس یکی از روش های ورود را انتخاب نمایید.
  5. حال باید اطلاعات خواسته شده مانند شماره پرونده، کد رهگیری، کد ملی و غیره را در فیلد های مرتبط وارد نمایید تا بتوانید نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ را مشاهده نمایید.

برای آشنایی با سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش کلیک کنید.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج بدون آزمون فنی حرفه ای

ایران تحصیل در این بخش از مطلب به صورت تصویری و مرحله به مرحله، به صورت کامل نحوه مشاهده نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ را برای شما شرح داده است. شما با انجام موارد زیر به صورت گام به گام می‌توانید، به راحتی نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را مشاهده نمایید:

در ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید. همچنین می‌توانید عبارت سایت سازمان سنجش را در کادر بالایی و یا میانی مرورگر خود جست و جو کنید و پس از نشان دادن اولین گزینه تحت عنوان سازمان سنجش و آموزش کشور، وارد آن شوید:

✅ اکنون باید گزینه کاردانی فنی حرفه‌ای را از منوی زیر در سایت سازمان سنجش انتخاب کنید.

سامان -سنجش کاردانی فنی و حرفه‌ای

✅ شما باید در این مرحله گزینه اعلام نتایج، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای ۱۴۰۳ را انتخاب کنید.

اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه‌ای

اکنون می‌توانید یکی از روش‌های مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را انتخاب نمایید:

  1. روش اول: بر اساس این روش داوطلبان و متقاضیان می‌بایست شماره پرونده 6 رقمی و هم چنین شماره شناسنامه خود را وارد کنند.
  2. روش دوم: در این روش لازم است که هر داوطلب شماره داوطلبی و همین طور شماره شناسنامه خود را وارد کند.

توجه داشته باشید، داوطلبانی که اسامی آن‌ها در صف پذیرفته شدگان این دوره از پذیرش بدون کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای قرار گرفته و توانسته در دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای پذیرش شوند، باید به سامانه فنی حرفه‌ای مراجعه کرده و مدارک لازم و مورد نیاز را در این سامانه بارگذاری کنند تا در نهایت ثبت نام الکترونیکی خود را تکمیل نمایند.

برای دانلود دفترچه رشته‌های بدون کنکور فنی حرفه‌ای روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اعتراض به نتایج بدون آزمون فنی حرفه ای

در صورتی که به نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای اعتراضی داشتید، لازم است به سایت سنجش برای ثبت اعتراض خود به صورت غیر حضوری، اقدام کنید. به این نکته توجه داشته باشید که زمان اعتراض به نتایج، پس از اعلام جواب ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی، مشخص می‌شود. بنابراین جدا از زمانی که سامانه سنجش برای اعتراضات در نظر می‌گیرد، امکان ثبت شکایات وجود نخواهد داشت.

✅ ابتدا به سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنید.

ورود به صفحه اصلی سنجش

✅ بر روی نماد ثبت شکایات مطابق با تصویر کلیک کرده تا به صفحه جدید منتقل شوید.

سامانه سنجش کاردانی فنی و حرفه‌ای

✅ گزینه ورود بر سیستم پاسخگویی را انتخاب نمایید تا به مرحله بعدی بروید.

ورود به سیستم پاسخگویی برای ثبت اعتراض

✅ در این مرحله اطلاعات خود را مثل نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه را وارد کنید.

درج اطلاعات برای ثبت اعتراض

✅ مستندات خود را بارگذاری کرده و اعتراض خود را در جایگاه مربوطه یادداشت کنید. در آخر گزینه ثبت را بزنید.

اقدامات نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

پس از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای، اقدامات پذیرفته شدگان به اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی ظرفیت خالی رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی مهر ماه یا بهمن ماه سال ۱۴۰۳ بایستی اقدام نمایند.

✅ مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه آموزش عالی محل قبولی برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام، مدارک و نحوه ثبت نام در زمان اعلام شده، الزامی است.

✅ پذیرفته شدگان بایستی در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نموده و در غیر این صورت قبولی آنان باطل خواهد شد.

✅ همچنین، عدم مطابقت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام منجر به لغو قبولی افراد خواهد شد.

✅ افراد پذیرفته‌شده‌ که در دوره قبل در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی نمره قبولی را دریافت کرده‌اند، باید در رشته قبولی جدید به ادامه تحصیل بپردازند.  پذیرش قبلی آنان لغو‌ شده‌ است و نیازی به انصراف از محل قبولی قبلی خود ندارند؛ زیرا مدارک ثبت‌ نامی آن‌ ها توسط موسسه محل قبولی جدید از محل قبولی قبلی این افراد درخواست می‌شود.

✅ افراد پذیرفته‌ شدگان آقا باید گواهی مربوط به نظام وظیفه‌ عمومی را به محل قبولی ارائه دهند.

✅ افرادی که نمره قبولی را کسب کرده و تا پایان شهریور ماه سال جاری موفق به اخذ دیپلم شده‌اند، در صورت ورود اشتباه معدل، قبولی آن‌ها باطل‌شده‌و اجازه ثبت‌نام در رشته قبولی اعلام‌ شده‌ را نخواهند داشت. هر چند شرایط ترمیم معدل شامل این بند نیست.

✅ عدم مطابقت کد رایانه‌ای رشته تحصیلی قبولی اعلام‌ شده‌ با رشته تحصیلی دارندگان دیپلم متوسطه نظام‌جدید، شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام ۳-۳-۶)، نظام سالی واحدی، ترم واحدی، نظام قدیم آموزش متوسطه باعث لغو قبولی داوطلب می‌شود.

✅پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری تنها مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته‌های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

خلاصه مطلب نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور

به منظور مشاهده نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ می‌توانید در ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید. لازم است بدانید که سازمان سنجش فنی حرفه ای، وظیفه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را بر عهده دارد و هم چنین شما از طریق سازمان سنجش باید برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

در صورتی که نام خود را در بین قبول شدگان مشاهده کردید، می‌توانید به سامانه ناد مراجعه کرده و سپس مدارک مورد نیاز را در این سامانه بارگزاری کنید تا ثبت نام الکترونیکی شما به اتمام برسد. چنانچه نتوانستید موفق به انجام مشاهده نتایج شوید، کافی است با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

4.1/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای از چه طرقی قابل مشاهده می‌باشد؟

شما می‌توانید با ورود به سایت سازمان سنجش، نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

برای دریافت نتایج بدون کنکور، چه اطلاعاتی لازم می باشد؟

برای مشاهده نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای باید شماره پرونده، کد ملی، کد رهگیری و سایر اطلاعات شخصی را آماده کنید.

نتایج بدون کنکور چه زمانی اعلام می گردد؟

نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳، مدتی پس از اتمام ثبت نام با برگزاری آزمون رشته‌های با کنکور اعلام می‌گردد.

نظرات

21 دیدگاه دربارهٔ «نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ + جواب قبولی»

  1. Avatar photo اتی گفت:

    پس چرا جواب فنی و حرفه ای کاردانی بهمن ماه 1402نمیاد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اوایل اسفند ماه زمان اعلام نتایج میباشد

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من دیپلم نظام قدیم تجربی هستم ایا من می تونم در رشته انیمیشن کاردانی فنی و حرفه ای بدون کنکور شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر اگر پیش دانشگاهی داشته باشید میتوانید در مقطع کاردانتی نا پیوسته ثبت نام کنید

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقت بخیر بخشید نتایج دانشگاه فنی اومد و الوایت اول ما دانشگاه فنی باهنر بود و دوهم ورودی بهمن ماه باهنر سومی و چهارم یاسوج و بود الان ما نگاه کردیم شیراز قبول نشدیم با معدل 17.75 الان یکی از دوستم با معدل 17شیراز آورد ما باید چکار کنیم
    لطفاً میشه جواب بدین خیلی برام مهم هست

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا تماس بگیرید تا بتوانیم دقیق تر شما را راهنمایی کنیم.

  4. Avatar photo Donya گفت:

    سلام نتایج دانشگاه فنی و حرفه ای بدون آزمون کی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      نتایج رشته های بدون کنکور نیمه دوم مهر ماه منتشر خواهد شد

  5. Avatar photo یاس❤️ گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ببخشید من پارسال قبول دانشگاه دولتی الزهرا مشهد شودم ولی بهم گفتم چون دیپلم مال شهریور نیست نگذاشتن حضور داشته باشم و بعدل کلم ۱۴الان برای مهر ماه من ور میدارن اخه تحت پوشش بهزستی هستیم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی قرار بگیرد

  6. Avatar photo آرام گفت:

    سلام خسته نباشید.گفته بودن نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر اساس “سوابق تحصیلی” آخرای شهریور ماه میاد اما الان یک هفته از مهر گذشته و چیزی اعلام نشده.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      بله منتشر شده

  7. Avatar photo هستی گفت:

    سلام وقت بخیرنتایج ثبت نام کاردانی فنی وحرفه ای بدون کنکور صرفاباسوابق تحصیلی کی نتایجش میاد

  8. Avatar photo علی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    نتیجه دانشگاه فنی و حرفه ای سوابق تحصیلی کی اعلام میشه ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور در نیمه دوم مهرماه منتشر خواهد شد

  9. Avatar photo Donya گفت:

    سلام چه زمانی نتایج دانشگاه فنی و حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      نتایج از طریق سنجش اعلام می شود

  10. Avatar photo محبوبه گفت:

    سلام نتیجه دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور چقدر بعد از انتخاب رشته میاد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      نمیه دوم شهریور ماه اعلام میشود

      1. Avatar photo Maryam گفت:

        سلام‌جواب‌‌آزمون‌دوره‌کاردانی‌نظام‌جدید‌دانشگاه‌فنی‌وحرفه‌وموسسات‌غیر‌انتفاعی‌سال۱۴۰۲‌کی‌می‌آید?????

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام نیمه اول مهر ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)