ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
سیستم پاسخگویی سازمان سنجش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای استفاده کلیه افراد و داوطلبان کنکوری فعال شد. کلیه متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به استفاده از سامانه ثبت درخواست سنجش وارد آن شده و درخواست خود را در آن درج فرمایند. البته دقت داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکلی در زمان استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانید از پشتیبانی آنلاین سنجش هم استفاده کنید.

از آن جایی که هر یک از افراد و شرکت کنندگان در کنکور سراسری احتمالاً نیاز به مراجعه و استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش را دارند و باید با نحوه ورود و استفاده از آن آشنایی کافی را پیدا کنند.

امکانات مختلف و مفیدی در سیستم پاسخگویی سنجش گنجانده شده که مدت‌ها بود خلا چنین سیستم آنلاینی برای پاسخ به درخواست و اعتراض داوطلبان حس می‌شد. می‌توانید به نتیجه یا سوالات کنکور هر یک از مقاطع اعتراض کنید و یا اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید.

اگر برای استفاده از سامانه نیاز به راهنمایی دارید و یا در مرحله ثبت درخواست خود دچار مشکلی شده‌اید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما تماس گرفته تا در این زمینه راهنمایی‌تان کنند و یا پیگیری درخواست شما را به صورت اینترنتی انجام دهند.

در صورت داشتن اعتراض به نتیجه کنکور سراسری در مقاطع تحصیلی ارشد، کارشناسی و دکتری می توانید از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و آمورش کشور استفاده کنید.

در مورد سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شنیده‌اید؟

دیگر همه می‌دانیم که سایه کرونا بر سر مردم کشور سایه انداخته و امکان مراجعه حضوری به مراکز مختلف از جمله سازمان سنجش آموزش کشور برای انجام کارهای اداری بسیار کاهش یافته است.

از این رو برای رفاه حال داوطلبان، سازمان سنجش تصمیم به راه اندازی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه میز خدمت را گرفت تا با رمز سنجش بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. سامانه‌ای بسیار مفید و کاربردی که می‌تواند مورد استفاده تمامی داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باشد.

در رابطه با نحوه ثبت درخواست در سامانه میز خدمت سازمان سنجش و آموزش کشور باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که تنها در صورت در اختیار داشتن مستندات و مدارک لازم می‌توانید برای ثبت درخواست خود در این سامانه اقدام بفرمایید.

در غیر این صورت، استفاده از این سامانه برای ارائه درخواست به هیچ وجه مقدور نیست. همچنین در صورت بروز مشکل بهتر است از پشتیبانی سازمان سنجش کمک بگیرید.

موارد استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

موارد استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

همواره این امکان برای داوطلبان و کنکوری‌های عزیز وجود دارد که از نتیجه آزمون خود رضایت کافی را نداشته و تمایل به اعتراض به رتبه و یا نتیجه نهایی کنکور را داشته باشند. از طرفی، احتمال فراموشی و یا گم کردن شماره پرونده،‌ شماره داوطلبی و یا حتی کد رهگیری کنکور نیز برای افراد و داوطلبان وجود دارد.

اینجاست که می‌توانید برای ثبت درخواست اعتراض و یا بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده و یا کد رهگیری خود از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش استفاده کنید.

البته در صورت نیاز به کمک در زمان ورود و استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش یا همان سامانه ثبت درخواست سنجش امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین سنجش نیز برای شما وجود دارد و می‌توانید برای این امر اقدام کنید.

 

سوال داری؟

امکانات مختلف سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

امکان دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده

شمار زیادی از داوطلبان کنکور در حفظ و نگهداری از شماره پرونده و یا داوطلبی خود کوشا نیستند و آن‌ها را در نزد خود حفظ نمی‌کنند. در نتیجه، در روز اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور با مشکل مواجه شده و نمی‌‌توانند به سامانه ورود کنند. از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می‌توانید اطلاعاتی که گم کرده‌اید را بازیابی کنید.

اعتراض به سؤالات کنکور سراسری

برخی از داوطلبان کنکور پس از اتمام آزمون و انتشار کلید سؤالات رضایت کافی را از نحوه تصحیح پاسخ برگ‌های خود نداشته و به دنبال اعتراض به پاسخ یک یا چند مورد از سؤالات هستند. این امر با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای داوطلبان فراهم است و آن ها می‌توانند با ورود به سامانه ثبت درخواست سنجش و استفاده از کمک پشتیبانی آنلاین سنجش اعتراض خود را ثبت کنند.

اعتراض به رتبه کنکور سراسری

افراد زیادی هستند که در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری دکتری، کارشناسی ارشد و یا کارشناسی به رتبه کنکور خود معترض بوده و به نظرشان اشتباهی در تصحیح پاسخ نامه صورت گرفته است. سازمان سنجش آموزش کشور با راه اندازی سامانه ثبت درخواست سنجش امکان اعتراض به رتبه را برای داوطلبان فراهم کرده و آن ها می‌توانند با مراجعه به این سایت برای ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

اعتراض به نتیجه نهایی کنکور سراسری

به جز امکان اعتراض به رتبه کنکور هر فرد داوطلب کنکوری می‌تواند برای ثبت درخواست اعتراض خود به نتیجه نهایی آزمون‌های ارشد، دکتری و همین‌طور کارشناسی نیز به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کند. این امر از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و مراجعه به بخش مختص ثبت اعتراض برای هر کدام از متقاضیان و داوطلبان کنکوری صورت می‌گیرد.

 برای ورود به سایت ثبت نام کنکور ارشد سازمان سنجش روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

برای کسب اطلاع از شرایط دریافت کد رشته های تحصیلی سازمان سنجش روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

نحوه ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

آیا با نحوه ورود و استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توان از امکانات گنجانده شده در این سامانه بهره برد؟

در این قسمت با شما همراه هستیم تا اطلاعات لازم را در رابطه با نحوه ورود به سامانه ثبت درخواست سنجش مرور کنیم و به صورت تصویری با نحوه ورود و استفاده از این سامانه پرکاربرد و مفید آشنا شوید.

در اولین قدم باید برای عضویت در سامانه سنجش اقدام کنید. برای این کار ابتدا آدرس این سایت را در مرورگر خود درج بفرمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه سنجش، روی گزینه سایت قدیم در بالای صفحه کلیک کنید.

راهنمای تصویری سیستم پاسخگویی سنجش

البته دقت داشته باشید که امکان ورود مستقیم به آدرس request. Sanjesh.org هم وجود دارد.

پس از ورود به پوسته قدیمی سامانه سنجش، روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی در بالای صفحه سمت صفحه کلیک کنید.

راهنمای تصویری سیستم پاسخگویی سنجش

حالا در سامانه پاسخگویی هستید. می‌توانید سوال خود را از طریق برگه سمت راست در سوالات متداول سامانه جستجو کنید. برای این کار نیازی به ورود و عضویت نیست. این قسمت با پیکان آبی رنگ در تصویر مشخص شده است.

اما اگر از این طریق به پاسخ خود نمی‌رسید، باید روی گزینه عضویت در سامانه کلیک کنید. این قسمت با پیکان قرمز مشخص شده است.

راهنمای تصویری سیستم پاسخگویی سنجش

در این صفحه اطلاعاتی از شما درخواست شده که باید تمامی کادرها را با اطلاعات درست پر کنید.

راهنمای تصویری سیستم پاسخگویی سنجش

پس از تکمیل فرم، روی گزینه تایید در پایین همین صفحه کلیک کنید. تایید را در پایین صفحه کلیک کنید به مرحله بعدی بروید.

راهنمای تصویری سیستم پاسخگویی سنجش

اگر قبلا در سامانه عضو شده‌اید، روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید. در برگه جدید اطلاعات پروفایل خود را وارد کنید تا وارد سامانه شوید.

راهنمای تصویری سیستم پاسخگویی سنجش

در صورت انجام صحیح و کامل تمامی مراحل ذکر شده در بالا، صفحه‌ای تحت عنوان سیستم ارسال درخواست برایتان باز می‌شود. در این صفحه مواردی در سمت راست گنجانده شده که باید از میان آن‌ها گزینه درخواست جدید را انتخاب کنید.

با کلیک روی گزینه درخواست جدید، باید از لیست کشویی موجود در صفحه آزمون و همین طور سال تجصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب این دو مورد مهم (سال و نام آزمون) صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که در آن براساس درخواست خود باید بر روی یکی از گزینه‌های به نمایش درآمده کلیک بفرمایید.

فیلد اول مربوط به درج نوع مشکل است که باید از لیست کشویی تعبیه شده در سامانه مشکل خود را از میان مشکلات مختلف انتخاب بفرمایید.

دومین فیلد مربوط به عنوان مشکل است که باید آن را در جای خود وارد کنید. فیلد سوم مربوط به درج پیام درخواست است که باید به طور مختصر در رابطه با درخواستی که دارید توضیح دهید.

آخرین فیلد مربوط به کد امنیتی است که سیستم به شما می‌دهد و باید برای درج آن اقدام کرده و در ادامه بر روی دکمه سبز رنگ تأیید بزنید.

همراهان عزیز دقت داشته باشند که کارشناسان پاسخگویی سنجش با مطالعه درخواستی که در سامانه وارد کرده‌اید، ایتدا به مشکل شما پی می‌برند و سپس برای حل آن اقدام می‌کنند. بدین معنی که باید اطلاعات دقیق، صحیح و مختصری را در رابطه با مشکلی که دارید در فیلدهای مربوطه وارد کنید تا کارشناس مربوطه کاملا متوجه باشد که چه مشکلی دارید و چگونه آن را از سر راهتان بردارد.

چگونه می‌توان از نتیجه ثبت درخواست در سامانه سنجش مطلع شد؟

شاید این پرسش مهم در ذهن شما هم ایجاد شود که چگونه می‌توان برای اطلاع از نتیجه ثبت درخواست حال به هر دلیلی (اعتراض به نتایج اولیه و یا نهایی کنکور، بازیابی شماره پرونده و غیره) مطلع شد؟

در رابطه با نحوه اطلاع از نتیجه ثبت درخواست باید عرض کنیم که این کار به صورت اینترنتی برای شما انجام می‌شود و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به سازمان سنجش نیست. در واقع، پس از ثبت درخواست خود در سامانه سنجش کدی هفت رقمی از طریق سیستم برایتان ارسال می‌شود که باید با استفاده از آن وارد سامانه شده و برای اطلاع از نتیجه ثبت اعتراض و یا درخواست خود اقدام کنید.

اعلام نتیجه ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش زمان زیادی طول نمی‌کشد. به این صورت که به طور معمول پس از ثبت درخواست نتیجه بین یک الی سه روز کاری خدمت داوطلبان اعلام می‌شود.

در صورت سبز بودن رنگ درخواست خود می‌توانید از پاسخ دادن مشاورین سازمان سنجش و آموزش کشور مطلع شوید.

اگر رنگ درخواست شما آبی بود، به این معناست که هنوز مشاوران در حال بررسی آن هستند و امکان اطلاع از پاسخ برایتان وجود ندارد.

راهنمای لازم داری؟

اخیار پیرامون سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

هنگام ارسال درخواست الکترونیکی در میز خدمت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اولین مورد این که، در زمان ارسال درخواست در میز خدمت الزاماً باید مدارک و مستندات لازم را در سامانه میز خدمت درج کنید.

مورد دوم این که امکان استفاده از سامانه الکترونیکی میز خدمت برای دریافت شماره پرونده و داوطلبی و یا اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری جهت داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها وجود ندارد.

برای استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نیاز به ثبت نام در سامانه است؟

استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و بهره گیری از امکانات مختلف آن نیاز به ثبت نام در این سامانه دارد. در واقع، بدون ثبت نام و درج مشخصات لازم در سامانه سنجش امکان استفاده از بخش‌های مختلف سامانه ثبت درخواست سنجش برای شما دوست عزیز وجود ندارد.

امکان برداشتن محدودیت شرکت در آزمون سراسری

در صورت شرکت در هر یک از کنکورهای مقطع مختلف دکتری،‌ کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و قبولی و پذیرش در دوره روزانه دانشگاه‌ها و عدم حضور در دانشگاه محل قبولی، امکان شرکت در کنکور سال آینده به شما داده نمی‌شود. اما سازمان سنجش با راه اندازی سیستم پاسخگویی این مشکل را برطرف کرده و با مراجعه به این بخش از سامانه می‌توانید برای رفع این محدودیت اقدامات لازم را انجام دهید.

البته به جز تمامی این موارد گفته شده در صورتی که سهمیه‌های لازم برای شما در رتبه و یا نتایج نهایی کنکورتان اعمال نشده است و یا اگر مؤفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری خود نشده‌اید می‌توانید درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنید تا پیگیری‌های لازم برایتان انجام شود.

خلاصه مطلب

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش جهت ارتباط با این سازمان به صورت غیر حضوری و اینترنتی راه اندازی شده است. از طریق یستم پاسخگویی یا میز خدمت، می‌توانید به نتیجه کنکورهای مختلف، سوالات کنکور و یا هر چیز مرتبط دیگری اعتراض خود را ثبت کنید. بعلاوه این سیستم امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته مثل کد رهگیری را هم به شما می‌دهد. نحوه ثبت نام در سامانه و چگونگی ثبت اعتراض به صورت تصویری در متن مقاله بررسی شد و امکانات مختلف سیستم هم معرفی شدند.

اگر در مورد هر یک از کنکورهای سراسری، سوالات، پاسخنامه و یا اعلام نتایج اعتراضی دارید، می‌توانید آن را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنید تا کارشناسان سنجش طی نهایتا سه روز به شما پاسخ دهند. برای این کار ابتدا باید در سامانه ثبت نام کنید. اگر در هر یک از این مراحل احتیاج به راهنمایی دارید، یا در دریافت پاسخ با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ما در مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید تا در این زمینه راهنمایی‌تان کنند.

برای دریافت PDF مقاله کلیک کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش چیست؟

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش سامانه‌ای است که از طریق ورود به آن می‌توانید برای ثبت درخواست‌های مختلف خود اقدامات لازم را انجام دهید.

آیا امکان استفاده از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای داوطلبان تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد؟

بله. تمامی داوطلبان در مقاطع مختلف ارشد، دکتری، کارشناسی، کاردانی به کارشناسی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

آیا فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها در سامانه ثبت درخواست سنجش سریع انجام می‌گیرد؟

بله. تیم پشتیبانی آنلاین سنجش سعی در پاسخگویی سریع به داوطلبان کنکوری را دارند.

نظرات

28 دیدگاه دربارهٔ «سیستم پاسخگویی سازمان سنجش | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام من برای آزمون ارشد درقسمت محل آزمون شهر خودم رو زدم که بنا به مشکلی که الان پیش اومده نمیتونم اونروز در شهرم باشم و در مشهدم واصلا امکان رفتن نیست آیا میشه محل آزمون رو تغییر دا هنوز که کارت صادر نشده

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان اعلام باجه رفع نقص باید صحبت کنید شاید اجازه دادند

  2. Avatar photo امیر حسین گفت:

    سلام درقسمت محل آزمون شهرخودم رو زدم ولی الان برنامه ای پیش اومده که اون روز درشهرم نیستم و مشهد هستم میخام مشهد آزمون بدم آیا میشه محل آزمون تغییر داد چون اصلا امکان رفتن به شهرم نیست

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در زمان اعلام باجه رفع نقص بایستی بررسی شود

  3. Avatar photo موسوی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    بعد از تکمیل اطلاعات کنکور دکتری سایت سنجش خطای می‌دهد که نشانی اشتباه است.
    لطفا راهنماییم کنید. متشکرم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشکل از خوده سایت هستش
      چند بار امتحان کنید اگر موفق نشدید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  4. Avatar photo فرزان گفت:

    سلام من الان که کارت ورود به جلسه کانون کارشناسان رسمی دادگستری را گرفتم متوجه شدم سال تولدم اشتباه میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید از طریق سنجش درخواست ویرایش اطلاعات را بدهید

  5. Avatar photo خانم مقدم گفت:

    من میخواستم ب نتیجه ی ازمون دبیری اعتراض بزنم ولی eroreتکراری بودن پروفایل رو میده و نمیتونم درخواستمو ثبت کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      یا حضورا یا از طریق تلفن باهاشون تمالس بگیرید

      1. Avatar photo shirin گفت:

        سلام وقت بخیر، امکان ویرایش اطلاعات تحصیلی کنکور اریبهشت 1403وجود داره؟ تاریخ اخذ دیپلم اشتباه وارد شده نتونستم ویرایش کنم

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام. بله قبلا از انتشار کارت امکان ویرایش وجود دارد.

  6. Avatar photo Sara گفت:

    من میخوام شماره پرونده و داوطلبیه کنکورو از سازمان سنجش برای دیدن نتایج سال402 رو در بیارم اما لیست پرونده و شماره داوطلبی تا 401 رو گذاشتن چی کار کنم شماره تلفن ثابت هم ندارم ک بتونم زنگ بزنم

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید می توانید از اکادمی ایران تحصیل بسته تهیه کنید تا کارشتاسان ایران تحصیل در اسرع وقت با شما جهت راهنمایی تماس گیرند

  7. Avatar photo اتنا گفت:

    من شماره داوطلبی دی رو گم کردممم چیکار کنممم

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      برتن پیامک شده بود
      پیامک هاتون رو چک کنید

  8. Avatar photo سروش گفت:

    آیا یازدهمی که در کنکور دی ماه ۱۴۰۱ به صورت آزمایشی شرکت کرده و سر جلسه نرفته دیپلمش را تجربی و گروه ازمایشی را انسانی زده و کد سوابق نداشته نمراتش را الکی وارد کرده از کنکور اصلی سال بعدش محروم میشود؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.شما برای شرکت در کنکور 1403 مشکلی ندارید.

  9. Avatar photo دانیال گفت:

    میخام درخواست تغییر نظام آموزشی بدم ،،اشتباه شده

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      در زمان انتشار کارت ورود به جلسه باید به باجه های رفع نقص مراجعه کنید

  10. Avatar photo حسین گفت:

    سلام من در رابطه با دریافت رمز عبور برای ورود به سامانه ساهت دچار مشکل هستم و نمیتوانم رمز عبور را دریافت کنم به علت اشتباه وارد کردن بیش از حد کد امنیتی چه کار باید انجام دهم؟؟

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر باید از طریق سایت سنجش ، اعتراض خود را ابلاغ نمایید

    2. Avatar photo امیر گفت:

      سلام ببخشید در رابطه با دریافت رمز عبور در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش بدلیل اشتباه در ثبت شماره همراه دچار مشگل شدم برایه بازیابی شماره همراه چه باید کرد؟

      1. Avatar photo gholizadegan گفت:

        سلام با یک شماره دیگه وارد شوید

  11. Avatar photo ندا گفت:

    سلام من رشته مورد نظرو در ثبت نام کنکور ب جای تجربی انسانی زده بودن واسم درخواست دادم به سازمان سنجش الان رنگ درخواست شده سبر ولی باید از کجا جوابو ببینم☹️

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      سیستم پاسخگویی سازمان سجنش قسمت پاسخگویی وارد شوید و پاسخ را مشاهده نمایید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

    2. Avatar photo امیر اسکندری گفت:

      سلام ،نتایج اعتراضات دبیری ۱۴۰۲ کی اعلام خواهد شد.به غیر از کد ۱۹ و تکمیل ظرفیت
      با تشکر

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت به خیر
        تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)