ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + راهنما مشاهده

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که در المپیاد دانش‌آموزی شرکت نموده‌اند، می‌توانند جهت مطلع شدن از اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ به پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌پژوهان جوان به نشانی ysc.ru.ac.ir مراجعه فرمایند. نظر به اینکه المپیادهای علمی دانش‌آموزی در سه مرحله تدارک دیده شده‌اند؛ دانش‌آموزانی که حدنصاب لازم برای قبولی در هر مرحله را کسب نموده‌اند، اجازه دارند تا در مرحله بعدی المپیاد شرکت نمایند.

بدین ترتیب، آگاهی از زمانبندی جواب المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ می‌تواند به دانش‌آموزان در تعیین وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود برای ورود به مرحله دیگر یاری رساند. با عنایت به اهمیت مطلع شدن از اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳، در ادامه مقاله به تشریحاتی پیرامون زمان، وب‌سایت و شیوه‌های مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی اشاره‌ شده‌ است.

زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 1403

المپیادهای علمی در هر کشوری از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که نخبگان شرکت کننده و پذیرفته شده می توانند، نقش بزرگی در پیشرفت آن کشور داشته باشند. در ایران نیز، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در طی برنامه خاصی، وظیفه ثبت نام، برگزاری و اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی را برعهده دارد.

به طور کلی، المپیادهای کشور ما به 12 رشته، اعم از کامپیوتر، حغرافیا، علوم زمین شناسی، تفکر و کارآفرینی، شیمی، نجوم و اختر فیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، و ادبی اختصاص دارد. هر کدام از این رشته ها در روز و زمان خاصی برگزار می شود.

لازم به ذکر است تا بدانید که المپیادهای دانش آموزی در 3 مرحله برگزار می شوند و هر کدام از شرکت کنندگان تنها در صورت کسب رتبه در یک مرحله، می تواند به مرحله بعد صعود نماید.

در ادامه مقاله تمامی مراحل را به طور مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.  اما اجمالا جدول زمان اعلام نتایج مراحل مختلف آزمون المپیاد 1403 را در زیر ذکر می کنیم.

 

مراحل مختلف المپیاد زمان اعلام نتایج هر مرحله
جواب المپیاد علمی دانش آموزی در مرحله اول اسفند 1403
جواب المپیاد علمی دانش آموزی در مرحله دوم تیر 1403
جواب المپیاد علمی دانش آموزی در مرحله سوم(دوره آموزشی تابستان) شهریور 1403

جهت آشنایی با تمامی رشته های آزمون المپیاد بر روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

آزمون المپیاد مرحله اول

همانطور که در بخش اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی نیز توضیح داده شد، المپیادهای علمی دانش آموزشی در چند مرحله برگزار می شود.

مرحله اول که مربوطه به حوزه های داخل و خارج از کشور می باشد، به صورت همزمان بوده و مختص به دانش آموزان پایه دهم و یازدهم است. اسامی افرادی که در مرحله اول پذیرفته شده اند، به صورت کتبی به اداره آموزش و پرورش استان و مرکز امور بین المللی و مدارس خارج از کشور، جهت ورود به مرحله دوم ارسال می گردد. نتایج این مرحله در اسفند ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

آزمون المپیاد مرحله دوم

در این مرحله نیز علیرغم آنکه زمان اعلام نتایج مراحل مختلف آزمون المپیاد متفاوت است، اما تمام شرکت کنندگان مرحله دوم به صورت هماهنگ آزمون می دهند. ماهیت المپیاد مرحله دوم به صورت کتبی، چند گزینه ای، سوالات با پاسخ کوتاه می باشد.

طبق روند معمول، حدود 40 تا 50 نفر در هر کدام از گروه های علمی به دوره تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان معرفی می شوند. متقاضیان و رقابت جویان آزمون المپیادهای تفکر و کار آفرینی، کامپیوتر و فیزیک که در مرحله دوم پذیرفته شده اند، به مرحله سوم راه می یابند. نتایج این مرحله در خرداد ۱۴۰۳ منتشر شده است.

 

اطلاعیه:

به گزارش روابط عمومی سمپاد، منابع آزمون المپیادهای کشوری، مرحله دوم در سایت باشگاه دانش پژوهان به نشانی ysc.sru.ac.ir بارگذاری شده است.

آزمون المپیاد مرحله سوم ( دوره آموزشی تابستان ) 

دانش آموزان پس از کسب نمره قبولی در مرحله دوم، باید در مرحله سوم یعنی دوره آموزشی تابستان شرکت نمایند. دانش آموزان در این مرحله در یک بازه زمان بسیار کوتاه در محل باشگاه دانش پژوهان و به طور کاملا رایگان، آموزش خواهند دید. پس از اتمام آموزش ها، از آن ها آزمون های تئوری و عملی مختلفی گرفته می شود.

در صورت دریافت نمره قبولی در این آزمون ها، دانش آموزان به مرحله چهارم و نهایی راه خواهند یافت. نتیجه آزمون های مرحله سوم در شهریور ماه سال 1403 اعلام خواهد شد.

آزمون المپیاد مرحله سوم ( دوره آموزشی تابستان ) 

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

نحوه مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی

روش دریافت نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ تا سال گذشته، شرکت‌کنندگان در آزمون المپیاد ریاضی برای دریافت نتایج این آزمون باید از طریق وب‌سایت ysc.sru.ac.ir نتایج خود را مشاهده کرده و ثبت نام المپیاد از طریق وب‌سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir انجام داده باشند.

همچنین، طبق اطلاعات سازمان استعدادهای درخشان، دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش‌آموزی، اعلام نتایج آزمون المپیاد ریاضی و همچنین ثبت اعتراض از طریق وب‌سایت مای مدیو آموزش و پرورش انجام می‌شود.

بسیاری از دانش‌آموزان در زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد ریاضی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ احتمال دارد دچار اضطراب شوند و در انجام مراحل مربوط به دریافت جواب آزمون اشتباه کنند، زیرا سال گذشته نتایج المپیاد دانش‌آموزی ریاضی از طریق وب‌سایت ysc. sru.ac.ir منتشر شد.

در ادامه شاهد روش دریافت نتایج آزمون المپیاد دانش‌آموزی سال گذشته خواهیم بود؛ که به محض اعلام زمان نتایج آزمون المپیاد ریاضی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ بر روی سایت مای مدیو راهنمای تصویری جدید در این قسمت قرار خواهد گرفت.

مشاهده نتایج آزمون المپیاد

جهت اطلاع از زمان آزمون المپیاد دانش آموزی کلیک نمایید.

مراحل مشاهده نتایج آزمون المپیاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳

برای ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی، ابتدا باید کدملی و شماره همراهی که در زمان ثبت نام در سیستم درج‌ شده‌ بود، وارد کنید.

سپس گزینه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی را انتخاب کرده و جواب قبولی یا عدم قبولی را مشاهده نمایید.

برای دسترسی به اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی، ابتدا به عبارت «سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان» یا نشانی «ysc.sru.ac.ir» مطابق تصویر در مرورگر خود وارد‌شده‌ و کلید جستجو را بزنید.

پس از ورود به سامانه، کدملی و شماره همراه داوطلب را وارد کنید و با کلیک بر روی گزینه اعلام نتایج، جواب آزمون را مشاهده کنید.

مراحل مشاهده نتایج آزمون المپیاد

اعتراض به جواب المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳

بسیاری از دانش‌آموزانی که در آزمون المپیاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ شرکت نموده‌اند، ممکن است پس از مشاهده جواب المپیاد علمی دانش آموزی و عدم قبولی در این آزمون نسبت به جواب آن اعتراض داشته و امتیاز دریافتی خود را بیش از نمره ثبت‌ شده‌ در اعلام نتایج المپیاد محسوب نمایند.

راه‌حلی که سازمان استعدادهای درخشان برای اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ ارائه نموده است این است که پس از دریافت نتایج و مشاهده آن‌ها می‌توانند در زمان تعیین‌شده‌به سامانه المپیاد دانش‌آموزی مراجعه نموده و اعتراض خود نسبت به جواب آزمون را ثبت نمایند.

داوطلبان زمان مشخصی فرصت دارند که وارد سایت my.medu.ir‌ شده‌ و اعتراض خود را نسبت به جواب المپیاد ثبت نمایند. اعتراضات ثبت‌ شده‌ در اولین فرصت توسط مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و پس از چند روز نتایج اعتراضات در سامانه المپیاد دانش‌آموزی قابل‌مشاهده خواهد بود.

جهت اطلاع از شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی کلیک نمایید.

مشاوره در خصوص اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳

اشخاصی که پس از مشاهده نتایج آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ از قبولی خود در مرحله اول این آزمون آگاه شدند، می‌توانند خود را برای شرکت در مرحله دوم المیپاد علمی دانش آموزی آماده سازند تا بتوانند به دوره‌های تابستانی و دوره مدال طلایی دست یابند.

همچنین دانش‌آموزان باید توجه داشته باشند که سوالاتی که در مراحل بعدی مطرح می‌شوند، دشوارتر هستند و برای قبولی در آن‌ها نیازمند مطالعه دقیق منابع است.

اشخاصی که موفق به کسب نمره قبولی در هر یک از مراحل نشده‌اند، می‌توانند در صورت امکان و با توجه به شرایط، خود را برای المپیادهای دانش آموزی سال بعد آماده نمایند.

دانش‌آموزان باید توجه داشته باشند که دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم مجاز به شرکت در تمامی رشته‌های المپیاد هستند و دانش‌آموزان پایه دوازدهمی تنها مجاز به شرکت در آزمون المپیاد نانوفناوری می‌باشند.

مشاوره در خصوص اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی

 

جدیدترین اخبار پیرامون المپیاد دانش آموزی

📢 ثبت نام مرحله اول پانزدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو که در بهمن‌ماه ۱۴۰۳

دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم همه رشته‌ها می‌توانند در المپیاد نانو ثبت‌نام کنند. منابع آزمون المپیاد نانو در وب‌سایت nanoolympiad. ir قابل دسترسی است.

براساس «روش اجرایی حمایت از سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آمادگی المپیاد علوم و فناوری نانو»، از نهادهای ترویجی برگزارکننده سمینارهای ترویجی و دوره‌های آمادگی المپیاد نانو برای دانش‌آموزان حمایت نقدی می‌شود.

خلاصه مطالب اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

در این مقاله علاوه بر ذکر زمان اعلام نتایج مراحل مختلف آزمون المپیاد، توضیح دادیم که این المپیادها از چند مرحله تشکیل شده و هر کدام چه شرایطی دارند.

چنانچه شما دانش آموزان عزیز و یا والدین عزیز دوست دارید که فرزندتان در زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی، جزء پذیرفته شدگان باشید، می توانید علاوه بر راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون، یک برنامه مطالعاتی استاندارد را از کارشناسان ایران تحصیل دریافت نمایید.

همکاران ما به دلیل آشنایی بالا با نحوه طرح سوالات، می توانند از طریق شماره تماس های زیر، از ساعت 8 صبح الی 1 شب به همه عزیزان علاقمند مشاوره ارائه دهند.

جهت دانلود فایل پی دی اف مقاله اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی کلیک کنید.

4.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 - 1403 چگونه است؟

نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی به صورت اینترنتی بوده و در سایت my.medu.ir انجام می پذیرد، که در این مقاله آدرس این سامانه و نحوه ثبت نام در آن توضیح داده شده است.

شرایط شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی چیست؟

برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون المپیاد دانش آموزی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج مراحل مختلف آزمون المپیاد چه زمانی است؟

در این مقاله، زمان انتشار نتایج همه مراحل المپیاد آورده شده است.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + راهنما مشاهده»

  1. Avatar photo S گفت:

    سلام یه سوال کسانی که در مرحله ی اول المپیاد پذیرفته شده اند آیا باید برای مرحله ی دوم ثبت نام کنند یا هزینه ی خاصی بپردازند؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام سلام بله پرداخت هزینه دارد

  2. Avatar photo میلاد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من برای دیدن نتیجه المپیاد اقدام کردم اما رمز عبور خودم که همون شماره داوطلبیم باشه رو ندارم چیکار باید بکنم
    خیلی ممنون

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شماره 909075307 تماس بگیرید
      تا مشاورین راهنماییتان کنند.

  3. Avatar photo سلام. کارنامه دانش آموزانی که در مرحله اول المپیاد شیمی پذیرفته شدند نمایش داده میشه؟ گفت:

    سلام. کارنامه دانش آموزانی که در مرحله اول المپیاد شیمی پذیرفته شدند نمایش داده میشه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز در صورت بارگزاری در سامانه ی مربوطه شما میتونید کارنامه ی خودتون رو مشاهده کنید.

  4. Avatar photo ناصر گفت:

    سلام، میخواستم بپرسم که زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی در مرحله دوم چه زمانی است؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی مرحله دوم در تیر ماه هر سال می باشد.

      1. Avatar photo زهره گفت:

        اعلام نتایج مرحله دوم تاریخ دقیقی نداره ؟

        1. Avatar photo alizadeh گفت:

          سلام وقت بخیر از طریق سایت پیگیری نمایید

  5. Avatar photo سارا گفت:

    سلام، زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی مرحله اول کی می باشد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام وقت شما بخیر، طبق الگوی سال های گذشته تاریخ اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی در مرحله اول هر ساله در دهه اول اردیبهشت می باشد.

  6. Avatar photo صادق واحدی گفت:

    سلام، برای اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی از طریق سایت oly.medu.ir صورت میگیره و دانش آموزان با استفاده از رمز عبور و نام کاربری خودشون میتونن به این سامانه وارد شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور