ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1403 + مدارک و سوابق کاری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند، می توانند در صورت عدم رضایت از نتایج به آن اعتراض کنند.

افرادی که در مرحله اول حد نصاب نمره را می گیرند، می توانند در مراحل بعدی وارد شوند. برای ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی نیاز است به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام نماید.

سامانه اعلام شده برای ثبت اعتراض ها oly.medu.ir است. پس از ثبت درخواست، به اعتراض ها رسیدگی شده و دوباره نتایج از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. در حال حاضر زمان اعتراض به المپیاد در مرحله اول و دوم تعیین نشده است. به طوری که اگر اطلاعاتی در این مورد منتشر شد آن را برای شما عنوان می کنیم.

حال در ادامه همراه ما باشید تا سایر نکات مهم در رابطه با این موضوع و یا نحوه ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی را بررسی کنیم. اگر در مورد اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی هر گونه سوالی دارید می توانید آن را با مشاوران ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

اطلاعیه :

چنانچه دانش آموزان قصد اعتراض به نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی را داشته باشند، زمان آن در سامانه اعلام خواهد شد.

دلیل اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموز

رشد علمی ناشی از شرکت در المپیادهای علمی، باعث شده است تا هر ساله دانش آموزان مستعد بسیاری در مدارس مختلف به این سمت و سو کشیده شوند. از سوی دیگر، مزایای تحصیلی که برای برگزیدگان و پذیرفته شدگان این آزمون ها در نظر گرفته شده است، باعث می شود تا متقاضیان برای کسب رتبه همه تلاش خود را انجام دهند.

دلیل اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموز

در این بین، ممکن است از میان شرکت کنندگان، افرادی باشند که پس از اعلام نتایج جزء پذیرفته شدگان نبوده و خواهان بررسی مجدد کارنامه خود باشند. هر چند که به طور معمول مسئولین و عوامل اجرایی در تصحیح برگه های امتحان و اعلام نمرات نظارت دقیقی دارند، اما با این وجود، شرایطی را فراهم آورده اند تا دانش آموزان به راحتی بتوانند برای ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

در چنین مواقعی پس از اینکه فرد اعتراض خود را به ثبت می رساند، مسئولین مربوطه یک بار دیگر با دقت بالا سوالات را چک کرده و در صورتی که اشتباهی رخ داده باشه آن را اصلاح و در نمره و رتبه فرد تاثیر داده می شود. البته در مواردی این امکان هم وجود دارد که به دنبال این قضیه در میزان ظرفیت ها نیز تغییراتی ایجاد شود که در ادامه برخی از قوانین مرتبط را ذکر خواهیم کرد.

برای آگاهی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی بر روی لینک کلیک نمایید

زمان اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

طبق دستورالعمل برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی کشور، ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی تنها در بازه زمانی خاصی امکانپذیر است. همانطور که می دانید المپیادهای علمی دانش آموزی در طی سه مرحله اول، دوم و دوره آموزشی تابستانی برگزار می شود.

بر این اساس شرکت کنندگان هر مرحله می توانند پس از دریافت کارنامه خود و داشتن هر گونه اعتراض، آن را از طریق سامانه oly.medu.ir ارسال نمایند. گفتنی است که این افراد به هیچ وجه نمی توانند به روش های دیگر از قبیل مراجعه حضوری، ایمیل و … درخواست بررسی مجدد دهند.

 

زمان اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

 

همچنین، تمامی گروه های شرکت کننده اعم از زیست شناسی، ادبیات، شیمی، کامپیوتر، سلول های بنیادی و پزشکی ،فیزیک، نجوم و جغرافیا مجاز به ارسال اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی خود می باشند. در حال حاضر زمان دقیق اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی سال 1403 – 1403 منتشر نشده است.

اما طبق زمان بندی سال گذشته این زمان به صورت تقریبی طبق جدول زیر خواهد بود. به دلیل ایجاد تغییرات و قطعی نشدن تاریخ های مربوطه، می توانید زمان دقیق اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی  را مشاوران ایران تحصیل دریافت کنید.

 

مرحله تاریخ شروع آزمون تاریخ اعلام نتایج اعلام نتایج اعتراضات
مرحله اول نیمه اسفند اول اردیبهشت از اواخر اسفند تا اواخر فروردین
مرحله دوم اردیبهشت
اواخر تیر اواسط مرداد
دوره آموزشی تابستان اواسط شهریور اواخر مهر اوایل مهر
دوره آموزشی طلای کشور اواسط آذر ماه دهه ی دوم اسفند دهه ی دوم اسفند

 

برای اطلاع از اینکه چگونه برای تیزهوشان برنامه ریزی کنیم؟ بر روی لینک کلیک کنید

نحوه ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی

درخواست بازبینی کارنامه المپیاد دانش آموزی بسیار ساده است و تنها با طی کردن چند مرحله می توان آن را انجام داد. این گام ها عبارتند از:

❇️ در ابتدا نیاز است با وارد کردن آدرس سامانه ثبت نام https://oly.medu.ir در موتور جستجوگر سامانه را ببینید. شما با وارد کردن این اطلاعات به سایت مای مدیو به آدرس https://my.medu.ir وارد خواهید شد. در واقع در حال حاضر سایت المپیاد دانش آموزی وارد این بخش شده است.

نحوه ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی

❇️ پس از وارد کردن کد ملی و رمز همگام، می توانید به سامانه وارد شوید.

❇️ سپس باید برای بارگذاری فرم درخواست رسیدگی و تجدید نظر نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی اقدام کرده و به تکمیل موارد خواسته شده بپردازید.

❇️ در نهایت باید دکمه ثبت و تایید را بزنید.

توجه داشته باشید در صورتی که در نتیجه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی دوره تابستانی، مشخص شود که کارنامه نیازی به تغییر ندارد و درست می باشد. لذا فرد نمی تواند در المپیاد بین المللی شرکت کرده و باید خود را مدرسه محل تحصیل معرفی شوند.

ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی

برای اطلاع از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی بر روی لینک کلیک کنید

مشاوره موفقیت در نتایج المپیاد دانش آموزی

نام المپیاد به خودی خود الهام بخش یک رقابت سنگین توام با محتوای علمی بالا است. در کشور ما با وجود تنوع رشته های متعددی همچون ریاضی، ادبی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، جغرافیا، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کار آفرینی، علوم فناوری نانو، علوم زمین، پژوهشی شانس بالایی برای حضور دانش آموز در این صحنه وجود دارد.

متاسفانه در برخی از موارد اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی ناشی از نمرات پایین و احتمال بالای رد شدن است. اگر شرکت کنندگان در دوران مطالعه با ترفندهای مطالعه و پاسخ دادن به سوالات آگاه باشند، می توانید با اختلاف بالایی در این رقابت پیروز شوند.

بعلاوه، با توجه به آنکه بسیاری از دانش آموزان از روند برگزاری این آزمون اطلاعات ناقص دارند، گاهی دچار مشکل می شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای پیشگیری از بروز چنین مواردی با یک مشاور خبره مشورت کرده و از میانبرهای علمی استفاده نمایید.

خلاصه مطالب مقاله اعتراض به المپیاد دانش آموزی

در این مقاله دریافتیم که چگونه و در چه زمانی می توان برای ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی اقدام کرد و چند نکته در این مورد را یادآور شدیم. به علاوه اطلاعیه های مهم نیز اعلام گردید و به محض انتشار اطلاعیه جدید نیز در این مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

فراموش نکنید برای ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی حتماً در تاریخ های اعلام شده اقدام کنید؛ زیرا اگر در تاریخ های اعلام شده اقدام نکنید ممکن است فرصت به اتمام رسیده و شما نتوانید تمامی مراحل را به سرانجام برسانید.

چنانچه شما نیز به کارنامه خود معترضید و یا قصد دارید که به تازگی در آزمون های المپیاد های پیش رو شرکت نمایید، می توانید همه اطلاعات لازم در مورد روش ثبت نام، زمان برگزاری آزمون و شیوه صحیح مطالعاتی را از همکاران ما در ایران تحصیل بخواهید. کارشناسان ما در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های زیر در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

جهت دانلود پی دی اف مقاله اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی روی لینک کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت اعتراض به المپیاد دانش آموزی چه باید کرد؟

دانش آموزانی که خواهان بررسی مجدد کارنامه خود هستند، می توانند به سایت اعتراض به المپیاد دانش آموزشی مراجعه کنند.

زمان اعتراض به المپیاد دانش آموزشی چه زمانی است؟

در این مقاله می توانید جدول زمانبندی همه مراحل آزمون المپیاد دانش آموزی را مشاهده نمایید.

آیا در صورت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی، تجدید نظر صورت می گیرد؟

تصحیح اوراق با دقت بسیار بالایی انجام می شود، اما در صورت مشاهده هر گونه اختلاف نمره ترتیب اثر داده خواهد شد.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1403 + مدارک و سوابق کاری»

  1. Avatar photo مم گفت:

    سلام وقت بخیر
    تغییر ظرفیت بعد از اعتراضات چگونه است؟
    کسانی که قبول شده بودند ممکنه حذف بشن؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر این موضوع باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام . بنده در المپیاد مرحله دوم جغرافیا و اقتصاد و مدیریت شرکت کردم . ولی به سایتی که گفته بودن مراجعه کردم و اصلا لیست منابع رو اونجا پیدا نکردم . آنقدر گشتم تا آخر مجبور شدم لیست منابع پارسال رو مطالعه کنم . الان هم نتیجه اومده که قبول نشدم ولی اصلا منابع امسال رو پیدا نکردم که بتونم خودم رو به بقیه برسونم . لطفا پیگیری کنید . ممنون

    1. Avatar photo soleimani گفت:

      سلام. از طریق ارگان مربوطه باید پیگیری کنید.

  3. Avatar photo saqar گفت:

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی رو شما انجام میدین؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      شما با برقراری تماس با شماره درج شده در سایت می توانید اقدام به دریافت راهنمایی کامل برای اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی کنید و از اپراتور مربوطه بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

  4. Avatar photo abbas گفت:

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی از چه سایتی انجام میشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. از طریق سامانه زیر پیگیری کنید :
      oly.medu.ir

  5. Avatar photo sina nikdel گفت:

    زمان اعتراض به نتایج المپیاد کی هست؟

  6. Avatar photo ستایش گفت:

    سلام
    بنده در المپیاد علوم‌ زمین شرکت کردم در مرحله دوم
    و اعتراض دارم به اینکه اصلا سوالات پایبند منابعی که اعلام شده بود نبود و از این بابت بسیار معترض هستم
    لطفا پایبند منابعی که اعلام میکنید باشید تا باعث بر باد رفتن زحمت و رنج چند ماهه دانش اموزانی که واقعا تلاش کرده اند نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور