ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه المپیاد دانش آموزی 1403 + ورود مستقیم oly.medu.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ شهریور ۱۴۰۲
سامانه المپیاد دانش آموزی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه المپیاد دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir یکی از سامانه هایی است که برای ثبت نام جهت رقابت‌ های علمی که معمولاً بین دانش آموزان مقاطع متوسطه در ایران انجام می‌ شود، راه اندازی شده است. المپیادهای دانش آموزی فرصت مناسبی برای افرادی است که جزو استعداد درخشان هستند و شرکت در این المپیادها، مزایای زیادی برای این افراد به همراه دارد. پس از اعلام نتایج این آزمون، افراد برتر به المپیاد جهانی اعزام می‌ شوند. این آزمون از چند مرحله تشکیل شده است که به ترتیب، مرحله اول، مرحله دوم تابستانه و دوره طلایی هستند. برای شرکت در هر کدام از این مراحل لازم است داوطلبان جزو افراد برتر باشند تا به مراحل بالاتر راه یابند. به همین منظور جهت اطلاع‌ رسانی به کلیه داوطلبان در خصوص زمان، مکان و حوزه آزمون مذکور سامانه‌ ای با عنوان سامانه المپیاد دانش آموزی راه اندازی شده است.به شما توصیه می کنیم تا قبل از اقدام به ثبت نام المپیاد دانش آموزی با برقرای تماسی با شماره 9099075307 از شرایط و زمانبندی های دقیق اطلاع کسب نمایید.

بنر کال تو اکشن

طبق اطلاع سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ثبت نام المپیاد دانش آموزی بر خلاف سال های پیشین از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود.

معرفی سامانه المپیاد دانش آموزی (oly.medu.ir)

المپیادهای علمی با هدف رشد علمی دانش آموزان با علم روز جهان برگزار می گردد. آزمون های المپیاد دانش آموزی یک رقابت سخت برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم به حساب می آیند و غالباً چندین مرحله تا رسیدن به مرحله جهانی را شامل می شوند. آن دسته از دانش آموزانی که شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی را دارند، می بایست در موعد مقرر ثبت نام خود را در سامانه  my.medu.ir انجام دهند. باشگاه دانش پژوهان جوان تدبیری اندیشیده است تا متقاضیان المپیادهای علمی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق اینترنت برای انجام تمامی مراحل نام نویسی، دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارنامه اقدام کنند.

بر این اساس، دانش آموزان می توانند در زمان های مقرر شده با ورود به پنل شخصی خود، موارد ذکر شده را انجام دهند. البته باید خاطر نشان کنیم که با توجه آنکه المپیاد دانش آموزی در سه مرحله برگزار می شود، زمان تعیین شده برای این موارد برای مراحل مختلف متفاوت می باشد. همچنین، داوطلبان می بایست مبلغ مشخصی را در هنگام ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی واریز کرده و سپس کد دریافت شده از کارت اعتباری را وارد نمایند. علاوه بر این رشته ای ارائه شده در المپیاد دانش آموزی متفاوت هستند و شرایط شرکت در هر کدام با دیگری فرق دارد. بنابراین هرکسی ممکن است واجد شرایط شرکت در المپیاد نباشد. 

معرفی سایت المپیاد

زمان ثبت نام آزمون المپیاد دانش آموزی 1403

مهم ترین چیزی که لازم است دانش آموزان به آن توجه داشته باشند، اطلاع از زمان آزمون المپیاد دانش آموزی است. زیرا برای شرکت در این رقابت، مهلت مشخصی در نظر گرفته شده است و دانش آموزان باید در زمان مقرر فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. چنانچه داوطلبی ثبت نام خود در بازه زمانی اعلام شده تکمیل نکند، شانس حضور در این آزمون را از دست خواهد داد و باید در منتظر اعلام زمان برگزاری آن در سال بعد باشد. 

در ادامه جدول زمانبندی برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ ارائه شده است. در این جدول به طور همزمان ثبت نام در مرحله اول المپیاد دانش آموزی که برای همه افراد آزاد خواهد بود و ثبت نام در مراحل بعدی که فقط برای نفرات برتر مراحل اولیه امکان پذیر خواهد بود، ارائه شده است. اما قبل از آن لازم است بدانید که امکان اسم نویسی در المپیاد دانش آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول فراهم نیست. در واقع فقط دانش آموزان در حال تحصیل در دوره دوم متوسطه می توانند وارد پروسه نام نویسی در این آزمون شوند. با این حال بیش تر رشته های المپیاد هم برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم ارائه شده است. 

تاریخ برگزاری تاریخ اعلام نتایج اعلام نتایج اعتراضات
مرحله اول آذر 1401 اسفند 1401 اسفند 1401
مرحله دوم  خرداد 1403 تیر 1403
دوره آموزشی تابستان  تیر 1403 شهریور 1403 شهریور 1403
دوره آموزشی طلای کشور

دهه دوم اسفند 1403

 

اطلاعیه

دانش آموزانی که علاقه مند به ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳​ هستند، می توانند از 16 آذر لغایت 25 آذر ماه ۱۴۰۳ به سایت  oly.medu.ir مراجعه نمایند.

فرآیند ثبت نام در سایت المپیادهای دانش آموزی

فرآیند ثبت نام اینترنتی المپیادهای علمی همچون سایر آزمون‌ ها از چند مرحله تشکیل شده است که عبارتند از:

  • دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی
  • پرداخت هزینه
  • بارگذاری مدارک ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 
  • تکمیل فرم تقاضانامه مربوطه

اگر جزء دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هستید و واجد شرایط شرکت در آزمون المپیادهای دانش‌‌ آموزی می باشید، می‌ توانید برای شرکت در این آزمون، نخست به سایت المپیاد علمی دانش آموزی به آدرس اینترنتی  oly.medu.ir وارد شده و فرآیند ثبت نام خود را در این سایت انجام دهید.

مراحل ثبت نام در سامانه oly.medu.ir

مراحل ثبت نام المپیاد دانش آموزی

حال که برای ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی آماده هستید، می‌ توانید به راحتی فرآیندی که در ادامه به آن پرداخته‌ ایم را انجام دهید. فرایند ثبت نام در المپیاد دانش آموزی همانند آزمون های دیگر، شامل دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، اطلاع از زمان برگزاری آزمون، پرداخت هزینه شرکت در آزمون، بارگذاری مدارک ثبت نام المپیادهای دانش آموزی و تکمیل فرم تقاضانامه مربوطه می باشد. توجه داشته باشید در تمامی مراحل نام نویسی در این المپیاد مهلت قانونی تعیین شده است که فقط طبق آن باید نسبت به ثبت نام اقدام کنید. مراحل ثبت نام در این سامانه، به شرح زیر می باشند: 

  ☑️ ورود به سامانه oly.medu.ir و وارد نمودن  کد ملی و رمز ورود همگام که قبلا از مدرسه دریافت نموده اید.

  ☑️ تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نامی و بارگذاری مدارک

  ☑️ پرداخت وجه خواسته شده از طریق درگاه های بانکی مجازی

  ☑️ کلیک بر روی اتمام فرایند و دریافت کد رهگیری ( متقاضیان باید این کد را تا پذیرش نهایی نزد خود نگه دارند.)

  ☑️ دانش آموزان دقت داشته باشند که در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات وارد شده، تمامی مسئولیت های بر عهده داوطلب می باشد.

  ☑️ چنانچه مدیران یا مدرسان، دانش آموزان آموزشگاه خود را به صورت گروهی در سامانه المپیاد دانش آموزی ثبت نام نمایند، بایستی حتما عکس و اطلاعات آن ها را تایید کنند.

  ☑️ اگر مدیران ثبت نام دانش آموزان را انجام دهند، مسئول مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات می باشند.

مراحل ثبت نام در سامانه ثبت نام المپیاد

نکته: در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا نیاز به ثبت نام سریع می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۸ تماس بگیرید تا مشاوران ایران تحصیل تمام فرآیند ثبت نام my.medu.ir را به صورت اینترنتی برای شما انجام دهند تا شما حتی نیازی به مراجعه به سایت المپیاد دانش آموزی نداشته باشید!

راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی

برای نام نویسی المپیاد دانش آموزی، راهنمای تصویری زیر را دنبال کنید:

   نخست به سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی وارد شوید. 

  بعد از ورد به سامانه مذکور، در نخستین صفحه آن یک صفحه مانند تصویر زیر برای شما ظاهر می‌شود. در این قسمت کد ملی و رمز ورود همگام خود را در کادرهای تعیین شده برای هرکدام وارد کنید.

my.medu.ir باید دقت کنید در صورتی که رمز ورود خود را فراموش کرده باشید، قابلیت بازیابی این به آسانی قابل انجام است. در این صورت گزینه «رمز ورود را نمی دانم» را در قسمت پایینی صفحه کلیک کنید.

⬅️  در ادامه باید در صفحه ظاهر شده اطلاعاتی متشکل از کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه را وارد کنید، پس از وارد کردن این موارد کد امنیتی را هم در کادر مشخص شده وارد کنید و در نهایت گزینه «تایید» را وارد کنید. پس از این مرحله رمز عبور سامانه برای شما ارسال خواهد شد.

به هر حال پس از این که کد ملی و رمز ورود را به خوبی در پنجره جدید قرار دادید و تایید کردید ، به صفحه دیگری همچون تصویر زیر وارد خواهید شد. در این بخش ابتدا از شما درخواست می‌شود تا نقش‌ تان را انتخاب کنید. پس از اینکه روی کادر مربوطه کلیک کردید نقش دانش آموز را انتخاب کنید. مانند تصویر زیر پس از تعیین عنوان سازمان، نام مدرسه و تعیین نقش را انتخاب کنید.

 

پس از اینکه مراحل بالا را طی کردید در سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی، کلیه المپیادهایی که قابلیت ثبت نام شما در آن قرار دارد. پس می‌توانید در یکی یا چند مورد از این رشته‌ها ثبت نام کنید. برای ثبت نام در هر رشته لازم است از ستون وضعیت ثبت نام کنید روی گزینه «ثبت نام» که با رنگ جلوی رشته مدنظر قرار گرفته است کلیک کنید.

 پس از انتخاب گزینه «ثبت نام» در قسمت قبل به صفحه دیگری وارد می‌شوید. حال در این صفحه مانند تصویر زیر ظاهر می‌شود که در آن باید نام و نام خانوادگی،‌ جنسیت و کد ملی وارد کنید. پس از آن باید اطلاعات دیگری همچون شماره موبایل، شماره تلفن ثابت، آدرس ایمیل و کد پستی را کامل کنید. پس از این قسمت باید انتخاب کنید که چپ دست هستید یا نه، اگر به علت کم بینا یا نابینا بودن به منشی در جلسه آزمون احتیاج دارید باید در این تصویر تعیین کنید.

پس از اینکه اطلاعات گفته شده را تکمیل کردید، اکنون باید عکس پرسنلی 3*4 را از خود در بخش پایین صفحه oly.medu.ir بارگذاری کنید و گزینه «ذخیره» را کلیک کنید.

بعد از این که رشته خود را انتخاب کردید در این المپیاد، ثبت نام کردید اکنون نوبت به پرداخت هزینه است. برای پرداخت هزینه باید اقدام کنید و پس از ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید.

پس از انتخاب درگاه پرداختی و پرداخت هزینه برای شما ارسال خواهد شد و عنوان «پرداخت شده» در قسمت وضعیت پرداخت قرار می‌گیرد.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

دریافت کارت ورود به جلسه از سامانه المپیاد my.medu.ir

مسلما هر فردی که قصد شرکت در المپیاد دانش آموزی را دارد، به خوبی می داند که بدون داشتن کارت ورود به جلسه حضور در روز آزمون امکانپذیر نمی باشد. در حال حاضر نمی توان تاریخ دقیقی برای این منظور معرفی کرد، چرا که برای هر مرحله یک کارت جداگانه صادر می گردد. اما به طور معمول و روال مرسوم این است که این کارت سه تا چهار روز قبل از برگزاری المپیاد، صادر می شود.

اما روند دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه المپیاد دانش آموزی برای همه آزمون ها یکسان می باشد. به طوری که پس از ثبت آدرس اینترنتی  my.medu.ir و وارد کردن کد ملی و رمز همگام، به صفحه شخصی تان هدایت می شوید. در این پنل قادر خواهید بود تا کارت را با کلیک بر روی منوی مورد نظر دانلود و چاپ نمایید.

برای آشنایی با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد، بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی 1403

طبق آنچه که در دستورالعمل های برگزاری المپیادهای علمی oly.medu.ir آمده است، دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون باید از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند. در ادامه به هر کدام از شرایط ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی اشاره خواهیم کرد، علاوه بر این برای کسب اطلاع از اینکه نسبت به شرایط شخصی خود توانایی ثبت نام و موفقیت در المپیاد دانش آموزی را دارا هستید یا خیر می توانیدتا با شماره 9099075307 تمای بگیرید و اقدام به مشاوره با کارشناسان ایران تحصیل نمایید.

برای کسب اطلاعات دقیقتر از شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی روی لینک کلیک کنید.

شرایط عمومی شرکت در آزمون المپیاد دانش آموزی 1403

  🔵 دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می بایست در سال تحصیلی 1400-۱۴۰۳ در حال تحصیل باشند.

  🔵 اگر دانش آموزان شاغل به تحصیل پایه دهم و یازدهم از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در my.medu.ir برخوردار باشند، مجاز به شرکت در بیش از یک آزمون خواهند بود.

  🔵 شرکت کنندگان در المپیادهای ادبی و فیزیک به صورت آزمایشی می باشد و دوره آموزشی تابستان نخواهند داشت.

  🔵 دارندگان مدال برنز المپیاد کامپیوتر و نقره و برنز و سایر المپیادها که در پایه دهم مشغول به تحصیل می باشند، تنها در صورتی می توانند در المپیادهای سال جاری شرکت نمایند که در همه مراحل برگزیده شوند. عبور به مرحله بعد بدون قبولی در مرحله قبل امکان پذیر نمی باشد.

  🔵 دانش آموزان برگزیده my.medu.ir سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، و دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز المپیادهای دیگر، تنها در صورتی می توانند در المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شرکت نمایند که در همه مراحل آزمون های سال جاری پذیرفته شوند.

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون المپیاد دانش آموزی

در سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir برای پذیرش در هر کدام از رشته ها، شرایط خاصی تعیین شده است. به دلیل آنکه این شرایط برای هر رشته متفاوت است، در جدول زیر بخشی از آن ها را ذکر می کنیم. اما برای اطلاع دقیق در مورد ضوابط شرکت در رشته مورد خود می توانید از مشاوران ایران تحصیل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

المپیاد پایه رشته تحصیلی ملاحظات تسهیلات بینار ملی نخبگان امتیاز ورود به دانشگاه
ادبی دهم و یازدهم همه رشته ها حضور دانش آموزان پایه دهم در المپیاد دانش آموزی به صورت آزمایشی بوده و این افراد به دوره آموزشی تابستان راه نخواهند یافت. ✔️ ✔️
اقتصاد و مدیریت دهم و یازدهم همه رشته ها
تفکر و کار آفرینی دهم و یازدهم همه رشته ها
جغرافیا دهم و یازدهم ادبیات و علوم انسانی معارف اسلامی از آنجا که آزمون المپیاد بین المللی جغرافیا به زبان انگلیسی برگزار می شود، تعدادی از سوالات این المپیاد در مراحل مختلف ملی نیز به زبان انگلیسی خواهد بود. ✔️
ریاضی دهم و یازدهم همه رشته ها بر اساس بالاترین نمره کسب شده در آزمون مرحله اول، تعداد 600 نفر از هر دو پایه (دهم و یازدهم) به آزمون مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.
تعداد 900 نفر دیگر از دانش آموزان که رتبه لازم را کسب کرده اند، به شکل آزمایشی در آزمون تشریحی مرحله دوم شرکت می کنند، اما به دوره آموزشی تابستانه راه نخواهند یافت. ثبت نام المپیاد دانش آموزی ریاضی از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی انجام می شود. 
✔️ ✔️
زیست شناسی دهم و یازدهم همه رشته ها ✔️ ✔️
سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی دهم و یازدهم همه رشته ها برگزیدگان المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در دوره آموزشی تابستان 1400 و دانش آموزان دارنده مدال های طلا، نقره و برنز سایر المپیادها، در صورت تمایل به حضور در المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، ملزم به حضور در مرحله اول آزمون در سال تحصیلی جاری بوده و تنها در صورت موفقیت، به مراحل بعدی راه خواهند یافت. ✔️
شیمی دهم و یازدهم همه رشته ها شرکت دانش آموزان پایه دهم در این المپیاد به صورت نمایشی بوده و به دوره آموزشی تابستان راه نخواهند یافت. ✔️ ✔️
علوم زمین دهم و یازدهم ریاضی فیزیک و علوم تجربی و فنی و حرفه ای
فیزیک دهم و یازدهم همه رشته ها حضور دانش آموزان پایه دهم در المپیاد دانش آموزی به صورت نمایشی است و این افراد به دوره آموزشی تابستان راه نخواهند یافت. ✔️ ✔️
کامپیوتر دهم و یازدهم همه رشته ها دانش آموزان پایه یازدهم که در سال گذشته موفق به کسب مدال نقره این المپیاد شده اند، مجددا این فرصت را دارند که  در این آزمون شرکت کنند. این دسته از دانش آموزان با مطالعه منابع المپیاد کامپیوتر برای آزمون آماده می شوند. ✔️ ✔️
نانو فناوری دهم و یازدهم و دوازدهم همه رشته ها ✔️
نجوم و اختر فیزیک دهم و یازدهم  همه رشته ها ✔️ ✔️

مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی

  🔵 دانش آموزان بایستی برای هر آزمون مبلغ خاصی که برای سال جاری 40 هزار تومان بود را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های بانکی قرار گرفته در سامانه المپیاد دانش آموزی  my.medu.ir پرداخت نمایند. دقت داشته باشید که در صورت واریز وجه به روش مراجعه به بانک یا دستگاه های خود پرداز، قابل قبول نبوده و ثبت نام انجام نمی شود.

  🔵 بارگذاری جدیدترین عکس با کیفیت مناسب. فرمت عکس باید JPG و با سایز 400×300 پیکسل یا 300× 200 پیکسل باشد. حجم این فایل نباید از 70 کیلو بایت تجاوز کرده و در عکس بانوان نیز شئون اسلامی رعایت شود.

برای اطلاع از زمان آزمون المپیاد دانش آموزی روی لینک آبی کلیک کنید.

بخش های مختلف سایت المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

نتایج آزمون مرحله اول المپیادهای علمی اعلام شد منابع آزمون المپیادهای علمی

 

دفترچه سوالات آزمون المپیادهای علمی  اصلاحیه دستورالعمل برگزاری آزمون المپیادهای علمی

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیست اسامی پذیرفته شدگان دوره آموزشی تابستان المپیاد

 

اخبار مهم بخشنامه اصلاحیه زمان برگزاری آزمون المپیادهای علمی

 

پرداخت هزینه ثبت نام

 

منابع آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1403

دانش آموزانی که قصد شرکت در المپیاد دانش آموزی را دارند، قبل از هر چیز باید با منابع آزمون آشنا باشند تا بتوانند برنامه ریزی دقیق و مناسبی جهت مطالعه هر درس داشته باشند. منابع آزمون المپیاد از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تعیین می شود و دانش آموزان باید مطابق با رشته های اعلام شده در سامانه، منابع اعلام شده مطالعه نمایند. در جدول زیر منابعی که لازم است دانش آموزان جهت برنامه ریزی به آن ها مراجعه کنند ارائه شده است. 

المپیاد منابع
سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی  زیست شناسی و شیمی و فیزیک: کتاب های پایه های دهم و یازدهم متوسطه
آمار: کتاب درسی پایه یازدهم متوسطه رشته ریاضی فیزیک
کتابچه تکمیلی آموزشی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و سایر منابع ، از طریق پایگاه اینترنتی www.isro.isti.ir قابل دریافت است.
جغرافیا  کتاب جغرافیای ایران پایه دهم
 کتاب جغرافیای 2  (ناحیه‌ای)‌ پایه یازدهم علوم‌ انسانی
 کتاب جغرافیای 3 (کاربردی) پایه دوازدهم علوم‌ انسانی
 کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم
ریاضی  تمام کتاب های درسی رشته ریاضی فیزیک با عنوان ریاضی، هندسه، آمار و احتمال و حسابان تا پایه یازدهم (رشته ریاضی فیزیک)
ادبی  منابع غیر درسی شامل مطالب زبان عربی، شعر کهن، نثر کهن، شعر، معاصر، داستان معاصر و نمایشنامه 
کتب درسی: کتاب فارسی پایه یازدهم و دوازدهم، کتاب علوم و فنون ادبی 1و 2،

کتاب عربی و زبان قرآن 1و 2 

کامپیوتر  ریاضی (1) سال دهم متوسطه رشته ریاضی فیزیک، انتشارات چاپ و نشر کتاب های درسی ایران
 ترکیبات، علیرضا علیپور، انتشارات فاطمی
 آشنایی با الگوریتم ها، یحیی تابش، انتشارات فاطمی
 mathemattical Circles (Russian Experience) , D.Fomin , S.Genkin , I,Itenberg , American Mathematical Society
توجه: منبع آخر ترجمه فارسی با عنوان “محافل ریاضی” در انتشارات فاطمی دارد
فیزیک  کتاب های علوم متوسطه اول، فیزیک 1، فیزیک 2 و فیزیک 3، آزمایشگاه فیزیک 1 و 2
تمامی دروس ریاضی تا پایه یازدهم شامل: ریاضی 1، حسابان 1، هندسه 1، هندسه 2 و آمار و احتمال
 نکته: تمامی کتب معرفی شده مربوط به رشته ریاضی فیزیک می باشند. 
زیست شناسی  منابع مرحله اول، کتاب های زیست شناسی دبیرستان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است.
دانش آموزان لازم است شناخت کافی از مطالب از مطالب کتاب های فیزیک و شیمی دبیرستان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را داشته باشند.
شیمی  آزمون مرحله اول: کتاب های شیمی سال های دهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه
نجوم و اختر شناسی  ریاضی 1و 2 و 3، فیزیک 1 و2 و 3، هندسه 1 و 2 و 3، حسابان 1 و 2 از پایه های دهم  و یازدهم  و دوازدهم
سوالات در بخش های نجوم کروی، مکانیک سماوی، نجوم مقدماتی و اخترفیزیک، کیهان شناسی، ابزار شناسی و رصد طرح طراحی می شوند.
علوم زمین   تمام کتاب های درسی علوم تجربی پایه های هفتم، هشتم و نهم (دوره متوسطه اول)
 کتاب های آزمایشگاه علوم تجربی پایه های دهم و یازدهم (قسمت زمین شناسی)
 کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم
 کتاب زمین شناسی پایه یازدهم
تفکر و کار آفرینی   کارگاه کار آفرینی و تولید دوره دوم متوسطه نظری تمامی رشته ها – پایه دهم
کتاب کار گاه نوآوری و کار افرینی، دوره دوم متوسطه فنی حرفه ای – پایه یازدهم 
 کتاب کاربرد فناوری های نوین، دوره دوم متوسطه فنی حرفه ای و کار و دانش – پایه یازدهم 
کتابچه تکمیلی در وب سایت www.iteo.ir قرار داده شده است.
اقتصاد مدیریت   کتاب اقتصاد پایه یازدهم
 کتاب جامعه‌ شناسی پایه دهم و یازدهم
کتاب ریاضی و آمار(1) پایه دهم فصل‌ های 3، 4و 5
 کتاب ریاضی و آمار(2) پایه یازدهم فصل‌ های 1 و 3
کتاب روانشناسی پایه یازدهم فصل‌ های 5، 6 و 7
پژوهشی  ارائه یک طرح پژوهشی توسط دانش آموزان 
علوم و فناوری نانو   مقدمه ای بر علوم و فناوری نانو، نانو مواد 3، خواص نانو مواد 4، 
روش‌ های ساخت و تولید نانو مواد 5، روش‌ های مشخصه‌ یابی نانو مواد 6، کاربردهای فناوری نانو 7 و ایمنی 

 

سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی (oly.medu.ir)

انتشار کارنامه های المپیاد دانش آموزی نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir صورت می گیرد. نتایج مرحله اول المپیاد سال گذشته در تاریخ 1 اردیبهشت اعلام شده است. زمان اعلام نتایج در سال گذشته طبق جدول زیر بوده است در سال جاری به محض اعلام زمان اعلام نتایج در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

مرحله اول 1 اردیبهشت
مرحله دوم تیرماه
دوره آموزشی تابستان شهریور
دوره جهانی نیمه دوم اسفندماه

در هر کدام از این مراحل، دانش آموزانی که در یک یا چند آزمون خود پذیرفته نشده اند، می توانند تصویر کارنامه و پاسخ برگ خود را در همین سایت مشاهده نمایند. البته این امکان نیز وجود دارد تا  افرادی که نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند نیز در مهلت های معینی برای این کار اقدام کنند. کارشناسان مربوطه، کارنامه مورد نظر را با دقت بررسی کرده و در صورت نیاز به تغییر، آن را ترتیب اثر خواهند داد.

برای کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون سامانه المپیاد دانش آموزی مندرج در سامانه oly.medu.ir

  « قبولی دانش‌ آموزان کیش در المپیادهای علمی نسبت به سال های قبل سه برابر رشد کرد »

به گزارش ایرنا، پرویز حیدری راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال تحصیلی ۱۳۹۷ – ۱۳۹۸ تا کنون حمایت از دانش آموزان برای شرکت در المپیادهای علمی در این جزیره بالا گرفت. وی افزود: در نتیجه حمایت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری توانستیم قبولی دانش آموزان در این المپیادها را از ۹ نفر سال تحصیلی ۱۳۹۷ – ۱۳۹۸ را در سال تحصیلی گذشته (۱۴۰۰ – ۱۴۰۳) به ۳۴ نفر برسانیم.

  « ۲ دانش‌ آموز مشهدی در مسابقات بین‌ المللی اختراعات صاحب مدال شدند »

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲ دانش‌ آموز مشهدی موفق به کسب مدال جهانی طلا و نقره در مسابقات بین‌ المللی اختراعات و نوآوری سوییس شدند. سید امیر شوشتری با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: “بتول باقری ” و “راحله خاوری ” مدال طلا و نقره در مسابقات بین‌ المللی اختراعات و نوآوری سوییس را کسب نمودند.

وی افزود: این دانش‌ آموزان افتخار آفرین و سخت کوش رشته تجربی در دبیرستان شبانه‌ روزی “ام هانی” در آموزش و پرورش منطقه تبادکان که یکی از مناطق کم برخوردار مشهد است، مشغول به تحصیل می باشند. مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اشاره کرد: عناوین طرح‌ های مدال آور دانش آموزان برتر به ترتیب شامل “امنیت ساختمان‌ ها ” و “حوزه الکترونیک و مکاترونیک” می‌ شود.

خلاصه مطالب

یکی از آزمون‌ های علمی که بین دانش آموزان مقاطع متوسطه برگزار می‌ شود، المپیاد علمی دانش آموزی است که تمامی افراد واجد شرایط با مراجعه به سامانه المپیاد دانش آموزی می‌ توانند از شرایط، فرآیند و مراحل این المپیاد مطلع شوند. در صورتی که واجد شرایط مذکور بودند، می توانند در آن ثبت نام کرده و با مطالعه دقیق، جزء نفرات برتر این المپباد باشند. توجه به زمان برگزاری این آزمون بسیار اهمیت دارد، چرا که اگر داوطلبی در بازه تعیین شده ثبت نام خود را انجام ندهد، فرصت حضور در این رقابت را از دست خواهد داد. چنانچه در خصوص شرایط و زمان ثبت نام نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

4.5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی به چه مدارکی نیاز است؟

دانش آموزان باید در هنگام ورود به پنل شخصی خود، رمز همگام و کد ملی را ثبت نمایند.

آدرس سایت المپیاد دانش آموزی چیست؟

جهت ورود به این سامانه باید آدرس  oly.medu.ir را وارد نمود.

ثبت نام مرحله 2 و 3 المپیاد دانش آموزی سال جاری در چه زمانی است؟

به دلیل تغییرات جزئی و احتمالی، می توانید برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری این آزمون ها با مشاورین ما تماس بگیرید.

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «سامانه المپیاد دانش آموزی 1403 + ورود مستقیم oly.medu.ir»

  1. Avatar photo نجاریان گفت:

    سلام. میتونم از سایت المپیاد دانش آموزی منابع این آزمون رو تهیه کنم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. داخل سایت اشاره ای به منابع نشده است.

  2. Avatar photo oli گفت:

    سلام برای دیدن نتیجه هم باید وارد سایت المپیاد دانش آموزی شد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. بله همینطوره

  3. Avatar photo غزنوی گفت:

    من تا اخرین مرحله پیش رفتم ولی توی آخرین مرحله تایید نمیشه و هیج جایی نیست که من مبلغو واریز کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکن است مشکل به علت مرورگر شما باشد . از مرورگر دیگری استفاده کنید در صورتی که مشکلی حل نشد با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

  4. Avatar photo زهرا گفت:

    هزینه ثبت نام در سایت المیپاد دانش آموزی چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیراز اموزش و پرورش استعلام بفرمایید

  5. Avatar photo مریم گفت:

    با سلام، ثبت نام در سامانه المپیاد دانش اموزی چه زمانیه؟

    1. Avatar photo مشاور منصوری گفت:

      سلام جهت کسب اطلاعات دقیق تماس بگیرید

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر هنوز اطلاعیه داده نشده

  6. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام، هزینه ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی چقدر هست؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، آخرین هزینه ای که برای ثبت نام در سایت المپیاد دانش آموزی در نظر گرفته شده است مبلغ 40 هزارتومان می باشد.

  7. Avatar photo ناصر گفت:

    سلام وقتتون بخیر، سوال بنده این هست که سایت المپیاد دانش آموزی چه امکاناتی دارد؟ صرفا برای ثبت نام می باشد و یا اموری به مانند مشاهده نتایج هم می توان به این سایت مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، اموری مانند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتایج و تمامی موارد پیرامون المپیاد صرفا از طریق این سامانه امکان پذیر است.

  8. Avatar photo قادر گفت:

    سلام، میخواسم بدونم آدرس سامانه المپیاد دانش آموزی چی هست و برای ورود به این سامانه رمز عبور رو از کجا باید بیاریم؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، آدرس سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir هست و رمز عبور ورود به این سایت رو باید از مدیر مدرسه دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1403 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)