ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کسری خدمت سربازان متاهل

کسری خدمت سربازان متاهل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شاید تا به حال این سؤال به گوشتان خورده باشد که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد؟ دریافت کسری خدمت سربازان متاهل براساس قانون جدید کسری خدمت متاهلین از جمله موارد بسیار مهمی است که افراد را برای هر چه کمتر کردن دوران خدمت نظام وظیفه امیدوار می کند. اما باید به خاطر داشته باشید که هر فرد متأهل قبل از دریافت کسری خدمت سربازان متاهل باید در مورد جزئیات مربوط به آن اطلاعات لازم را به دست آورد. به عنوان مثال، هر فرد مشمول متأهل باید از قانون جدید کسری خدمت متاهلین مطلع باشد. حتی بداند که کسری خدمت متاهلین بدون فرزند و دارای فرزند به چه صورت است. حتی برخی هنوز نمی دانند که آيا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر.

 

در این نوشته، سعی در ارائه توضیحاتی مفصل و دقیق را در رابطه با کسری خدمت سربازان متاهل برای شما دوستان و عزیزان داریم و با ارائه قانون جدید کسری خدمت در کنار شما هستیم. پس اگر مایل به کسب اطلاعاتی در رابطه با کسری خدمت متاهلین بدون فرزند و یا با فرزند هستید مطالعه مقاله حاضر را به شدت به شما توصیه می کنیم. بعلاوه در این نوشته سعی در پاسخگویی به این سؤال یعنی آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر را نیز برای شما داریم. پس اگر به دنبال اطلاع از این موضوع که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر این نوشته را مطالعه بفرمایید. 

 

 

برای آشنایی با نحوه دریافت کسری خدمت ویژه متاهلین از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

کسری خدمت متاهلین بدون فرزند

 

 

آيا چیزی در مورد شرایط کسری خدمت سربازان متاهل می دانید؟

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل همواره از آن سوال های پرتکراری و مهمی است که همواره ذهن شمار زیادی از سربازان و مشمولان نظام وظیفه را به خود مشغول کرده است.

افرادی که ازدواج کرده اند و مسئولیت همسر و احتمالاً فرزندان خود را عهده دار هستند همواره در جستجوی اطلاع از شرایط کسری خدمت سربازان متاهل هستند و می خواهند بدانند که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر.

در جواب به این سؤال یعنی آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که سازمان نظام وظیفه عمومی تحت شرایطی برای دادن کسری خدمت سربازان متاهل اقدام می کند.

در واقع، کسری خدمت سربازان متاهل تنها به افرادی تعلق می گیرد که دارای فرزند باشند. در واقع، چیزی تحت عنوان کسری خدمت متاهلین بدون فرزند نداریم.  

در نتیجه، هرگز به دنبال دریافت کسری خدمت متاهلین بدون فرزند نباشید.

پس اکنون جواب این سؤال مهم یعنی آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد کاملاً برای شما کاملاً مشخص و مبرهن شد.

شاید حال که متوجه شدید که در صورت نداشتن فرزند امکان دریافت کسری خدمت متاهلین بدون فرزند را ندارید آیا هیچ امتیازی برای شما به عنوان یک فرد متاهل و مشمول خدمت نظام وظیفه در نظر گرفته نشده است؟

در پاسخ به این سؤال باید خدمت شما عرض کنیم که درست است که کسری خدمت متاهلین بدون فرزند وجود خارجی ندارد اما شما امکان گذراندن دوران سربازی و نظام وظیفه خود را شهر محل سکونتتان دارید.

 

 

آیا کسری خدمت سربازان متاهل شامل تمامی مشمولین می شود؟

 

 

مدارک لازم برای دریافت کسری خدمت سربازان متاهل چیست؟

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که براساس قانون جدید کسری خدمت متاهلین برای دریافت کسری خدمت سربازان متاهل به تهیه مدارکی هم نیاز داریم.

در واقع، لیست مدارک لازم برای دریافت کسری خدمت سربازان متاهل در بر طبق قانون جدید کسری خدمت متاهلین اعلام شده است.

آیا اطلاعی از مدارک لازم برای دریافت کسری خدمت سربازان متاهل دارید؟ در صورت نیاز به اطلاع از مدارک لازم جهت دریافت کسری خدمت سربازان متاهل با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

آیا اطلاعی از قوانین خدمت سربازان متاهل دارید؟

آیا اطلاعی از قوانین در نظر گرفته شده برای خدمت سربازان متاهل براساس قانون جدید کسری خدمت متاهلین دارید؟

در این بخش از نوشته حاضر با ارائه قوانین اعلام شده برای خدمت سربازان متاهل براساس قانون جدید کسری خدمت متاهلین در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

 

 

دریافت کسری خدمت سربازان متاهل و دارای همسر تنها برای کسانی میسر است که دارای فرزند یا فرزندانی باشند

 

 

اولین شرط- دریافت کسری خدمت به ازای هر یک از فرزندان

کلیه افراد مشمول دارای فرزند می توانند برای دریافت کسری خدمت سربازان متاهل از این امتیاز مهم استفاده کنند.

 

 

دومین شرط- امکان استفاده از مرخصی های بیشتر

افراد متأهل در صورت نداشتن فرزند و در نتیجه عدم امکان استفاده از کسری خدمت سربازان متاهل امکان استفاده از مرخصی های بیشتری را در مقایسه با سایر افراد دارند.

 

 

سومین شرط- نزدیکی به محل زندگی خانواده و همسر

هر فرد متاهل امکان گذراندن دوران سربازی خود را در همان شهر محل سکونت و در کنار خانواده دارد.

 

 

اثر ازدواج در خدمت نظام وظیفه متاهلین چگونه است؟

در رابطه با اثر ازدواج بر خدمت نظام وظیفه افراد متاهل باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که به هر حال این مورد برای هر فرد مشمول می تواند یک امتیاز محسوب شود.

در واقع، افراد متاهل در مقایسه با سایر افراد دوران سربازی آسان تری را سپری می کنند.

این موضوع از آنروست که آن ها موظف به مراقبت و رسیدگی به خانواده و اهل و عیال خود را نیز دارند و باید عهده دار این مسئولیت سنگین نیز باشند.

به طور مثال، سازمان نظام وظیفه اقدام به اختصاص مرخصی تشویقی به این افراد کرده است که سرباز می تواند از آن استفاده کند.

در نتیجه، ملاحظه می فرمایید که ازدواج کردن در طول دوران خدمت سربازی و یا قبل از آن نه تنها نمی تواند سدی برای رفتن به خدمت سربازی و حضور در پادگان ها باشد بلکه شرایط خدمت را نیز برای افراد آسان تر می کند.

اثر مثبت دیگر ازدواج در خدمت نظام وظیفه این است که فرد می تواند به جای پادگان های مختلف دوران سربازی خود را در سازمان ها و ارگان های مختلف بگذراند.

این کار با دریافت امریه سربازی برای هر فرد مشمول خدمت نظام وظیفه امکان پذیر است.

خوبی ماجرا این است که در طول دوران امریه سربازی به فرد حقوق و مزایا هم تعلق می گیرد و وی می تواند همانند دیگر کارمندان آن سازمان یا ارگان در هر ماه حقوق ماهیانه داشته باشد.

خبر خوشی که باید در اینجا به شما بدهیم این است که افراد متأهل امتیاز بالاتری برای دریافت امریه سربازی دارند و در واقع در اولویت هستند.

اگر به عنوان یک فرد متاهل به دنبال دریافت امریه خدمت نظام وظیفه هستید جهت اطلاع از شرایط و نحوه دریافت، زمان ثبت نام برای اخذ امریه و همین طور مدارک و سازمان های پذیرنده امریه نظام وظیفه با مشاورانی خبره در این زمینه صحبت بفرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل با ارائه اطلاعاتی در رابطه با امریه خدمت سربازی آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که لازم دارید درباره امریه سربازی طی مشاوره حضوری یا تلفنی از آن ها دریافت کنید.

 

 

آیا اطلاعی از دیگر کسری خدمت های سربازی دارید؟

در این مبحث اطلاعات مفید و کاملی را در رابطه با کسری خدمت سربازان متاهل در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دادیم.

اما در این جا این سؤال مطرح می شود که شرایط و نحوه استفاده از سایر کسری های خدمت نظام وظیفه به چه صورت است؟

 اصلاً آیا شما می دانید که به جز این نوع کسری خدمت یعنی کسری خدمت متاهلین چه نوع کسری خدمت های دیگری در نظر گرفته شده است؟

در پاسخ باید به شما دوست عزیز عرض کنیم که کسری خدمت های مختلفی براساس قوانین نظام وظیفه جهت استفاده سربازان و بهره مندی از مزایای آن ها وجود دارد.

از میان این کسری خدمت ها می توان به کسری خدمت جبهه پدر، کسری خدمت بسیج، ایثارگران، جانبازان و غیره اشاره کرد.

در هر یک از این موارد امکان کم شدن طول مدت خدمت نظام وظیفه تنها تحت شرایطی برای هر فرد مشمول انجام می گیرد.

در واقع، این شرایط آن قدر اهمیت دارند که شخص باید قبل از هر کاری برای دریافت کسری خدمت بسیج، جبهه پدر، جانبازان و ایثارگران از آن ها مطلع باشد.

حتی باید بداند که برای دریافت هر یک از این انواع کسری خدمت باید چه مراحل و فرآیندهایی را طی کند و در کل روند دریافت هر کدام از آن ها به چه صورت است و چقدر زمان می برد.

اما به نظر شما چگونه می توان از این اطلاعات مهم و ضروری مطلع شد؟ آیا می توان از طریق دوست و آشناها اطلاعات دقیق و موثقی را در رابطه با انواع کسری های خدمت به دست آورد؟

در جواب این سؤال باید به شما بگوییم که اطلاعاتی که شما از دوستان و آشنایان به دست می آورید به مراتب نمی توانند صحیح و موثق باشند.

مخصوصاً این که قوانین و ضوابط انواع کسری خدمت مدام در حال تغییر و تحول هستند. پس بهترین راه حل چیست؟

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بهترین راه حل ممکن در این زمان استفاده از مشاوره های خدمت نظام وظیفه است.

آن هم نه هر مشاوره ای و نه از هر کسی که حتی ممکن است صلاحیت دریافت مشاوره هم نداشته باشد.

چه بسیار مشاورانی که در دادن مشاوره اهمال می کنند و اطلاعات درست و موثقی را در رابطه با انواع کسری خدمت در اختیار مشمولان خدمت نظام وظیفه قرار نمی دهند.

اما در صورت دریافت مشاوره کسری خدمت از مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل و کسب اطلاعاتی در مورد این موضوع از آن ها می توانید خیالتان از هر جهت راحت و آسوده باشد.

زیرا هم اطلاعات درست و صحیحی را دریافت می کنید و هم خیالتان از بابت کیفیت خدمات ارائه شده راحت است.

از طرف دیگر، از آن جایی که این روزها با توجه به اوضاع بد اقتصادی همه به دنبال دریافت خدمات مشاوره ارزان قیمت هستند باید عرض کنیم که خدمات ارائه شده در مجموعه ایران تحصیل با بهترین قیمت خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه ارائه می شود.

در نتیجه، نگرانی از بابت قیمت و هزینه دریافت مشاوره های خدمت نظام وظیفه نداشته باشید.

 

 

آیا اطلاعاتی در مورد انواع معافیت دارید؟

به جز کسری خدمت کسب اطلاعاتی در رابطه با معافیت سربازی هم مهم است.

در واقع، بحث معافیت از سربازی همواره به عنوان بحثی داغ در میان مشمولان خدمت نظام وظیفه مطرح بوده و افراد زیادی به دنبال دریافت معافیت و خلاص شدن از شر سربازی هستند.

در مورد انواع معافیت ها چه می دانید؟ چند نوع معافیت برای هر فرد مشمول در نظر گرفته شده است؟ چگونه می توان برای اخذ هر یک از معافیت های خدمت نظام وظیفه اقدام کرد؟

مثلاً در مورد معافیت کفالت چه می دانید؟ انواع معافیت کفالت کدام ها هستند؟ اگر بخواهید معافیت کفالت پدربزرگ بگیرید باید چه شرایطی داشته باشید؟ 

شرایط گرفتن معافیت کفالت مادربزرگ چیست؟

یا این که آیا می دانید که معافیت بسیج تنها به بسیجی های فعال تعلق می گیرد با نه افرادی که در بسیج عادی هم دستی بر آتش داشته اند می توانند برای دریافت این نوع از معافیت اقدامات لازم را انجام دهند؟ 

این ها همه سؤالاتی بسیار مهم در مورد معافیت های سربازی است که باید پاسخی دقیق و درست برای آن ها پیدا کرد. برای این منظور بهترین کار دریافت مشاوره حضوری و یا تلفنی از یک مشاور است.

مشاوری خبره که با ارائه بهترین و کامل ترین اطلاعات بتواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

مشاوری که بتواند تمامی اطلاعات لازم در مورد معافیت کفالت پدر بزرگ و مادربزرگ، معافیت سه خواهری، برادر و یا خواهر معلول و یا مواردی از این دست را در اختیار شما دوستان و عزیزان بگذارد. 

 

 

جهت اطلاع از شرایط دریافت کسری خدمت نظام وظیفه مختص افراد متاهل و دارای همسر از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج فعال و عادی

سامانه استعلام کسری خدمت سربازی سپاه – ارتش – بسیج و ایثارگری

کسری خدمت سربازان متاهل

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کسری خدمت سربازان متاهل به چه صورتی است؟

براساس قانون جدید کسری خدمت متاهلین برای تمامی آن دسته از مشمولانی که واجد شرایط تعیین شده باشند و علاوه بر این غیبت سربازی نداشته باشند، امکان پذیر است.

آیا کسری خدمت متاهلین بدون فرزند وجود دارد؟

کسری خدمت تنها برای مشمولینی که دارای فرزند هستند امکان پذیر است.

آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد ؟

صرف متاهل بودن نمی تواند به خودی خود موجب کسری خدمت شود. بلکه اطلاع از شرایط تعیین شده در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
  • پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح + ارگان ها | irantahsil

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مزایای بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، خیلی از جوانان و مشمولان خدمت سربازی به دنبال روشی هستند تا بتوانند مهارت‌هایی یاد بگیرند. این امر از طریق پروژه کسری خدمت امکان‌پذیر است، بنابراین...
تماس با مشاور