ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

 چگونه رتبه برتر شویم؟

چگونه رتبه برتر شویم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 چگونه رتبه برتر شویم؟ این سوالی است که بسیاری از داوطلبان کنکور به دنبال پاسخ آن هستند. از آنجایی که هر ساله افراد بسیار زیادی در کنکور شرکت کرده و به دنبال کسب رتبه ای عالی هستند ، ما در این مطلب قصد داریم به سوال شما در این رابطه با معرفی 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور ، پاسخ دهیم. فراموش نکنید که برای یافتن پاسخ این سوال از همه راه ها بهتر ، کمک گرفتن از رتبه های برتر سال های گذشته است. زیرا با آگاهی از راز موفقیت رتبه های برتر ، می توانید مسیر موفقیت را به راحتی طی کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونه در گروه ریاضی رتبه برتر شویم؟ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای دریافت پاسخ سوال چگونه رتبه برتر شویم؟ حتما ً از مشاوران خبره کمک بگیرید

 

 

پاسخ به سوال چگونه رتبه برتر شویم؟  

همانطور که گفته بودیم با بررسی راز موفقیت رتبه های برتر، می توانید به راحتی مسیر موفقیت را طی کرده و به هدف خود یعنی به دست آوردن رتبه ای تک رقمی برسید. البته فراموش نکنید که در این راه تلاش زیادی لازم است و همچنین علاوه بر تلاش به روحیه و انگیزه ای قوی نیاز دارید. ما در ادامه 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور را برای پاسخ به سوال شما در رابطه با چگونه رتبه برتر شویم؟ بررسی خواهیم کرد. پس از مطالعه این نکات ، بهتر است نقاط قوت و ضعف خودتان را نیز در نظر داشته باشید و با توجه به همه عوامل ، از این نکات بهره بگیرید.

 

 

12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور ، برای پاسخ به چگونه رتبه برتر شویم؟

ما در این قسمت مجموعه ای از نکات کاربردی که برگرفته از راز موفقیت رتبه های برتر است ، آورده ایم. با استفاده از این نکات مطمئن باشید در رسیدن به هدف خود یعنی کسب رتبه برتر ، راه آسان تری را در پیش خواهید داشت.

 

 

برای اطلاع از جدیدترین راه های بالا بردن سرعت درس خواندن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

برنامه ریزی مناسب

همه ما اهمیت برنامه ریزی مناسب را می دانیم. اینکه بدون برنامه ریزی حتی اگر ساعت‌ها مطالعه داشته باشید ، نتیجه خوبی کسب نخواهید کرد. اما نکته مهم این است که برنامه ای متناسب با شرایط خاص خودتان دریافت نمایید. زیرا تمامی داوطلبان شرایط یکسانی ندارند و قطعاً بسیاری دارای شرایط خاص هستند. اگر می‌خواهید مهم‌ترین پاسخ چگونه رتبه برتر شویم؟ را بدانید ، جواب داشتن برنامه‌ای شخصی و سفارشی است که مختص خودتان باشد. برای داشتن این برنامه می‌توانید از مشاوران خبره کمک بگیرید.

 

 

برای دانلود پکیج تندخوانی فانتوم جدیدترین و به روزترین پکیج تندخوانی در دنیا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مطالعه درست و اصولی

قانونی هست که می‌گوید اگر به دنبال کسب نتیجه خاص هستی ، باید کارهایی خاص انجام دهی. حال ما می خواهیم این قانون را تغییر دهیم و بگوییم اگر به دنبال کسب رتبه‌ای فوق العاده هستید ، باید روشی منحصر به فرد و البته اصولی برای مطالعه داشته باشید. با استفاده از روشی اصولی در مطالعه می‌توانید از رقبای خود جلوتر باشید. در خصوص روش اصولی مطالعه لازم است حتماً با مشاوران مشورت کنید. زیرا هر درس روشی متفاوت با درس دیگر برای مطالعه دارد. علاوه بر این روش‌های مطالعه با توجه به شرایط خاص هر داوطلب ، می تواند متفاوت باشد.

 

 

12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور

 

 

مرور و خلاصه نویسی

سومین نکته از 12 راز موفقیت رتبه‌های تک رقمی کنکور ، مربوط به روش‌های مرور و خلاصه نویسی است. تصور کنید که شما با برنامه‌ای عالی و روشی مطالعه ای درست ، هر روز درس های‌تان را مرتب می خوانید. اما همانطور که می دانید مغز برای به یادآوری مطالب در روز کنکور ، لازم است تمامی اطلاعات خوانده شده را به حافظه بلند مدت فرستاده باشد ؛ در غیر این صورت بیشتر مطالبی را که خوانده اید فراموش خواهید کرد و در روز کنکور با فردی که هیچ درسی نخوانده ، فرقی نخواهید داشت. پس به این موضوع دقت کنید و حتماً برای مرور نیز برنامه ای مدون و منظم داشته باشید. خلاصه نویسی نیز از جمله مهم ترین راز موفقیت رتبه های برتر است که با استفاده از خلاصه نویسی می‌توانید  بهتر مطالب را به خاطر بسپارید.

 

 

برای اطلاع از 12 راه طلایی برای افزایش کیفیت مطالعه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

خواب و استراحت کافی

خواب و استراحت کافی نیز از جمله مهم‌ترین راز موفقیت رتبه‌های برتر است . اگرچه بسیاری از داوطلبان به این موضوع توجهی ندارند و با ساعات مطالعه طولانی و حتی کاهش چشم‌گیر ساعت خواب ، به این مورد توجه نمی‌کنند ؛ اما لازم است بدانید داشتن خواب و استراحت کافی از جمله موارد بسیار مهم در کنکور است و می توان آن را از جمله رازهای مهم در 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور در نظر گرفت.

 

 

راز موفقیت رتبه های برتر

 

 

شبکه های اجتماعی ممنوع

یکی از معضلات بزرگی که داوطلبان امروز با آن رو به رو هستند ، شبکه های اجتماعی است. اگر واقعاً به دنبال یکی از پاسخ‌های مهم برای چگونه رتبه برتر شویم؟ هستید ، توصیه می کنیم از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرید.

 

 

برای دانلود پکیج تندخوانی ویرا بهترین و کامل ترین پکیج تندخوانی در جهان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

زیرا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی ، نه تنها زمان بسیار زیادی از شما برای گذراندن در این شبکه گرفته خواهد شد ؛ در ساعاتی که برای مطالعه اختصاص داده اید نیز منجر به عدم تمرکز و حواس پرتی شده و در نتیجه روی کل پروسه مطالعه شما تاثیر خواهد گذاشت. راز موفقیت رتبه های برتر از زبان خودشان در بسیاری موارد ، عدم استفاده از شبکه‌های اجتماعی بوده است. این موضوع را جدی بگیرید و برای دوران مطالعه به کل این شبکه‌ها را از گوشی تلفن همراه خود حذف کرده و تا زمانی که کنکور نداده اید ، نصب نکنید.

 

انگیزه و روحیه

یکی از پاسخ‌های مهم برای سوال چگونه رتبه برتر شویم؟ ، داشتن انگیزه و اشتباق بالاست. انگیزه را دست کم نگیرید ؛ زیرا عامل موفقیت در هر کاری انگیزه و اشتیاق است. اگر انگیزه بالایی ندارید ، حتماً با مشاور خود در ارتباط باشید و از او کمک بگیرید. فراموش نکنید داشتن اشتیاق و انگیزه اگرچه جزء ، 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور است ؛ اما این موضوع طبیعی است که گاهی با کاهش انگیزه رو به رو شوید. مهم این است که پس از این اتفاق دوباره خودتان را بیابید و انگیزه کافی را برای ادامه راه پیدا کنید.

 

 

چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

 

 

انتخاب منابع درست مطالعه

مطالعه زمانی مثمر ثمر واقع خواهد شد که با استفاده از منابع درست صورت گرفته باشد. اگر برای مطالعه کنکور ، با منابع آشنایی ندارید حتماً از مشاوران کمک بگیرید.

یکی از موارد مهم در راز موفقیت رتبه های برتر ، استفاده از منابع درست است.

 

 

مهارت تست زنی

همانطور که می‌دانید ، کنکور آزمونی تستی است و به همین دلیل داشتن مهارت تست زنی بسیار مهم است. اگر به دنبال یکی از پاسخ‌های دیگر برای چگونه رتبه برتر شویم؟ هستید ، پاسخ تقویت مهارت تست زنی است. با تقویت مهارت تست زنی خود می‌توانید در مدت زمان کمتری به سوالات پاسخ دهید و در نتیجه از رقبای خود جلو بیوفتید. علاوه بر این اگر روش‌های حل سوالات به روش تستی را بدانید ، قطعاً با استرس کمتر و آرامش بیشتری می توانید کنکور را پشت سر بگذارید.

 

ساعت مطالعه زیاد

از جمله مهم ترین موارد در 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور ، داشتن ساعات مطالعه بالا است. البته به شرط اینکه به خواب و استراحت شما لطمه ای وارد نکند. توجه داشته باشید که بالابردن ساعت مطالعه ، به معنای بالابردن ساعت مطالعه مفید است. شاید بسیاری از داوطلبان روزانه 10 الی 12 ساعت مطالعه داشته باشند ؛ اما فقط 4 ساعت آن مفید باشد. ممکن است هم فردی 6 ساعت مطالعه داشته باشد ، اما تمامی 6 ساعت را به صورت مفید مطالعه کند. پس ساعت مطالعه مفید خود را بالا ببرید.

 

شرکت در آزمون آزمایشی

آزمون های آزمایشی شبیه سازی شده را فراموش نکنید. هربار که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنید ، می توانید خودتان را برای شرکت در کنکور محک بزنید. علاوه بر این با شرکت در این آزمون ها استرس شما در جلسه کنکور اصلی کاهش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

 

 

برای اطلاع از روش های تندخوانی درس زیست شناسی کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مشاور کار بلد

در هر کاری یک راهنما و فردی کار بلد ، لازم است. برای کنکور و کسب رتبه ای تک رقمی نیز لازم است حتماً از مشاوران کمک بگیرید. افراد مشاور با آنالیز شرایط شما می توانند بهترین راه حل ها را برای مسائلی که دارید ، پیشنهاد دهند. به همین دلیل حتماً در طول دوران مطالعه برای کنکور ، با مشاوری کاربلد در ارتباط باشید.

 

توکل به خداوند

در نهایت نیز توکل به خدا را فراموش نکنید. با توکل بر خداوند سخت ترین کارها آسان شده و آرامشی مثال زدنی وجودتان را فرا خواهد گرفت. توجه داشته باشید که مشاور و دیگر موارد همه وسیله هستند و با توکل بر خداوند می توانید بهترین ها را برای خودتان تضمین کنید.

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به سوال شما در رابطه با چگونه رتبه برتر شویم؟ پاسخ دهیم.برای رتبه برتر شدن لازم است شرایط متعددی دست به دست هم دهند تا به این هدف برسید. از آنجایی که رتبه های برتر سال های گذشته یک بار این مسیر را رفته و با سختی های آن آشنا هستند ، بهترین روش برای آگاهی از راز موفقیت رتبه های برتر ، کمک گرفتن از آن ها است. ما در این مطلب با بررسی 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور ، سعی کردیم به سوال شما در رابطه با چگونه رتبه برتر شویم؟ پاسخ دهیم  اما اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونه در گروه تجربی و انسانی رتبه برتر شویم؟ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

چگونه تست بزنیم؟

چگونه درس بخوانیم؟

چگونه درس بخوانیم تا خسته نشویم؟

برنامه ریزی رایگان کنکور 

برنامه ریزی آنلاین کنکور 

مشاوره و پشتیبانی کنکور

چگونه کنکور را شکست دهیم؟ 

چگونه رتبه برتر شویم؟

4.2/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پاسخ سوال چگونه رتبه برتر شویم، می توان از ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله کارشناسان ایران تحصیل آماده ارائه پاسخ به شما هستند.

مهمترین مورد از 12 راز موفقیت رتبه های تک رقمی کنکور شامل چه موردی می شود؟

می توان برنامه ریزی و استفاده از کمک مشاور را جزء مهم ترین موارد دانست.

آیا شرکت در کلاس های کنکور نیز جزء راز موفقیت رتبه های برتر است؟

در این مورد به وضعیت فرد بستگی دارد.

برای دریافت مشاوره تخصصی جهت پاسخ چگونه رتبه برتر شویم، می توان از ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله کارشناسان ایران تحصیل آماده ارائه مشاوره در این حوزه هستند.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ « چگونه رتبه برتر شویم؟»

  1. Avatar photo Zeynab گفت:

    سلام من یه دانش اموز کلاس دهم از مدرسه و رشته معارف هستم میخواستم بدونم روش درست مطالعه و درس خوندن رو اگه میشه بگید که از همین الان بتونم درس ها رو خوب بخونم تا یادم بمونه و برای بعدا دقدقه این رو نداشته باشم که چیزی رو بلد هستم یا نیستم

    ممنون میشم بگید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام
      برای برنامه ریزی درسی با ما تماس بگیرید

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر جهت مشاوره با شماره ی ثابت 0219099075307 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور